Brace is prima.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:42 schreef Etcetera het volgende:
Ik ben ook kniepatientgescheurde kruisband, een jaar of 8,9 geleden, maar ik heb er nooit last van Het is een van de redenen dat ik ga sporten, ik wil mijn beenspieren trainen - en het is leuk voor m'n figuur/conditie/gezondheid
Ik heb een kniebrace, die gaat sowieso mee als we naar Snowworld gaan, en waarschijnlijk ook wel als we naar Oostenrijk gaan![]()
En ik wil gaan snowboarden omdat ik mijn knie dan veel minder snel kan verdraaien dan met skien, want die pijn wil ik nooitnooitnooit weer meemaken. Vallen op m'n knieen lijkt me geen probleem, het gaat bij mij mis als ik 'm overstrek.
idemquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:56 schreef _Ophelia_ het volgende:
Doe mij maar een slee, ik ben motorisch niet zo getalenteerd
Tot maandagquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:23 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Gaaf, veel plezier
Hoe lang blijf je?
Ik heb juist bij snowboarden een keer van alles en nog wat verdraaid en verrekt, bij skien heb ik daar geen last van. Ik ben gewend om te gaan rollen zodra ik val (mogelijk vanwege jarenlange judotraining). Doe je dat met ski's, dan is er niet zo veel aan de hand want die bindingen schieten dan los. Mijn snowboard deed dat niet. Resultaat: een punt van het board in de sneeuw. Het board kwam direct tot stilstand, maar ik rolde nog even door. Auw.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:42 schreef Etcetera het volgende:
En ik wil gaan snowboarden omdat ik mijn knie dan veel minder snel kan verdraaien dan met skien, want die pijn wil ik nooitnooitnooit weer meemaken. Vallen op m'n knieen lijkt me geen probleem, het gaat bij mij mis als ik 'm overstrek.
Ik niet iig. Langlaufen wil ik nog wel doen. Hangend achter een BV206 van de Mariniers.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:32 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Heb het idee dat er niet heel vell skiers zijn hier
Thanks! Dat gaat wel lukken denk ikquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:54 schreef iamredleader het volgende:
Zo, genoeg auw-verhalen![]()
MaJo, fijn vakantie
En hier zit het er weer opnu bedtijd, morgen weer een volle dag met leuke dingen!
Stuur je wel een kaartje naar de SC?quote:
Ik weet wel een plek waar je mag boarden en nog kost en inwoning krijgt ook.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 05:50 schreef TradeMarkie het volgende:
Moguh
Ik ga dit seizoen helaas weer niet boarden, dat laten de financiën niet toe.
Dat.quote:
quote:
Is dat een teken dat de bevalling er aan zit te komen?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 09:53 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik pak net de weegschaal uit de kast om een boterham te roosteren
Bij mij zo'n 30 jaar geleden denk ikquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 10:13 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
zwangerschapsdementie (3x woordwaarde) begint toch al eerder?
Volgens de gegevens 10 minuten na de laatst gedronken breezer.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 10:13 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
zwangerschapsdementie (3x woordwaarde) begint toch al eerder?
Zo lang je jezelf niet probeert te wegen op de broodrooster valt het nog wel mee...quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 09:53 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik pak net de weegschaal uit de kast om een boterham te roosteren
Als ik internet heb zal ik wel wen digitale groet sturenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 00:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Stuur je wel een kaartje naar de SC?
Have fun!!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 11:57 schreef MaJo het volgende:
[..]
Als ik internet heb zal ik wel wen digitale groet sturen
VS toch of was dat een andere keer? Wanneer ga je?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Have fun!!
Ben nu ook aan het aftellen...
USA...quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:47 schreef MaJo het volgende:
[..]
VS toch of was dat een andere keer? Wanneer ga je?
Tofquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
USA...
Vanaf aanstaande week zijn we daar.
Rondje Florida (Panhandle), Alabama, Tennessee, Kentucky, Ohio, Kentucky, Tennessee, Georgia, Florida. En dan de laatste week redelijk rustig aan doen rondom Orlando waar we een huis aan een meer hebben gehuurd...quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:57 schreef MaJo het volgende:
[..]
TofWordt het weer het vaste rondje of gaan jullie een nieuw deel verkennen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:33 schreef B.ertha het volgende:
En ananas gegeten?Ananashart inbrengen was het tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb wel al een paar dagen ernstig zin in pannenkoeken, vandaag bezoek, misschien morgen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:24 schreef Soempie het volgende:
Ophelia, je bent vandaag 40 weken zwanger! De mijlpaal.En dan gaat die dag vast zo voorbij.
![]()
Heb je al pannenkoeken gebakken?
Minderquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:22 schreef Soempie het volgende:
Er is nog zo ontzettend veel onduidelijk, dus ik weet ook niet goed wat we later moeten bespreken (behalve dan dat de notaris nu van hem een handtekening nodig heeft, zodat zij verder kan en ik ook zo snel mogelijk).
En ik zit er weer eens goed doorheen. Al die onduidelijkheid vreet gewoon aan je.
weet je dat zeker?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:56 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ananashart inbrengen was het toch
[..]
Die vieze zwangere dames toch! Gewoon ieder excuus aangrijpen om vieze dingetjes te doen!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:56 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ananashart inbrengen was het toch
[..]
Ik heb wel al een paar dagen ernstig zin in pannenkoeken, vandaag bezoek, misschien morgen.
Wow klinkt goed! Veel plezier alvastquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Rondje Florida (Panhandle), Alabama, Tennessee, Kentucky, Ohio, Kentucky, Tennessee, Georgia, Florida. En dan de laatste week redelijk rustig aan doen rondom Orlando waar we een huis aan een meer hebben gehuurd...
Ik heb pannenkoeken als lunch gehadquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:14 schreef iamredleader het volgende:
Weer thuispannenkoeken aan het bakken
Ik slik de valium niet voor de lolquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:05 schreef TradeMarkie het volgende:
Majo prettige vakantie! Tenminste, je ging op vakantie toch
En soempie succes/sterkte! Ik heb ook zo'n broer denk ik, dus ik heb een heel klein beetje een idee hoe je er tegenop ziet.
Beetje laat waarschijnlijk maar: goeie vlucht!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:37 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik slik de valium niet voor de lolga naar Rome
![]()
En nu ga ik afsluiten want we gaan boarden
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:37 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik slik de valium niet voor de lolga naar Rome
![]()
En nu ga ik afsluiten want we gaan boarden
Ik was vandaag wat eerder, had de ic van 16:28quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:57 schreef MaJo het volgende:
Hoe laat was jij op zuid? Wij hadden de trein van 16:43 en heb nog gekeken of ik je zag
Goedemorgen iarl!quote:
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 06:58 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Met Lotuss erbij is het zeker een goedemorgen
5 minuten.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:10 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik heb net 5 minuten zitten kijken naar die tv show van die bosmongool die haarzelf Barbie noemt. We hebben weer een dieptepunt in Nederlandse tv bereikt. Wat is dat wijf dom![]()
![]()
Zo had ik je ook ingeschat.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 07:33 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
5 minuten is erg lang, meestal zie ik dat soort dingen meestal maar 5 seconden
De nachtploeg laat het wel vaker afweten de laatste tijdquote:Op woensdag 17 oktober 2012 06:42 schreef TradeMarkie het volgende:
Het was een rustig avondje in de sc
de nachtploeg al een tijd, de avondploeg is nieuwquote:Op woensdag 17 oktober 2012 08:46 schreef iamredleader het volgende:
[..]
De nachtploeg laat het wel vaker afweten de laatste tijd
Oh, inderdaadquote:Op woensdag 17 oktober 2012 08:47 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
de nachtploeg al een tijd, de avondploeg is nieuw
u vraagt, wij draaien.quote:
quote:
Dacht het wel, maar er komen geen specifieke herinneringen bovendrijven.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:56 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
MM, heb jij die Longrow 14Y wel eens geproefd? Wat ik er zo van lees is het wel een aardige
http://www.sbs6.nl/programmas/wie-trouwt-mijn-zoonquote:Op woensdag 17 oktober 2012 08:34 schreef Etcetera het volgende:
E. had van de week nog naar een show gekeken waarbij een moeder er alles aan deed om te voorkomen dat haar zoon met een meisje trouwde, het was een heks volgens hem. Maar hij wist niet meer wat hij nou gekeken had![]()
Ik zal niet ontkennen dat ik dit soort programma's ook wel eens bekijk tijdens een verloren uurtje of zo, maar zo langzamerhand wordt het wel heel veel van dit soort meuk. Het 'nieuwtje' is er ook wel een beetje van af...quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:39 schreef LadyBlack het volgende:
Ja, maarja je merkt ook hier dat er wel over gepraat wordt...
Sensation sells...
Dit.Tevens de reden waarom ik nooit kijk omdat het gecast is en het dus een accident waiting to happen. Irl ben ik niet echt een ramptoerist, maar ga het ook niet uit de wegquote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zal niet ontkennen dat ik dit soort programma's ook wel eens bekijk tijdens een verloren uurtje of zo, maar zo langzamerhand wordt het wel heel veel van dit soort meuk. Het 'nieuwtje' is er ook wel een beetje van af...
En echt senationeel vind ik een domme blondine die moeder wordt, een boer die voor de zoveelste keer een vrouw zoekt of een man die klusser denkt te zijn nu ook weer niet. Het is meer ramptoerisme, waarbij de betrokkenen de rampen zijn...
Die laatste 2 van marsepein misschien?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:24 schreef Soempie het volgende:
Zojuist in de supermarkt stond er chocolade in de aanbieding bij het maandverband en de tampons.
Op welke schietbaan?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:47 schreef iamredleader het volgende:
Zo, de lunch zit er in
Tijd om een middagje te knallen
Maar dat is toch juist niet relaxedquote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:34 schreef Soempie het volgende:
Ik kan m'n broer helemaal niet bellen. Het nummer is buiten gebruik. Pfieuw.
Wat er nu gaat gebeuren is dat hij onverwacht een brief van de notaris gaat krijgen. Ik heb aangegeven dat de notaris mijn contactgegevens wel door mag geven.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:38 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Maar dat is toch juist niet relaxeddan blijft het een onopgelost iets
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:24 schreef Soempie het volgende:
Zojuist in de supermarkt stond er chocolade in de aanbieding bij het maandverband en de tampons.
Ik kan me best voorstellen dat een brief van de notaris een makkelijkere opening is. Dan is het aan hem om alleen een handtekening te zetten of om contact op te nemen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:34 schreef Soempie het volgende:
Ik kan m'n broer helemaal niet bellen. Het nummer is buiten gebruik. Pfieuw.
Klopt zijn adres nog wel dan? Want anders moeten ze dat uit gaan zoeken via de GBA en dat zal ook wel even duren.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:39 schreef Soempie het volgende:
[..]
Wat er nu gaat gebeuren is dat hij onverwacht een brief van de notaris gaat krijgen. Ik heb aangegeven dat de notaris mijn contactgegevens wel door mag geven.
Heb nog via internet gezocht, maar kom ook zo niet verder.
Nogmaals succes...quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:39 schreef Soempie het volgende:
Wat er nu gaat gebeuren is dat hij onverwacht een brief van de notaris gaat krijgen. Ik heb aangegeven dat de notaris mijn contactgegevens wel door mag geven.
Dat is al uitgezocht, maar die informatie mag ze mij niet geven.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Klopt zijn adres nog wel dan? Want anders moeten ze dat uit gaan zoeken via de GBA en dat zal ook wel even duren.
quote:
Alleen geschilde aardappelsquote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:25 schreef MadMaster het volgende:
Nog steeds geen ach en wee in huize Ophelia?
quote:
Oh ik zou ook heel opgelucht zijn!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:39 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ze krijgen hier nog actie, ik ga ze zo heel hard platstampenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En die hebben we hier net ook gehad, weinig spannends inderdaad dan...
Like a mashed potato, let's do the twist!!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:47 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ze krijgen hier nog actie, ik ga ze zo heel hard platstampen
Dat begrijp ik maar het is dus wel bekend. Dat is wel handigquote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:20 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat is al uitgezocht, maar die informatie mag ze mij niet geven.
Ze doen het nogquote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:04 schreef _Ophelia_ het volgende:
Nem![]()
Hoe is het met je rug- en armspieren?
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:23 schreef MadMaster het volgende:
En laat ik dan de zoveelste zijn die in snotteren en proesten uit gaat barsten...
Lief van je, zo'n gebruikte zakdoek.quote:
Ik maak het in de volgende post weer goed toch?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:38 schreef Soempie het volgende:
[..]
Lief van je, zo'n gebruikte zakdoek.
Hot Toddy, het drankje van mw. MM.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:36 schreef _Ophelia_ het volgende:
En deze lijkt me ook wel zinvol (uiteraard met een niet al te goede whiskey naar keuze):
[ afbeelding ]
Ja, dan is het goor jaquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Schotten zijn praktisch, die gaan niet zelf water met suiker of honing mixen...
Ik heb het ook wel eens gemaakt, maar de kruidnagel erdoor kende ik niet!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:49 schreef _Ophelia_ het volgende:
Heet water, citroen, kruidnagel en eventueel een beetje honing of suiker is wat ik geleerd heb.
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:22 schreef _Ophelia_ het volgende:
Bruine rum met thee en rietsuiker is trouwens ook
Edit: zou natuurlijk eigenlijk "thee met bruine rum en rietsuiker moeten staan"![]()
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:22 schreef _Ophelia_ het volgende:
Bruine rum met thee en rietsuiker is trouwens ook
Edit: zou natuurlijk eigenlijk "thee met bruine rum en rietsuiker moeten staan"![]()
En jij ook!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:25 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Maar: eens![]()
Eigenlijk is alles lekker met rumWarme choco... cocktails...
Ik had dit weekend voor het eerst dat ik echt héél erg veel zin had in een glas wijnquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:31 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik moet nog even alcoholvrij natuurlijk
[..]
En jij ook!
Schoonloeders? Ook gezien en dat was echt een verschrikkelijk mens, ik zat mezelf op te vretenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 08:34 schreef Etcetera het volgende:
E. had van de week nog naar een show gekeken waarbij een moeder er alles aan deed om te voorkomen dat haar zoon met een meisje trouwde, het was een heks volgens hem. Maar hij wist niet meer wat hij nou gekeken had![]()
Tof! Geniet ervanquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:19 schreef MaJo het volgende:
Wij gaan ook zo slapen, hekemaal kapot van de hele dag rondlopen
Morgen coloseum en Forum Romanum
Dat zou best kunnenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:11 schreef MaJo het volgende:
[..]
Schoonloeders? Ook gezien en dat was echt een verschrikkelijk mens, ik zat mezelf op te vreten
Tevensvanuit Rome. Het is hier warm
![]()
Ik heb echt nodig om te werken:quote:Op donderdag 18 oktober 2012 09:00 schreef Etcetera het volgende:
Mooi is dat heIk heb het als internet of het netwerk eruit ligt, dan kan ik eigenlijk wel weer naar huis gaan
No animals were hurt in the proces of writing this post. But a bunch of electrons were terribly inconveniencedquote:Op donderdag 18 oktober 2012 09:00 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
het paperless office
Je hebt net weer een boom bespaard door niet te printen
He jasses, beterschapquote:Op donderdag 18 oktober 2012 09:02 schreef MadMaster het volgende:
Vannacht dusdanig liggen snotteren en blaffen dat mw. MM halverwege de echtelijke kribbe is ontvlucht...![]()
* Zombie Survival Guide nog even snel pakt *quote:Nu als een zombie toch op het werk, want 2 belangrijke meetings vandaag en werkoverdracht i.v.m. vakantie. Ik tel de uren nu echt af...
Op dit moment uitsluitend in dienst maar er is geen belemmering zelf wat te fabricerenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:22 schreef MadMaster het volgende:
Nem, brouw je nu uitsluitend in dienst van of mag je zelf ook iets fabriceren?
Nice...quote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Op dit moment uitsluitend in dienst maar er is geen belemmering zelf wat te fabriceren
Sylvia Kristel?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:10 schreef B.ertha het volgende:
Goeiemorgen
Ik ben nu gecertificeerd noodhulpverlener, wie valt er dood neer zodat ik kan oefenen?
Ik vermoed dat de kritieke eerste 5 minuten al wel voorbij zijn.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Sylvia Kristel?
http://www.nu.nl/film/2936723/sylvia-kristel-overleden.html
Nee, als je een hartstilstand hebt, ben je feitelijk dood. Kun je toch nog terugkomen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:51 schreef TradeMarkie het volgende:
als iemand dood neervalt ben je toch al te laat?
De dagen vliegen hier trouwens om, het is zo druk op het werk dat ik al een paar weken elke dag tijd tekort heb. Aan de ene kant wel lekker, aan de andere kant had ik gister met de lunch al het gevoel dat ik een hele week gewerkt had.
Ja het is nu gestresst. En ik ben nu dingen door aan het schuiven waar ik niet aan toe kom, waardoor diezelfde dingen straks meer tijd kosten om ze a la minute te moeten regelen...quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:10 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Nee, als je een hartstilstand hebt, ben je feitelijk dood. Kun je toch nog terugkomen.
Druk is lekker, te druk niet. Is het gestresst werken?
Ik wil niet dood neervallen, maar als je wil langskomen om te oefenen...quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:10 schreef B.ertha het volgende:
Goeiemorgen
Ik ben nu gecertificeerd noodhulpverlener, wie valt er dood neer zodat ik kan oefenen?
Dat staat er al heel lang niet meerquote:
Tegenwoordig toch procreating?quote:
klopt, maar alles wat je zegt....quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat staat er al heel lang niet meer
Waar lees jij tienden van seconden?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:12 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Tegenwoordig toch procreating?
*edit: de post boven die van mij en deze schelen een tiende van een seconde, en maar 1 post-count*
Ik postte om 14:12:23 en Nem om 14:12:22. Omdat de postcount-id ook nog eens aansluitend is, moet het wel practisch tegelijk zijn geweest. Misschien meer dan een tiende, maar niet veelquote:
Ja, een koorpij aantrekken en evensongs zingenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:16 schreef _Ophelia_ het volgende:
Londen, do like![]()
Heb je nog bijzondere plannen daar?
Alvast heel veel plezier in Londen!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:12 schreef LadyBlack het volgende:
En: good afternoon
Ik ben vroeg uit mijn werk, en kan nu lekker de hele avond mn koffertje pakken voor..... Londen!![]()
![]()
Morgenvroeg heen, woensdagmiddag weer terug
Dankje!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Alvast heel veel plezier in Londen!
even afleiding zoekenquote:
Nog een paar dagen te gaan, ja.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:37 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dankje!
Jij gaat ook bijna op vakantie he? Ook een heel fijne tijd daar!
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:18 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja, een koorpij aantrekken en evensongs zingen![]()
Ik doe mee aan een projectkoor, dus zaterdag en zondag zingen we in Southwark Cathedral. De rest van de dagen: shoppingén een heel mooie tentoonstelling in Tate Britain bezoeken
Nice! Veel plezier daarquote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:36 schreef LadyBlack het volgende:
First stop na de overtocht per boot is trouwens Canterbury, daar ben ik ook wel tevreden over![]()
Supermooie kathedraal daar, en verder lijkt het me een zeer geschikte stad voor een cream tea of iets dergelijks
Dacht het ook jaquote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:11 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
[..]
Nice! Veel plezier daar![]()
Ergens ben ik een beetje jaloers maar ik geloof dat ik andere plannen heb
Geinig, ik heb ook met Siebel gewerktquote:Op donderdag 18 oktober 2012 09:06 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik heb echt nodig om te werken:
- Lotus Notes (mail, agenda, aantal programma's voor betalingsverkeer en wijzigingen in gegevens klanten)
- CICSP (betalingsfiat, clientgegevens, telefoonnummers, nog wat dingetjes)
- Siebel (CRM systeem, all-round contactplanning, taken/activiteiten/verkoopkansen etc).
- Voor kredieten het ASK-systeem, eventueel aangevuld met FINAN voor invoer/controle zakelijke cijfers en AFINpro voor particuliere cijfers.
- Internetverbinding voor zo'n beetje al het overige.
En natuurlijk een telefoon, computer en printer
Laatste keer dat ik er was (wel lang geleden) heb ik bij een Chinees restaurant van vijf verdiepingen hoog gegeten, dat zat ergens in Chinatown. Reken daar alleen niet op een romantisch etentje: kameraad en ik werden aan een tafel gezet waar al zes anderen zaten te eten, en die leken elkaar ook niet te kennenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:54 schreef LadyBlack het volgende:
Lekker pannenkoekenhier was het rode kool, aardappelpuree en een satéschnitzel. Toch anders
![]()
Bedacht me net ook dat vriend en ik de vorige keer in Londen best moeite moesten doen om leuke eettentjes te vinden. Heeft iemand hier nog tips? Als in; niet te duur en geen steakhouse
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:13 schreef MaJo het volgende:
Oh en de pizzeria op Dean Street was mijn favoriete restaurant, lekkere pizza's en niet duur. In de kelder zit een jazzclub dus als je daar van houdt is dat een aanrader
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:11 schreef MaJo het volgende:
Wij zijn helemaal kapot van de hele dag rondlopen en een gebroken nachtonze buren besloten midden in de nacht keihard te sexen, met name mevrouw maakte er een heel vertoon van
The Hemsquote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:25 schreef iamredleader het volgende:
En ik herinner me nog een café in Londen waar MaJo, tinu, ikzelf en nog een tiental andere Fok!kers hebben gemeet
Haha, kaassoufflé is altijd goedquote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:48 schreef MaJo het volgende:
[..]
The Hemsdaar kan ze heen als ze graag een kaassoufle wil
Succes!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:03 schreef LadyBlack het volgende:
Morgenochtend moet ik om 05:30 op het station staan voor mn lift
Goedenavondquote:
Enjoy!quote:
quote:
Copy - paste is zeker geen optie?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:21 schreef iamredleader het volgende:
(en dan een zooi contactmomenten aanmaken in ons CRM)
Dat doe ik wel, maar het aanmaken zelf moet ik toch doen. Dus het is ongeveer 1 minuut werk per contactmoment, meer niet.quote:
Dat scheelt wel weerquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:27 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Dat doe ik wel, maar het aanmaken zelf moet ik toch doen. Dus het is ongeveer 1 minuut werk per contactmoment, meer niet.
Bestaat dat nog? Dat moest de Facebookkiller worden ofzo maar ik zie het nergens meer en ik ken geloof ik niemand die het gebruikt.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 12:00 schreef Etcetera het volgende:
Die heb ik toch maar even op Pinterest gezet
oh het is booming hierquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 12:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Bestaat dat nog? Dat moest de Facebookkiller worden ofzo maar ik zie het nergens meer en ik ken geloof ik niemand die het gebruikt.
2 iemandenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 12:03 schreef Etcetera het volgende:
Dat bestaat nog hooren ik gebruik het, dus in elk geval 1 iemand
Had dat 15 jaar geleden tegen iemand gezegdquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 12:12 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
* Its-Jojo-4you gaat pinterest googelen
Gewoon, de volledige zinquote:
Ik gebruik het als een soort vervangend fröbel- en woontijdschrift. Maar "zinvol" lijkt me niet direct van toepassing inderdaad.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 12:15 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
heb gekeken, lijkt me niet zinvol
Nee dat is niet afgesproken. Maar ik vind het erg lang duren. Ik weet van GLS eigenlijk nooit hoe laat ze hier zijn. Van de PostNL weet ik wel dat 'ie hier bijna altijd rond 12:00 is.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:06 schreef _Ophelia_ het volgende:
Is er specifiek een levering in de ochtend afgesproken dan? Hier komen ze meestal tegen het eind van de middag. (En dan staat er inderdaad altijd dat ze rond half acht in DB zijn vertrokken)
Leuke reclame maar ik geloof er geen bal van dat het geen acteurs zijn. En dan bedoel ik de mensen die moeten rennen.quote:
ik heb al weekend, dus datquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:30 schreef iamredleader het volgende:
Afteltopic - post #288 en bijna weekend, wat zou het eerst komen?
Nou, als u nog een stukje warm appelgebak heeft dan hou ik me aanbevolen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:37 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Wenst u daar een gebakje bij, meneer?
Heb je geen verse?quote:
De ooievaar tegen het raam?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:50 schreef _Ophelia_ het volgende:
Er deed hier net iets buiten best wel hard 'boem', ben benieuwd wat het was...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |