SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laatste post:quote:Op maandag 10 september 2012 09:53 schreef Sometimes het volgende:
Bah, gisteren veel te veel gegeten. Op zich niet heel erg (qua weegschaal) maar ben dan ook meteen lamlendig en weinig energiek vanaf het wakker worden. Nu op kantoor en bij het minste op geringste begin ik te zweten.
Waarom realiseer ik me dit nooit vóór het (onnodige) eten![]()
[oppepmodus]
De verjaardagen en zo zijn weer voorbij, de zomer is ook zo'n beetje op z'n eind dus op naar de volgende doelstelling!
[/einde oppepmodus]
[ Bericht 0% gewijzigd door BE op 23-10-2012 12:44:58 ][b]Op zondag 27 mei 2012 14:43 schreef Nuchterheid het volgende:[/b]
Het is algemeen bekend dat Russen altijd dronken zijn.
[b]Op donderdag 4 oktober 2012 21:39 schreef Swetsenegger het volgende:[/b]
Ik heb geen sixpack, maar een fust.
quote:
ja, de laatste paar lapohunters hebben de OP niet aangepastquote:Op maandag 15 oktober 2012 09:38 schreef Sometimes het volgende:
Die laatste post van mij uit deze OP is van nr 431, niet 433
Moest op de link klikken om het te begrijpenquote:Op maandag 15 oktober 2012 08:56 schreef Barretje80 het volgende:
gheheh..
ik kreeg meteen dit nummer in mijn hoofd toen ik je zag Sometimes :
OK, weer wat geleerd.quote:Op maandag 15 oktober 2012 09:02 schreef Stormqueen het volgende:
Sometimes, verse walnoten (vers van de boom) zijn nog vrij nat, na een paar weken drogen heb je die noten die je bij de supermarkt koopt
Maar nat vind ik ze het lekkerste. En dan lekker pielen om het velletje eraf te halenquote:Op maandag 15 oktober 2012 09:02 schreef Stormqueen het volgende:
Sometimes, verse walnoten (vers van de boom) zijn nog vrij nat, na een paar weken drogen heb je die noten die je bij de supermarkt koopt
jamaar urenlang krom liggen van de pijn en je complete ingewanden er uit schijtenquote:Op maandag 15 oktober 2012 09:50 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Maar nat vind ik ze het lekkerste. En dan lekker pielen om het velletje eraf te halen
Ow ja, niet leuk.quote:Op maandag 15 oktober 2012 09:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jamaar urenlang krom liggen van de pijn en je complete ingewanden er uit schijten![]()
Naja, er zijn ergere dingen dan geen natte walnoten kunnen eten
Nou, ik vind het een behoorlijke mijlpaal hoor. Go girl!quote:Op maandag 15 oktober 2012 10:30 schreef rhubarbje het volgende:
Ha! Gister uit eten en een heerlijk chocoladetaartje op als nagerecht
Maar toch lager dan eerder op de weegschaal
2.5 kilo er af sinds ik voor het eerst ben gaan wegen
Nog niet zo veel maar toch een kleine mijlpaal vind ik zelf
Ow... die ken ik en dat is naarquote:Op maandag 15 oktober 2012 14:27 schreef helicopter het volgende:
Ik heb al de hele dag honger.En ik eet vandaag eigenlijk helemaal niet anders dan anders.
![]()
Maf lijf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |