Haha. Dat is jouw probleem niet de mijne. Er zijn hier ook soms posts/users die mij irriterenquote:Op maandag 15 oktober 2012 16:07 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
je doet je best maarmaar t gaat hier bijna alleen nog maar over jou en je date en je labielheid daaromtrent en dat irriteert me nogal
Ik vind het schattig. Kalverliefde.quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:07 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
je doet je best maarmaar t gaat hier bijna alleen nog maar over jou en je date en je labielheid daaromtrent en dat irriteert me nogal
Q!quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:09 schreef Tegan het volgende:
[..]
Haha. Dat is jouw probleem niet de mijne. Er zijn hier ook soms posts/users die mij irriteren.
Ik las hetquote:Op maandag 15 oktober 2012 16:09 schreef Memento-Mori het volgende:
Hier prima CL, gister alleen n konijntje dood gegaan
ja hij was hier en toen belde de vriendin die de konijnen eten gaf, was n tof konijn, wel angstig maar at uit mn hand enzo dus das wel heel sneuquote:
Ik hou nog steeds van bier en bier houdt nog steeds van mij.quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoe gaat het met jouw kalverliefde?
He, dat laatste geldt ook voor mijn liefquote:Op maandag 15 oktober 2012 16:11 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik hou nog steeds van bier en bier houdt nog steeds van mij.En mn katten houden ook van me als ik ze maar genoeg eten geef.
Maar niet ziek ofzo?quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:11 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja hij was hier en toen belde de vriendin die de konijnen eten gaf, was n tof konijn, wel angstig maar at uit mn hand enzo dus das wel heel sneu
Je toffe Cartman-katquote:Op maandag 15 oktober 2012 16:11 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik hou nog steeds van bier en bier houdt nog steeds van mij.En mn katten houden ook van me als ik ze maar genoeg eten geef.
Dat is in ieder geval 'fijn', dat ze niet nog een week hartstikke ziek is geweest met darmproblemen ofzo.quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:13 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Nope, ze is ook rustig ingeslapen, ze lag rustig in het hok
dat had pg dan wel opgemerkt hoor, die heeft daar genoeg ervaring mee, maar echt zo uit t nietsquote:Op maandag 15 oktober 2012 16:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat is in ieder geval 'fijn', dat ze niet nog een week hartstikke ziek is geweest met darmproblemen ofzo.
Ons konijn lag vroeger ook ineens dood op het balkon, onder een plantenbakquote:Op maandag 15 oktober 2012 16:15 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dat had pg dan wel opgemerkt hoor, die heeft daar genoeg ervaring mee, maar echt zo uit t niets
ja hoe is t met de caafs?quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:21 schreef CherryLips het volgende:
Gaan we het nu over mijn caafs en T's nijntjes hebben?
die zijn lelijkquote:Op maandag 15 oktober 2012 16:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Goed, ze waren twee weken geleden jarigEn stiekem wil ik nog een skinny pig
als we dat gewoon allemaal gingen doen!!quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:22 schreef L-E het volgende:
zou ik echt stoppen met de ingewikkelde spelletjes.
O wee als t Uggs zijn!!!!!quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:27 schreef Memento-Mori het volgende:
OH cl heb je mn winterlaarsjes gezien? voor als er sneeuw ligt
Die rozequote:Op maandag 15 oktober 2012 16:27 schreef Memento-Mori het volgende:
OH cl heb je mn winterlaarsjes gezien? voor als er sneeuw ligt
Mja, ik snap wat je bedoelt. Alleen volgens mij is het zo via het internet een beetje aangedikt. In de praktijk zijn we gewoon net als ieder ander stel, zonder het label dan. Denk ik dan, ik heb nooit echte relaties gehadquote:Op maandag 15 oktober 2012 16:22 schreef L-E het volgende:
Tegan, ik heb geen problemen met jouw postgedrag hoor, maar ook ik denk dat je jouw non(?)-relatie langzaam aan het vermoorden bent. Heeft niets te maken met 'jezelf zijn' oid, maar om iets op te bouwen met een ander moet je kunnen investeren in de basis, jezelf open stellen is de basisvoorwaarde. En als je het oke vindt als alles stuk loopt is dat prima, als niet zou ik echt stoppen met de ingewikkelde spelletjes.
je hebt er nu 1, het besef laat alleen nog op zich wachtenquote:Op maandag 15 oktober 2012 16:33 schreef Tegan het volgende:
[..]
Mja, ik snap wat je bedoelt. Alleen volgens mij is het zo via het internet een beetje aangedikt. In de praktijk zijn we gewoon net als ieder ander stel, zonder het label dan. Denk ik dan, ik heb nooit echte relaties gehad.
Met mijn nijnen is het trouwens helemaal goedquote:Op maandag 15 oktober 2012 16:21 schreef CherryLips het volgende:
Gaan we het nu over mijn caafs en T's nijntjes hebben?
Ja precies, haha.quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:35 schreef rival het volgende:
[..]
je hebt er nu 1, het besef laat alleen nog op zich wachten
muts dan ook niet zo over het label, denk je dat dat "label" daadwerkelijk zoveel uitmaakt? dat het minder pijn doet als t nu overgaat dan als je het het "label" geeft, dat praat je jezelf alleen maar aan meidquote:Op maandag 15 oktober 2012 16:33 schreef Tegan het volgende:
[..]
Mja, ik snap wat je bedoelt. Alleen volgens mij is het zo via het internet een beetje aangedikt. In de praktijk zijn we gewoon net als ieder ander stel, zonder het label dan. Denk ik dan, ik heb nooit echte relaties gehad.
Goh, ik ben me echt wel bewust van dat het allemaal in mijn hoofd zit. Maar dan nog is het niet ineens een kwestie van me eroverheen zetten schatquote:Op maandag 15 oktober 2012 16:36 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
muts dan ook niet zo over het label, denk je dat dat "label" daadwerkelijk zoveel uitmaakt? dat het minder pijn doet als t nu overgaat dan als je het het "label" geeft, dat praat je jezelf alleen maar aan meid
ik kan me er gewoon niets bij voorstellen, geniet ervan, label of niet, kijk hoe t looptquote:Op maandag 15 oktober 2012 16:37 schreef Tegan het volgende:
[..]
Goh, ik ben me echt wel bewust van dat het allemaal in mijn hoofd zit. Maar dan nog is het niet ineens een kwestie van me eroverheen zetten schat.
Nee, van er over heen gaan voornamelijkquote:Op maandag 15 oktober 2012 16:37 schreef Tegan het volgende:
[..]
Goh, ik ben me echt wel bewust van dat het allemaal in mijn hoofd zit. Maar dan nog is het niet ineens een kwestie van me eroverheen zetten schat.
Dat is correct.quote:
Mja precies. Je kan je er niets bij voorstellen. Zeg dan niet dat ik me aanstel.quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:38 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik kan me er gewoon niets bij voorstellen, geniet ervan, label of niet, kijk hoe t loopt
En terecht!quote:
Zou er een Uggs, the Croc edition, styled by Louis Vuitton komen?quote:
Cruggs by Vuitton?quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zou er een Uggs, the Croc edition, styled by Louis Vuitton komen?.
Lijkt me echt binnenlopenquote:
ik zeg niet dat je je aanstelt, ik vind dat je je labiel gedraagtquote:Op maandag 15 oktober 2012 16:39 schreef Tegan het volgende:
[..]
Mja precies. Je kan je er niets bij voorstellen. Zeg dan niet dat ik me aanstel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |