Nope was gewoon binnen, in de Ziggo Dome.quote:Op maandag 15 oktober 2012 13:06 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Ieder zn smaak... Maar was het buiten? Dan kunnen sommige plekken nogal echo-en.
Wat in nederland vaak strontirritant is, als er de ganse tijd doorheen geluld wordt. Ga dan lekker in de kroeg staan, maar ik ga naar een concert voor de muziek!
verder krijg ik echt goede evaluaties, beter dan mijn collega die mede verantwoordelijk was voor het vak. Sneu voor haar, maar ik ben er wel een beetje trots op. Het koste veel tijd, maar toch leuk om dit dan zo terug te krijgen.quote:"I loved jagärtrut".
Inpakken? Jij?quote:Op maandag 15 oktober 2012 14:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ach, goed voor de beweging!
Ik ben aan het inpakken, interne verhuizing deze week en morgen heb ik er geen tijd voor.
Ja. Inpakken, ik!quote:
Maarehh XM? Is dat niet te zwaar danquote:
Ik sjouw voor presentaties wel met meer zooi. Het is de inhoud van twee kastjes en wat losse troepjes. Niks extreem zwaars. En de verhuizers doen donderdag de rest.quote:Op maandag 15 oktober 2012 14:14 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Maarehh XM? Is dat niet te zwaar danvergeleken met boodschappen doen enzulks?
Fijn! Waardering en erkenning zijn in je werk ook belangrijk.quote:Op maandag 15 oktober 2012 13:56 schreef Jagärtrut het volgende:
in course-evalution:
[..]
verder krijg ik echt goede evaluaties, beter dan mijn collega die mede verantwoordelijk was voor het vak. Sneu voor haar, maar ik ben er wel een beetje trots op. Het koste veel tijd, maar toch leuk om dit dan zo terug te krijgen.
Het is een leuke werkgever die jij hebtquote:
^^quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:11 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Het is een leuke werkgever die jij hebt
Haha, dat is ook goed geregeld!quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:16 schreef Beessie-Jen het volgende:
Leuk JagurAltijd fijn als je gewaardeerd wordt voor je inzet
Fijn!
MoBlo; spannend van je man... Ik hoop dat jullie snel duidelijkheid hebben over zijn afstuderen.![]()
Viks; fijn dat de storm bij jullie is overgewaaid![]()
Over de feestdagen; ik heb me vrijwillig aangemeld voor nachtdiensten met kerstHeeft meerdere voordelen:
a: geen verplichte familiebezoekjes
b; geen geregeld met oppas tussen kerst en oud en nieuw (na nachtdiensten een paar dagen vrij natuurlijk, en de kinderopvang is standaard de week tussen kerst en oud en nieuw dicht.)
c: lekker de hele dag met kerst in mijn bed liggen en er pas uitkomen om gezellig met zijn 4tjes te eten![]()
d; dikke vette onregelmatigheidstoeslag![]()
zooo
Eet je altijd zo weinig of nu alleen omdat je kiespijn hebt?quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:12 schreef Lutte het volgende:
LijstjeKiespijn als een malle, al zo vaak eerder voor gebeld, maar de tandarts weigert wat te doen tot ik wakker word van de pijn
Proberen er het beste van te maken.
O: Yoghurt
T: bth filet americain
L: 2 bth kipfilet
T: mandarijn ( au)
En zo nog:
D: aardappels, kip, champignons en nog iets van groente
T: pruim, misschien nog wat yoghurt of zo weg proberen te slobberen
Mijn eigen ouders zijn met kerst op vakantie, en eigenlijk vind ik het stiekem wel een heel prima idee als T naar zijn ouders gaat terwijl ik in bed lig ivm nachtdienstquote:Op maandag 15 oktober 2012 15:18 schreef An24 het volgende:
[..]
Haha, dat is ook goed geregeld!
Gelukkig hier maar met 1 familie rekening te houden en dan nog begrijpt de familie het sls je ergens geen zin in hebt. Heerlijk!
quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:11 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Het is een leuke werkgever die jij hebt
quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:24 schreef Beessie-Jen het volgende:
en OMG mag ik ff trots doen; de vorige keer met de afvalstrijd heb ik vooral minder gegeten; maar deze keer ben ik dus ook meer aan het sporten en ik vind het heerlijk!
Volleyballen doe ik natuurlijk al meer dan 20 jaar fanatiek;
dus dat doe ik 2 keer per week (op redelijk fanatiek niveau; hoofdklasse); maar nu doe ik er ook nog 3/4 keer per week 40 mins op de WII bij.
En ik ben zelfs begonnen met hardlopen, en kan inmiddels 13 mins aaneen lopen.
(en jaaaaa ik weet dat ik voor de meeste mensen heeeeel weinig... maar damn ik ben stiekem wel trots, want ik heb helemaal geen hardloopgenen...).
Normaal wel meerquote:Op maandag 15 oktober 2012 15:20 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Eet je altijd zo weinig of nu alleen omdat je kiespijn hebt?
En waarom weigert je tandarts iets aan je kiespijn te doen?
@BJ: Klinkt als goed geregeld!
Pff, ik heb weer luxeproblemenIk mag een nieuwe auto uitzoeken, maar de auto's die ik wil en die een automaat zijn die zijn er alleen in 25% bijtelling
En da's een beetje duur. Dus nu moet ik of een gewone schakelbak nemen en dan zijn ze er wel in 14/20% of ik moet opzoek naar een andere auto/model.
Ik ga ook altijd dood met hardlopen, denk niet dat dat ooit over gaat.quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:38 schreef Beessie-Jen het volgende:
joehoe voor salarisverhogingDas natuurlijk altijd fijn
![]()
En ik hoop dat je gelijk hebt Goodbye over het hardlopen, want ik ga nog wel enigzins dood in die 13 mins hoor. Het is zo anders sporten als het sporten zoals ik dat gewend ben. Maar ik blij de komende weken in elk geval oefenen, en indien het makkelijker wordt ga ik het steeds verder proberen uit te breiden.
de weekendlijstjes waren al wat anders hoorquote:Op maandag 15 oktober 2012 15:40 schreef V1z0R het volgende:
Ik vind het nog niet echt veel BJwat je eet dan.
ja, maar wel op een andere manier dan Nijmeijer! Collega van me specializeert zich op Columbia.quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:34 schreef Viking84 het volgende:
http://www.nu.nl/buitenla(...)ht-bloed-handen.html
Hierbij moest ik direct aan jagär denken. Jij had je ook met de FARC bezig kunnen houden toch, jag?
Ja, dat snap ikquote:Op maandag 15 oktober 2012 15:45 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ja, maar wel op een andere manier dan Nijmeijer! Collega van me specializeert zich op Columbia.
Op groenopweg.nl kun je auto's vergelijken op bijtelling, brandstof, automaat etc. Best handig.quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:20 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Eet je altijd zo weinig of nu alleen omdat je kiespijn hebt?
En waarom weigert je tandarts iets aan je kiespijn te doen?
@BJ: Klinkt als goed geregeld!
Pff, ik heb weer luxeproblemenIk mag een nieuwe auto uitzoeken, maar de auto's die ik wil en die een automaat zijn die zijn er alleen in 25% bijtelling
En da's een beetje duur. Dus nu moet ik of een gewone schakelbak nemen en dan zijn ze er wel in 14/20% of ik moet opzoek naar een andere auto/model.
^^quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:08 schreef An24 het volgende:
Goodbye, gefeliciteerd met je salarisverhoging!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |