@AnkeV Heb je voor mij al een datum?
Ik kan mij voorstellen dat ze uitstellen na de update van de VR 100.
Het bochten werk kan beter, Omdat de achterkant nu klimt in de bochten overweeg ik de oude software terug te plaatsen. Dan maar iets minder strak in de bocht maar hou ik wel de verf op de plint.
Zoals je in het filmpje ziet laat hij bij de eerste deurpost de hoek liggen terwijl hij het bij de tweede netjes doet, vervolgens bij de hoek van het muurtje is het weer te ruim genomen. De hoek tegen de keuken plint gaat perfect terwijl hij in de volgende hoek weer wil klimmen. De laatste hoek aan het einde van het filmpje laat hij zien hoe het echt moet. De laatste is gewoon perfect.
Het langs rijden is in beginne wat zenuwachtig en vol correcties, als hij dan eenmaal langs de plint rijd is het gewoon perfect, zonder maar één keer de plint te raken maakt hij het af tot aan het eind. Met de zijborstel erbij raakt hij dus alles. (De reden waarom de Neato geen zijborstel heeft,heeft te maken met het feit dat Irobot in Amerika daar een patent op heeft.
)
Ik heb ook het gevoel dat hij beter uit kijkt, lichte prullaria op de vloer laat hij netjes staan.
Hij zuigt met de nieuwe versie in de hoeken perfect maar het weg draaien is niet goed en verdient een aanpassing. De overige aanpassingen ben ik dik te vreden. Vorwerk zit met werknemers ook op de Duitse forums en lezen dus gewoon mee.
Ik denk dus dat er voor de Neato straks een betere versie uitkomt.
[ Bericht 2% gewijzigd door crowone op 17-10-2012 17:02:42 ]