Ik heb dan altijd de neiging om in slaap te vallen voordat je in het verhaal zit.quote:Op zondag 14 oktober 2012 23:52 schreef Zapata het volgende:
In bed liggen en voor het slapen gaan die nieuwe film kijken waar je al maanden na uit kijkt.
Ik vaak halverwegequote:Op zondag 14 oktober 2012 23:54 schreef boertie het volgende:
[..]
Ik heb dan altijd de neiging om in slaap te vallen voordat je in het verhaal zit.
Goeie.quote:Op zondag 14 oktober 2012 23:56 schreef Dimens het volgende:
Buiten regen terwijl je warm binnen zit.
Dit. Maar ook een wandeling maken of fietsen in de frisse herfstlucht en je longen laten genieten van de zuurstof.quote:Op zondag 14 oktober 2012 23:56 schreef Dimens het volgende:
Buiten regen terwijl je warm binnen zit.
Hont?quote:Op maandag 15 oktober 2012 00:15 schreef blow... het volgende:
om 6 uur opstaan, even een eindje lopen met de hond en dan weer naar bed![]()
tenzij je naar school moet natuurlijk
buiten? wij hebben hier heel de dag regen gehadquote:Op zondag 14 oktober 2012 23:46 schreef boertie het volgende:
Wat zijn nu de eenvoudige dingen waar je heerlijk van kan genieten?
Zoals gebruikelijk begint TS,![]()
Straks naar bed met schoon beddengoed wat vandaag buiten aan de waslijn heeft kunnen drogen.
ik vind katten niet leuk.quote:
In het oosten des lands is het net lang genoeg droog gebleven om de was droog te krijgenquote:Op maandag 15 oktober 2012 00:18 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
buiten? wij hebben hier heel de dag regen gehad
*grinnik.....Heerlijk is dat inderdaad!quote:Op zondag 14 oktober 2012 23:46 schreef boertie het volgende:
Straks naar bed met schoon beddengoed wat vandaag buiten aan de waslijn heeft kunnen drogen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |