Ze testten ook de navibot van 487 euro, voor dat geld heb je ook een Neato...quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:14 schreef teano het volgende:
[..]
De test geeft anders heel duidelijk aan dat er belachelijk hoge prijzen worden gevraagd voor die apparaten. Henk en Ingrid kunnen dat niet betalen en hebben dus ook geen interesse in die miljonairs-speeltjes.
Henk en Ingrid hebben wel interesse in de betaalbare apparaten welke getest werden door radar. Die blijken dus eigenlijk niet te doen wat je hoopt dat ze doen.
De test geeft dus aan dat je gewoon zelf moet stofzuigen, zolang je geen kapitaal hebt om AnkeV's gadgets te kopen.
Waarom?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:55 schreef AnkeV het volgende:
klipper: zeg nu eens. Sorry Anke, ik had me vergist. Sorry is genoeg :-)
Moraal van het verhaal: denk 2x na voor je onzinnig iets schrijft. Waarom zou ik liegen als ik ze allemaal kan hebben. Wat heb ik daar nu aan?
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:39 schreef klipper het volgende:
wat dat betreft bewijst dit in ieder geval wel dat je heel erg lui bent,
Nu nog snel voor de Neatoquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 17:20 schreef crowone het volgende:
Nieuwe software versie 3.1 voor de VR100 is beschikbaar.![]()
http://kobold.vorwerk.de/de/service/software-updates/saugroboter/
(deze is dus NIET geschikt voor de Neato)
Morgen eerst even een filmpje van de huidige loop maken en dan met de nieuwe software.
Dit is er aangepast voor de Kobold.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:06 schreef AnkeV het volgende:
Naast corner clever, zouden er nog een paar extra's moeten komen. Ben benieuwd.
Denk het niet, aangezien dit product ook prima draait op de huidige software. Het gaat hier niet om bugs maar om kleine verbeteringen. Goed mogelijk dat ze de eerste week van Vorwerk afwachten op foutjes. Er lopen veel meer Neato's dan Vorwerk dus een mooie kleine test groep.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 17:28 schreef AnkeV het volgende:
Normaliter zou de software al moeten uitgekomen zijn. Misschien dat men eerst wacht tot de productiestock met 2.6 op is. Lijkt me logisch dan alle dozen te openen en up te daten.
Wow, een absolute verbetering! Hopelijk snel beschikbaar voor Neato.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:00 schreef crowone het volgende:
[..]
Denk het niet, aangezien dit product ook prima draait op de huidige software. Het gaat hier niet om bugs maar om kleine verbeteringen. Goed mogelijk dat ze de eerste week van Vorwerk afwachten op foutjes. Er lopen veel meer Neato's dan Vorwerk dus een mooie kleine test groep.
Bij Vorwerk was de software na de eerste dag alweer offline.Daarna is hij opnieuw online gezet met een ander nummer. De grootste aanpassing zitten in het gedeelte van Neato lijkt mij.
Inmiddels een filmpje gemaakt maar door het donkere weer niet geweldig.
Die ga ik even mailen! We hebben besloten een XV-21 te kopen. Moeders krijgt moeite met stofzuigen, dus ik hoop dat dit haar wat ontlast.quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:24 schreef Lolhozer het volgende:
Stuur eens een email naar http://www.neatoshop.de/. Kwam ik via ebay.de bij. Volgende prijzen hanteerde hij 2,5 wk geleden
XV-11 .......................... EUR 399,-
XV-21 .......................... EUR 449,-
XV-11 with XV-21 upgrade kit ... EUR 449,-
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |