SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"
Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.
Het officiele GAM SC anthem voor de vrijdag:
De GAM SC SOAPSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Reintji op 15-10-2012 15:35:53 ]
Maar, maar, ik kreeg ze niet uitgelijndquote:Op maandag 15 oktober 2012 15:18 schreef Rossdale het volgende:
Nee, want net had je veel meer avatars in je OP staan
quote:
Herkenbaar probleem, ik HAAT supermarkten. Nouja vooral van die mongolische mensen in supermarkten. Huisvrouwen, krijskinders, wagentjesbeukers, voordringers etc etc... Ik leeg nog liever 100 keer de kattenbak dan dat ik boodschappen moet doen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:57 schreef Laniboekje het volgende:
Moet boodschappen doen anders heb ik straks geen eten op mijn bord maar ik heb een enorme tegenzin. Ik hou niet van supermarkten.
Precies he! Vreselijk!quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:10 schreef Rossdale het volgende:
[..]
[..]
Herkenbaar probleem, ik HAAT supermarkten. Nouja vooral van die mongolische mensen in supermarkten. Huisvrouwen, krijskinders, wagentjesbeukers, voordringers etc etc... Ik leeg nog liever 100 keer de kattenbak dan dat ik boodschappen moet doen.
In ieder geval niet nu gaan, nu komt half Nederland uit zijn werkquote:Op maandag 15 oktober 2012 16:13 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Precies he! Vreselijk!
Heb je een gameplan voor me? Hoe ga ik dit aanpakken? Zit nog steeds thuis namelijk, haha.
Ben een rebel! Was wel gegaan, dacht nu of nooit. Natuurlijk had ik wel de meest langzame kassier ooit.... Maar! De boodschappen zijn binnen. Trots op mijzelf!quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:27 schreef Rossdale het volgende:
[..]
In ieder geval niet nu gaan, nu komt half Nederland uit zijn werk
You go girl, weer een dag overleefd! Misschien wel twee, of meer!, als je enthousiast boodschappen hebt gedaan! Wel slim, daarmee voorkom je dat je dagelijks naar de supermarkt moet!quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:44 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ben een rebel! Was wel gegaan, dacht nu of nooit. Natuurlijk had ik wel de meest langzame kassier ooit.... Maar! De boodschappen zijn binnen. Trots op mijzelf!
Uiteraard heb ik dat gedaan. Ik probeer meestal maar 1x per week te gaan (lukt niet altijd natuurlijk). De supermarktbezoekjes probeer ik zo minimaal te houden. Wat eten jullie vanavond?quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:27 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
You go girl, weer een dag overleefd! Misschien wel twee, of meer!, als je enthousiast boodschappen hebt gedaan! Wel slim, daarmee voorkom je dat je dagelijks naar de supermarkt moet!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:11 schreef SocialDisorder het volgende:
Ik heb een idee voor de volgende salontafelLeuk idee maar damn wat is deze lelijk..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb al heel lang een veel mooier model en idee en m'n hoofd..
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
Gouda (natuurlijk)quote:
hihihi er staat gewilde buurt in de advertentie terwijl het in Gouda isquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:06 schreef Poit het volgende:
[..]
Gouda (natuurlijk)
http://www.funda.nl/koop/gouda/huis-48513319-derde-kade-47/
Helemaal rond is het nog niet.. Donderdagochtend voorlopig koopcontract tekenen.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:13 schreef Tain het volgende:
[..]
hihihi er staat gewilde buurt in de advertentie terwijl het in Gouda is
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:13 schreef Tain het volgende:
[..]
hihihi er staat gewilde buurt in de advertentie terwijl het in Gouda is
Maar ziet er wel uit als een leuk huisje voor die prijs.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:23 schreef Poit het volgende:
[..]
Stiekem is dat ook wel een gewilde buurt.. Ik kom er vandaan!!![]()
[ afbeelding ]
OVERAL!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:33 schreef Reintji het volgende:
Visgraatvloer alles!
Maar waar komt de arcadekast?
Thnxquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:29 schreef Tain het volgende:
[..]
Maar ziet er wel uit als een leuk huisje voor die prijs.
Kelder heb ik niet.. Bioscoop is niet nodig, m'n tv is groot genoeg. Heb wel een vette schuur!quote:
Nice, congrats dude!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:06 schreef Poit het volgende:
[..]
Gouda (natuurlijk)
Helemaal rond is het nog niet.. Donderdagochtend voorlopig koopcontract tekenen.
Damn wat is Gouda goedkoop..quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:06 schreef Poit het volgende:
[..]
Gouda (natuurlijk)
Dit is een koopje hoor.. Prijzen van de huizen daar liggen meestal rond de 170.. Maar niet duur inderdaadquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:35 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Damn wat is Gouda goedkoop..
Maar congratz
dat komt door bepaalde prijsdrukkende factoren.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:35 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Damn wat is Gouda goedkoop..
Maar congratz
Die heb je hier in Eindhoven ook genoeg, toch heb je hier nog geen bezemkast voor dat geld. (geloof me, ik heb gezochtquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:01 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
dat komt door bepaalde prijsdrukkende factoren.
Meestal gehuld in een bontkraagje.
Het is in Breda helaas niet anders, ik moest toch ook echt grof meer betalen voor ons huisquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:02 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Die heb je hier in Eindhoven ook genoeg, toch heb je hier nog geen bezemkast voor dat geld. (geloof me, ik heb gezocht)
Kun je beter in een garagebox gaan wonenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:12 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Of 32 m2 voor 125 k
http://www.funda.nl/koop/(...)596-biesterweg-20-b/
Wie koopt dat?
Hahaha is nog niet eens zo'n slecht ideequote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:21 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Kun je beter in een garagebox gaan wonenTwee maal zoveel ruimte
http://www.funda.nl/koop/(...)d-48506657-fuutlaan/
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:22 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Hahaha is nog niet eens zo'n slecht idee
Ross maakt me altijd aan het lachen
Ziet er goed uit! Daar past nog wel wat gezinsuitbreiding bijquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:06 schreef Poit het volgende:
[..]
Gouda (natuurlijk)
Valt nogal mee.. Electra moet vervangen worden, er moet CV in geplaatst worden en we moeten even naar het dak kijken, er is 1 plank slecht, die moet vervangen worden.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:02 schreef koei het volgende:
[..]
Ziet er goed uit! Daar past nog wel wat gezinsuitbreiding bijen niet duur idd! Hoe is de staat ervan en moet je nog veel doen? Want niet duur in een goede wijk betekent meestal veel opknapwerk...
amsterdam ook nietquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:02 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Die heb je hier in Eindhoven ook genoeg, toch heb je hier nog geen bezemkast voor dat geld. (geloof me, ik heb gezocht)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |