Nope was gewoon binnen, in de Ziggo Dome.quote:Op maandag 15 oktober 2012 13:06 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Ieder zn smaak... Maar was het buiten? Dan kunnen sommige plekken nogal echo-en.
Wat in nederland vaak strontirritant is, als er de ganse tijd doorheen geluld wordt. Ga dan lekker in de kroeg staan, maar ik ga naar een concert voor de muziek!
verder krijg ik echt goede evaluaties, beter dan mijn collega die mede verantwoordelijk was voor het vak. Sneu voor haar, maar ik ben er wel een beetje trots op. Het koste veel tijd, maar toch leuk om dit dan zo terug te krijgen.quote:"I loved jagärtrut".
Inpakken? Jij?quote:Op maandag 15 oktober 2012 14:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ach, goed voor de beweging!
Ik ben aan het inpakken, interne verhuizing deze week en morgen heb ik er geen tijd voor.
Ja. Inpakken, ik!quote:
Maarehh XM? Is dat niet te zwaar danquote:
Ik sjouw voor presentaties wel met meer zooi. Het is de inhoud van twee kastjes en wat losse troepjes. Niks extreem zwaars. En de verhuizers doen donderdag de rest.quote:Op maandag 15 oktober 2012 14:14 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Maarehh XM? Is dat niet te zwaar danvergeleken met boodschappen doen enzulks?
Fijn! Waardering en erkenning zijn in je werk ook belangrijk.quote:Op maandag 15 oktober 2012 13:56 schreef Jagärtrut het volgende:
in course-evalution:
[..]
verder krijg ik echt goede evaluaties, beter dan mijn collega die mede verantwoordelijk was voor het vak. Sneu voor haar, maar ik ben er wel een beetje trots op. Het koste veel tijd, maar toch leuk om dit dan zo terug te krijgen.
Het is een leuke werkgever die jij hebtquote:
^^quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:11 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Het is een leuke werkgever die jij hebt
Haha, dat is ook goed geregeld!quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:16 schreef Beessie-Jen het volgende:
Leuk JagurAltijd fijn als je gewaardeerd wordt voor je inzet
Fijn!
MoBlo; spannend van je man... Ik hoop dat jullie snel duidelijkheid hebben over zijn afstuderen.![]()
Viks; fijn dat de storm bij jullie is overgewaaid![]()
Over de feestdagen; ik heb me vrijwillig aangemeld voor nachtdiensten met kerstHeeft meerdere voordelen:
a: geen verplichte familiebezoekjes
b; geen geregeld met oppas tussen kerst en oud en nieuw (na nachtdiensten een paar dagen vrij natuurlijk, en de kinderopvang is standaard de week tussen kerst en oud en nieuw dicht.)
c: lekker de hele dag met kerst in mijn bed liggen en er pas uitkomen om gezellig met zijn 4tjes te eten![]()
d; dikke vette onregelmatigheidstoeslag![]()
zooo
Eet je altijd zo weinig of nu alleen omdat je kiespijn hebt?quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:12 schreef Lutte het volgende:
LijstjeKiespijn als een malle, al zo vaak eerder voor gebeld, maar de tandarts weigert wat te doen tot ik wakker word van de pijn
Proberen er het beste van te maken.
O: Yoghurt
T: bth filet americain
L: 2 bth kipfilet
T: mandarijn ( au)
En zo nog:
D: aardappels, kip, champignons en nog iets van groente
T: pruim, misschien nog wat yoghurt of zo weg proberen te slobberen
Mijn eigen ouders zijn met kerst op vakantie, en eigenlijk vind ik het stiekem wel een heel prima idee als T naar zijn ouders gaat terwijl ik in bed lig ivm nachtdienstquote:Op maandag 15 oktober 2012 15:18 schreef An24 het volgende:
[..]
Haha, dat is ook goed geregeld!
Gelukkig hier maar met 1 familie rekening te houden en dan nog begrijpt de familie het sls je ergens geen zin in hebt. Heerlijk!
quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:11 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Het is een leuke werkgever die jij hebt
quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:24 schreef Beessie-Jen het volgende:
en OMG mag ik ff trots doen; de vorige keer met de afvalstrijd heb ik vooral minder gegeten; maar deze keer ben ik dus ook meer aan het sporten en ik vind het heerlijk!
Volleyballen doe ik natuurlijk al meer dan 20 jaar fanatiek;
dus dat doe ik 2 keer per week (op redelijk fanatiek niveau; hoofdklasse); maar nu doe ik er ook nog 3/4 keer per week 40 mins op de WII bij.
En ik ben zelfs begonnen met hardlopen, en kan inmiddels 13 mins aaneen lopen.
(en jaaaaa ik weet dat ik voor de meeste mensen heeeeel weinig... maar damn ik ben stiekem wel trots, want ik heb helemaal geen hardloopgenen...).
Normaal wel meerquote:Op maandag 15 oktober 2012 15:20 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Eet je altijd zo weinig of nu alleen omdat je kiespijn hebt?
En waarom weigert je tandarts iets aan je kiespijn te doen?
@BJ: Klinkt als goed geregeld!
Pff, ik heb weer luxeproblemenIk mag een nieuwe auto uitzoeken, maar de auto's die ik wil en die een automaat zijn die zijn er alleen in 25% bijtelling
En da's een beetje duur. Dus nu moet ik of een gewone schakelbak nemen en dan zijn ze er wel in 14/20% of ik moet opzoek naar een andere auto/model.
Ik ga ook altijd dood met hardlopen, denk niet dat dat ooit over gaat.quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:38 schreef Beessie-Jen het volgende:
joehoe voor salarisverhogingDas natuurlijk altijd fijn
![]()
En ik hoop dat je gelijk hebt Goodbye over het hardlopen, want ik ga nog wel enigzins dood in die 13 mins hoor. Het is zo anders sporten als het sporten zoals ik dat gewend ben. Maar ik blij de komende weken in elk geval oefenen, en indien het makkelijker wordt ga ik het steeds verder proberen uit te breiden.
de weekendlijstjes waren al wat anders hoorquote:Op maandag 15 oktober 2012 15:40 schreef V1z0R het volgende:
Ik vind het nog niet echt veel BJwat je eet dan.
ja, maar wel op een andere manier dan Nijmeijer! Collega van me specializeert zich op Columbia.quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:34 schreef Viking84 het volgende:
http://www.nu.nl/buitenla(...)ht-bloed-handen.html
Hierbij moest ik direct aan jagär denken. Jij had je ook met de FARC bezig kunnen houden toch, jag?
Ja, dat snap ikquote:Op maandag 15 oktober 2012 15:45 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ja, maar wel op een andere manier dan Nijmeijer! Collega van me specializeert zich op Columbia.
Op groenopweg.nl kun je auto's vergelijken op bijtelling, brandstof, automaat etc. Best handig.quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:20 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Eet je altijd zo weinig of nu alleen omdat je kiespijn hebt?
En waarom weigert je tandarts iets aan je kiespijn te doen?
@BJ: Klinkt als goed geregeld!
Pff, ik heb weer luxeproblemenIk mag een nieuwe auto uitzoeken, maar de auto's die ik wil en die een automaat zijn die zijn er alleen in 25% bijtelling
En da's een beetje duur. Dus nu moet ik of een gewone schakelbak nemen en dan zijn ze er wel in 14/20% of ik moet opzoek naar een andere auto/model.
^^quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:08 schreef An24 het volgende:
Goodbye, gefeliciteerd met je salarisverhoging!
Oh dat is netjes zeg!quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:24 schreef Goodbye het volgende:
Thanks!Stuiter al de hele dag, want ik ben gelijk 2 schalen omhoog gegaan
. Nu zat ik ook wel te laag ingeschaald, maar had niet verwacht dat ze dat in één keer recht zouden trekken.
Ik verdien natuurlijk veel meerquote:Op maandag 15 oktober 2012 16:26 schreef loveli het volgende:
Feli! Krijg je nu eindelijk wat je evrdient?
Als je een stuk meer bent gaan sporten (waarvoorquote:Op maandag 15 oktober 2012 15:19 schreef Beessie-Jen het volgende:
en o ja lijstje van de dag:
O; 3 rijstwafels (2 pindakaas/ 1 filet americain)
T: nootjes
L; 2 gekookte eieren, rijstwafel, meer noten
S: WII (40 mins)
D; couscous![]()
t: FRUIT (want dat heb ik nog niet gehad vandaag); dus denk 2 appels met kaneel uit de magnetron
t: handje kruidnootjes bij de koffie
Yesquote:Op maandag 15 oktober 2012 17:12 schreef motorbloempje het volgende:
Jullie hebben een huis gevonden? PuikEn ook puik van de demogroep!
Wat een lijst, prrrrrquote:Op maandag 15 oktober 2012 17:07 schreef motorbloempje het volgende:
O: Griekse yoghurt met bosvruchten
L: wat plakken vers brood met hummus / boter
T: sinaasappel of twee, appel
T: kom kippensoep
D: fajitas (lekker pittig, dan komt m'n snot wat los)
T: roombotercakezo maar eens bakken, om te vieren dat Mr.Mo z'n eerste werkdag heeft gehad!
Dubbel leuk!quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:20 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Yesweek geleden de sleutel gekregen, donderdag was al het verf werk klaar en gisteren hebben mijn vriend en vader alle (grote) meubels al verhuisd.
En de demogroep zorgt er wel weer voor dat ik meer gemotiveerd ben om weer aan mijn gezondheid te gaan werken.
Je kan ook lekker veel kofferruimte leeg laten en ter plekke shoppen?quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:21 schreef Viking84 het volgende:
Heb jij ook helemaal gelijk in, hpkw. Had er wb shirtjes wel aan gedacht maar voor de rest niet. Les voor de volgende keer
in Jordanie lijkt met dat lastiger, eerlijk gezegd.quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:23 schreef MarMar het volgende:
[..]
Je kan ook lekker veel kofferruimte leeg laten en ter plekke shoppen?
Yup Rome inderdaadquote:Op maandag 15 oktober 2012 18:08 schreef Perruche het volgende:
Lekker majo, ging je ook nog weg? Rome toch?
Wat is de nullijn? Dat je geen verhoging krijgt ofzo? De term zegt mij niks.quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:20 schreef loveli het volgende:
DaD, troost je met de gedachte dat jouw nullijn vermoedelijk op een behoorlijk acceptabel niveau ligt.
Beslagquote:Op maandag 15 oktober 2012 18:21 schreef motorbloempje het volgende:
M'n cake doet raarhij komt niet omhoog zo in het midden zoals 't normaal altijd doet, vooral naar de zijkanten nu. Nou ja, het beslag was iig lekker
![]()
Op FB zag hij er ook te dun uitquote:Op maandag 15 oktober 2012 18:21 schreef motorbloempje het volgende:
M'n cake doet raarhij komt niet omhoog zo in het midden zoals 't normaal altijd doet, vooral naar de zijkanten nu. Nou ja, het beslag was iig lekker
![]()
Wat zij zegt! Yum!quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:22 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Beslag
Vroegah maakt ik wel eens gewoon 1/3 of 1/4 van het beslag klaar, puur om op te eten![]()
![]()
1/3 of 1/4 was afhankelijk van het aantal eieren dat er bij moest...
Hij was wel echt flink dik hoor!quote:
Toch krijg ik gelijkquote:Op maandag 15 oktober 2012 18:38 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Hij was wel echt flink dik hoor!had alleen het sliertje zo lang mogelijk laten uitdruipen voor het fotoeffect!
Of nietquote:Op maandag 15 oktober 2012 18:39 schreef motorbloempje het volgende:
En het komt nog goed! Althans, zoals het er nu naar uitziet
Nou, mooie bult nu, snee in het midden, hij is prachtigquote:
Jij wintquote:Op maandag 15 oktober 2012 18:45 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nou, mooie bult nu, snee in het midden, hij is prachtigNog een kwartiertje ongeveer en dan mag hij eruit!
Whehe jij niet, de worm wel.quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:43 schreef Perruche het volgende:
ik had een appel met een worm er in! Eerste keer ooit, zo cool!!
Edit; ik heb de worm eruit gehaald en de appel opgegeten, ik ga nu toch geen langzame pijnlijke dood sterven of wel?
Wat is er cool aan een appel met een worm erin?quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:43 schreef Perruche het volgende:
Edit; ik heb de worm eruit gehaald en de appel opgegeten, ik ga nu toch geen langzame pijnlijke dood sterven of wel?
Mijn moeder heeft twee appelbomen en ik ben nog nooit doodgegaan aan een worm in een appel. Er is wel eens een worm dood gegaan aan het zitten in mijn appelquote:Op maandag 15 oktober 2012 18:43 schreef Perruche het volgende:
Wat schattigquote:Op maandag 15 oktober 2012 19:15 schreef Perruche het volgende:
Vond het juist leuk, Ken het alleen uit rupsje nooit genoeg
Idd.quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:15 schreef Perruche het volgende:
wat is er nu weer vies aan een worm in een appel? Hij smaakte er niet minder om
Of eet je ook geen sla Meer als er een keer een slakje inzit?
Vond het juist leuk, Ken het alleen uit rupsje nooit genoeg
En honing is bijenpoep en kaas is schimmel!quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Idd.
Dat slakje heeft misschien in de sla gepoept en gemasturbeerd, ieieieieieh.
Gezien slakken hermafrodiet zijn en zowel beide geslachten de geslachtsorganen bezit, is een masturberende slak wel een interessant gegeven. Je weet nooit welk lichaamsvocht van de slak nou precies op je sla gedropen isquote:Op maandag 15 oktober 2012 19:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Idd.
Die zijn ruimschoots het lekkerstquote:
Wahaha visuals van een fappende slakquote:Op maandag 15 oktober 2012 19:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Idd.
quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:22 schreef Perruche het volgende:
[..]
En honing is bijenpoep en kaas is schimmel!
Dan is deze heel vies:quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:24 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Die zijn ruimschoots het lekkerst
quote:Zie hier de billboards die in Polen te zien zijn, met een plussize model en één in een rolstoel. ‘We houden van alle vrouwen,’ luidt de slogan die hoort bij de reclamecampagne voor kousen & panty’s van het merk Adrian.
Fijn dat jullie een andere plekje hebben gevonden danquote:Op maandag 15 oktober 2012 20:07 schreef Sarabi het volgende:
Dankjewel BJ![]()
We wonen al ruim 1,5 jaar samen, maar in een huis dat te koop stond en die is nu eindelijk verkocht dus moeten wij wegwezen
Altijd leukquote:Op maandag 15 oktober 2012 20:08 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
Fijn dat jullie een andere plekje hebben gevonden dan
Toch ook weer leuk denk ik....Lekker alles opnieuw inrichten enzo.
Of hij wil vluchten naar NL?quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:24 schreef MariaEtcetera het volgende:
Vaag! Een van mijn roomies vanuit Engeland stuurt me een berichtje dat ik vast al gehoord heb over het goede nieuws (hij gaat trouwen, wou dat ten tijde van Engeland absoluut nog niet maar zou moeten van la familia, strenge Indiase familie) en of ie mn nummer mag (had ie al) want hij moet me spreken?![]()
Heb nou geen idee waar dat over gaat! Misschien gaat ie een honeymoon plannen naar Nederland?
Nouja hij noemde het zelf goed nieuws! Al ging het wel eventjes door mn hoofdquote:
Huh? Je krijgt toch wel gewoon je wettelijke trede erbij elk jaar?quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag, Maria!.
Tof van je salarisverhoging, GB!. Nullijn hier.
.
quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:29 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dan is deze heel vies:
[ afbeelding ]
je vergeet ook te jompelen voor mijn 13 minsquote:
ohjaaaaquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:14 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
je vergeet ook te jompelen voor mijn 13 mins![]()
Hoe lang ben je stabiel nu?quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:16 schreef kwakz0r het volgende:
@Sarabi: niksik ben stabiel
dat is al heel wat. maar wel veel en veel te zwaar.
quote:
Ik ben nu ook benieuwdquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:07 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik post vandaag maar geen lijstje![]()
Uiteraard overigens nog niks vernomen van voormalig roomie, ik ben te nieuwsgierig voor dit soort dingenWel al telefoon gehad 2x, van mamma en schoonmamma
En mn zus heeft waarschijnlijk een baan, ben blij ende trots, eindelijk ook wat meer zekerheid voor haar en ze is zo slim enzo!
![]()
1 semestertje maar!quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:10 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ben nu ook benieuwdEn heb je in Engeland gewoond dan? Leuk, ik ook (maar is inmiddels wel weer 8 jaar geleden
)
Ik 2 semesters, 7 maanden. Ik woonde in Londenquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:13 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
1 semestertje maar!Ongeveer 3 maandjes. Waar zat jij? Ook voor studie? Ik zat in Leeds! Intussen ook alweer 2 jaar geleden...!
![]()
Tofquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:18 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik 2 semesters, 7 maanden. Ik woonde in LondenIk heb altijd gezworen dat ik er weer zou gaan wonen maar dat is er nooit meer van gekomen
Ben nu wel een weekje Londen aan het plannen voor in het voorjaar, weer vrienden opzoeken. Is inmiddels ook alweer 4 jaar geleden
Ik heb echt mijn hart verloren aan Londen, het is echt mijn stadsiequote:Op maandag 15 oktober 2012 22:44 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
TofLondon is ook leuk! Ben er maar twee keer geweest voor een paar daagjes maar soit ^^
Of schotland!quote:Op maandag 15 oktober 2012 23:49 schreef V1z0R het volgende:
Ik moet eigenlijk een keer naar Engeland... Toch zou ik dan gaan voor het noorden gok ik
Jup. Ben nog braaf wakker.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 05:13 schreef uniekhoorn het volgende:
Londen, dat is alweer 18 1/2 jaar geleden
Nachtdienst Puff?
Kun je nagaan hoe donker het om 6.15 nog is als moi de deur uit moetquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 07:57 schreef Cocotrimonium het volgende:
Booo!
Vanmorgen werd mijn nieuwe spiegel geleverd, kom ik er bij het openen van de verpakking achter dat zowel de lijst is gescheurd/gebarsten, als de spiegel zelf!![]()
Ik liet 'm juist bezorgen zodat ik me niet druk hoefde te maken om het eventueel slopen van de spiegel tijdens vervoer![]()
Naja, foto's gemaakt en net een mailtje gestuurd naar de klantenservice. Nu maar hopen dat ze niet moeilijk doen (ik heb zelf écht geen zin in gedoe. Kan het wel, maar heb er gewoon geen zin in).
Nu maar ontbijten dan.
En damn, wat is het nog donker buiten![]()
Boh jaquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 07:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe donker het om 6.15 nog is als moi de deur uit moet.
* Viking84 wacht op sigme en uniek.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 08:00 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hee, ik was nog aan het editten.
Maar ik mag hopen dat dat niet geldt voor transport van hun kant waar ik flink voor moet betalenquote:Buiten de garantie vallen transportschade of schade ontstaan door het onzorgvuldig openen van de verpakking.
Nou ja, ik heb binnen een half uur na ontvangst al een mail gestuurd, dus ik ga ervan uit dat dit op zich in orde isquote:De klant is verplicht binnen redelijke tijd na ontvangst, binnen 3 werkdagen na ontvangst, de bij Woonexpress aangekochte artikelen nauwkeurig te inspecteren.
Tot nu toe alleen donker hieroquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 08:09 schreef Ml-etje het volgende:
Good morning!!!![]()
Druilweer hier, blij dat ik warm zit enzulks!
Same differencequote:Op maandag 15 oktober 2012 19:28 schreef sigme het volgende:
Honing komt uit de bek van een bij, niet uit haar kont.
Bijenkots dus.
Tuurlijk wel, maar zo ineens.. tis van een val van 25 jaar geleden he.. het zou op mijn 16e gefikst worden eigenlijk..quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 09:19 schreef V1z0R het volgende:
Had je er geen last van dan, Mar? Vind het maar raar dat ze zo ineens 3 voortanden eruit roppen...
Meh...quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 09:21 schreef MarMar het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, maar zo ineens.. tis van een val van 25 jaar geleden he.. het zou op mijn 16e gefikst worden eigenlijk..
Maar ik had wel ff andere dingen waar ik nog duizend keer meer last van had de afgelopen jaren en ze gaan de laatste tijd pas los zitten en ontsteken en zulks.
De medicatie die ik de afgelopen jaren heb gehad hebben daarin ook niet echt geholpen.
Bijten met mijn voortanden kan ik overigens al 25 jaar niet, dat went.
oh ja, een havle appel bij het ontbijt, en vast nog wel wat tussendoor. Een paar mandarijntjes, ofzo.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 09:18 schreef V1z0R het volgende:
Mogguh!
Balen Cakeje, maar lijkt me toch dat ze het niet zomaar kunnen afschuiven wanneer iets beschadigd aankomt![]()
Denk ook dat ze dat bedoelen over transportschade wanneer je het in de winkel hebt gekocht en zelf vervoert...
Begin zelf eens niet met koffie maar een kop thee met bijenkots
Bed was weer veels te lekker vanochtend om eruit te gaanMaar moest...
Geen fruit, Jagar?
Zelf:
O 2x toast met banaan, mok warme melk
T thee met lepeltje honing
L 2 bth paprika/kipfilet/schinken, stukje sockeye zalm, 1/2 grapefruit, 2of3 glazen melk
T blikje makreel, 1/2 grapefruit, glas melk
T bth pindakaas
S kracht/HIIT
D ??
T 1/2 bak kwark
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is een lange tijd. Feli!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 09:24 schreef Viking84 het volgende:
Vandaag zijn mijn ouders 48 jaar getrouwd.
Om de een of andere reden moest ik hier heel hard om lachen. In mijn eentje. Alleen dus.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 10:22 schreef conleche het volgende:
Coco en meneer Coco Cakes. willen graag opgehaald worden uit het ballenmatras!
Wat maakt het dan uit of de patat door de week wordt gegeten of in het weekend?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 08:55 schreef _aurum_ het volgende:
Nee, dat is dan weer een maand laterIk vind het vooral vervelend omdat ik de afspraak van de zomer al gemaakt had om te voorkomen dat er dingen mis gaan. Gaat het alsnog mis
@Majo: Als je gezonder wil gaan eten dan is friet prima voor het weekend en naar mijn mening pannekoeken net zo. Maar doordeweeks geen gefrituurde meuk. Voedingswaarde is 0. Vitaminen/mineralen zitten er niet in/amper in.
Vooruitzien is regeren! Uniek heeft een shitload aan boodschappentips/suggesties gegeven, heb je al iets van dat lijstje in huis gehaald? Want je had zo of een salade of iets anders gezonds kunnen maken, desnoods een omelet ofzo.
/my2cents
Wat een zeikende studenten, zegquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 11:27 schreef Jagärtrut het volgende:
grr, stomme fout gemaakt..lijst met uitslagen van de tentamens gepubliceerd. Je kunt hier maar drie cijfers krijgen, F (fail), G (good), en VG (very good). als studenten 15 punten hadden hadden ze een G, en bij 23 punten een VG. 1 student, die 20 punten had, dus een G, heb ik erachter gezet VG. En alle studenten hebben die lijst gezien, en voelen zich nu onrecht aangedaan. beeeeeuuuhh.....
Dat in het weekeinde gezond eten heb je nog niet zo goed onder controlequote:Op dinsdag 16 oktober 2012 11:51 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wat maakt het dan uit of de patat door de week wordt gegeten of in het weekend?als je in het weekend dan weer gezond eet dan maakt het toch niet uit?
En wat heb je hier van geleerd...?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 11:43 schreef Perruche het volgende:
mijn O waren 2 mandarijnen, ik heb nu best honger!
Iddquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 11:29 schreef Ml-etje het volgende:
Je bent een mens Jagar, die maken fouten
Op de vlokken na was het een gezond weekendquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 11:54 schreef loveli het volgende:
[..]
Dat in het weekeinde gezond eten heb je nog niet zo goed onder controle
Je was tevreden omdat je 'maar twee broodjes' op had?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 11:58 schreef MaJo het volgende:
[..]
Op de vlokken na was het een gezond weekend![]()
En gisteren maar 2 broodjes op, daar was ik wel tevreden over
Ik ben hier gewoon om bij te leren, en het enige wat ik leer is mij frustreren in andere mensen hun onkunde...quote:
Balen dat je het zo prut vindt allemaal Sjaap!
Welkom bij de rest van je leven!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:01 schreef Sjaapje het volgende:
[..]
Ik ben hier gewoon om bij te leren, en het enige wat ik leer is mij frustreren in andere mensen hun onkunde...
Zonnestraaltjequote:
Don't think so... De rest van mijn leven begint binnen 4 jaar.quote:
sterkte! Klinkt niet fijn. Heb je wel genoeg hobbies of andere dingen voor vermaak die je afleiding kunnen geven?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:01 schreef Sjaapje het volgende:
[..]
Ik ben hier gewoon om bij te leren, en het enige wat ik leer is mij frustreren in andere mensen hun onkunde...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
Ik hoop gewoon dat uw kinderen hier later nooit terecht komen met iets ernstigs...quote:
We proberen, lopen en badminton. Maar moeilijk gezien arbeidsuren...quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:13 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
sterkte! Klinkt niet fijn. Heb je wel genoeg hobbies of andere dingen voor vermaak die je afleiding kunnen geven?
Anders gaat 't wel lang duren allemaal.
Feit is nu eenmaal wel dat incompetente collega's overal voorkomen en dat je er maar mee moet leren dealen (en hopen dat je er niet te veel mee te maken krijgt).quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:09 schreef Sjaapje het volgende:
[..]
Don't think so... De rest van mijn leven begint binnen 4 jaar.
Nu zijn die mensen er echt om mij op te leiden... Tjah ik heb er nadeel van, maar de patiënt ook...
Of een beroep zoeken waarin je niet teveel met collega's te maken krijgtquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Feit is nu eenmaal wel dat incompetente collega's overal voorkomen en dat je er maar mee moet leren dealen (en hopen dat je er niet te veel mee te maken krijgt).
Het zijn geen collega's, het zijn mijn 'opleiders'. En die collega's hebben nu eenmaal wel wat meer verantwoordelijkheid dan de gemiddelde werkmens.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Feit is nu eenmaal wel dat incompetente collega's overal voorkomen en dat je er maar mee moet leren dealen (en hopen dat je er niet te veel mee te maken krijgt).
Ik heb wel meer gegeten dan datquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:00 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Je was tevreden omdat je 'maar twee broodjes' op had?.
Het gaat niet om zo weinig mogelijk eten, het gaat om de juiste keuzes maken.
Idd maakt het weinig uit of je je mindere eetdagen doordeweeks hebt of in het weekend, maar het probleem is een beetje dat je op deze manier niet goed overzicht meer hebt over wanneer je jezelf een minder goede dag toestaat. Als je elke week een vaste dag hebt waarop je dat doet en op andere dagen gewoon netjes eet, is het overzichtelijker. Nadeel van een vaste dag is weer dat je dan misschien helemaal geen zin hebt in snacken en dan het gevoel hebt dat het moet, want vandaag mag het nu eenmaal
.
Truequote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:17 schreef Sjaapje het volgende:
[..]
Het zijn geen collega's, het zijn mijn 'opleiders'. En die collega's hebben nu eenmaal wel wat meer verantwoordelijkheid dan de gemiddelde werkmens.
Goh, moest ik willen leren hoe geneeskunde 40 jaar geleden was dan had ik mij wel een teletijdsmachine aangeschaftquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:18 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ai, worden er ernstige fouten gemaakt?
Niet bij mijquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:20 schreef Viking84 het volgende:
Nog 1,5 dag werken. Morgenavond ga ik thee drinken bij een Slankie, maar ik zeg lekker niet wie
.
Misschien weet jij dat gewoon nog nietquote:
Idd. Falende collega's/leidinggevende zijn een groot probleem als het welzijn van mensen op het spel staatquote:Sterkte Sjaap, lijkt me een lastige situatie!
heb je een begeleider of iets? Kan je daar misschien mee praten?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:22 schreef Sjaapje het volgende:
Frustrerende is gewoon dat ik hier ben neergepoot voor een jaar te 'werken' (lees zorgen dat de wachten gedaan zijn) en dat ik voordien een grondig alternatief had dat niet goed was omdat ik hier meer zou bijleren...
Teletijdsmachinequote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:20 schreef Sjaapje het volgende:
[..]
Goh, moest ik willen leren hoe geneeskunde 40 jaar geleden was dan had ik mij wel een teletijdsmachine aangeschaft. Niets is volgens de richtlijnen, ze doen hier maar wat...
Ik zeg kwak!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:20 schreef Viking84 het volgende:
Nog 1,5 dag werken. Morgenavond ga ik thee drinken bij een Slankie, maar ik zeg lekker niet wie
.
Jup, de grote prof die mij naar hier heeft gestuurdquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:24 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
heb je een begeleider of iets? Kan je daar misschien mee praten?
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:26 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Teletijdsmachine
Maar okee, ik snap ><
[..]
Ik zeg kwak!
Kritisch zijn is geen slechte eigenschap! Zeker niet als het terecht is!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:26 schreef Sjaapje het volgende:
[..]
Jup, de grote prof die mij naar hier heeft gestuurd. Ga sowieso daar maandag op gesprek voor evaluatie van vorig jaar (dat echt super was!) en zal het probleem wel eens aanraken... Maar zij beslist voor een groot deel mijn komende 4 jaren en mijn verdere toekomst...
Kwak?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:20 schreef Viking84 het volgende:
.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:34 schreef Perruche het volgende:
Mysterieus hoor vik
![]()
Kan je trouwens alweer hardlopen?
Je hebt ook een bovenlichaam...quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En nee. Af en toe ren ik wel de trap bij het station op, maar soms voel ik dat nadien wel, dus het is nog niet oké. Volgende maand weer naar de sportarts die er waarschijnlijk nog drie maanden aan vast plakt of shockwavetherapie gaat voorstellen. Ik vraag me ook af of al dat crosstrainen het herstel niet vertraagt, maar ja, als ik dat ook al niet meer doe, groei ik helemaal dicht
.
nee, kan niet meer aangepast worden. Blijkbaar, op het moment dat ik de cijfers publiceer, maak ik een beslissing voor de overheid. En beslissingen van de overheid kunnen nooit meer teruggedraaid worden in het nadeel van een privépersoon, wel in het voordeel. Alleen als de student zelf zegt dat hij het er niet mee eens is (als hij redelijk is doet hij het, maar ik snap het ook goed als hij het niet doet), dan kan het nog teruggedraaid worden.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 11:53 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Wat een zeikende studenten, zeg. Gewoon een foutje van jouw kant, kan gebeuren. Kan je die VG nog aanpassen in een G, of is dat te laat? Anders gewoon mazzel voor die ene student.
Oh, dat is wel verrot...quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:51 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
nee, kan niet meer aangepast worden. Blijkbaar, op het moment dat ik de cijfers publiceer, maak ik een beslissing voor de overheid. En beslissingen van de overheid kunnen nooit meer teruggedraaid worden in het nadeel van een privépersoon, wel in het voordeel. Alleen als de student zelf zegt dat hij het er niet mee eens is (als hij redelijk is doet hij het, maar ik snap het ook goed als hij het niet doet), dan kan het nog teruggedraaid worden.
En die andere studenten proberen hier nu een voordeetlje uit te halen, dat snap ik ook. zou ik ook gedaan hebben, denk ik.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, maar hoe doe je cardio met alleen een bovenlichaam?
Heus? Ik zou gewoon tegen degene met de VG zeggen "jemig, heb jij even mazzel, good for you!"quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:51 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
En die andere studenten proberen hier nu een voordeetlje uit te halen, dat snap ik ook. zou ik ook gedaan hebben, denk ik.
Ja, dat apparaat ken ik niet echtquote:
hij kwam net bij m'n kantoor voorbij, en hij is ok met een G. Wat een verantwoordelijke studenten heb ik!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh, dat is wel verrot.... De student in kwestie de volgende keer een G geven als hij een VG verdiend heeft zou een oplossing zijn, maar goed, die werkt vast ook niet in de praktijk
.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:03 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
hij kwam net bij m'n kantoor voorbij, en hij is ok met een G. Wat een verantwoordelijke studenten heb ik!
roeien? daar gebruik je je benen vrij passief mee.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, dat apparaat ken ik niet echt. In mijn hoofd is cardio hardlopen, fietsen, crosstrainen of steppen. Iig iets waarbij je je benen gebruikt
. Ik zal de sportarts wel eens vragen t.z.t. en anders de fysio
. Thx!
Geen ideequote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:03 schreef Cocotrimonium het volgende:
Wat fijn dat de mister blij is met zijn baan![]()
Wanneer wordt er iets bekend over het wel/niet halen van zijn scriptie?
Wat een topper!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:03 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
hij kwam net bij m'n kantoor voorbij, en hij is ok met een G. Wat een verantwoordelijke studenten heb ik!
Daar is Prob het niet mee eens, geloof ikquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:03 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
roeien? daar gebruik je je benen vrij passief mee.
Als je het goed doet niet, maar het kan wel.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:05 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Daar is Prob het niet mee eens, geloof ik.
Ik ben ziek...quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:03 schreef Cocotrimonium het volgende:
Muur geverfd! Ik ben goed bezig![]()
[ afbeelding ]
Met hulp
[ afbeelding ]
Ik betwijfel eerlijk gezegd of Dude goed zou dekken.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:27 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ik ben ziek...
Had een mental image hoe je met een verfrollerbeugel een kat als roller kon gebruiken![]()
Oh dubbele betekenisheid!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:27 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik betwijfel eerlijk gezegd of Dude goed zou dekken.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:28 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Oh dubbele betekenisheid!
Muur!Inspectie
right up his arsequote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:27 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ik ben ziek...
Had een mental image hoe je met een verfrollerbeugel een kat als roller kon gebruiken![]()
Toen ik het me voorstelde zat die stang door zijn bek naar binnen.quote:
Ha! Je had 'm doorquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:28 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oh dubbele betekenisheid!
Muur!Inspectie
Vloerbedekkingquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:31 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Toen ik het me voorstelde zat die stang door zijn bek naar binnen.
En zag je die staart zo op en neer flapperen aan het uiteinde, tijdens het rollen.
[..]
Ha! Je had 'm doorAlleen kan Dude niet meer dekken-dekken, al zou hij willen....
Misschien wel.. Maar met koken gaan ook vitamines eruit toch? Dus misschien stomen. Ik vind lunch nog wel lastig om mee te nemen. Noten, kip en ei wil wel, maar ik vind groenten lastig om goed mee te nemen. Als je gaat snijden droogt het al snel uit.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:30 schreef Perruche het volgende:
MC, is het niet beter om gekookte groenten te nemen? Beter op te nemen & lichter om te verteren...
Koken => beter verteerbaar. Niet te lang om vitamines te behouden. Rauwe groente (sla) olie erover => vetoplosbare goede stofjes opnemen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:36 schreef the85mc het volgende:
[..]
Misschien wel.. Maar met koken gaan ook vitamines eruit toch? Dus misschien stomen. Ik vind lunch nog wel lastig om mee te nemen. Noten, kip en ei wil wel, maar ik vind groenten lastig om goed mee te nemen. Als je gaat snijden droogt het al snel uit.
Inderdaad stomen of koken in weinig water. En als je het hebt gekookt met een klein beetje van het kookvocht in een bakje doen. Kan met wortels/broccoli/sperziebonen enzo.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:36 schreef the85mc het volgende:
[..]
Misschien wel.. Maar met koken gaan ook vitamines eruit toch? Dus misschien stomen. Ik vind lunch nog wel lastig om mee te nemen. Noten, kip en ei wil wel, maar ik vind groenten lastig om goed mee te nemen. Als je gaat snijden droogt het al snel uit.
Dat zou wel weer werken danquote:
Uh oh?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:53 schreef loveli het volgende:
mental note: ook als je denkt dat je iemand net hebt horen vertellen dat ze zwanger is, niet vragen.
Ouch?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:53 schreef loveli het volgende:
mental note: ook als je denkt dat je iemand net hebt horen vertellen dat ze zwanger is, niet vragen.
Ohhh!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:57 schreef MariaEtcetera het volgende:
Was ik een keer on the receiving end van![]()
"Wat hoor ik, ben je zwanger!?"
"Uh nee, ze maakte denk ik een grapje"
Wat ben je toch een schatjequote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:59 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ohhh!Hoe voelde die ander zich? Zoiets moet je uitbuiten, de situatie lekker nóg ongemakkelijker maken
Ik ookquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:57 schreef MariaEtcetera het volgende:
Was ik een keer on the receiving end van![]()
"Wat hoor ik, ben je zwanger!?"
"Uh nee, ze maakte denk ik een grapje"
Hoe zou jij dat doen dan?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:59 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ohhh!Hoe voelde die ander zich? Zoiets moet je uitbuiten, de situatie lekker nóg ongemakkelijker maken
Coco zou juist zeggen dat ze niet zwanger is, maar flink last heeft van verstopping.quote:
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:11 schreef loveli het volgende:
[..]
Coco zou juist zeggen dat ze niet zwanger is, maar flink last heeft van verstopping.
Oh, dat heb ik serieus twee keer gehad na de miskraam. Maar dat vond zelfs ik te ver gaan. Als je ziet hoe mensen daar dan van schrikken! Stond ik hen gerust te stellenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:15 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Of zeggen dat je zwanger wás, maar dat het is misgegaan ofzo. Aw nee, dat is wel erg gemeen.
Scherpquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:05 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Daar is Prob het niet mee eens, geloof ik.
Door roomie? Nee dus geen idee nog! Zal wel niet heel dringend zijn danquote:
Ja, of gewoon fruitquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:21 schreef V1z0R het volgende:
Nootjes? (het liefst ongebrand/ongezouten)
Daar zitten toch best veel calorieen, en vetten in?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:21 schreef V1z0R het volgende:
Nootjes? (het liefst ongebrand/ongezouten)
Pak ik meestal s'avonds na het sporten of voetballen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:23 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ja, of gewoon fruitToch? Fruit is ook best een gezond tussendoortje (en ik persoonlijk vind het ook nog eens lekker
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:25 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Daar zitten toch best veel calorieen, en vetten in?
[..]
Pak ik meestal s'avonds na het sporten of voetballen.
^ zie dit van Nallie.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:41 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ik merkte wel dat ik bleef afvallen toen ik meer gezonde vetten ging eten. Terwijl mn kcals dus omhoog gingen. Volgens dietiste had mijn lijf meer vet nodig en moet ook zeggen dat ik me beter voel en dus ook wel slanker ben, sinds ik meer vet eet.
Oke bedankt!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:26 schreef V1z0R het volgende:
[..]maar het zijn goede vetten
[..]
^ zie dit van Nallie.
Nee, borrelnootjes nietquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:28 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Oke bedankt!
Toch gek dat je lichaam meer vet nodig heeft als je af wilt vallen.
Morgen maar eens een bakje ongezouten cashewnoten halen. Zijn alle noten goed?
Gemengde notenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:29 schreef the85mc het volgende:
Cashew noten zijn wel aardig goed, maar zijn net als pinda's geen echte noten. Ik eet de laatste tijd veel gemengde noten van de AH. Best prima te eten. Niet in 1 keer zo'n heel bakje leeg eten natuurlijk
Ik ben de gezonde-vetjes goeroequote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:26 schreef V1z0R het volgende:
[..]maar het zijn goede vetten
[..]
^ zie dit van Nallie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |