Haha. Dat is jouw probleem niet de mijne. Er zijn hier ook soms posts/users die mij irriterenquote:Op maandag 15 oktober 2012 16:07 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
je doet je best maarmaar t gaat hier bijna alleen nog maar over jou en je date en je labielheid daaromtrent en dat irriteert me nogal
Ik vind het schattig. Kalverliefde.quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:07 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
je doet je best maarmaar t gaat hier bijna alleen nog maar over jou en je date en je labielheid daaromtrent en dat irriteert me nogal
Q!quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:09 schreef Tegan het volgende:
[..]
Haha. Dat is jouw probleem niet de mijne. Er zijn hier ook soms posts/users die mij irriteren.
Ik las hetquote:Op maandag 15 oktober 2012 16:09 schreef Memento-Mori het volgende:
Hier prima CL, gister alleen n konijntje dood gegaan
ja hij was hier en toen belde de vriendin die de konijnen eten gaf, was n tof konijn, wel angstig maar at uit mn hand enzo dus das wel heel sneuquote:
Ik hou nog steeds van bier en bier houdt nog steeds van mij.quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoe gaat het met jouw kalverliefde?
He, dat laatste geldt ook voor mijn liefquote:Op maandag 15 oktober 2012 16:11 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik hou nog steeds van bier en bier houdt nog steeds van mij.En mn katten houden ook van me als ik ze maar genoeg eten geef.
Maar niet ziek ofzo?quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:11 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja hij was hier en toen belde de vriendin die de konijnen eten gaf, was n tof konijn, wel angstig maar at uit mn hand enzo dus das wel heel sneu
Je toffe Cartman-katquote:Op maandag 15 oktober 2012 16:11 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik hou nog steeds van bier en bier houdt nog steeds van mij.En mn katten houden ook van me als ik ze maar genoeg eten geef.
Dat is in ieder geval 'fijn', dat ze niet nog een week hartstikke ziek is geweest met darmproblemen ofzo.quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:13 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Nope, ze is ook rustig ingeslapen, ze lag rustig in het hok
dat had pg dan wel opgemerkt hoor, die heeft daar genoeg ervaring mee, maar echt zo uit t nietsquote:Op maandag 15 oktober 2012 16:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat is in ieder geval 'fijn', dat ze niet nog een week hartstikke ziek is geweest met darmproblemen ofzo.
Ons konijn lag vroeger ook ineens dood op het balkon, onder een plantenbakquote:Op maandag 15 oktober 2012 16:15 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dat had pg dan wel opgemerkt hoor, die heeft daar genoeg ervaring mee, maar echt zo uit t niets
ja hoe is t met de caafs?quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:21 schreef CherryLips het volgende:
Gaan we het nu over mijn caafs en T's nijntjes hebben?
die zijn lelijkquote:Op maandag 15 oktober 2012 16:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Goed, ze waren twee weken geleden jarigEn stiekem wil ik nog een skinny pig
als we dat gewoon allemaal gingen doen!!quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:22 schreef L-E het volgende:
zou ik echt stoppen met de ingewikkelde spelletjes.
O wee als t Uggs zijn!!!!!quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:27 schreef Memento-Mori het volgende:
OH cl heb je mn winterlaarsjes gezien? voor als er sneeuw ligt
Die rozequote:Op maandag 15 oktober 2012 16:27 schreef Memento-Mori het volgende:
OH cl heb je mn winterlaarsjes gezien? voor als er sneeuw ligt
Mja, ik snap wat je bedoelt. Alleen volgens mij is het zo via het internet een beetje aangedikt. In de praktijk zijn we gewoon net als ieder ander stel, zonder het label dan. Denk ik dan, ik heb nooit echte relaties gehadquote:Op maandag 15 oktober 2012 16:22 schreef L-E het volgende:
Tegan, ik heb geen problemen met jouw postgedrag hoor, maar ook ik denk dat je jouw non(?)-relatie langzaam aan het vermoorden bent. Heeft niets te maken met 'jezelf zijn' oid, maar om iets op te bouwen met een ander moet je kunnen investeren in de basis, jezelf open stellen is de basisvoorwaarde. En als je het oke vindt als alles stuk loopt is dat prima, als niet zou ik echt stoppen met de ingewikkelde spelletjes.
je hebt er nu 1, het besef laat alleen nog op zich wachtenquote:Op maandag 15 oktober 2012 16:33 schreef Tegan het volgende:
[..]
Mja, ik snap wat je bedoelt. Alleen volgens mij is het zo via het internet een beetje aangedikt. In de praktijk zijn we gewoon net als ieder ander stel, zonder het label dan. Denk ik dan, ik heb nooit echte relaties gehad.
Met mijn nijnen is het trouwens helemaal goedquote:Op maandag 15 oktober 2012 16:21 schreef CherryLips het volgende:
Gaan we het nu over mijn caafs en T's nijntjes hebben?
Ja precies, haha.quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:35 schreef rival het volgende:
[..]
je hebt er nu 1, het besef laat alleen nog op zich wachten
muts dan ook niet zo over het label, denk je dat dat "label" daadwerkelijk zoveel uitmaakt? dat het minder pijn doet als t nu overgaat dan als je het het "label" geeft, dat praat je jezelf alleen maar aan meidquote:Op maandag 15 oktober 2012 16:33 schreef Tegan het volgende:
[..]
Mja, ik snap wat je bedoelt. Alleen volgens mij is het zo via het internet een beetje aangedikt. In de praktijk zijn we gewoon net als ieder ander stel, zonder het label dan. Denk ik dan, ik heb nooit echte relaties gehad.
Goh, ik ben me echt wel bewust van dat het allemaal in mijn hoofd zit. Maar dan nog is het niet ineens een kwestie van me eroverheen zetten schatquote:Op maandag 15 oktober 2012 16:36 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
muts dan ook niet zo over het label, denk je dat dat "label" daadwerkelijk zoveel uitmaakt? dat het minder pijn doet als t nu overgaat dan als je het het "label" geeft, dat praat je jezelf alleen maar aan meid
ik kan me er gewoon niets bij voorstellen, geniet ervan, label of niet, kijk hoe t looptquote:Op maandag 15 oktober 2012 16:37 schreef Tegan het volgende:
[..]
Goh, ik ben me echt wel bewust van dat het allemaal in mijn hoofd zit. Maar dan nog is het niet ineens een kwestie van me eroverheen zetten schat.
Nee, van er over heen gaan voornamelijkquote:Op maandag 15 oktober 2012 16:37 schreef Tegan het volgende:
[..]
Goh, ik ben me echt wel bewust van dat het allemaal in mijn hoofd zit. Maar dan nog is het niet ineens een kwestie van me eroverheen zetten schat.
Dat is correct.quote:
Mja precies. Je kan je er niets bij voorstellen. Zeg dan niet dat ik me aanstel.quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:38 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik kan me er gewoon niets bij voorstellen, geniet ervan, label of niet, kijk hoe t loopt
En terecht!quote:
Zou er een Uggs, the Croc edition, styled by Louis Vuitton komen?quote:
Cruggs by Vuitton?quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zou er een Uggs, the Croc edition, styled by Louis Vuitton komen?.
Lijkt me echt binnenlopenquote:
ik zeg niet dat je je aanstelt, ik vind dat je je labiel gedraagtquote:Op maandag 15 oktober 2012 16:39 schreef Tegan het volgende:
[..]
Mja precies. Je kan je er niets bij voorstellen. Zeg dan niet dat ik me aanstel.
Go get 'em tigerquote:Op maandag 15 oktober 2012 16:40 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik zeg niet dat je je aanstelt, ik vind dat je je labiel gedraagt
quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:40 schreef Ang3l het volgende:
Of een zomer editie: BirkenCruggs
Plastic met bont en open tenen..... *ril*
Same thing applies.quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:40 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik zeg niet dat je je aanstelt, ik vind dat je je labiel gedraagt
Nu alleen nog dat vuitton kotspatroontje en klaarquote:
Die krengen overleven ws de mensheidquote:
Net als kakkerlakkenquote:Op maandag 15 oktober 2012 16:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Die krengen overleven ws de mensheid
Straks, nou ja miljoenen jaren ver weg dan, gaan ze archeologische opgravingen doen en vinden ze nog intacte Crocs en zullen ze denken:quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Die krengen overleven ws de mensheid
Zijn we een achtergebleven beschavingquote:Op maandag 15 oktober 2012 16:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Straks, nou ja miljoenen jaren ver weg dan, gaan ze archeologische opgravingen doen en vinden ze nog intacte Crocs en zullen ze denken:Tsk tsk tsk
En dat ze dan videobeelden van Pow-news en de tokkies in de tijdcapsule vindenquote:Op maandag 15 oktober 2012 16:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zijn we een achtergebleven beschaving
Nee, de SP/PVDA/GL dan "dat er toen nog steeds mensen zo naief waren"quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dat ze dan videobeelden van Pow-news en de tokkies in de tijdcapsule vinden
Dat is mijn motto al.quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:29 schreef Litpho het volgende:
T? Wat denk je van "een pessimist wordt nooit teleurgesteld" als motto? Relatiegewijs dus.
Jij bent geen pessimist. Niet in één topic met M-M.quote:
...En T.quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:36 schreef Litpho het volgende:
[..]
Jij bent geen pessimist. Niet in één topic met M-M.
Niet zo zeiken over T en haar date gedoe, er zijn altijd maar een paar echte klagers hier en die klagen over anderen, lees er dan gewoon overheen. Niet iedereen staat zo stevig in zijn schoenen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:29 schreef Litpho het volgende:
T? Wat denk je van "een pessimist wordt nooit teleurgesteld" als motto? Relatiegewijs dus.
Het is slechts weinigen gegeven exclusief van andermans fouten te lerenquote:Op maandag 15 oktober 2012 17:45 schreef Ripley het volgende:
Teleurstellingen zijn ook iets waar je van leert. Als je daar te bang voor bent, groei je ook nooit.
Dat wordt geen avondeten voor Lquote:Op maandag 15 oktober 2012 17:44 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Niet zo zeiken over T en haar date gedoe, er zijn altijd maar een paar echte klagers hier en die klagen over anderen, lees er dan gewoon overheen. Niet iedereen staat zo stevig in zijn schoenen.
Dat had ik gelukkig gemaakt voor ik ging postenquote:Op maandag 15 oktober 2012 17:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat wordt geen avondeten voor L
Hij kookt altijd.quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat wordt geen avondeten voor L
Voor mijzelf alleen doe ik het nooit, maar zaterdag echt de hele middag in de keuken gestaan voor mij en lief en dat vind ik echt genieten!quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:00 schreef MNR het volgende:
KokenBen ik nu ook aan het doen en ik ben me toch verrukkelijk lekker voor mezelf aan het koken. Mmm mm mm!
Na een jaar is het een date, geen toevallige gezellige vriend meer.quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:02 schreef MNR het volgende:
Daten, hehe. Ik trek al meer dan een jaar met de benedenbuurman op. Hij kookt voor me, nodigt me uit voor tweede kerstdag, nodigt me uit voor de film, gaat met me mee uit eten en noemt t dan een date (haha) en vandaag had ik voor het eerst een moment dat ik dacht: 'hmm.. hij's eigenlijk best leuk". Nu hebben we vrijdagavond weer wat afgesproken. Stiekem toch wel gezellig
huh? wat is er met mij?quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:36 schreef Litpho het volgende:
[..]
Jij bent geen pessimist. Niet in één topic met M-M.
We have to give the guy credit for hanging in therequote:Op maandag 15 oktober 2012 18:05 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Na een jaar is het een date, geen toevallige gezellige vriend meer.Dat is nu toch wel duidelijk?
Mja, dat heb ik ook wel eens gedacht bij iemand. Dat je inderdaad al die dingen samen doet en op een gegeven moment gaat hopen dat je misschien wel meer voor diegene gaat voelen, omdat je het gewoon heel gezellig hebt.quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:02 schreef MNR het volgende:
Daten, hehe. Ik trek al meer dan een jaar met de benedenbuurman op. Hij kookt voor me, nodigt me uit voor tweede kerstdag, nodigt me uit voor de film, gaat met me mee uit eten en noemt t dan een date (haha) en vandaag had ik voor het eerst een moment dat ik dacht: 'hmm.. hij's eigenlijk best leuk". Nu hebben we vrijdagavond weer wat afgesproken. Stiekem toch wel gezellig
Gefriendzoned vanaf dag 1, maar het is een doorzetter!quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:08 schreef missbehavin het volgende:
[..]
We have to give the guy credit for hanging in there
Koken, ik hou ervan.quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Voor mijzelf alleen doe ik het nooit, maar zaterdag echt de hele middag in de keuken gestaan voor mij en lief en dat vind ik echt genieten!
Ik ookquote:
Mja, zo is dat iddquote:Op maandag 15 oktober 2012 17:29 schreef Litpho het volgende:
Ik snap sowieso het gedoe niet. Toen ik niet date-te (kutwoord) was ik precies hetzelfde alleen over andere onderwerpenquote:Op maandag 15 oktober 2012 17:44 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Niet zo zeiken over T en haar date gedoe, er zijn altijd maar een paar echte klagers hier en die klagen over anderen, lees er dan gewoon overheen. Niet iedereen staat zo stevig in zijn schoenen.
namen willen we!quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:44 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Het voordeel van zo uitgebreid voor vriendlief koken is dat hij meteen roept dat hij wel afwastquote:Op maandag 15 oktober 2012 18:14 schreef Tegan het volgende:
Ik houd ook van koken. Alleen niet van afwassen. Beetje experimenteren enzo
.
quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:17 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je weet dat ik nooit namen noem.
Mannen zijn toch nooit zo nieuwsgierig?quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:18 schreef dawg het volgende:
[..]
en ik ben nog wel zo nieuwsgierig nu. door jou!
Ik welquote:Op maandag 15 oktober 2012 18:18 schreef dawg het volgende:
vaatwasser voor de win. we leven niet meer in de prehistorie.
nee klopt. ik maakte ook maar een grapje.quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:19 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Mannen zijn toch nooit zo nieuwsgierig?
Oh jaquote:Op maandag 15 oktober 2012 18:20 schreef dawg het volgende:
[..]
bij jou doet je holbewoner het voor je.
inmiddels nog niet aan de werp net als l-e?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ga je dit jaar weer naar museumnacht?quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:21 schreef Ripley het volgende:
Als je hier verwijst naar mensen moet je eigenlijk ook het lef hebben om het beestje bij zijn naam te noemen
quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:23 schreef dawg het volgende:
[..]
inmiddels nog niet aan de werp net als l-e?Nope en dat gaan we niet doen ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Mwah, soms voldoet een "als de schoen past..." prima.quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:21 schreef Ripley het volgende:
Als je hier verwijst naar mensen moet je eigenlijk ook het lef hebben om het beestje bij zijn naam te noemen
Uiteraardquote:Op maandag 15 oktober 2012 18:23 schreef dawg het volgende:
[..]
ga je dit jaar weer naar museumnacht?
Gelukkig voel ik me niet verplicht om op fok mijn lef te tonen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:21 schreef Ripley het volgende:
Maar deze past mij niet, dus ikw eet niet wie ik hem aan moet trekken!quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:24 schreef Litpho het volgende:
[..]
Mwah, soms voldoet een "als de schoen past..." prima.
trouwen dan?quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nope en dat gaan we niet doen ook.
Dat zou ik wel leuk vinden ooit jaquote:Op maandag 15 oktober 2012 18:26 schreef dawg het volgende:
[..]
trouwen dan?heb je een excuus voor je kapsel.
quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat zou ik wel leuk vinden ooit ja
Met glazen muiltjes rondwandelen moet je dan ook aan droomprinsen overlaten. Ze hebben al zo weinig te doenquote:Op maandag 15 oktober 2012 18:25 schreef Ripley het volgende:
[..]
Maar deze past mij niet, dus ikw eet niet wie ik hem aan moet trekken!
Trouwen is tofquote:Op maandag 15 oktober 2012 18:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat zou ik wel leuk vinden ooit ja
Kan ik me indenken jaquote:
Getrouwd zijn daarentegen....quote:
Dat gelooft toch niemand tot ze er zelf in zitten.quote:
Ik ben erg blij met jou als lotgenoot.quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:32 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat gelooft toch niemand tot ze er zelf in zitten.
Als ik plek hadquote:Op maandag 15 oktober 2012 18:18 schreef dawg het volgende:
vaatwasser voor de win. we leven niet meer in de prehistorie.
Zoals bij zoveel dingen is het zo duur als je het zelf maakt.quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:32 schreef dawg het volgende:
[..]
mij lijkt het vooral erg duur en nutteloos.
Weet ik toch.quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben erg blij met jou als lotgenoot.
+1quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:36 schreef Litpho het volgende:
[..]
Zoals bij zoveel dingen is het zo duur als je het zelf maakt.
Voor ons was het een hele fijne combinatie feestje met familie/vrienden en dingen onderling eens goed geregeld hebbben. Ja, dat had goedkoper gekund. Ik denk niet dat het veel mooier had gekund. Het was echt perfekt ons
.
quote:
Zuur gedoe.quote:
Heerlijk!quote:
Verloofd ben je als je afgesproken hebt te gaan trouwen. En dat doe je vervolgens niet. Leuk zo'n verstandhouding waarin beloften niet worden nagekomen. Goeie basis!quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:41 schreef Tegan het volgende:
Ik wil niet perse trouwen. Verloofd zijn lijkt me wel tof. Wel de belofte, niet het gedoe.
Het is inderdaad wel leuk om iemand die erg graag praat stil te krijgen waar je kinderen bij zijn.quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:41 schreef Tegan het volgende:
Ik wil niet perse trouwen. Verloofd zijn lijkt me wel tof. Wel de belofte, niet het gedoe.
Gaat dit weer over die tieten?quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:45 schreef Bengeltje het volgende:
Het is inderdaad wel leuk om iemand die erg graag praat stil te krijgen waar je kinderen bij zijn.
uhm oke, dat laatste heeft niet iedereen.
Daar waren geen kinderen bijquote:
H. in zijn tweede jeugd telt nog steeds als volwassene?quote:
Geen commentaar. En die was er ook niet bijquote:Op maandag 15 oktober 2012 18:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
H. in zijn tweede jeugd telt nog steeds als volwassene?
Die had ik eerst stil.quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:48 schreef Litpho het volgende:
[..]
Geen commentaar. En die was er ook niet bij.
Ach, het is toch helemaal niet meer zo dat de man perse moet vragen tegenwoordigquote:
Dat zou ik dan weer niet doenquote:
Jouw holbewoner is wellicht wat hoopvoller dan de harequote:
God let's hope soquote:Op maandag 15 oktober 2012 18:55 schreef Litpho het volgende:
[..]
Jouw holbewoner is wellicht wat hoopvoller dan de hare.
Ik ben wel een meisje-meisje, maar wel een met ballen hoor, alleen dat vertik ik.quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:55 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik was niet ongeduldig, maar ben dan ook geen meisjemeisje, ben meer op de man af (soms).
als ik zou gaan trouwen dan niet in de kerk want ik heb nog minder dan niks met dat instituut en op het stadhuis op maandag, want gratis. en daarna neuken, feest hoeft niet zo.quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:36 schreef Litpho het volgende:
[..]
Zoals bij zoveel dingen is het zo duur als je het zelf maakt.
Voor ons was het een hele fijne combinatie feestje met familie/vrienden en dingen onderling eens goed geregeld hebbben. Ja, dat had goedkoper gekund. Ik denk niet dat het veel mooier had gekund. Het was echt perfekt ons
.
quote:
Kerk was prachtig. En al jaren niet meer in gebruik als kerk, dat scheeltquote:Op maandag 15 oktober 2012 19:03 schreef dawg het volgende:
[..]
als ik zou gaan trouwen dan niet in de kerk want ik heb nog minder dan niks met dat instituut en op het stadhuis op maandag, want gratis. en daarna neuken, feest hoeft niet zo.
Datquote:Op maandag 15 oktober 2012 19:03 schreef dawg het volgende:
[..]
als ik zou gaan trouwen dan niet in de kerk want ik heb nog minder dan niks met dat instituut en op het stadhuis op maandag, want gratis. en daarna neuken, feest hoeft niet zo.
quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:04 schreef Litpho het volgende:
[..]
Kerk was prachtig. En al jaren niet meer in gebruik als kerk, dat scheelt.
Als het gratis is, is het merk aanzienlijk minder interessant.quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:08 schreef dawg het volgende:
[..]
aangezien ik hier niks anders dan commentaar heb gehad op mijn favo biermerk, nope.
maar het is niet gratis, want geen feest.quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:09 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Als het gratis is, is het merk aanzienlijk minder interessant.
Typfout verbeterd.quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:15 schreef KomtTijd... het volgende:
Tegan gaat al met mij trouwen volgende week vrijdag maandag.
Dat is meer dan een typfout natuurlijk.quote:
Ze lust geen kaas.quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:19 schreef dawg het volgende:
[..]
en hij wil met teegje trouwen idd.misschien wil ie ook nog kaasfonduen.
![]()
quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:03 schreef dawg het volgende:
[..]
TopiCkilLquote:Op maandag 15 oktober 2012 19:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Eerst een patatje halen en een milkshake delen.
Tja, je milkshake delen, tsskquote:
quote:
Je bent 'm al aan het 'shaken' nu voor haar?quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:00 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik wil wel een milkshake met je delen hoor CL.
quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je bent 'm al aan het 'shaken' nu voor haar?
quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je bent 'm al aan het 'shaken' nu voor haar?
Je ziet 't gewoon voor je, he?quote:
Hij mag geen milkshake, gaat hij doodquote:Op maandag 15 oktober 2012 19:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Eerst een patatje halen en een milkshake delen.
Dus je wil niet met mijquote:Op maandag 15 oktober 2012 19:14 schreef dawg het volgende:
nee, dat zeg ik net. als ik zou gaan trouwen...
ik wilde hem met dawg delen, wat moet ik nou met jouw datequote:Op maandag 15 oktober 2012 21:57 schreef Tegan het volgende:
[..]
Hij mag geen milkshake, gaat hij dood.
Wel mooi opzich; trouwen, en dan double suicide.
Oh, ik dacht als suggestie voor een willekeurige bruiloft. Dan is het goed.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik wilde hem met dawg delen, wat moet ik nou met jouw date
quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:05 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Na een jaar is het een date, geen toevallige gezellige vriend meer.Dat is nu toch wel duidelijk?
Vorig jaar had hij nog een relatie. Nu is hij vrijgezel. Ja, ik zie het andersquote:Op maandag 15 oktober 2012 18:09 schreef Ripley het volgende:
[..]
Mja, dat heb ik ook wel eens gedacht bij iemand. Dat je inderdaad al die dingen samen doet en op een gegeven moment gaat hopen dat je misschien wel meer voor diegene gaat voelen, omdat je het gewoon heel gezellig hebt.
Maar ja, als het er niet is valt het ook niet echt af te dwingen. Bij mij dan. Misschien werkt het bij jou anders.
hai CL'etje, hoe is het met je koppie?quote:
Zo ben ikquote:
Accounthack!quote:
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 09:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Accounthack!
* HeatWave schakelt de Admins in
Ik ben voor CL gewoon liever dan voor jou.quote:
Wow, zijn daar filmpjes van?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 09:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ben voor CL gewoon liever dan voor jou.
quote:
ja, als je voor haar nog liever bent dan voor mij... dan trek ik mijn conclusiesquote:
Oh do you now?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 09:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, als je voor haar nog liever bent dan voor mij... dan trek ik mijn conclusies.
Als het een leuker huis is en je er verder op vooruit gaat, why not?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 10:12 schreef Nouk84 het volgende:
Dilemma van de dag: (Alweer) verhuizen naar een goedkoper, beter huis, of niet doen?
quote:
Al over de vloer uit?quote:
Neequote:
Dat klinkt goed!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 10:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee
Maar de vloerentoko zit daar om de hoek, dus ik mocht 's avonds een paar stalen meenemen en die de volgende ochtend weer terugbrengen om te beslissen
Heel begrijpelijkquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 10:28 schreef Tally het volgende:
Wij hebben besloten om toch niet te gaan verhuizen/verkopen. Mijn man is een tikkie tegen overspannen aan. En ik heb geen zin om straks in een groter en vooral duurder huis te zitten met 2 kinderen en een overspannen man. Dan blijven we lekker hier en verbouw ik de boel een beetje
Ik heb liever dat mijn man zich lekkerder in zijn vel voelt zitten dan een groter huis
Ja hier gaat het dus nietquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 10:36 schreef Tally het volgende:
Ruimer wonen zou het voor ons ook wat makkelijker maken
Maar nu gaat het ook hoor.
goedkoper en beter, natuurlijk doen!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 10:12 schreef Nouk84 het volgende:
Dilemma van de dag: (Alweer) verhuizen naar een goedkoper, beter huis, of niet doen?
samen een leuk app zoeken daarquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 10:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja hier gaat het dus nietAnders was verhuizen naar zijn appartement een optie geweest, maar dat gaat echt niet passen
Logische en goede keuze!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 10:28 schreef Tally het volgende:
Wij hebben besloten om toch niet te gaan verhuizen/verkopen. Mijn man is een tikkie tegen overspannen aan. En ik heb geen zin om straks in een groter en vooral duurder huis te zitten met 2 kinderen en een overspannen man. Dan blijven we lekker hier en verbouw ik de boel een beetje
Ik heb liever dat mijn man zich lekkerder in zijn vel voelt zitten dan een groter huis
Vriendje heeft een enorme eengezinswoningquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 10:33 schreef missbehavin het volgende:
Ik wilde dat lief iets ruimer woonde, zou alles een stuk makkelijk maken
Zou je denken, maar weer verhuizen. Geen idee wie ik moet optrommelen en daarbij,quote:
weekendje werken en je hebt een betere woning en lagere kosten....quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 11:01 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Zou je denken, maar weer verhuizen. Geen idee wie ik moet optrommelen en daarbij,verhuizen
![]()
![]()
Alhoewel het anders is, nu 5 km verderop, tegenover 60 km verderop de vorige keer..
Ja dat is uiteindelijk wel de bedoeling, maar dat is veel lastiger.quote:
Is dat makkelijk ja?quote:
Nou ja het is Utrecht en het zijn best grote appartementen vind ik. En gratis parkeren voor de deurquote:
Dat busje huren is gelukkig niet nodigquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 11:05 schreef rival het volgende:
weekendje werken en je hebt een betere woning en lagere kosten....
busje huren is ook niet heel duur
Q. kan nog eens op je zoon passen!quote:
quote:
Als Q dat aandurft bedoel jequote:
Ik zit hier ook prima, zie me niet snel weggaan neequote:Op dinsdag 16 oktober 2012 11:23 schreef Tegan het volgende:
Ik zit best wel prima hier dus ik ga de komende jaren nergens heen.
Nou idd. Maar eerst geduld hebben voor het zover is. Ik en geduldquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 11:32 schreef CherryLips het volgende:
Als ik verhuisd ben hoop ik dat ik daar ook tig jaar kan blijven.
als je dat zeker weet, blijf dan maar zittenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 11:33 schreef Nouk84 het volgende:
Ik weet al dat als ik hierheen ga dat ik binnen een jaar zeker weer weg ben
En het vanaf nu elke dag stervens koud hebben en me scheel betalen aan gas? Nee, liever niet.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 11:38 schreef rival het volgende:
als je dat zeker weet, blijf dan maar zitten
geen dilemma dusquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 11:40 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
En het vanaf nu elke dag stervens koud hebben en me scheel betalen aan gas? Nee, liever niet.
Dat zijn gewoon je hormonenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:00 schreef Tally het volgende:
Soms heb je van die dagen dat je al dat gezeik gewoon niet aan kan
Dat. Slaap tekort. Collega's die maar komen opdagen wanneer ze daar zin in hebben omdat de chef op vakantie is. Spugen. Moe.quote:
oooh dat had ik zondagquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:00 schreef Tally het volgende:
Soms heb je van die dagen dat je al dat gezeik gewoon niet aan kan
Kusjekroelquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:10 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat. Slaap tekort. Collega's die maar komen opdagen wanneer ze daar zin in hebben omdat de chef op vakantie is. Spugen. Moe.
Dat soort dingen is het.
Jij bent een nog erger watje dan ikquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:12 schreef CherryLips het volgende:
Ik kan me best voorstellen dat je een burn-out kunt krijgen van vakkenvullen hoor. Of ik ben gewoon zo´n stresskipMaar als je een lul van een baas hebt is ook folders vouwen erg zwaar.
Nou ja ik werk maar 3 dagen dus een dagje vrij om bij te tanken vind ik ook weer zo..... onnodig.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:12 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Kusjekroel![]()
Over die collega's moet je je niet druk maken, dat is het niet waard. Slaap tekort is kut... Misschien een dagje vrij nemen om bij te tanken? Spugen... tja.. kan alleen zeggen dat ik blij ben dat ik dat in elk geval niet heb! Heb je daar geen medicijnen voor? Of wil je dat niet?
ze had op haar flikker gekregen omdat ze de verkeerde producten in de aanbieding had gegooit en daar was ze erg overstuur van dus ging ze zich maar ziek melden en dat vond haar man geheel terechtquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:12 schreef CherryLips het volgende:
Ik kan me best voorstellen dat je een burn-out kunt krijgen van vakkenvullen hoor. Of ik ben gewoon zo´n stresskipMaar als je een lul van een baas hebt is ook folders vouwen erg zwaar.
Ja maar dat was vroegah en dat is nu niet meer zo. Medicijnen zijn tegenwoordig veel strenger gecontroleerd dus daar hoef je echt niet bang voor te zijn. En ik snap dat je je een aansteller voelt (welcome to my world) maar hier word je ook niet gelukkiger van. Dus neem een dag vrij als je dochtertje er niet is of stuur haar voor 1 keertje een extra dagje naar het kdv (of ochtendje) en NEEM EVEN RUSTquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:15 schreef Tally het volgende:
[..]
Nou ja ik werk maar 3 dagen dus een dagje vrij om bij te tanken vind ik ook weer zo..... onnodig.
Daarbij ben ik dan thuis en heb ik een anderhalf jaar oude dochter die aandacht vraagt.
En die weg brengen terwijl ik thuis ben, vind ik ook weer zowant ik ben mijn schoonzus niet die haar kinderen dumpt bij een scheet die dwars zit.
En nu vrij nemen kan dus niet aangezien mijn chef in Frankrijk zit en de rest.. tja....
En medicijnen voor spugen. Ik heb laatst een stuk gelezen over medicijnen die vroegah gebruikt werd tegen het spugen en daar kwamen misvormde kinderen van dus ben ik gewoon bang
ooh ik denk dat er kei veel mensen in jouw omgeving zijn die best een dagje iets met je dochter willen gaan doen zodat je even een momentje voor jezelf hebt!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:15 schreef Tally het volgende:
[..]
Nou ja ik werk maar 3 dagen dus een dagje vrij om bij te tanken vind ik ook weer zo..... onnodig.
Daarbij ben ik dan thuis en heb ik een anderhalf jaar oude dochter die aandacht vraagt.
En die weg brengen terwijl ik thuis ben, vind ik ook weer zowant ik ben mijn schoonzus niet die haar kinderen dumpt bij een scheet die dwars zit.
En nu vrij nemen kan dus niet aangezien mijn chef in Frankrijk zit en de rest.. tja....
En medicijnen voor spugen. Ik heb laatst een stuk gelezen over medicijnen die vroegah gebruikt werd tegen het spugen en daar kwamen misvormde kinderen van dus ben ik gewoon bang
Gelijk ziek melden, als ik bij elke kleine tegenslag een dag vrij nam verdiende ik geen kont.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:16 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ze had op haar flikker gekregen omdat ze de verkeerde producten in de aanbieding had gegooit en daar was ze erg overstuur van dus ging ze zich maar ziek melden en dat vond haar man geheel terecht
nou ik niet
Lekker met het kleine grut naar de dierentuinquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:17 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ooh ik denk dat er kei veel mensen in jouw omgeving zijn die best een dagje iets met je dochter willen gaan doen zodat je even een momentje voor jezelf hebt!
daar is niks mis mee hoor!
als je een vriendin van mij was dan zou ik het meteen aan bieden
dat was ook meteen mijn reactiequote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gelijk ziek melden, als ik bij elke kleine tegenslag een dag vrij nam verdiende ik geen kont.
Net zoals sommige mensen die zich gelijk ziekmelden als ze verkouden zijn en een kop vol snot hebben. Kom op zeg.
Nou idd, als mijn vader eens met zoonlief iets leuks gaat doen, voel ik me geheel niet schuldig hoor.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:17 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ooh ik denk dat er kei veel mensen in jouw omgeving zijn die best een dagje iets met je dochter willen gaan doen zodat je even een momentje voor jezelf hebt!
daar is niks mis mee hoor!
als je een vriendin van mij was dan zou ik het meteen aan bieden
Zulke mensen kosten een werkgever echt klauwen vol met geld. ´De baas betaalt' maar als ie je eruit flikkert omdat je je werk niet goed doet, mag het niet en is het janken.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:20 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat was ook meteen mijn reactie
als jij 3 dagen moet huilen omdat je op je flikker kreeg heb je nog niet meteen een burn out
en hij zei ook zo: dan kom je morgen lekker naar mij toe want de arbo staat toch niet meteen op de stoep
lekker naïef, na een conflict met je baas je ziek melden... dan staan ze meteen op de stoep hoor
ik hoop echt dat ze in de problemen is gekomen eerlijk gezegd
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:11 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oooh dat had ik zondag
domste serveerster ooit, leipe alpha male naast ons die zijn vrouw wel ging verdedigen bij haar baas (ze had een burn out van het vakkenvullen en nee ik maak geen grap) en aan de andere kant meisjes die dingen zeiden als: zonder mijn nepnagels voel ik me net een jongen
soms denk ik echt: ben ik nou zo raar of is de wereld gewoon gek
Mag ik mee?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:27 schreef Tegan het volgende:
Oh, ik wil best naar de dierentuin met rhu en miniTally.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:29 schreef Tegan het volgende:
Alleen als ik Tally was zou ik mijn mini niet meegeven aan iemand die ik nog nooit heb gezien.
Kijk, je hebt wel moedergevoelens.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:29 schreef Tegan het volgende:
Alleen als ik Tally was zou ik mijn mini niet meegeven aan iemand die ik nog nooit heb gezien.
Verklaar u nader?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kijk, je hebt wel moedergevoelens.
Zeg gewoon: "Nee, het is [afgesproken datum]. Los zelf je probleem maar op ipv het op mij af te schuiven"quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:37 schreef CherryLips het volgende:
Kut hey, word net gebeld dat de overdracht van het appartement pas op 15 november is. Ben blij dat ik zelf geen huur ofzo heb opgezegd per 1 november
GVD kan ik alles weer gaan verzetten.
Hadden ze dat recht om dat te verschuiven?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:37 schreef CherryLips het volgende:
Kut hey, word net gebeld dat de overdracht van het appartement pas op 15 november is. Ben blij dat ik zelf geen huur ofzo heb opgezegd per 1 november
GVD kan ik alles weer gaan verzetten.
zeg, ben ik het ff met jou eens!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:16 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ze had op haar flikker gekregen omdat ze de verkeerde producten in de aanbieding had gegooit en daar was ze erg overstuur van dus ging ze zich maar ziek melden en dat vond haar man geheel terecht
nou ik niet
Ja, stond in het contract wel dat als het toch een andere datum had, de verkoper dat twee weken van tevoren moest melden. Maar ik snap niet dat ze er nu pas mee aankomen dat ze de 13e hun nieuwe appartement in kunnen, en dat ze dan ook de 15e helemaal klaar zijn geloof ik ook niet.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hadden ze dat recht om dat te verschuiven?
Dit kan je zien als twee weken als het eerst 1 nov was. Wat een flut contract. Kan je toch niks mee.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, stond in het contract wel dat als het toch een andere datum had, de verkoper dat twee weken van tevoren moest melden. Maar ik snap niet dat ze er nu pas mee aankomen dat ze de 13e hun nieuwe appartement in kunnen, en dat ze dan ook de 15e helemaal klaar zijn geloof ik ook niet.
De verkoop ging ook al heel sullig en ik krijg nu steeds meer het idee dat ik enorm in de zeik genomen word.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:50 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dit kan je zien als twee weken als het eerst 1 nov was. Wat een flut contract. Kan je toch niks mee.
Niet stiekem minitally aan de kroko's voeren hequote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:27 schreef Tegan het volgende:
Oh, ik wil best naar de dierentuin met rhu en miniTally.
I would neverquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niet stiekem minitally aan de kroko's voeren he
Neem je in het weekend dan wel tijd voor jezelf?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:08 schreef Tally het volgende:
En ik moet gewoon even rustig aan doen. Het is al weer bijna weekend
Het leuke aan zwanger zijn is dat je lijf je op een gegeven moment vanzelf genadeloos op je flikker geeftquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:23 schreef Tally het volgende:
Vrijdag heb ik een dag voor mezelf. Wel met kleine maar dat komt wel goed.
Dit weekend krijg ik logesEn die zijn leuk dus afzeggen doe ik niet.
We gaan leuke dingen doen. Dus zal ik ook best wat tijd voor mezelf krijgen.
Ik moet mezelf op het werk gewoon niet voorbij lopen. En ook gewoon nee zeggen.
Nu eerst nog even lerenNee zeggen. Want ik ben natuurlijk SuperWoman en ik kan dat allemaal wel ff
Echt, ik snap dat nooit, de enige keer dat die van mij hier is geweest, is hooguit 5 minuten voordat ik klaar was met werken...quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:26 schreef Q. het volgende:
Collega heeft een kind mee naar het werk (vraag me niet waarom, jochie van jaar of 8) en die gooit nu net zn koffie over haar laptop. Stiekem moet ik nu wel lachen. Eigenlijk.
Dat arme kind verveelt zich kapot.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:26 schreef Q. het volgende:
Collega heeft een kind mee naar het werk (vraag me niet waarom, jochie van jaar of 8) en die gooit nu net zn koffie over haar laptop. Stiekem moet ik nu wel lachen. Eigenlijk.
Kan ie alvast wennen aan de rest van zijn leven.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat arme kind verveelt zich kapot.
Jij gooit ook nog dagelijks koffie over laptops?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:29 schreef Q. het volgende:
[..]
Kan ie alvast wennen aan de rest van zijn leven.
Jij niet dan?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jij gooit ook nog dagelijks koffie over laptops?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |