PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
MartijnTor(allenatoreme)
Waarom geen negredo?quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:26 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
Gemaakt om af te wisselen met mijn andere squad, elke keer squadfitness halen is te duur
quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:26 schreef ThatDutch het volgende:
Hoe switch je dan eigenlijk van accounts??
Top, gewoon accounts registreren onder 1 email adres?quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:28 schreef Covati het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
klik op het persoon icoontje (is er alleen als je meerdere accounts hebt).
[ afbeelding ]
selecteer je account in het dropdown menu en klik continue.
Je bent van account geswitcht!
Rodrigo is een dikke baas :quote:
Wow wist ik nieteens!quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:29 schreef BDIL het volgende:
[..]
Rodrigo is een dikke baas :
[ afbeelding ]
trouwens, heb je er geen playstation plus zooi voor nodig?quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:28 schreef Covati het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
klik op het persoon icoontje (is er alleen als je meerdere accounts hebt).
[ afbeelding ]
selecteer je account in het dropdown menu en klik continue.
Je bent van account geswitcht!
quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:29 schreef ThatDutch het volgende:
[..]
Top, gewoon accounts registreren onder 1 email adres?
quote:Je moet gewoon een account maken op ps3 en als je fifa opstart wilt ie een nieuw origin account maken, als ie dat zegt vul je gewoon de gegevens van je huidige account in en je kan switchen in de webapp
neequote:Op maandag 15 oktober 2012 15:30 schreef ThatDutch het volgende:
[..]
trouwens, heb je er geen playstation plus zooi voor nodig?
Mijn slechtst scorende spits van al mijn teamsquote:Op maandag 15 oktober 2012 15:29 schreef BDIL het volgende:
[..]
Rodrigo is een dikke baas :
[ afbeelding ]
3 wedstrijdnequote:Op maandag 15 oktober 2012 15:31 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Mijn slechtst scorende spits van al mijn teams![]()
[ afbeelding ]
Ik ben gewoon slecht
Bij mij maakte hij er fucking veel in mijn voormalige liga portugesa squadquote:Op maandag 15 oktober 2012 15:31 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Mijn slechtst scorende spits van al mijn teams![]()
[ afbeelding ]
Ik ben gewoon slecht
https://help.ea.com/quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:31 schreef stoereboii het volgende:
Hoe kan ik chatten met een pakistaan van EA?
Echt niet te doen in de regenquote:Op maandag 15 oktober 2012 15:33 schreef Timmy_Turner het volgende:
4-2 verloren in finale van Laucas![]()
Wel terecht hoor
De titelverdediger zal niet mee doen!quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:34 schreef Fuszy het volgende:
Ik vind dat het binnenkort weer de hoogste tijd is om het altijd succesvolle FOK! toernooi te organiseren
inloggen en even een probleem zoeken die live-chat optie geeftquote:Op maandag 15 oktober 2012 15:34 schreef stoereboii het volgende:
[..]
En wat moet ik dan om ermee te chatten?
ben je bang?quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:34 schreef stoereboii het volgende:
[..]
De titelverdediger zal niet mee doen!
Die statistieken voor kaarten zijn verkeerd om. Own club is andere clubs en andersomquote:Op maandag 15 oktober 2012 15:35 schreef DutchSL het volgende:
Wel knap van mijn Soldado dat hij 0 wedstrijden voor other clubs heeft gespeeld, maar wel 1 gele kaart voor een other club.
Nee.quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:35 schreef BDIL het volgende:
Ik merk nu al dat de markt in totale crash isNa TOTY is iedereen niks meer waard en Messi + Ronaldo 200k - 350k
Protesteren vanaf de bank.quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:35 schreef DutchSL het volgende:
Wel knap van mijn Soldado dat hij 0 wedstrijden voor other clubs heeft gespeeld, maar wel 1 gele kaart voor een other club.
Jaaa dan koop ik ze beide voor 550K en hou ik 50K om een kut team te makenquote:Op maandag 15 oktober 2012 15:35 schreef BDIL het volgende:
Ik merk nu al dat de markt in totale crash isNa TOTY is iedereen niks meer waard en Messi + Ronaldo 200k - 350k
Kutteam? Met die prijzen kan je er een top team omheen bouwenquote:Op maandag 15 oktober 2012 15:37 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Jaaa dan koop ik ze beide voor 550K en hou ik 50K om een kut team te maken
Daar koop je gewoon barcelona voorquote:Op maandag 15 oktober 2012 15:38 schreef ThatDutch het volgende:
[..]
Kutteam? Met die prijzen kan je er een top team omheen bouwen
Geen enkel probleem heeft datquote:Op maandag 15 oktober 2012 15:34 schreef Covati het volgende:
[..]
inloggen en even een probleem zoeken die live-chat optie geeft
Maak er zelf eenquote:Op maandag 15 oktober 2012 15:40 schreef Alovenac het volgende:
Ik vind FiFA nu al geen zak meer aan met al die pacehoerige kut teams.
Nee, maar het ergste vind ik nog dat zulke GOLD teams alle klutsballen mee krijgen.quote:
quote:
Hoeveel kost IF Falcao?quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:41 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Nee, maar het ergste vind ik nog dat zulke GOLD teams alle klutsballen mee krijgen.
Zometeen maar ff Falcao inruilen voor een Benzema, toch een stuk minder dan verwacht.
Koop die van mij voor maar 28K :0quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:41 schreef ThatDutch het volgende:
Heb echt zon zin in Benzia, alsof het DubbelDrank is. Ga beide zo even halen
Ik heb 2 keer het FOK! toernooi gewonnen uit 2 pogingenquote:Op maandag 15 oktober 2012 15:42 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Oh daar heb ik een ander plaatje voor![]()
[ afbeelding ]
Kandji heeft bij mij nog niet gescoord, maar ik scoor sowieso amper met wingersquote:
en nu?quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:27 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
En ik heb nog steeds een kut Karma waarmee ik niks kan downvoten
Gefeliciteerd. Je bent nog steeds slechtquote:Op maandag 15 oktober 2012 15:43 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Ik heb 2 keer het FOK! toernooi gewonnen uit 2 pogingen
Als je het niks doet waarom moet je er dan op reageren EN moet je nog even vertellen dat je ons 2 keer van een prijs hebt afgehouden... is een gedachte die jullie jezelf in gepeperd hebben om maar die 10-0 goed te praten.quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:30 schreef Fuszy het volgende:
Even op die mensen in het vorige topic.
Direct die 10 - 0 erbij halen. Het kan me echt gestolen worden. Het leukste is nog wel dat we jullie twee keer van een prijs af hebben gehouden.
Buttner mag wel beter zijn dan Willems, maar die is ook 10x zo duur.
Het is een nederlands - eredivisie team. Ik ga nog voor Heitinga, Douglas en Van der wiel. Misschien Krul er nog achter of Stekelenburg.
Babel had 3* weak foot volgens mij en Mertens had een 4* weak foot en skills. Daar heb ik naar gekeken.
jeejquote:Op maandag 15 oktober 2012 15:46 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Je bent nog steeds slecht
oh god ga alsjeblieft op de FP trollen maar niet hier.quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:46 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Als je het niks doet waarom moet je er dan op reageren EN moet je nog even vertellen dat je ons 2 keer van een prijs hebt afgehouden... is een gedachte die jullie jezelf in gepeperd hebben om maar die 10-0 goed te praten.
Ennu die prijs was zeker CL....
God is hier niet.quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:47 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
oh god ga alsjeblieft op de FP trollen maar niet hier.
quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:47 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
oh god ga alsjeblieft op de FP trollen maar niet hier.
Het ging om een FUT team. De helft van mijn spelers was van psv. Leuk tochquote:Op maandag 15 oktober 2012 15:46 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Als je het niks doet waarom moet je er dan op reageren EN moet je nog even vertellen dat je ons 2 keer van een prijs hebt afgehouden... is een gedachte die jullie jezelf in gepeperd hebben om maar die 10-0 goed te praten.
goede reactiequote:
Ik snapt het al. De discussie gaat maar 1 kant op, zodra er iets op gereageerd wordt, mag het niet meer. Is prima joh.quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:50 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
goede reactie [ afbeelding ]
ik zag het alweer aankomen toen ik je voor het eerst zag posten hier, maar ik dacht, hee misschien is het wel een heel aardige kerel die ook gewoon normaal kan posten.
Tot 3 november.quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:50 schreef ThatDutch het volgende:
Wie weet hoelang men bezig is met het onderhoud aan de playstation account zooi?
tot 2 uur vannacht dacht ik gelezen te hebben. Weet het niet zeker hoor.quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:50 schreef ThatDutch het volgende:
Wie weet hoelang men bezig is met het onderhoud aan de playstation account zooi?
Oh okay! Dan morgen maar een shitload accounts makenquote:Op maandag 15 oktober 2012 15:51 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
tot 2 uur vannacht dacht ik gelezen te hebben. Weet het niet zeker hoor.
Oke mooi dat je het snapt gr grquote:Op maandag 15 oktober 2012 15:51 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Ik snapt het al. De discussie gaat maar 1 kant op, zodra er iets op gereageerd wordt, mag het niet meer. Is prima joh.
''wat plusjes'' +15 ineensquote:Op maandag 15 oktober 2012 15:52 schreef DutchSL het volgende:
[..]
+13
heb jou ook even wat plusjes gegeven.
Anders ga je lekker verder spelen met je kloontje..quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:52 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Oke mooi dat je het snapt gr gr
Anders tyf je een eind opquote:Op maandag 15 oktober 2012 15:52 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Anders ga je lekker verder spelen met je kloontje..
gr gr
quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:46 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
ik heb geen kloon gr grquote:Op maandag 15 oktober 2012 15:52 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
gr gr
Ben je gedumpt door je vriendje ofzo?quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:52 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
gr gr
Zo zo 2de nog wel. En toen kwam kiev langs. en later praag.quote:
potje?quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:56 schreef Rijst het volgende:
AgbonlahorWat kan die snel rennen met de bal
Wat is je punt?quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:55 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Zo zo 2de nog wel. En toen kwam kiev langs. en later praag.
Omdat ze proberen net zo vervelend te worden als ajacieden/spurs mensenquote:Op maandag 15 oktober 2012 15:56 schreef DutchSL het volgende:
Waarom zijn het altijd mijn mede-PSV'ers die alle haat naar zich toe weten te trekken?
Kijk even terug dan weet je hoe de vork in de steel zit.quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:56 schreef DutchSL het volgende:
Waarom zijn het altijd mijn mede-PSV'ers die alle haat naar zich toe weten te trekken?
Er zijn er een aantal die normaal kunnen doen, maar het grootste deel van het publiek daar is zo achterlijk. Je kan het niet eens beschrijvenquote:Op maandag 15 oktober 2012 15:56 schreef DutchSL het volgende:
Je moet gewoon je bek houden, groentjequote:Op maandag 15 oktober 2012 15:57 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Kijk even terug dan weet je hoe de vork in de steel zit.
Je mag niet ergens op reageren anders ben je gelijk aan het trollen...
Achja winnen van Napoli en denken dat je Europees subtop bentquote:Op maandag 15 oktober 2012 15:55 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Zo zo 2de nog wel. En toen kwam kiev langs. en later praag.
Wie denkt dat dan?quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:58 schreef BDIL het volgende:
[..]
Achja winnen van Napoli en denken dat je Europees subtop bentAls daar een A elftal had gestaan, dan waren jullie zoek gespeeld. Maar gelukkig laat Dnjepr Dnjepropetrovsk jullie wel zien hoe het moet
gr gr
Eerst moest 'ie afremmen met van die flaps tussen z'n armen en benen. Als 'ie met 1200km/h z'n parachute open zou doen, dan was er niet veel meer van overgebleven en had hij zelf waarschijnlijk geen armen en benen meer.quote:Op maandag 15 oktober 2012 14:38 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Hoe maakte die ze parachute open terwijl die iets van 1200 km/h ging?
Z'n maximale snelheid was 1173km/h, ik postte daar net een screenshot van.quote:Op maandag 15 oktober 2012 14:09 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hij schijnt Mach 1,2 gehaald te hebben, ongeveer 1300km/u
Alle PSV'ers , jullie konden beter Ibra en Thiago Silva voor het geld halen ipv Mertens etc. Misschien konden zij wel wat prijzen in Eindhoven bemachtigenquote:
maar die keren deed ik niet meequote:Op maandag 15 oktober 2012 15:43 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Ik heb 2 keer het FOK! toernooi gewonnen uit 2 pogingen
ING had ook onderhoud laatste paar dagen...quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:00 schreef Confetti het volgende:
[..]
Hij stuurde eerst de betalingsbevestiging van IDeal door en ook nog een screenshot van de overboeking op zijn Iphone.
Lijkt me lastig om dat beiden te faken dus ik hou hoop
Blijkbaar ging hij nog sneller dan dat. Gerucht gaat dat hij 1340 km/h ging. Die screenshot is van het moment dat hij over het record heen ging.quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:00 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Eerst moest 'ie afremmen met van die flaps tussen z'n armen en benen. Als 'ie met 1200km/h z'n parachute open zou doen, dan was er niet veel meer van overgebleven en had hij zelf waarschijnlijk geen armen en benen meer.
[..]
Z'n maximale snelheid was 1173km/h, ik postte daar net een screenshot van.
Jullie hebben gelijk, z'n topspeed was 1342km/h.quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:02 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Blijkbaar ging hij nog sneller dan dat. Gerucht gaat dat hij 1340 km/h ging. Die screenshot is van het moment dat hij over het record heen ging.
ja dat maar dat was een estimate, later hebben ze berekend dat ie nog harder ging.quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:00 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Eerst moest 'ie afremmen met van die flaps tussen z'n armen en benen. Als 'ie met 1200km/h z'n parachute open zou doen, dan was er niet veel meer van overgebleven en had hij zelf waarschijnlijk geen armen en benen meer.
[..]
Z'n maximale snelheid was 1173km/h, ik postte daar net een screenshot van.
Nice, zwengel ik alles aanquote:
quote:
Ok, ben over 30 sec onlinequote:
Het meest bijzondere vind ik nog dat ze hele grote drukverschillen moesten overwinnen. De druk op 36km hoogte is bijna 0 bar, terwijl dat hier net boven het aardoppervlak rond de 1 bar is.quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:04 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja dat maar dat was een estimate, later hebben ze berekend dat ie nog harder ging.
(tenminste, dat heb ik gelezen.)
Ja, dat denken we allemaal.quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:00 schreef BDIL het volgende:
[..]
Alle PSV'ers , jullie konden beter Ibra en Thiago Silva voor het geld halen ipv Mertens etc. Misschien konden zij wel wat prijzen in Eindhoven bemachtigen
Ik vind Eredivisie niks, troll alleen de troll maarquote:Op maandag 15 oktober 2012 16:08 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ja, dat denken we allemaal.
Pff, we hebben niet eens een verdediging van Eredivisie subtop.
En we hadden ook beter Casillas ipv Waterman kunnen halen en Yaya Toure ipv van Bommel.
Ik heb die speler nog nooit gebruikt.. Gebruik eigenlijk alleen maar 4* skill+ op CAM ..quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:21 schreef Fuszy het volgende:
IF Hamsik is ook niet zo duur. Is maar 45k nu op de ps3
Op zich niet raar, veel kun je niet verwachten van supporters die alleen maar: Boeren... Boeren... Boeren.. roepen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:09 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Oh leuk, weer een nieuw mongooltje in het topic.
(Wat een verrassing dat hij voor PSV is!)
Ja dat kanquote:Op maandag 15 oktober 2012 16:24 schreef herikh het volgende:
weet iemand of je geband kan worden door de bin van kaartjes op 150 te zetten met cheat engine?
Ik vond hem in fifa 12 echt een beestquote:Op maandag 15 oktober 2012 16:23 schreef ThatDutch het volgende:
[..]
Ik heb die speler nog nooit gebruikt.. Gebruik eigenlijk alleen maar 4* skill+ op CAM ..
Is ie goed?
Het ging vrij simpel:quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:24 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Op zich niet raar, veel kun je niet verwachten van supporters die alleen maar: Boeren... Boeren... Boeren.. roepen.
Maar heb de hele voorafgaande discussie gemist eigenlijk
quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:09 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Oh leuk, weer een nieuw mongooltje in het topic.
(Wat een verrassing dat hij voor PSV is!)
quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:24 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Op zich niet raar, veel kun je niet verwachten van supporters die alleen maar: Boeren... Boeren... Boeren.. roepen.
Maar heb de hele voorafgaande discussie gemist eigenlijk
ik heb een 2de account gemaakt waarop ik dat doequote:
quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:28 schreef Dudeweiser het volgende:
Je wordt niet geband voor CE, ik herhaal, je wordt niet geband voor CE.
Stelletje trollers
quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:28 schreef Dudeweiser het volgende:
Stelletje trollers
Flauw flauw flauwquote:
De vraag was: Kun je gebanned worden voor het gebruikmaken van CE? Op zich is het antwoord: " ja, dat kan" wel een juist antwoord. Het zal alleen nooit gebeurenquote:Op maandag 15 oktober 2012 16:28 schreef Dudeweiser het volgende:
Stelletje trollers
Eikelquote:Op maandag 15 oktober 2012 16:28 schreef Dudeweiser het volgende:
Stelletje trollers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |