PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
MartijnTor(allenatoreme)
M6 is beter manquote:Op maandag 15 oktober 2012 12:39 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Eerste wat ik zou doen met zoveel geld is naar de BMW dealer gaan en een witte M5 kopen.
jij kan het weten hè.quote:Op maandag 15 oktober 2012 12:49 schreef stoereboii het volgende:
BMW5 is echt zalig om mee te rijden. Plakt aan de grond en een drempel voel je niet eens
Geen slechte wagen, maar heb gewoon een zwak voor de 5-series. Vind het gewoon hele mooie sport sedans. Volgend jaar zomer met de auto naar Turkije in een 530i.quote:
sinds wanneer mag je als 15 jarige rijden in België danquote:Op maandag 15 oktober 2012 12:52 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Zeker aangezien we ermee rijden
Vind de 5 ook mooier dan de 6 jaquote:Op maandag 15 oktober 2012 12:52 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Geen slechte wagen, maar heb gewoon een zwak voor de 5-series. Vind het gewoon hele mooie sport sedans. Volgend jaar zomer met de auto naar Turkije in een 530i.
Ok.quote:Op maandag 15 oktober 2012 12:53 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
sinds wanneer mag je als 15 jarige rijden in België dan
Turken en BMW/Mercedesquote:Op maandag 15 oktober 2012 12:52 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Geen slechte wagen, maar heb gewoon een zwak voor de 5-series. Vind het gewoon hele mooie sport sedans. Volgend jaar zomer met de auto naar Turkije in een 530i.
Pricefixen is een karwei van de lange adem hoor, kan best een week of langer duren voor je resultaat ziet.quote:Op maandag 15 oktober 2012 12:52 schreef Baje het volgende:
YESS, scoor in de 89ste minuut de 1-0 waardoor ik alsnog promoveer naar divisie 1, met mijn eredivisie team met ong. 70 fitness. Tijd om dit team te verkopen, pricefixen en dan een fatsoenlijk team te kopen!
Duitse auto's zijn gewoon heel goed en BMW, Audi en Mercedes hebben hele goeie sedan's met ruime kofferbak en nog een sportief. Perfect om de reis naar Turkije te maken. Ruim 7000KM heen en terug.quote:
Ben al sinds woensdag bezigquote:Op maandag 15 oktober 2012 12:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Pricefixen is een karwei van de lange adem hoor, kan best een week of langer duren voor je resultaat ziet.
niet als je het met Taiwo doet, dan heb je al resultaat binnen twee dagenquote:Op maandag 15 oktober 2012 12:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Pricefixen is een karwei van de lange adem hoor, kan best een week of langer duren voor je resultaat ziet.
quote:
Money in de bank bodemloze put.quote:Op maandag 15 oktober 2012 12:58 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
niet als je het met Taiwo doet, dan heb je al resultaat binnen twee dagen
quote:Op maandag 15 oktober 2012 12:58 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
niet als je het met Taiwo doet, dan heb je al resultaat binnen twee dagen
[..]
volgens mij ging een bepaald persoon na 1 dag al zeiken dat ie niet meer kon spelen omdat ie zijn hele team had verkochtquote:Op maandag 15 oktober 2012 13:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]Een kutresultaat is ook een resultaat
yuuupquote:Op maandag 15 oktober 2012 13:00 schreef Rijst het volgende:
is dit de laagste rated speler?
[ afbeelding ]
haha, wie dan? Pricefix moet je net als beleggen benaderen: Doen met coins die je kunt missenquote:Op maandag 15 oktober 2012 13:01 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
volgens mij ging een bepaald persoon na 1 dag al zeiken dat ie niet meer kon spelen omdat ie zijn hele team had verkocht
Vast wel. Alleen weet ik niet ohoeveel want volgens mij is hij nog meer waard door zijn opstellingquote:Op maandag 15 oktober 2012 13:01 schreef leoon. het volgende:
[..]
Brengt dat ook geld op zo laag mogelijke rating??
kuch kuch *GJE* kuch kuchquote:Op maandag 15 oktober 2012 13:02 schreef Toefjes het volgende:
[..]
haha, wie dan? Pricefix moet je net als beleggen benaderen: Doen met coins die je kunt missen
Whehe, hoe moet die zich voelen als ie zelf een potje FIFA speelt en weet dat hij de allerslechtste speler van het hele spel isquote:Op maandag 15 oktober 2012 13:00 schreef Rijst het volgende:
is dit de laagste rated speler?
[ afbeelding ]
Die Jaysnake begon achter de rug van de rest met undercutten. Toen dacht GJE; Oh!! Nou doe ik het ook maar want dit heeft geen zin meerquote:
Die laatste zin snap ik nietquote:Op maandag 15 oktober 2012 13:03 schreef Kamikazie het volgende:
Een goede pricefix werkt als volgt:
Koop heel veel spelers in voor onder een X bedrag.
Spreek de pricefix af met wat mensen, zeg dat jullie opkopen tot X bedrag +1000 coins.
Maak per speler minimaal 1000 winst terwijl de mensen die met je meededen jou spelers opkopen.
fucking grappig was dat ja. Heb zitten genieten toen hierquote:Op maandag 15 oktober 2012 13:05 schreef Rijst het volgende:
[..]
Die Jaysnake begon achter de rug van de rest met undercutten. Toen dacht GJE; Oh!! Nou doe ik het ook maar want dit heeft geen zin meer
ik heb season 1 gedownload, deze week maar eens kijkenquote:Op maandag 15 oktober 2012 13:14 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Is dat wat? Nog geen een aflevering gezien van hele serie.
Ik ga er denk ik ook maar eens aan beginnen. Moet nog te lang wachten op Suits en GoTquote:Op maandag 15 oktober 2012 13:15 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik heb season 1 gedownload, deze week maar eens kijken
Season 1 is wel leuk. 2 Vond ik beduidend minder.quote:Op maandag 15 oktober 2012 13:15 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik heb season 1 gedownload, deze week maar eens kijken
quote:Op maandag 15 oktober 2012 13:17 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
vind je het gek, die is baggerslecht
ik leef met je mee ik ben nu mijn 4de aan het maken en daarna moet ik er nog 6quote:Op maandag 15 oktober 2012 13:17 schreef Covati het volgende:
Wat is het kut om een psn account te maken zeg, wat een gezeik
oke hij is beter dan Nordtveit maar ik heb een verdedigende middenvelder nodig en ik heb geen zin om allemaal kaartjes voor hem te kopen.,quote:Op maandag 15 oktober 2012 13:18 schreef Fuszy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
not bad. Longshotten met zijn weak foot
Geen Rakitic en die maakte een goal vanaf 40 meter en assistquote:
Probleem is dat als je je wachtwoord vergeet je je geboortedatum moet invullen en als je geen 16 bent mag je geen master-accoutn (quote:Op maandag 15 oktober 2012 13:18 schreef Baje het volgende:
[..]
ik leef met je mee ik ben nu mijn 4de aan het maken en daarna moet ik er nog 6
GoT komt pas 31 maartquote:Op maandag 15 oktober 2012 13:16 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik ga er denk ik ook maar eens aan beginnen. Moet nog te lang wachten op Suits en GoT
het is ook maar een predictionquote:Op maandag 15 oktober 2012 13:19 schreef BDIL het volgende:
[..]
Geen Rakitic en die maakte een goal vanaf 40 meter en assist
Neem gewoon je geboortedatu, bijvoorbeeld 06-07-1995 is je gebootedatum, en dan doe je gewoon ALTIJD 06-07-1990. Problem solvedquote:Op maandag 15 oktober 2012 13:20 schreef Covati het volgende:
[..]
Probleem is dat als je je wachtwoord vergeet je je geboortedatum moet invullen en als je geen 16 bent mag je geen master-accoutn (:r) hebben dus ik moet dan iets improviseren wat ik nooit onthoud
Slimquote:Op maandag 15 oktober 2012 13:21 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Neem gewoon je geboortedatu, bijvoorbeeld 06-07-1995 is je gebootedatum, en dan doe je gewoon ALTIJD 06-07-1990. Problem solved
zijn gewoon suggestions (basis 11). Vorig jaar telden de dinsdagwedstrijsen ook nog mee bij interlandweken als deze volgens mijquote:Op maandag 15 oktober 2012 13:19 schreef BDIL het volgende:
[..]
Geen Rakitic en die maakte een goal vanaf 40 meter en assist
Ik kan niet eens op 3 accounts full time bronze packen. Tenminste, het kan wel, maar dan heb je echt geen levenquote:
Jij MOET Prison Break zienquote:
quote:Op maandag 15 oktober 2012 13:25 schreef wieisboos het volgende:
Heb met career een 69 rated cdm gescout met 5* skills en 91 interceptionsvaag spel
op alle accounts de +10 trade plekken unlocken? Good luckquote:
Jep. Siggy is trouwens al een 84 met 91 finishing en 90 shot power terwijl hij 80 potential heeftquote:
Kost toch niet zo veel FCC points?quote:Op maandag 15 oktober 2012 13:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
op alle accounts de +10 trade plekken unlocken? Good luck
Ik had hem op 1 account maar mijn andere 2 accounts met hetzelfde ea ding kregen hem ook.quote:Op maandag 15 oktober 2012 13:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
op alle accounts de +10 trade plekken unlocken? Good luck
levels halen...moet je wedstrijden spelenquote:
ik denk ik dat ik hem dan nog wel even houquote:Op maandag 15 oktober 2012 13:27 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Jep. Siggy is trouwens al een 84 met 91 finishing en 90 shot power terwijl hij 80 potential heeft
Die had ik verkocht voor 13 miljoen en ik had Sulejmani getrade voor Altidorequote:Op maandag 15 oktober 2012 13:27 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Jep. Siggy is trouwens al een 84 met 91 finishing en 90 shot power terwijl hij 80 potential heeft
wat moet je met Altidore danquote:Op maandag 15 oktober 2012 13:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die had ik verkocht voor 13 miljoen en ik had Sulejmani getrade voor Altidore
Huh?quote:Op maandag 15 oktober 2012 13:27 schreef Thorb het volgende:
He Mathijs, GJE belde. Hij wil zijn keeper terug.
Je krijgt die xp voor de meest simpele dingen dus dat is zo geregeldquote:Op maandag 15 oktober 2012 13:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
levels halen...moet je wedstrijden spelen
In die tijd heb je alweer 10 nieuwe accounts aangemaaktquote:Op maandag 15 oktober 2012 13:30 schreef Covati het volgende:
[..]
Je krijgt die xp voor de meest simpele dingen dus dat is zo geregeld
Ja toen je de ssshhh deed na die 5-5 dacht ik wel : nu moet ik winnen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 13:32 schreef Thorb het volgende:
Verliezen met penalties overleef ik wel.
maar Altidore is slecht, haal dan Benziaquote:Op maandag 15 oktober 2012 13:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Siggy verkopen want die is injury prone
Niks mis meequote:Op maandag 15 oktober 2012 13:37 schreef Gtaboy107 het volgende:
Reminder: PSN will be offline for scheduled maintenance from 1.00pm BST until 2.00am tomorrow morning.
Wie zegt dat het een slet is?quote:Op maandag 15 oktober 2012 13:38 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Zulke sletten die YOLO zeggen, ik zou ze echt in elkaar slaan want YOLO
Vergeet er ff lekker bij te zeggen dat het in principe alleen om diensten als PS Store etc gaat. Online gamen kan gewoon al kun je af en toe gedisconnect worden. En aangezien we dat wel gewend zijn...quote:Op maandag 15 oktober 2012 13:37 schreef Gtaboy107 het volgende:
Reminder: PSN will be offline for scheduled maintenance from 1.00pm BST until 2.00am tomorrow morning.
39 kmmetjes.quote:Op maandag 15 oktober 2012 13:38 schreef Kamikazie het volgende:
Dus wat is nu de volgende hoogte? 50 km?
quote:Op maandag 15 oktober 2012 13:38 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Vrouwen slaanquote:Op maandag 15 oktober 2012 13:38 schreef stoereboii het volgende:
[..]
ik ben het niet gewend, nog geen enkele disconnect gehad dit jaar.quote:Op maandag 15 oktober 2012 13:38 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Vergeet er ff lekker bij te zeggen dat het in principe alleen om diensten als PS Store etc gaat. Online gamen kan gewoon al kun je af en toe gedisconnect worden. En aangezien we dat wel gewend zijn...
quote:Op maandag 15 oktober 2012 13:39 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Niks mis mee. Nog nooit gedaan?
Ik kijk liever hoe een man in d'r reet knijpt en dan een tyfus harde bitch slap krijgt.quote:Op maandag 15 oktober 2012 13:39 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Ik ook zelden. Wel met Fifa 13 al een stuk of 3 keer gehad dat de ps3 compleet vastliepquote:Op maandag 15 oktober 2012 13:39 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik ben het niet gewend, nog geen enkele disconnect gehad dit jaar.
Je denkbeelden komen er wel mee overeen. Dus je het is een beetje een pot verwijt de ketel verhaal, als je weet wat dat is. Hypocriet !quote:Op maandag 15 oktober 2012 13:41 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Nee man, check mn osm profiel. dan zie je dat ik in de grootste racistencrew zit
bij mij liep ie alleen vast bij een careerbug. Ik voel me luckyquote:Op maandag 15 oktober 2012 13:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ook zelden. Wel met Fifa 13 al een stuk of 3 keer gehad dat de ps3 compleet vastliep
Ik heb volgens mij tegen dezelfde gast gespeeld.quote:Op maandag 15 oktober 2012 03:32 schreef Tim86 het volgende: lol, eerste ronde gold cup tegen dit team..echt veruit het duurste team dat ik heb gezien dit jaar, maar zo'n kutteam natuurlijk
[ afbeelding ] Ik met mijn Colombianen, hij ragequit na mijn 4-0 in de 22e minuut
![]()
Nee, dat is het enige wat ik mezelf beloofd hebquote:Op maandag 15 oktober 2012 13:39 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Nolito > Ola Johnquote:Op maandag 15 oktober 2012 13:46 schreef KrAlex het volgende:
Waarom is Ola John zo goedkoop. De enige pacey vleugel aanvaller in Portugal.
Ik heb gewoon een 2e account op de playstation aangemaakt met een fictieve naam, geboorte datum etc etc. Gewoon Fifa opstarten , even ultimate team in, en dan kun je volgens mij gewoon op de web app aan de slagquote:Op maandag 15 oktober 2012 13:43 schreef Der_Rudi het volgende:
Kan iemand deze n00b vertellen hoe je aan een tweede account komt?
Ik heb geprobeerd me aan te melden maar dan zegt hij dat ik nog een fifa moet kopen?
Die heb ik ook nog een in mijn club misschien toch eens verkopenquote:Op maandag 15 oktober 2012 13:41 schreef GuRBuH het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Today is a good day
Ah eens even proberen dan.quote:Op maandag 15 oktober 2012 13:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een 2e account op de playstation aangemaakt met een fictieve naam, geboorte datum etc etc. Gewoon Fifa opstarten , even ultimate team in, en dan kun je volgens mij gewoon op de web app aan de slag
Heb mijn oude ook nog, deze had ik vannacht opgepiktquote:Op maandag 15 oktober 2012 13:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die heb ik ook nog een in mijn club misschien toch eens verkopen
Z'n helmcam is ook al vrijgelaten.quote:
OMFGWATSCHATTIGHEBJIJEENHEADSETTIJDENSCLUBS?quote:Op maandag 15 oktober 2012 13:49 schreef stoereboii het volgende:
Btw zijn jullie in NL altijd zo vroeg klaar met school of hebben jullie ook vrij?
Trouwens, ik zie net dat je Level en XP gewoon worden meegenomen in een nieuw account op hetzelfde origin IDquote:Op maandag 15 oktober 2012 13:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
levels halen...moet je wedstrijden spelen
Ja gr grquote:Op maandag 15 oktober 2012 13:50 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
OMFGWATSCHATTIGHEBJIJEENHEADSETTIJDENSCLUBS?
Als je die nu kunt halen voor 10k ben je wel goed bezig, gaat niet makkelijk zijn.quote:Op maandag 15 oktober 2012 13:54 schreef stoereboii het volgende:
IF Adriano is een gevalletje IF Kolarov? Mss ook maar eentje halen van 10k en volgende week weer verkopen, speel toch geen FUT meer
quote:
Ik had het over Kolarovquote:Op maandag 15 oktober 2012 13:56 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Als je die nu kunt halen voor 10k ben je wel goed bezig, gaat niet makkelijk zijn.
Oh. Maar die is op PS3 ook niet vaak voor 10k op te pikken hoor. En hij is traag, geen goede nationaliteit etc.quote:
Darryll is toch die gast met die boog? (Van Boondock Saints o.a.quote:Op maandag 15 oktober 2012 14:02 schreef Rijst het volgende:
[..]
Best wel ja. Iedereen is irritant behalve die negerin, Glenn en Darryl.
Voor hoeveel gaat die heb hem ook nog in mijn clubquote:Op maandag 15 oktober 2012 14:05 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Zo, en nu op naar de zaak
Ja de broer van die badguy. Maar hij zit eigenlijk niet eens in de orginele strip.quote:Op maandag 15 oktober 2012 14:05 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Darryll is toch die gast met die boog? (Van Boondock Saints o.a.) Die is tof idd. Heb al sinds halverwege season 2 niet meer gekeken. Binnenkort maar eens oppakken als de eerste eps van s3 goed lijken te zijn.
Goedkoopste BIN in die formatie is 3500c. Ik heb m voor 4400 erop gezetquote:Op maandag 15 oktober 2012 14:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Voor hoeveel gaat die heb hem ook nog in mijn club
Dank je! Had het gesprek vanochtend al, is redelijk gegaan. Wordt wel een weekje afwachtenquote:Op maandag 15 oktober 2012 14:06 schreef stoereboii het volgende:
Ik ga ook ff een paar acounts bijmakenToefjes succes met je gesprek!
Oh, naja van die 5 voor 4 plaatsen zal je er echt wel bijzittenquote:Op maandag 15 oktober 2012 14:07 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Goedkoopste BIN in die formatie is 3500c. Ik heb m voor 4400 erop gezet
[..]
Dank je! Had het gesprek vanochtend al, is redelijk gegaan. Wordt wel een weekje afwachten
hij schijnt Mach 1,2 gehaald te hebben, ongeveer 1300km/uquote:Op maandag 15 oktober 2012 13:56 schreef pascal08 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik vraag me af wat de maximum snelheid is die haalbaar is.
?quote:Op maandag 15 oktober 2012 14:13 schreef Covati het volgende:
[..]
Op trade account word je level en xp overgezet
Nee.quote:Op maandag 15 oktober 2012 14:13 schreef Covati het volgende:
[..]
Op trade account word je level en xp overgezet
Ik snap echt niet dat mensen hem kopenquote:
Gewoon 5 ATB ultra verdedigend en in het midden houden.quote:Op maandag 15 oktober 2012 14:16 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik snap echt niet dat mensen hem kopen
Goede verdedigende stats verder, maar die pace is wel echt bizar laag
Werd je toen wakker en dacht je toen lol?quote:Op maandag 15 oktober 2012 14:18 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik had vannacht serieus gedroomd dat ik PES had gekocht
Ja, had zweet op mn rugquote:Op maandag 15 oktober 2012 14:19 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Werd je toen wakker en dacht je toen lol?
Nu of nooit, binnenkort waarschijnlijk die crash.quote:Op maandag 15 oktober 2012 14:22 schreef WezepAFCA het volgende:
Had Kouyate voor 50k gekocht tijd terug, zie dat hij nu bijna 100k is. Twijfel toch wel of ik m nu zal verkopen..
Ik vind de graphics echt outdatedquote:
Het is niet alles nee, maar om je game toegankelijk te houden tot een breed publiek. Prima. Gaat overigens toch meer om de gameplayquote:
Dynamo Kievquote:
Veel apparaten op je kamer staan en veel op je kamer aanwezig?quote:Op maandag 15 oktober 2012 14:29 schreef BDIL het volgende:
Weet iemand waarom zich fucking snel veel stof vormt in mijn kamerMoet elke dag schoonmaken
Nephentez, AA9Skillz zijn wel leuk om te volgen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 14:32 schreef Covati het volgende:
Weet iemand nog een paar leuke fifa spelende youtubers, heb nu KSI en Sleepz maar die uploaden niet zo vaak
Thanks, ik zal even kijkenquote:Op maandag 15 oktober 2012 14:33 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Nephentez, AA9Skillz zijn wel leuk om te volgen.
AirJapesFIFA !quote:Op maandag 15 oktober 2012 14:32 schreef Covati het volgende:
Weet iemand nog een paar leuke fifa spelende youtubers, heb nu KSI en Sleepz maar die uploaden niet zo vaak
Airjapesquote:Op maandag 15 oktober 2012 14:32 schreef Covati het volgende:
Hoe maakte die ze parachute open terwijl die iets van 1200 km/h ging?quote:Op maandag 15 oktober 2012 13:56 schreef pascal08 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik vraag me af wat de maximum snelheid is die haalbaar is.
CapgunTom, daar heb ik in FIFA 12 nog tegen gespeeld en net 3-2 van verloren in de 119e minuut. Maar hij speelt niet zoveel en hij heeft vooral pack opening video'squote:Op maandag 15 oktober 2012 14:32 schreef Covati het volgende:
hij ging niet meer 1200 toen die openging en het ging trapsgewijsquote:Op maandag 15 oktober 2012 14:38 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Hoe maakte die ze parachute open terwijl die iets van 1200 km/h ging?
Leg is uit danquote:Op maandag 15 oktober 2012 14:41 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hij ging niet meer 1200 toen die openging en het ging trapsgewijs
Volgens mij is de lucht in het begin veel dunner, waardoor hij een grotere vaart maakt. Uiteindelijk heeft hij veel meer weerstand en kan hij zichzelf in positie te brengen om zijn parachute te openen. Kan ook best dat het automatisch gingquote:
Trapsgewijs, hoe verminderde die snelheid dan? Hielp niet echt om ze armen en benen te spreiden denk ik zoquote:
In de hele dunne lucht ging hij 1200, naar mate de lucht dikker wordt, is de maximale snelheid die je kan vallen aan het verminderen. Op het moment dat hij de parachute open deed (op 2km) hoogte ofzo, is de snelheid die je kan gaan maar 200 kmph. Je remt door de lucht af tot het punt waar dat ding open kan.quote:Op maandag 15 oktober 2012 14:38 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Hoe maakte die ze parachute open terwijl die iets van 1200 km/h ging?
naarmate ie verder naar beneden kwam remde ie al af door hogere luchtweerstand, en die trapsgewijze parachute heeft eerst een kleine om hem of af te remmen en daarna een grote om hem nog verder af te remmen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 14:44 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Trapsgewijs, hoe verminderde die snelheid dan? Hielp niet echt om ze armen en benen te spreiden denk ik zo
Ah. Dankuquote:Op maandag 15 oktober 2012 14:45 schreef vandermar het volgende:
[..]
In de hele dunne lucht ging hij 1200, naar mate de lucht dikker wordt, is de maximale snelheid die je kan vallen aan het verminderen. Op het moment dat hij de parachute open deed (op 2km) hoogte ofzo, is de snelheid die je kan gaan maar 200 kmph. Je remt door de lucht af tot het punt waar dat ding open kan.
De lucht word stteds "dikker" hoe lager je komt waardoor zijn snelheid dus ook verminderd, hij opende een superkleine parachute toen hij op 2/3KM en hij opnde hoe lager hij kwam/hoe lager zijn snelheid was grotere parachutesquote:Op maandag 15 oktober 2012 14:44 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Trapsgewijs, hoe verminderde die snelheid dan? Hielp niet echt om ze armen en benen te spreiden denk ik zo
quote:Op maandag 15 oktober 2012 14:44 schreef stoereboii het volgende:
Als ik 2 EA Accounts aan elkaar koppel, kan ik dan geld tussen die accs overzetten of niet?
Fifaquote:Op maandag 15 oktober 2012 14:47 schreef ThatDutch het volgende:
Ik ben echt weer even klaar met die klote spel.
Ik kom tegen zon zielig abuse team met diouf en ya konan, ik heb deze kerel de hele wedstrijd gevangen in zijn eigen 16, alleen die bal wilt er maar niet in.
En waar hij aan de ene kant er niet in gaat, gaat hij er aan de andere kan meteen in.
Tsja.. ik denk ik check eventjes het wedstrijd overzicht, ik heb 10 % meer balbezit gehad, en 8 schoten op doel gehad, die kneus had er 2.quote:
Had ik net ook, die hij speelde alleen maar lange ballen, voorhoede was powell westcarr en westonquote:Op maandag 15 oktober 2012 14:49 schreef ThatDutch het volgende:
[..]
Tsja.. ik denk ik check eventjes het wedstrijd overzicht, ik heb 10 % meer balbezit gehad, en 8 schoten op doel gehad, die kneus had er 2.
Je kan sowieso geld overzetten en ik heb geen idee hoe je hem wil koppelen. Ik heb twee accounts en die zijn vrienden van elkaar. Voor spelers tradeoffer ik en anders zet ik er een kaart op voor ... K en die koop ik.quote:
neequote:Op maandag 15 oktober 2012 14:51 schreef tochweerhenk het volgende:
Als je een oud UT verwijdert, en je maakt een nieuw team aan krijg je dan nieuwe golden packs?
quote:Op maandag 15 oktober 2012 14:51 schreef Anonymous61 het volgende:
??
http://www.nu.nl/games/29(...)ratis-games-weg.html
hahaha gescamdquote:Op maandag 15 oktober 2012 14:55 schreef Confetti het volgende:
Vrijdag 50E overgemaakt gekregen van de ING bank maar nog steeds niet ontvangen.
Ben ik voor 400,000 munten gescammed?![]()
Of kan het wat langer duren.
Ik zou een scam niet uitsluiten.quote:Op maandag 15 oktober 2012 14:55 schreef Confetti het volgende:
Vrijdag 50E overgemaakt gekregen van de ING bank maar nog steeds niet ontvangen.
Ben ik voor 400,000 munten gescammed?![]()
Of kan het wat langer duren.
Waarom verstuur je de coins al terwijl je het geld nog niet binnen hebt?quote:Op maandag 15 oktober 2012 14:56 schreef Confetti het volgende:
Hij had ook echt een oplichters hoofd moet ik zeggen
Hij stuurde eerst de betalingsbevestiging van IDeal door en ook nog een screenshot van de overboeking op zijn Iphone.quote:Op maandag 15 oktober 2012 14:59 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Waarom verstuur je de coins al terwijl je het geld nog niet binnen hebt?
Zelfde e-mailadres, is me gelukt maar weet niet of ik kan verkopen onderlingquote:Op maandag 15 oktober 2012 14:50 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Je kan sowieso geld overzetten en ik heb geen idee hoe je hem wil koppelen. Ik heb twee accounts en die zijn vrienden van elkaar. Voor spelers tradeoffer ik en anders zet ik er een kaart op voor ... K en die koop ik.
Deed iemand ook bij mij, maar toen ontving ik ook niets. Was wel een kleiner bedrag gelukkig.quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:00 schreef Confetti het volgende:
[..]
Hij stuurde eerst de betalingsbevestiging van IDeal door en ook nog een screenshot van de overboeking op zijn Iphone.
Lijkt me lastig om dat beiden te faken dus ik hou hoop
Iemand op de markt zetten en met je andere account kopen...quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:00 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Zelfde e-mailadres, is me gelukt maar weet niet of ik kan verkopen onderling
Ze hadden gezegd dat ze onderhoud zouden plegen ofzoquote:Op maandag 15 oktober 2012 15:00 schreef ThatDutch het volgende:
Is er nog iemand anders die ook geen psn account kan maken op je ps3?
"Momenteel vindt onderhoud plaats op deze serive."
Ik dacht alleen aan de PS Store..quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:03 schreef Covati het volgende:
[..]
Ze hadden gezegd dat ze onderhoud zouden plegen ofzo
Het is gratis dus we kunnen niet zeikenquote:Op maandag 15 oktober 2012 15:04 schreef ThatDutch het volgende:
[..]
Ik dacht alleen aan de PS Store..
Zou wat zijn, koop je een console moet je nog gaan betalen om live te kunnen spelen. (quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:04 schreef Covati het volgende:
[..]
Het is gratis dus we kunnen niet zeiken
heb je serieus nog geen een account aangemaakt?quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:06 schreef Covati het volgende:
Waarom staat mijn main account niet als vriend bij mijn trade account in de webapp.
ook al staat het wel zo in mijn vriendenlijst -_-
Waarom post je alles 2 keer?quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:06 schreef Covati het volgende:
Waarom staat mijn main account niet als vriend bij mijn trade account in de webapp.
Ik heb er nu 1 aangemaakt maar dat is ook al een half uur geleden, 2/3 tradeaccounts vind ik wel genoegquote:Op maandag 15 oktober 2012 15:07 schreef Baje het volgende:
[..]
heb je serieus nog geen een account aangemaakt?
ik heb in die tijd er al 10 aangemaakt![]()
kan nu eindelijk gaan traden
valt nog best tegen. Had meer verwacht. High rated silver keeper in de BPLquote:
Gaat ook voor meer in betere formatie..quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:09 schreef Fuszy het volgende:
[..]
valt nog best tegen. Had meer verwacht. High rated silver keeper in de BPL
doe maar weer weg, PSV spelersquote:Op maandag 15 oktober 2012 15:13 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
so far
is wel erg psv minded nu
Ga je voor eredivisie of nederlands of allebei?quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:13 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
so far
is wel erg psv minded nu
Bütner > Willems..quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:13 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
so far
is wel erg psv minded nu
Babel is stukken beter dan die slappe belgquote:Op maandag 15 oktober 2012 15:13 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
so far
is wel erg psv minded nu
Allebei even in FUT gaan.quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:06 schreef Covati het volgende:
Tja, 10-0, ow ik bedoel 010 heeft niet zulke goede spelers hequote:Op maandag 15 oktober 2012 15:13 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
so far
is wel erg psv minded nu
- Fifa is en blijft een pacegamequote:Op maandag 15 oktober 2012 15:16 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dan heb je de stats nog niet vergeleken
Je moet vrienden met elkaar zijn op de Xbox of PS3quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:18 schreef stoereboii het volgende:
Hoe kan ik een bestaand EA-account aan mn hoofdaccount koppelen?
Ik wil ze koppelen zodat ik direct tussen mn accounts kan switchen, ik heb er nu 2 gekoppeld aan elkaar maar wil ze nu aan mn hoofdaccount koppelen!quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:19 schreef Baje het volgende:
[..]
Je moet vrienden met elkaar zijn op de Xbox of PS3
koppelen hoeft niet
Is veel handiger switchen in de webappquote:Op maandag 15 oktober 2012 15:19 schreef Baje het volgende:
[..]
Je moet vrienden met elkaar zijn op de Xbox of PS3
koppelen hoeft niet
weet je hoe ik het moet doen?quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:21 schreef Thorb het volgende:
[..]
Is veel handiger switchen in de webapp
ps3 of xbox ?quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:22 schreef Thorb het volgende:
[..]
Nee ik heb toen gewoon dezelfde e-mailadressen gebruikt en dan ging het vanzelf.
Switchen in de webapp is fucking chill.quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:22 schreef Thorb het volgende:
[..]
Nee ik heb toen gewoon dezelfde e-mailadressen gebruikt en dan ging het vanzelf.
Hulk is echt slechtquote:Op maandag 15 oktober 2012 15:22 schreef ThatDutch het volgende:
Wie heeft er hier al met hulk gespeeld in 352? Is hij de 40k waard?
Aanvallend is hij ook niet echt beter. Hij heeft een leuk schot in zijn linker, maar daar kom je toch niet vaak mee voor het doel als LB en dan ook vaak met het verkeerde been.quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:19 schreef ThatDutch het volgende:
[..]
- Fifa is en blijft een pacegame
- Buttner heeft beter workrates
- De verdedigende kwaileiten van Buttner zijn wel ietsje minder, maar naar mijn mening maakt hij dat als hij naar voren gaat helemaal goed..
Ik weet wel hoe het moet maar er staat dat mn wachtwoorden niet kloppenquote:Op maandag 15 oktober 2012 15:22 schreef Thorb het volgende:
[..]
Je moet gewoon een account maken op ps3 en als je fifa opstart wilt ie een nieuw origin account maken, als ie dat zegt vul je gewoon de gegevens van je huidige account in en je kan switchen in de webappquote:
Ik heb nog een Hulk die minstens 200K waard is.quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:23 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Hulk is echt slechttotaal niet snel ondanks zijn 90 pace.
Goede speler, snel, sterk aan de bal en een heerlijk schot in zijn linkerbeen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:22 schreef ThatDutch het volgende:
Wie heeft er hier al met hulk gespeeld in 352? Is hij de 40k waard?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |