PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
MartijnTor(allenatoreme)
Waarom geen negredo?quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:26 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
Gemaakt om af te wisselen met mijn andere squad, elke keer squadfitness halen is te duur
quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:26 schreef ThatDutch het volgende:
Hoe switch je dan eigenlijk van accounts??
Top, gewoon accounts registreren onder 1 email adres?quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:28 schreef Covati het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
klik op het persoon icoontje (is er alleen als je meerdere accounts hebt).
[ afbeelding ]
selecteer je account in het dropdown menu en klik continue.
Je bent van account geswitcht!
Rodrigo is een dikke baas :quote:
Wow wist ik nieteens!quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:29 schreef BDIL het volgende:
[..]
Rodrigo is een dikke baas :
[ afbeelding ]
trouwens, heb je er geen playstation plus zooi voor nodig?quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:28 schreef Covati het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
klik op het persoon icoontje (is er alleen als je meerdere accounts hebt).
[ afbeelding ]
selecteer je account in het dropdown menu en klik continue.
Je bent van account geswitcht!
quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:29 schreef ThatDutch het volgende:
[..]
Top, gewoon accounts registreren onder 1 email adres?
quote:Je moet gewoon een account maken op ps3 en als je fifa opstart wilt ie een nieuw origin account maken, als ie dat zegt vul je gewoon de gegevens van je huidige account in en je kan switchen in de webapp
neequote:Op maandag 15 oktober 2012 15:30 schreef ThatDutch het volgende:
[..]
trouwens, heb je er geen playstation plus zooi voor nodig?
Mijn slechtst scorende spits van al mijn teamsquote:Op maandag 15 oktober 2012 15:29 schreef BDIL het volgende:
[..]
Rodrigo is een dikke baas :
[ afbeelding ]
3 wedstrijdnequote:Op maandag 15 oktober 2012 15:31 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Mijn slechtst scorende spits van al mijn teams![]()
[ afbeelding ]
Ik ben gewoon slecht
Bij mij maakte hij er fucking veel in mijn voormalige liga portugesa squadquote:Op maandag 15 oktober 2012 15:31 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Mijn slechtst scorende spits van al mijn teams![]()
[ afbeelding ]
Ik ben gewoon slecht
https://help.ea.com/quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:31 schreef stoereboii het volgende:
Hoe kan ik chatten met een pakistaan van EA?
Echt niet te doen in de regenquote:Op maandag 15 oktober 2012 15:33 schreef Timmy_Turner het volgende:
4-2 verloren in finale van Laucas![]()
Wel terecht hoor
De titelverdediger zal niet mee doen!quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:34 schreef Fuszy het volgende:
Ik vind dat het binnenkort weer de hoogste tijd is om het altijd succesvolle FOK! toernooi te organiseren
inloggen en even een probleem zoeken die live-chat optie geeftquote:Op maandag 15 oktober 2012 15:34 schreef stoereboii het volgende:
[..]
En wat moet ik dan om ermee te chatten?
ben je bang?quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:34 schreef stoereboii het volgende:
[..]
De titelverdediger zal niet mee doen!
Die statistieken voor kaarten zijn verkeerd om. Own club is andere clubs en andersomquote:Op maandag 15 oktober 2012 15:35 schreef DutchSL het volgende:
Wel knap van mijn Soldado dat hij 0 wedstrijden voor other clubs heeft gespeeld, maar wel 1 gele kaart voor een other club.
Nee.quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:35 schreef BDIL het volgende:
Ik merk nu al dat de markt in totale crash isNa TOTY is iedereen niks meer waard en Messi + Ronaldo 200k - 350k
Protesteren vanaf de bank.quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:35 schreef DutchSL het volgende:
Wel knap van mijn Soldado dat hij 0 wedstrijden voor other clubs heeft gespeeld, maar wel 1 gele kaart voor een other club.
Jaaa dan koop ik ze beide voor 550K en hou ik 50K om een kut team te makenquote:Op maandag 15 oktober 2012 15:35 schreef BDIL het volgende:
Ik merk nu al dat de markt in totale crash isNa TOTY is iedereen niks meer waard en Messi + Ronaldo 200k - 350k
Kutteam? Met die prijzen kan je er een top team omheen bouwenquote:Op maandag 15 oktober 2012 15:37 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Jaaa dan koop ik ze beide voor 550K en hou ik 50K om een kut team te maken
Daar koop je gewoon barcelona voorquote:Op maandag 15 oktober 2012 15:38 schreef ThatDutch het volgende:
[..]
Kutteam? Met die prijzen kan je er een top team omheen bouwen
Geen enkel probleem heeft datquote:Op maandag 15 oktober 2012 15:34 schreef Covati het volgende:
[..]
inloggen en even een probleem zoeken die live-chat optie geeft
Maak er zelf eenquote:Op maandag 15 oktober 2012 15:40 schreef Alovenac het volgende:
Ik vind FiFA nu al geen zak meer aan met al die pacehoerige kut teams.
Nee, maar het ergste vind ik nog dat zulke GOLD teams alle klutsballen mee krijgen.quote:
quote:
Hoeveel kost IF Falcao?quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:41 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Nee, maar het ergste vind ik nog dat zulke GOLD teams alle klutsballen mee krijgen.
Zometeen maar ff Falcao inruilen voor een Benzema, toch een stuk minder dan verwacht.
Koop die van mij voor maar 28K :0quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:41 schreef ThatDutch het volgende:
Heb echt zon zin in Benzia, alsof het DubbelDrank is. Ga beide zo even halen
Ik heb 2 keer het FOK! toernooi gewonnen uit 2 pogingenquote:Op maandag 15 oktober 2012 15:42 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Oh daar heb ik een ander plaatje voor![]()
[ afbeelding ]
Kandji heeft bij mij nog niet gescoord, maar ik scoor sowieso amper met wingersquote:
en nu?quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:27 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
En ik heb nog steeds een kut Karma waarmee ik niks kan downvoten
Gefeliciteerd. Je bent nog steeds slechtquote:Op maandag 15 oktober 2012 15:43 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Ik heb 2 keer het FOK! toernooi gewonnen uit 2 pogingen
Als je het niks doet waarom moet je er dan op reageren EN moet je nog even vertellen dat je ons 2 keer van een prijs hebt afgehouden... is een gedachte die jullie jezelf in gepeperd hebben om maar die 10-0 goed te praten.quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:30 schreef Fuszy het volgende:
Even op die mensen in het vorige topic.
Direct die 10 - 0 erbij halen. Het kan me echt gestolen worden. Het leukste is nog wel dat we jullie twee keer van een prijs af hebben gehouden.
Buttner mag wel beter zijn dan Willems, maar die is ook 10x zo duur.
Het is een nederlands - eredivisie team. Ik ga nog voor Heitinga, Douglas en Van der wiel. Misschien Krul er nog achter of Stekelenburg.
Babel had 3* weak foot volgens mij en Mertens had een 4* weak foot en skills. Daar heb ik naar gekeken.
jeejquote:Op maandag 15 oktober 2012 15:46 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Je bent nog steeds slecht
oh god ga alsjeblieft op de FP trollen maar niet hier.quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:46 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Als je het niks doet waarom moet je er dan op reageren EN moet je nog even vertellen dat je ons 2 keer van een prijs hebt afgehouden... is een gedachte die jullie jezelf in gepeperd hebben om maar die 10-0 goed te praten.
Ennu die prijs was zeker CL....
God is hier niet.quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:47 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
oh god ga alsjeblieft op de FP trollen maar niet hier.
quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:47 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
oh god ga alsjeblieft op de FP trollen maar niet hier.
Het ging om een FUT team. De helft van mijn spelers was van psv. Leuk tochquote:Op maandag 15 oktober 2012 15:46 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Als je het niks doet waarom moet je er dan op reageren EN moet je nog even vertellen dat je ons 2 keer van een prijs hebt afgehouden... is een gedachte die jullie jezelf in gepeperd hebben om maar die 10-0 goed te praten.
goede reactiequote:
Ik snapt het al. De discussie gaat maar 1 kant op, zodra er iets op gereageerd wordt, mag het niet meer. Is prima joh.quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:50 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
goede reactie [ afbeelding ]
ik zag het alweer aankomen toen ik je voor het eerst zag posten hier, maar ik dacht, hee misschien is het wel een heel aardige kerel die ook gewoon normaal kan posten.
Tot 3 november.quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:50 schreef ThatDutch het volgende:
Wie weet hoelang men bezig is met het onderhoud aan de playstation account zooi?
tot 2 uur vannacht dacht ik gelezen te hebben. Weet het niet zeker hoor.quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:50 schreef ThatDutch het volgende:
Wie weet hoelang men bezig is met het onderhoud aan de playstation account zooi?
Oh okay! Dan morgen maar een shitload accounts makenquote:Op maandag 15 oktober 2012 15:51 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
tot 2 uur vannacht dacht ik gelezen te hebben. Weet het niet zeker hoor.
Oke mooi dat je het snapt gr grquote:Op maandag 15 oktober 2012 15:51 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Ik snapt het al. De discussie gaat maar 1 kant op, zodra er iets op gereageerd wordt, mag het niet meer. Is prima joh.
''wat plusjes'' +15 ineensquote:Op maandag 15 oktober 2012 15:52 schreef DutchSL het volgende:
[..]
+13
heb jou ook even wat plusjes gegeven.
Anders ga je lekker verder spelen met je kloontje..quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:52 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Oke mooi dat je het snapt gr gr
Anders tyf je een eind opquote:Op maandag 15 oktober 2012 15:52 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Anders ga je lekker verder spelen met je kloontje..
gr gr
quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:46 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
ik heb geen kloon gr grquote:Op maandag 15 oktober 2012 15:52 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
gr gr
Ben je gedumpt door je vriendje ofzo?quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:52 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
gr gr
Zo zo 2de nog wel. En toen kwam kiev langs. en later praag.quote:
potje?quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:56 schreef Rijst het volgende:
AgbonlahorWat kan die snel rennen met de bal
Wat is je punt?quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:55 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Zo zo 2de nog wel. En toen kwam kiev langs. en later praag.
Omdat ze proberen net zo vervelend te worden als ajacieden/spurs mensenquote:Op maandag 15 oktober 2012 15:56 schreef DutchSL het volgende:
Waarom zijn het altijd mijn mede-PSV'ers die alle haat naar zich toe weten te trekken?
Kijk even terug dan weet je hoe de vork in de steel zit.quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:56 schreef DutchSL het volgende:
Waarom zijn het altijd mijn mede-PSV'ers die alle haat naar zich toe weten te trekken?
Er zijn er een aantal die normaal kunnen doen, maar het grootste deel van het publiek daar is zo achterlijk. Je kan het niet eens beschrijvenquote:Op maandag 15 oktober 2012 15:56 schreef DutchSL het volgende:
Je moet gewoon je bek houden, groentjequote:Op maandag 15 oktober 2012 15:57 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Kijk even terug dan weet je hoe de vork in de steel zit.
Je mag niet ergens op reageren anders ben je gelijk aan het trollen...
Achja winnen van Napoli en denken dat je Europees subtop bentquote:Op maandag 15 oktober 2012 15:55 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Zo zo 2de nog wel. En toen kwam kiev langs. en later praag.
Wie denkt dat dan?quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:58 schreef BDIL het volgende:
[..]
Achja winnen van Napoli en denken dat je Europees subtop bentAls daar een A elftal had gestaan, dan waren jullie zoek gespeeld. Maar gelukkig laat Dnjepr Dnjepropetrovsk jullie wel zien hoe het moet
gr gr
Eerst moest 'ie afremmen met van die flaps tussen z'n armen en benen. Als 'ie met 1200km/h z'n parachute open zou doen, dan was er niet veel meer van overgebleven en had hij zelf waarschijnlijk geen armen en benen meer.quote:Op maandag 15 oktober 2012 14:38 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Hoe maakte die ze parachute open terwijl die iets van 1200 km/h ging?
Z'n maximale snelheid was 1173km/h, ik postte daar net een screenshot van.quote:Op maandag 15 oktober 2012 14:09 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hij schijnt Mach 1,2 gehaald te hebben, ongeveer 1300km/u
Alle PSV'ers , jullie konden beter Ibra en Thiago Silva voor het geld halen ipv Mertens etc. Misschien konden zij wel wat prijzen in Eindhoven bemachtigenquote:
maar die keren deed ik niet meequote:Op maandag 15 oktober 2012 15:43 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Ik heb 2 keer het FOK! toernooi gewonnen uit 2 pogingen
ING had ook onderhoud laatste paar dagen...quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:00 schreef Confetti het volgende:
[..]
Hij stuurde eerst de betalingsbevestiging van IDeal door en ook nog een screenshot van de overboeking op zijn Iphone.
Lijkt me lastig om dat beiden te faken dus ik hou hoop
Blijkbaar ging hij nog sneller dan dat. Gerucht gaat dat hij 1340 km/h ging. Die screenshot is van het moment dat hij over het record heen ging.quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:00 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Eerst moest 'ie afremmen met van die flaps tussen z'n armen en benen. Als 'ie met 1200km/h z'n parachute open zou doen, dan was er niet veel meer van overgebleven en had hij zelf waarschijnlijk geen armen en benen meer.
[..]
Z'n maximale snelheid was 1173km/h, ik postte daar net een screenshot van.
Jullie hebben gelijk, z'n topspeed was 1342km/h.quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:02 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Blijkbaar ging hij nog sneller dan dat. Gerucht gaat dat hij 1340 km/h ging. Die screenshot is van het moment dat hij over het record heen ging.
ja dat maar dat was een estimate, later hebben ze berekend dat ie nog harder ging.quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:00 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Eerst moest 'ie afremmen met van die flaps tussen z'n armen en benen. Als 'ie met 1200km/h z'n parachute open zou doen, dan was er niet veel meer van overgebleven en had hij zelf waarschijnlijk geen armen en benen meer.
[..]
Z'n maximale snelheid was 1173km/h, ik postte daar net een screenshot van.
Nice, zwengel ik alles aanquote:
quote:
Ok, ben over 30 sec onlinequote:
Het meest bijzondere vind ik nog dat ze hele grote drukverschillen moesten overwinnen. De druk op 36km hoogte is bijna 0 bar, terwijl dat hier net boven het aardoppervlak rond de 1 bar is.quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:04 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja dat maar dat was een estimate, later hebben ze berekend dat ie nog harder ging.
(tenminste, dat heb ik gelezen.)
Ja, dat denken we allemaal.quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:00 schreef BDIL het volgende:
[..]
Alle PSV'ers , jullie konden beter Ibra en Thiago Silva voor het geld halen ipv Mertens etc. Misschien konden zij wel wat prijzen in Eindhoven bemachtigen
Ik vind Eredivisie niks, troll alleen de troll maarquote:Op maandag 15 oktober 2012 16:08 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ja, dat denken we allemaal.
Pff, we hebben niet eens een verdediging van Eredivisie subtop.
En we hadden ook beter Casillas ipv Waterman kunnen halen en Yaya Toure ipv van Bommel.
Ik heb die speler nog nooit gebruikt.. Gebruik eigenlijk alleen maar 4* skill+ op CAM ..quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:21 schreef Fuszy het volgende:
IF Hamsik is ook niet zo duur. Is maar 45k nu op de ps3
Op zich niet raar, veel kun je niet verwachten van supporters die alleen maar: Boeren... Boeren... Boeren.. roepen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:09 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Oh leuk, weer een nieuw mongooltje in het topic.
(Wat een verrassing dat hij voor PSV is!)
Ja dat kanquote:Op maandag 15 oktober 2012 16:24 schreef herikh het volgende:
weet iemand of je geband kan worden door de bin van kaartjes op 150 te zetten met cheat engine?
Ik vond hem in fifa 12 echt een beestquote:Op maandag 15 oktober 2012 16:23 schreef ThatDutch het volgende:
[..]
Ik heb die speler nog nooit gebruikt.. Gebruik eigenlijk alleen maar 4* skill+ op CAM ..
Is ie goed?
Het ging vrij simpel:quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:24 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Op zich niet raar, veel kun je niet verwachten van supporters die alleen maar: Boeren... Boeren... Boeren.. roepen.
Maar heb de hele voorafgaande discussie gemist eigenlijk
quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:09 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Oh leuk, weer een nieuw mongooltje in het topic.
(Wat een verrassing dat hij voor PSV is!)
quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:24 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Op zich niet raar, veel kun je niet verwachten van supporters die alleen maar: Boeren... Boeren... Boeren.. roepen.
Maar heb de hele voorafgaande discussie gemist eigenlijk
ik heb een 2de account gemaakt waarop ik dat doequote:
quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:28 schreef Dudeweiser het volgende:
Je wordt niet geband voor CE, ik herhaal, je wordt niet geband voor CE.
Stelletje trollers
quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:28 schreef Dudeweiser het volgende:
Stelletje trollers
Flauw flauw flauwquote:
De vraag was: Kun je gebanned worden voor het gebruikmaken van CE? Op zich is het antwoord: " ja, dat kan" wel een juist antwoord. Het zal alleen nooit gebeurenquote:Op maandag 15 oktober 2012 16:28 schreef Dudeweiser het volgende:
Stelletje trollers
Eikelquote:Op maandag 15 oktober 2012 16:28 schreef Dudeweiser het volgende:
Stelletje trollers
Kijk daar hebben we nou iets aanquote:Op maandag 15 oktober 2012 16:30 schreef Toefjes het volgende:
[..]
De vraag was: Kun je gebanned worden voor het gebruikmaken van CE? Op zich is het antwoord: " ja, dat kan" wel een juist antwoord. Het zal alleen nooit gebeuren
Eriksen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:32 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Jezus wat een kut pack
3 weken vakantie
Ja, beste spits met Benzemaquote:Op maandag 15 oktober 2012 16:33 schreef ThatDutch het volgende:
Vinden jullie balotelli de coins waard? ik denk er over na om hem te kopen..
20 GB voor 6 afleveringen?quote:
Dat was de eerste die ik tegen kwamquote:Op maandag 15 oktober 2012 16:34 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
alles blu ray 1420p superHD ofzo? 20 gb
720p is prima genoegquote:Op maandag 15 oktober 2012 16:34 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
alles blu ray 1420p superHD ofzo? 20 gb
Zijn het er maar 6?quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:35 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
20 GB voor 6 afleveringen?Flinke subtitles zitten er bij
In die 6 van seizoen 1 gebeurt meer dan in die 13 van seizoen 2quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:35 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Zijn het er maar 6?jezus wat een kut serie
spoilerquote:Op maandag 15 oktober 2012 16:35 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
In die 6 van seizoen 1 gebeurd meer dan in die 13 van seizoen 2
Niemand een oplossing? Of weten jullie een directe link naar live chat kreeg ik zelf niet voor elkaar op de ea site.quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:33 schreef Vraagje100 het volgende:
Hoi ik volg dit topic al een tijdje zonder te posten maar heb nu een probleem en een vraag en misschien weten jullie raad. Ik wilde net weer ultimate team gaan spelen probeer ik aan te melden komt er te staan: 'je account is uitgesloten. Neem contact op met EA Customer Support. Nu weet ik waarschijnlijk wel waarom dit is want er is een nieuwe optie dat je de team naam van je fut kan veranderen dit heb ik vanmiddag gedaan in FC de Kut. Dit was als grap bedoeld en zal waarschijnlijk wel niet hebben gemogen. Hoe kan ik dit terug draaien of is dit gewoon heel stom geweest?
Helemaal niet, seizoen 2 is gewoon veel meer character development, hopelijk wordt seizoen 3 daardoor kei tofquote:
die van mij was 2gbquote:Op maandag 15 oktober 2012 16:35 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Dat was de eerste die ik tegen kwam. Hoop dat hij het waard is.
Nee want ze slaan een gigantische periode van tijd ovequote:Op maandag 15 oktober 2012 16:36 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Helemaal niet, seizoen 2 is gewoon veel meer character development, hopelijk wordt seizoen 3 daardoor kei tof
Even de klantenservice berichtenquote:Op maandag 15 oktober 2012 16:33 schreef Vraagje100 het volgende:
De wep app kom ik overigens nog wel in.
Heb je er al eens over nagedacht om te bellen en het te vragen?quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:33 schreef Vraagje100 het volgende:
Hoi ik volg dit topic al een tijdje zonder te posten maar heb nu een probleem en een vraag en misschien weten jullie raad. Ik wilde net weer ultimate team gaan spelen probeer ik aan te melden komt er te staan: 'je account is uitgesloten. Neem contact op met EA Customer Support. Nu weet ik waarschijnlijk wel waarom dit is want er is een nieuwe optie dat je de team naam van je fut kan veranderen dit heb ik vanmiddag gedaan in FC de Kut. Dit was als grap bedoeld en zal waarschijnlijk wel niet hebben gemogen. Hoe kan ik dit terug draaien of is dit gewoon heel stom geweest?
Sneijder is echt goedquote:Op maandag 15 oktober 2012 16:36 schreef Hoogstaande het volgende:
Sneijder is veel goedkoper dan ik had verwacht
Ik weet alleen niet of hij veel verschil maakt tov Van der Vaart (die ik fantastisch vind).
Einde van de laatste aflevering seizoen 2 wekte wel mijn nieuwsgierigheid naar seizoen 3!quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:36 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Helemaal niet, seizoen 2 is gewoon veel meer character development, hopelijk wordt seizoen 3 daardoor kei tof
maar je kan nog wel hier postenquote:Op maandag 15 oktober 2012 16:37 schreef Fuszy het volgende:
oh lol die download is klaar en heel mijn computer slaat vast
Waar kan ik het nummer vinden? Hopelijk kan ik zo weer spelen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heb je er al eens over nagedacht om te bellen en het te vragen?
Ja ze waren allemaal wat barbaarser geworden ookquote:Op maandag 15 oktober 2012 16:37 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Nee want ze slaan een gigantische periode van tijd ove
denk het niet anders was de helft van dit topic nu voor altijd geband van alles wat met EA te maken heetfquote:Op maandag 15 oktober 2012 16:24 schreef herikh het volgende:
weet iemand of je geband kan worden door de bin van kaartjes op 150 te zetten met cheat engine?
Ik was bang dat Glenn dood zou gaanquote:Op maandag 15 oktober 2012 16:39 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja ze waren allemaal wat barbaarser geworden ookEn miss dat het zoontje nu niet meer dood hoeft van mij
Zal verder niet meer spoileren:P
Alleen wel heel erg gelachen om dit deze aflevering![]()
[ afbeelding ]
Ikkuh!quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:38 schreef vandermar het volgende:
Wie wilde ook alweer over Balotelli iets weten?
Ja even en toen freezde mijn schermquote:Op maandag 15 oktober 2012 16:38 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
maar je kan nog wel hier posten
quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:41 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ja even en toen freezde mijn scherm. Volgens mij is de download nog kapot ook
Zal wel op de site van EA staan bij contactquote:Op maandag 15 oktober 2012 16:38 schreef Vraagje100 het volgende:
[..]
Waar kan ik het nummer vinden? Hopelijk kan ik zo weer spelen.
Glenn en die neger gaan niet dood vanwege de rassen die er in Amerika in de serie moeten zittenquote:
de neger gaat toch altijd als eerste dood?quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:42 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Glenn en die neger gaan niet dood vanwege de rassen die er in Amerika in de serie moeten zitten
Het einde was ook wel vet
staat als het goed is iets onderaan zoiets: EA klantensrevice is bereikbaar vanaf (tijden) met dit nummer (nummer)quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:41 schreef Vraagje100 het volgende:
Ik kan alleen emailen naar ea als ik de stappen via de site volg. Niemand nummer klantenservice?
Mooi dat je hiervoor een account aanmaaktquote:Op maandag 15 oktober 2012 16:43 schreef Vraagje100 het volgende:
Waarom moelijjk doen over FC de Kut. ook maar zeuren bij ea
oke bedankt even zoeken.quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:44 schreef Covati het volgende:
[..]
staat als het goed is iets onderaan zoiets: EA klantensrevice is bereikbaar vanaf (tijden) met dit nummer (nummer)
ja haha ik lees hier vaker mee zal eens vaker posten wannneer me account het weer doet.quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:45 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Mooi dat je hiervoor een account aanmaakt
Hij heet ook echt Vraagje100 (Lurkerwilhulp100)quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:45 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Mooi dat je hiervoor een account aanmaakt
Ik lachte hardopquote:Op maandag 15 oktober 2012 16:47 schreef Covati het volgende:
[..]
Hij heet ook echt Vraagje100 (Lurkerwilhulp100)
easyquote:Op maandag 15 oktober 2012 16:49 schreef Covati het volgende:
Even proberen divisie 1 kampioen te worden, BRB
Mij nognooit gelukt, al had ik eerst alleen poepteams van 20kquote:Op maandag 15 oktober 2012 16:49 schreef Covati het volgende:
Even proberen divisie 1 kampioen te worden, BRB
Wie speelde er bij Denemarken?quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:51 schreef vandermar het volgende:
http://www.futhead.com/fifa/players/8486/#.UHwisIawcyQ
IF kandidaat. 4 goals voor Jong Spanje tegen het erg zwakke talentloze Jong Denemarken.
Fischer, Andersen oid.quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wie speelde er bij Denemarken?
Jammer dat je dat er weer bij moet zeggen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:51 schreef vandermar het volgende:
IF kandidaat. 4 goals voor Jong Spanje tegen het erg zwakke talentloze Jong Denemarken.
Beetje stoken zo aan het begin van de vakantie, niets mis meequote:Op maandag 15 oktober 2012 16:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Jammer dat je dat er weer bij moet zeggen.
Had je wat anders verwacht dan?quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Jammer dat je dat er weer bij moet zeggen.
Welke vakantie? Ik moet deze week en volgende week gewoon doorwerken aan die opdracht voor schoolquote:Op maandag 15 oktober 2012 16:56 schreef vandermar het volgende:
[..]
Beetje stoken zo aan het begin van de vakantie, niets mis mee
Alles klaar, vandaag laatste college gehad en presentatie gegevenquote:Op maandag 15 oktober 2012 16:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Welke vakantie? Ik moet deze week en volgende week gewoon doorwerken aan die opdracht voor school
Natuurlijk doen ze dat.quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:58 schreef vandermar het volgende:
IF Kroos maar verkopen, maakt kans op een SIF door zijn goaltjes tegen Ierland (mocht EA de interlands gaan meetellen)
Nee was van futheadquote:Op maandag 15 oktober 2012 16:59 schreef Thorb het volgende:
Kevin had vandaag al een TOTW gepost, was dat de keuze op het EA forum?
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2006390.pagequote:Op maandag 15 oktober 2012 16:59 schreef Thorb het volgende:
Kevin had vandaag al een TOTW gepost, was dat de keuze op het EA forum?
quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:51 schreef vandermar het volgende:
EA doet altijd rare dingen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:01 schreef DutchSL het volgende:
Heeft EA ooit de resultaten van jeugdvoetbal mee laten tellen?
dat zou echt ziek zijnquote:Op maandag 15 oktober 2012 16:51 schreef vandermar het volgende:
3-5-2 met Balotelli en Di Natale (aguero in de spits)quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:09 schreef ThatDutch het volgende:
Wat zal ik bouwen: BPL of Italie 442 team? Wil een team om balotelli heen hebben
Tuurlijk hij gaat expres weg omdat hij voor staatquote:Op maandag 15 oktober 2012 17:09 schreef Covati het volgende:
Wow, mooie wedstrijd tegen zwaar overpowerd team hij maakt 1-0,
na aftrap sta ik op het punt om te counteren/begint mijn counter
doet ie zijn PS3 uit
Zoveel coins heb ik ook weer niet.quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:09 schreef vandermar het volgende:
[..]
3-5-2 met Balotelli en Di Natale (aguero in de spits)
dat doe ik ook zo vaak, moet wel mijn win/lose ratio realistisch houden he.quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:10 schreef Thorb het volgende:
[..]
Tuurlijk hij gaat expres weg omdat hij voor staat
Kan best aan dat onderhoud liggen. Prijs je gelukkigquote:Op maandag 15 oktober 2012 17:09 schreef Covati het volgende:
Wow, mooie wedstrijd tegen zwaar overpowerd team hij maakt 1-0,
na aftrap sta ik op het punt om te counteren/begint mijn counter
doet ie zijn PS3 uit
Echt hinderlijk die mensen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:10 schreef Thorb het volgende:
[..]
Tuurlijk hij gaat expres weg omdat hij voor staat
Maar het was echt in een keer weg en ook meteen een venstertje van, tegenstander heeft de wedstrijd verlaten blabla, en ik had nog wel verbinding. maarja misschien denkt hij nu dat ik ragequitte wie weetquote:Op maandag 15 oktober 2012 17:10 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Kan best aan dat onderhoud liggen. Prijs je gelukkig
quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:11 schreef Covati het volgende:
[..]
Echt hinderlijk die mensen.
anyhow, er is geen wedstrijd afgegaan in mijn divisie (die je nog kan spelen jwz) dus ik heb nog een kans om kampioen te worden
Hij snapt mijn opmerking nietquote:Op maandag 15 oktober 2012 17:10 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat doe ik ook zo vaak, moet wel mijn win/lose ratio realistisch houden he.
Dat het natuurlijk onzin is dat hij expres weggaat als hij 1-0 voorstaat. Tenzij hij weg moest.quote:
Als hij doorheeft dat ik 60% balbezit heb en 10 schoten op doel misschien welquote:Op maandag 15 oktober 2012 17:15 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dat het natuurlijk onzin is dat hij expres weggaat als hij 1-0 voorstaat. Tenzij hij weg moest.
Geloof wat je zelf wil maar dan nog lijkt het me erg sterk he. Hij stond nog niet eens gelijk, laat staan achter.quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:16 schreef Covati het volgende:
[..]
Als hij doorheeft dat ik 60% balbezit heb en 10 schoten op doel misschien wel
Wie is dat?quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:16 schreef amenth het volgende:
net goal gemaakt vanaf de helft van mn eigen helft met keeper casillias
Met jetpacks en rail gunsquote:Op maandag 15 oktober 2012 17:22 schreef Jongentje. het volgende:
Ik vraag me wel eens af of ze FUT niet nog iets onrealistischer hadden kunnen maken?
Gruwelijk inderdaad, ik heb ook echt prachtige goals met hem gemaaktquote:Op maandag 15 oktober 2012 17:22 schreef Lindgren. het volgende:
http://www.futhead.com/fifa/players/634/#.UHwqCG8xrvY
Zijn skill stats.
Ziet er goed uit. Ken je nog meer van zulke spelers? ala Tottiquote:Op maandag 15 oktober 2012 17:22 schreef Lindgren. het volgende:
http://www.futhead.com/fifa/players/634/#.UHwqCG8xrvY
Zijn skill stats.
Taarabt of Dembele bij die tweede ipv Marin of moet het per se een mof zijnquote:Op maandag 15 oktober 2012 17:19 schreef ThatDutch het volgende:
Ik ziet met een dilemma. Wat is een betere voorhoede bij 3-5-2?
SP: IF Klose + Podolski
CAM: Ozil
OF:
SP: Balotelli + Podolski
CAM: Marin
??
quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:24 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
tuurlijk, hij heeft niet zo'n hoog niveau als ik zn posts zie
Het gaat om een hybrid hier.. waarbij ik eerst dacht dat het perse om een mof moest gaan ja..quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Taarabt of Dembele bij die tweede ipv Marin of moet het per se een mof zijn
Dede ipv Miranda en dan Luiz een plekje naar het midden schuiven?quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:36 schreef ThatDutch het volgende:
Wie weet nog verbeteringen voor in dit team:
[ afbeelding ]
(behalve aguero hijs TE duur voor mij)
Busquets eruit natuurlijk.quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:36 schreef ThatDutch het volgende:
Wie weet nog verbeteringen voor in dit team:
[ afbeelding ]
(behalve aguero hijs TE duur voor mij)
Krijg ik dan nog altijd 9 chem overal?quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:37 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Dede ipv Miranda en dan Luiz een plekje naar het midden schuiven?
of Xabi alonso op CDM ipv busquets
Op dat embed drukken dan komt er een linkquote:Op maandag 15 oktober 2012 17:38 schreef BDIL het volgende:
Hoe kan je tegenwoordig een filmpje delen die is geupload ? Zie geen directe link meer ?
Volgens mij welquote:Op maandag 15 oktober 2012 17:40 schreef ThatDutch het volgende:
[..]
Krijg ik dan nog altijd 9 chem overal?
Jij bent echt een hybridheld!quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:37 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Dede ipv Miranda en dan Luiz een plekje naar het midden schuiven?
of Xabi alonso op CDM ipv busquets
Fuszy was dan ook tweede op het NK hybrid bouwen!quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:42 schreef ThatDutch het volgende:
[..]
Jij bent echt een hybridheld!
Ik ga hem zo ombouwen () zoals jij zegt
Ronaldinho, Pirlo, Gerrard, Cassano, (IF) Hernanesquote:Op maandag 15 oktober 2012 17:23 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ziet er goed uit. Ken je nog meer van zulke spelers? ala Totti
Daar is onze straatsoldaat amenthquote:
Alexquote:Op maandag 15 oktober 2012 17:47 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ronaldinho, Pirlo, Gerrard, Cassano, (IF) Hernanes
Ik geloof in je!quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:50 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Met clubs hebben we nog 1 match over, en als we die winnen promoveren we, anders niet.
Die druk
Hij heeft fucking veel doelpunten als middenvelder gemaaktquote:Op maandag 15 oktober 2012 17:51 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Alex
[/KrAlex mode]
Maar die zit niet in FUT
Ik hoop dat we tegen noobs moetenquote:
Hahah opende 1 pack na mijn zilver van het toernooi en krijg ditquote:
Ik heb nog een IF Hernanes liggen, nog niet gebruikt dus moet ik maar eens doen. Beter als CDM of als CAM denk je?quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:47 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ronaldinho, Pirlo, Gerrard, Cassano, (IF) Hernanes
Kijk even naar zijn skill stats zou ik zeggen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:52 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik heb nog een IF Hernanes liggen, nog niet gebruikt dus moet ik maar eens doen. Beter als CDM of als CAM denk je?
Van wie had ik ook alweer verloren?quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:42 schreef Thorb het volgende:
[..]
Fuszy was dan ook tweede op het NK hybrid bouwen!
Lekker man! ook nog even 4k erbij, alsof modric nog niet genoeg is.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |