PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
MartijnTor(allenatoreme)
Waarom geen negredo?quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:26 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
Gemaakt om af te wisselen met mijn andere squad, elke keer squadfitness halen is te duur
quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:26 schreef ThatDutch het volgende:
Hoe switch je dan eigenlijk van accounts??
Top, gewoon accounts registreren onder 1 email adres?quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:28 schreef Covati het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
klik op het persoon icoontje (is er alleen als je meerdere accounts hebt).
[ afbeelding ]
selecteer je account in het dropdown menu en klik continue.
Je bent van account geswitcht!
Rodrigo is een dikke baas :quote:
Wow wist ik nieteens!quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:29 schreef BDIL het volgende:
[..]
Rodrigo is een dikke baas :
[ afbeelding ]
trouwens, heb je er geen playstation plus zooi voor nodig?quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:28 schreef Covati het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
klik op het persoon icoontje (is er alleen als je meerdere accounts hebt).
[ afbeelding ]
selecteer je account in het dropdown menu en klik continue.
Je bent van account geswitcht!
quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:29 schreef ThatDutch het volgende:
[..]
Top, gewoon accounts registreren onder 1 email adres?
quote:Je moet gewoon een account maken op ps3 en als je fifa opstart wilt ie een nieuw origin account maken, als ie dat zegt vul je gewoon de gegevens van je huidige account in en je kan switchen in de webapp
neequote:Op maandag 15 oktober 2012 15:30 schreef ThatDutch het volgende:
[..]
trouwens, heb je er geen playstation plus zooi voor nodig?
Mijn slechtst scorende spits van al mijn teamsquote:Op maandag 15 oktober 2012 15:29 schreef BDIL het volgende:
[..]
Rodrigo is een dikke baas :
[ afbeelding ]
3 wedstrijdnequote:Op maandag 15 oktober 2012 15:31 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Mijn slechtst scorende spits van al mijn teams![]()
[ afbeelding ]
Ik ben gewoon slecht
Bij mij maakte hij er fucking veel in mijn voormalige liga portugesa squadquote:Op maandag 15 oktober 2012 15:31 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Mijn slechtst scorende spits van al mijn teams![]()
[ afbeelding ]
Ik ben gewoon slecht
https://help.ea.com/quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:31 schreef stoereboii het volgende:
Hoe kan ik chatten met een pakistaan van EA?
Echt niet te doen in de regenquote:Op maandag 15 oktober 2012 15:33 schreef Timmy_Turner het volgende:
4-2 verloren in finale van Laucas![]()
Wel terecht hoor
De titelverdediger zal niet mee doen!quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:34 schreef Fuszy het volgende:
Ik vind dat het binnenkort weer de hoogste tijd is om het altijd succesvolle FOK! toernooi te organiseren
inloggen en even een probleem zoeken die live-chat optie geeftquote:Op maandag 15 oktober 2012 15:34 schreef stoereboii het volgende:
[..]
En wat moet ik dan om ermee te chatten?
ben je bang?quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:34 schreef stoereboii het volgende:
[..]
De titelverdediger zal niet mee doen!
Die statistieken voor kaarten zijn verkeerd om. Own club is andere clubs en andersomquote:Op maandag 15 oktober 2012 15:35 schreef DutchSL het volgende:
Wel knap van mijn Soldado dat hij 0 wedstrijden voor other clubs heeft gespeeld, maar wel 1 gele kaart voor een other club.
Nee.quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:35 schreef BDIL het volgende:
Ik merk nu al dat de markt in totale crash isNa TOTY is iedereen niks meer waard en Messi + Ronaldo 200k - 350k
Protesteren vanaf de bank.quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:35 schreef DutchSL het volgende:
Wel knap van mijn Soldado dat hij 0 wedstrijden voor other clubs heeft gespeeld, maar wel 1 gele kaart voor een other club.
Jaaa dan koop ik ze beide voor 550K en hou ik 50K om een kut team te makenquote:Op maandag 15 oktober 2012 15:35 schreef BDIL het volgende:
Ik merk nu al dat de markt in totale crash isNa TOTY is iedereen niks meer waard en Messi + Ronaldo 200k - 350k
Kutteam? Met die prijzen kan je er een top team omheen bouwenquote:Op maandag 15 oktober 2012 15:37 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Jaaa dan koop ik ze beide voor 550K en hou ik 50K om een kut team te maken
Daar koop je gewoon barcelona voorquote:Op maandag 15 oktober 2012 15:38 schreef ThatDutch het volgende:
[..]
Kutteam? Met die prijzen kan je er een top team omheen bouwen
Geen enkel probleem heeft datquote:Op maandag 15 oktober 2012 15:34 schreef Covati het volgende:
[..]
inloggen en even een probleem zoeken die live-chat optie geeft
Maak er zelf eenquote:Op maandag 15 oktober 2012 15:40 schreef Alovenac het volgende:
Ik vind FiFA nu al geen zak meer aan met al die pacehoerige kut teams.
Nee, maar het ergste vind ik nog dat zulke GOLD teams alle klutsballen mee krijgen.quote:
quote:
Hoeveel kost IF Falcao?quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:41 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Nee, maar het ergste vind ik nog dat zulke GOLD teams alle klutsballen mee krijgen.
Zometeen maar ff Falcao inruilen voor een Benzema, toch een stuk minder dan verwacht.
Koop die van mij voor maar 28K :0quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:41 schreef ThatDutch het volgende:
Heb echt zon zin in Benzia, alsof het DubbelDrank is. Ga beide zo even halen
Ik heb 2 keer het FOK! toernooi gewonnen uit 2 pogingenquote:Op maandag 15 oktober 2012 15:42 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Oh daar heb ik een ander plaatje voor![]()
[ afbeelding ]
Kandji heeft bij mij nog niet gescoord, maar ik scoor sowieso amper met wingersquote:
en nu?quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:27 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
En ik heb nog steeds een kut Karma waarmee ik niks kan downvoten
Gefeliciteerd. Je bent nog steeds slechtquote:Op maandag 15 oktober 2012 15:43 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Ik heb 2 keer het FOK! toernooi gewonnen uit 2 pogingen
Als je het niks doet waarom moet je er dan op reageren EN moet je nog even vertellen dat je ons 2 keer van een prijs hebt afgehouden... is een gedachte die jullie jezelf in gepeperd hebben om maar die 10-0 goed te praten.quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:30 schreef Fuszy het volgende:
Even op die mensen in het vorige topic.
Direct die 10 - 0 erbij halen. Het kan me echt gestolen worden. Het leukste is nog wel dat we jullie twee keer van een prijs af hebben gehouden.
Buttner mag wel beter zijn dan Willems, maar die is ook 10x zo duur.
Het is een nederlands - eredivisie team. Ik ga nog voor Heitinga, Douglas en Van der wiel. Misschien Krul er nog achter of Stekelenburg.
Babel had 3* weak foot volgens mij en Mertens had een 4* weak foot en skills. Daar heb ik naar gekeken.
jeejquote:Op maandag 15 oktober 2012 15:46 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Je bent nog steeds slecht
oh god ga alsjeblieft op de FP trollen maar niet hier.quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:46 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Als je het niks doet waarom moet je er dan op reageren EN moet je nog even vertellen dat je ons 2 keer van een prijs hebt afgehouden... is een gedachte die jullie jezelf in gepeperd hebben om maar die 10-0 goed te praten.
Ennu die prijs was zeker CL....
God is hier niet.quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:47 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
oh god ga alsjeblieft op de FP trollen maar niet hier.
quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:47 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
oh god ga alsjeblieft op de FP trollen maar niet hier.
Het ging om een FUT team. De helft van mijn spelers was van psv. Leuk tochquote:Op maandag 15 oktober 2012 15:46 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Als je het niks doet waarom moet je er dan op reageren EN moet je nog even vertellen dat je ons 2 keer van een prijs hebt afgehouden... is een gedachte die jullie jezelf in gepeperd hebben om maar die 10-0 goed te praten.
Ennu die prijs was zeker CL....
goede reactiequote:
Ik snapt het al. De discussie gaat maar 1 kant op, zodra er iets op gereageerd wordt, mag het niet meer. Is prima joh.quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:50 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
goede reactie [ afbeelding ]
ik zag het alweer aankomen toen ik je voor het eerst zag posten hier, maar ik dacht, hee misschien is het wel een heel aardige kerel die ook gewoon normaal kan posten.
Tot 3 november.quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:50 schreef ThatDutch het volgende:
Wie weet hoelang men bezig is met het onderhoud aan de playstation account zooi?
tot 2 uur vannacht dacht ik gelezen te hebben. Weet het niet zeker hoor.quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:50 schreef ThatDutch het volgende:
Wie weet hoelang men bezig is met het onderhoud aan de playstation account zooi?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |