Ik heb dan altijd de neiging om in slaap te vallen voordat je in het verhaal zit.quote:Op zondag 14 oktober 2012 23:52 schreef Zapata het volgende:
In bed liggen en voor het slapen gaan die nieuwe film kijken waar je al maanden na uit kijkt.
Ik vaak halverwegequote:Op zondag 14 oktober 2012 23:54 schreef boertie het volgende:
[..]
Ik heb dan altijd de neiging om in slaap te vallen voordat je in het verhaal zit.
Goeie.quote:Op zondag 14 oktober 2012 23:56 schreef Dimens het volgende:
Buiten regen terwijl je warm binnen zit.
Dit. Maar ook een wandeling maken of fietsen in de frisse herfstlucht en je longen laten genieten van de zuurstof.quote:Op zondag 14 oktober 2012 23:56 schreef Dimens het volgende:
Buiten regen terwijl je warm binnen zit.
Hont?quote:Op maandag 15 oktober 2012 00:15 schreef blow... het volgende:
om 6 uur opstaan, even een eindje lopen met de hond en dan weer naar bed![]()
tenzij je naar school moet natuurlijk
buiten? wij hebben hier heel de dag regen gehadquote:Op zondag 14 oktober 2012 23:46 schreef boertie het volgende:
Wat zijn nu de eenvoudige dingen waar je heerlijk van kan genieten?
Zoals gebruikelijk begint TS,![]()
Straks naar bed met schoon beddengoed wat vandaag buiten aan de waslijn heeft kunnen drogen.
ik vind katten niet leuk.quote:
In het oosten des lands is het net lang genoeg droog gebleven om de was droog te krijgenquote:Op maandag 15 oktober 2012 00:18 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
buiten? wij hebben hier heel de dag regen gehad
*grinnik.....Heerlijk is dat inderdaad!quote:Op zondag 14 oktober 2012 23:46 schreef boertie het volgende:
Straks naar bed met schoon beddengoed wat vandaag buiten aan de waslijn heeft kunnen drogen.
quote:Op maandag 15 oktober 2012 00:35 schreef Geerd het volgende:
Vandaag gewoon tot 14.00 kunnen pitten, terwijl half Ned om 6.00 in de file staat.
Nou dinsdag en donderdag moet ik werken maar dat houdt me niet tegenquote:Op maandag 15 oktober 2012 00:55 schreef Geerd het volgende:
[..]
En dan gewoon Dinsdag en Woensdag weer "weekend" lekker slobberen!!!
Nee oke, maar wel minderquote:Op maandag 15 oktober 2012 00:57 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Nou dinsdag en donderdag moet ik werken maar dat houdt me niet tegen
Is trouwens pas nog zo'n topic geweest
En natuurlijk een nieuw pak koffie open makenquote:Op maandag 15 oktober 2012 00:57 schreef bas-beest het volgende:
Staan een paar hele goede in...
MIjn toevoeging:
De geur van pas gemaaid gras na een regenbui. Vooral 's zomers, als je gewoon ruikt dat al het stoffige weg is.
Oh ik dan weer laat dan weer vroeg dan weer laat enz geen ritmequote:Op maandag 15 oktober 2012 01:01 schreef Geerd het volgende:
[..]
Nee oke, maar wel minderdraai trouwens alleen maar laat al 3 jaar niet voor 12.00 wakker (enkele dagen daar gelaten)geweest, geen leven(r)
Oef zwaar, doen collega's ook wel idd maja die hebben kinderen etc gezeurquote:Op maandag 15 oktober 2012 01:03 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Oh ik dan weer laat dan weer vroeg dan weer laat enz geen ritme
quote:Op maandag 15 oktober 2012 01:02 schreef Geerd het volgende:
[..]
En natuurlijk een nieuw pak koffie open maken
Grolsch beugelfles los ploppen en in een glas schenken, heerlijk geluid.quote:Op maandag 15 oktober 2012 01:11 schreef Chase_Utley het volgende:
Op een warme dag lekker op de koude vloer in je woonkamer liggen.
Na een werkdag je schoenen uit kunnen trekken.
Verder ook veel herkenbare dingen in t topic.
ik heb dan weer liever Hertog Jan.quote:Op maandag 15 oktober 2012 01:13 schreef Geerd het volgende:
[..]
Grolsch beugelfles los ploppen en in een glas schenken, heerlijk geluid.
Sws voor het slapen gaan heerlijkquote:Op maandag 15 oktober 2012 01:33 schreef smitjew het volgende:
Klaarkomen als je al een uur als een bezetene bezig bent.
Of als je net wakker bent.quote:
Idd effe ontladen, smiddags is trouwens ook fijn.quote:Op maandag 15 oktober 2012 01:39 schreef Geerd het volgende:
[..]
Dat ook anders ben ik de hele dag boter geil.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |