quote:
quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:43 schreef Anne het volgende:
[..].
Hij staat tevens in de algemene PTA FAQ.
Nee hij is op boog.quote:Is je olie op pijl?
Ja, die was ik vorige winter dus vergetenquote:Op maandag 15 oktober 2012 18:35 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Spuit het slot in met kruip olie, ook het slot van de tank dop
Ik denk in beelden:quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:35 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Heb je dit niet voor handen, verwarm dan het slot met je lijf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de rest goede tips Chuck!
Hier hebben veel mensen iets aan."Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
De Renault van mijn moeder doet al moeilijk bij +3.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:48 schreef NoBody122 het volgende:
Dat wordt weer een paar keer extra voorgloeien 's ochtends, om een plaatselijke zeer dichte mist te voorkomen
Oudere diesels in de winter blijft toch het betere werkquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:53 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
De Renault van mijn moeder doet al moeilijk bij +3.
Tis een 55 pk ongeblazen diesel uit 2001.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:58 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Oudere diesels in de winter blijft toch het betere werk
Die heeft niet iedereen overal beschikbaar, waar hij/zij komt, hè..quote:Op donderdag 18 oktober 2012 08:47 schreef RealBizkit666 het volgende:
Mijn tip:
Zet hem in de garage.
Vandaar mijn PI en smile...quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:03 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Die heeft niet iedereen overal beschikbaar, waar hij/zij komt, hè..
A pair of robots screwing in an empty oil drum.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:33 schreef Garbageman het volgende:
.... een hoop knikkers in een zinken emmer ;-)....
Dat had ik dan weer wel gezien, maar ik zie die suggestie vaker voorbij komen, in een serieuzere contextquote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:23 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Vandaar mijn PI en smile...
Zolang het maar niet te weinig isquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:08 schreef Elusive het volgende:
maar ehhh het wordt nu wel tijd voor een nieuwe accu, maakt het aantal ampere nog veel uit ?
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:11 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Zolang het maar niet te weinig is.
quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:02 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Ik denk in beelden:
Linkje in spoiler is NSFWHAHAHAH die is goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de rest goede tips Chuck!
Hier hebben veel mensen iets aan.
Volkswagen Golf 2 1.4 TFSI 198PK 1985
Volkswagen Jetta 2 2.0 TDI 264PK 1986
BMW 535D 3.0 twin turbo 313PK 2011
die ligt al 2 jaar in m'n dashboard kastje, ben nogal lui van aardquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:52 schreef Pizza_Boom het volgende:
Wel eens gedacht aan een simpel verklikkertje? Kan je schakelen aan je deursensor voor de binnenverlichting.
En toen klapte dat ding niet in omdat het draaimechanisme is vast gevroren.quote:Op maandag 29 oktober 2012 11:20 schreef ikheetmartijn het volgende:
Handig, ruitenwisser niet vastgevroren aan je voorruit:
http://www.winparts.nl/75(...)-ruitenwisser-lifter
Mij hebben ze steeds geleerd dat grafietpoeder beter is, omdat het droog is en daardoor niet zal bevriezen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:35 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Spuit het slot in met kruipolie, ook het slot van de tankdop
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
Maar even je ruitenwisser losmaken tijdens het krabben is teveel moeite?quote:Op maandag 29 oktober 2012 11:20 schreef ikheetmartijn het volgende:
Handig, ruitenwisser niet vastgevroren aan je voorruit:
http://www.winparts.nl/75(...)-ruitenwisser-lifter
Dan zit hij al vast he.quote:Op zaterdag 3 november 2012 08:23 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar even je ruitenwisser losmaken tijdens het krabben is teveel moeite?
Zo vast dat je ze zomaar kapot trekt zitten ze nooit.quote:Op maandag 21 januari 2013 15:55 schreef beware_reageerd het volgende:
[..]
Dan zit hij al vast he.
Wat ook kan is per kant 2 wijnkurken ertussen te doen.
Staan ze ook van de ruit af en het kost niets. Nouja wat lekkers te drinken dan.
Maar beter worden ze er ook niet van.quote:Op maandag 21 januari 2013 15:59 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zo vast dat je ze zomaar kapot trekt zitten ze nooit.
net als alle andere rubbers op je wagen. Sowieso is jaarlijks vervangen geen heel slecht idee.quote:Op maandag 21 januari 2013 16:00 schreef beware_reageerd het volgende:
[..]
Maar beter worden ze er ook niet van.
Uiteindelijk zullen ze sneuvelen.
Die andere kun je behandelen. De ruitenwisserbladen niet.quote:Op maandag 21 januari 2013 16:04 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
net als alle andere rubbers op je wagen. Sowieso is jaarlijks vervangen geen heel slecht idee.
Ik zou hem in de auto leggen. Het is ook wel fijn als je de auto kunt schoonmaken als je 8 uur later van de parkeerplek op het werk weer naar huis moet.quote:Op woensdag 11 december 2013 11:54 schreef Erasmo het volgende:
Als er weer eens een laag sneeuw op je auto ligt is dit de snelste manier om hem schoon te maken:
[ afbeelding ]
Gewoon in je hal leggen zodat ie binnen handbereik is als je hem nodig hebt.
Heb gewoon zo'n spuitbus met antivries. Al wil dat spul nog wel eens een beetje aanvriezen als je daarna de ruiten schoonveegt met de ruitenwisser. Dat zal met warm water ws. ook gebeuren. Krabben is ws. wel het bestequote:Op woensdag 11 december 2013 19:52 schreef Tsurany het volgende:
Bevroren ruiten ontdooien met warm water in een spray fles. Geen gloeiend heet water maar gewoon lekker temperatuurtje. Ontdooien doet het toch wel en kans op barsten is 0,0 tenzij je ruit toch al vernaggelt was.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |