Ken ik niet zo, werk ook veel weekenden kan me wel voorstellen ja al je collega's met een zure smoel op het werkquote:Op maandag 15 oktober 2012 01:43 schreef Puckzzz het volgende:
Om op maandagochtend bijna kwart voor twee nog op zijn omdat je die dag gewoon lekker vrij bent. (in tegenstelling tot je normale 40 urige werkweek)
Geen wonder dat je geen leven hebt.quote:Op maandag 15 oktober 2012 01:49 schreef Geerd het volgende:
Mooi geweest, heerlijk de klok rond slapen. :w
Terwijl je zelf lekker aangekleed bent. En dan vervolgens een goede bak koffie.quote:Op maandag 15 oktober 2012 00:14 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Dit. Maar ook een wandeling maken of fietsen in de frisse herfstlucht en je longen laten genieten van de zuurstof.
Van een lekker gerecht (sarma, gevulde wijnbladeren, van mijn moeder) kan ik uiteraard ook genieten.
Warme chocomel met slagroomquote:Op maandag 15 oktober 2012 10:41 schreef Renn het volgende:
[..]
Terwijl je zelf lekker aangekleed bent. En dan vervolgens een goede bak koffie.
Ah heerlijk ja, had dat ooit een keer in Den Haag...quote:Op maandag 15 oktober 2012 11:25 schreef De_Vink het volgende:
In de winter lekker aan het raam zitten bij een cafe in het centrum en dan naar de mensen buiten in de sneeuw kijken onder het genot van een lekker drankje en de loeihete verwarming.
Jaa, dat heb ik ook altijd. Ik zit met een big smile toe te kijken hoe mijn vriend zich verlekkerd volpropt met voedsel wat ik voor hem heb gemaakt. Geeft zo'n woeiiquote:Op zondag 14 oktober 2012 23:56 schreef Ambipur het volgende:
Of nee, stipt op 1:
Koken voor anderen en aan het einde van de maaltijd te horen krijgen, dat ze propvol zitten. Heerlijk als anderen genieten, van iets wat ik met liefde heb voorbereid.
quote:Op zondag 14 oktober 2012 23:46 schreef boertie het volgende:
Straks naar bed met schoon beddengoed wat vandaag buiten aan de waslijn heeft kunnen drogen.
quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:15 schreef pindaplukker het volgende:
Het kontje van een vers brood wat nog half warm is opvreten
quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:29 schreef MPC60 het volgende:
Onder een warme douche stappen terwijl je het ijskoud hebt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |