Brace is prima.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:42 schreef Etcetera het volgende:
Ik ben ook kniepatientgescheurde kruisband, een jaar of 8,9 geleden, maar ik heb er nooit last van Het is een van de redenen dat ik ga sporten, ik wil mijn beenspieren trainen - en het is leuk voor m'n figuur/conditie/gezondheid
Ik heb een kniebrace, die gaat sowieso mee als we naar Snowworld gaan, en waarschijnlijk ook wel als we naar Oostenrijk gaan![]()
En ik wil gaan snowboarden omdat ik mijn knie dan veel minder snel kan verdraaien dan met skien, want die pijn wil ik nooitnooitnooit weer meemaken. Vallen op m'n knieen lijkt me geen probleem, het gaat bij mij mis als ik 'm overstrek.
idemquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:56 schreef _Ophelia_ het volgende:
Doe mij maar een slee, ik ben motorisch niet zo getalenteerd
Tot maandagquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:23 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Gaaf, veel plezier
Hoe lang blijf je?
Ik heb juist bij snowboarden een keer van alles en nog wat verdraaid en verrekt, bij skien heb ik daar geen last van. Ik ben gewend om te gaan rollen zodra ik val (mogelijk vanwege jarenlange judotraining). Doe je dat met ski's, dan is er niet zo veel aan de hand want die bindingen schieten dan los. Mijn snowboard deed dat niet. Resultaat: een punt van het board in de sneeuw. Het board kwam direct tot stilstand, maar ik rolde nog even door. Auw.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:42 schreef Etcetera het volgende:
En ik wil gaan snowboarden omdat ik mijn knie dan veel minder snel kan verdraaien dan met skien, want die pijn wil ik nooitnooitnooit weer meemaken. Vallen op m'n knieen lijkt me geen probleem, het gaat bij mij mis als ik 'm overstrek.
Ik niet iig. Langlaufen wil ik nog wel doen. Hangend achter een BV206 van de Mariniers.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:32 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Heb het idee dat er niet heel vell skiers zijn hier
Thanks! Dat gaat wel lukken denk ikquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:54 schreef iamredleader het volgende:
Zo, genoeg auw-verhalen![]()
MaJo, fijn vakantie
En hier zit het er weer opnu bedtijd, morgen weer een volle dag met leuke dingen!
Stuur je wel een kaartje naar de SC?quote:
Ik weet wel een plek waar je mag boarden en nog kost en inwoning krijgt ook.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 05:50 schreef TradeMarkie het volgende:
Moguh
Ik ga dit seizoen helaas weer niet boarden, dat laten de financiën niet toe.
Dat.quote:
quote:
Is dat een teken dat de bevalling er aan zit te komen?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 09:53 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik pak net de weegschaal uit de kast om een boterham te roosteren
Bij mij zo'n 30 jaar geleden denk ikquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 10:13 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
zwangerschapsdementie (3x woordwaarde) begint toch al eerder?
Volgens de gegevens 10 minuten na de laatst gedronken breezer.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 10:13 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
zwangerschapsdementie (3x woordwaarde) begint toch al eerder?
Zo lang je jezelf niet probeert te wegen op de broodrooster valt het nog wel mee...quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 09:53 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik pak net de weegschaal uit de kast om een boterham te roosteren
Als ik internet heb zal ik wel wen digitale groet sturenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 00:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Stuur je wel een kaartje naar de SC?
Have fun!!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 11:57 schreef MaJo het volgende:
[..]
Als ik internet heb zal ik wel wen digitale groet sturen
VS toch of was dat een andere keer? Wanneer ga je?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Have fun!!
Ben nu ook aan het aftellen...
USA...quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:47 schreef MaJo het volgende:
[..]
VS toch of was dat een andere keer? Wanneer ga je?
Tofquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
USA...
Vanaf aanstaande week zijn we daar.
Rondje Florida (Panhandle), Alabama, Tennessee, Kentucky, Ohio, Kentucky, Tennessee, Georgia, Florida. En dan de laatste week redelijk rustig aan doen rondom Orlando waar we een huis aan een meer hebben gehuurd...quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:57 schreef MaJo het volgende:
[..]
TofWordt het weer het vaste rondje of gaan jullie een nieuw deel verkennen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:33 schreef B.ertha het volgende:
En ananas gegeten?Ananashart inbrengen was het tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb wel al een paar dagen ernstig zin in pannenkoeken, vandaag bezoek, misschien morgen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:24 schreef Soempie het volgende:
Ophelia, je bent vandaag 40 weken zwanger! De mijlpaal.En dan gaat die dag vast zo voorbij.
![]()
Heb je al pannenkoeken gebakken?
Minderquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:22 schreef Soempie het volgende:
Er is nog zo ontzettend veel onduidelijk, dus ik weet ook niet goed wat we later moeten bespreken (behalve dan dat de notaris nu van hem een handtekening nodig heeft, zodat zij verder kan en ik ook zo snel mogelijk).
En ik zit er weer eens goed doorheen. Al die onduidelijkheid vreet gewoon aan je.
weet je dat zeker?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:56 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ananashart inbrengen was het toch
[..]
Die vieze zwangere dames toch! Gewoon ieder excuus aangrijpen om vieze dingetjes te doen!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:56 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ananashart inbrengen was het toch
[..]
Ik heb wel al een paar dagen ernstig zin in pannenkoeken, vandaag bezoek, misschien morgen.
Wow klinkt goed! Veel plezier alvastquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Rondje Florida (Panhandle), Alabama, Tennessee, Kentucky, Ohio, Kentucky, Tennessee, Georgia, Florida. En dan de laatste week redelijk rustig aan doen rondom Orlando waar we een huis aan een meer hebben gehuurd...
Ik heb pannenkoeken als lunch gehadquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:14 schreef iamredleader het volgende:
Weer thuispannenkoeken aan het bakken
Ik slik de valium niet voor de lolquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:05 schreef TradeMarkie het volgende:
Majo prettige vakantie! Tenminste, je ging op vakantie toch
En soempie succes/sterkte! Ik heb ook zo'n broer denk ik, dus ik heb een heel klein beetje een idee hoe je er tegenop ziet.
Beetje laat waarschijnlijk maar: goeie vlucht!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:37 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik slik de valium niet voor de lolga naar Rome
![]()
En nu ga ik afsluiten want we gaan boarden
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:37 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik slik de valium niet voor de lolga naar Rome
![]()
En nu ga ik afsluiten want we gaan boarden
Ik was vandaag wat eerder, had de ic van 16:28quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:57 schreef MaJo het volgende:
Hoe laat was jij op zuid? Wij hadden de trein van 16:43 en heb nog gekeken of ik je zag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |