Volgende wat? 4 mijl?quote:Op zondag 14 oktober 2012 23:27 schreef CindieY het volgende:
[..]
Jep, net uitgevogeld via Twitter. Ik heb het alvast in de agenda staan![]()
5 mijl van Zwolle-Zuid. En de 4 mijl in Zwolle is 8 juniquote:
Ah oke, tof.quote:Op zondag 14 oktober 2012 23:33 schreef CindieY het volgende:
[..]
5 mijl van Zwolle-Zuid. En de 4 mijl in Zwolle is 8 juni
Je kan vast achter de bezemwagen aan fietsenquote:Op zondag 14 oktober 2012 23:35 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ah oke, tof.
Kan ik ook meedoen? (Wel met de fiets dan)
5 Mijl? Rare afstand.quote:Op zondag 14 oktober 2012 23:33 schreef CindieY het volgende:
[..]
5 mijl van Zwolle-Zuid. En de 4 mijl in Zwolle is 8 juni
De 10 mijl wordt ook gelopen, als je die minder raar vindt...quote:Op zondag 14 oktober 2012 23:36 schreef henkde_j het volgende:
[..]
5 Mijl? Rare afstand.
Maar wellicht het proberen waard. Al heb ik dan geen OV meer
8 km en een beetje. En je hebt je nu met je TT vastgelegd, dus kies maar een datum van de twee die ik net heb genoemdquote:Op zondag 14 oktober 2012 23:36 schreef henkde_j het volgende:
[..]
5 Mijl? Rare afstand.
Maar wellicht het proberen waard. Al heb ik dan geen OV meer
Moet ik dan echt onder de FOK 3FM vlag rennen?quote:Op zondag 14 oktober 2012 23:37 schreef CindieY het volgende:
[..]
8 km en een beetje. En je hebt je nu met je TT vastgelegd, dus kies maar een datum van de twee die ik net heb genoemd
Had het niet door en was de hond uitlaten.quote:
Ach, neequote:Op zondag 14 oktober 2012 23:39 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Moet ik dan echt onder de FOK 3FM vlag rennen?![]()
Nu ben ik nog heerlijk anoniem en daarom ook buiten de FB groep
Dat inderdaad!quote:Op zondag 14 oktober 2012 23:40 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ach, neeMaar het zou leuk zijn als meerderen van ons aan het zelfde evenement mee doen (al dan niet fietsend achter de bezemwagen
) En fuck anonimiteit
quote:Op zondag 14 oktober 2012 23:41 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat inderdaad!
En no way dat ik met iets van Fok rond ga lopen, daar heeft verder niemand iets mee te maken
quote:Op zondag 14 oktober 2012 23:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Had het niet door en was de hond uitlaten.
Ja, ach, ieder voor zich natuurlijk. Maar ik heb een goede vriend overgehouden aan 't online levenquote:Op zondag 14 oktober 2012 23:41 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat inderdaad!
En no way dat ik met iets van Fok rond ga lopen, daar heeft verder niemand iets mee te maken
Dat wel. Maar niet iedereen hoeft m'n Fok identiteit te weten. Sollicitaties etcquote:Op zondag 14 oktober 2012 23:43 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ja, ach, ieder voor zich natuurlijk. Maar ik heb een goede vriend overgehouden aan 't online levenMij boeit het niet zo hoe ik iemand leer kennen, als het maar leuk is!
Oh, familie weet het wel, maar m'n collega's en zeker m'n clienten hoeven het niet te weten. Een groot deel heeft hier een account, ik wil dat gescheiden houden om gelazer te voorkomenquote:Op zondag 14 oktober 2012 23:43 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ja, ach, ieder voor zich natuurlijk. Maar ik heb een goede vriend overgehouden aan 't online levenMij boeit het niet zo hoe ik iemand leer kennen, als het maar leuk is!
Tsja, afgezien van de 3 of 4 van hier die ik op Facebook heb, heb jij mijn echte identiteit al weten te achterhalen?quote:Op zondag 14 oktober 2012 23:44 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Dat wel. Maar niet iedereen hoeft m'n Fok identiteit te weten. Sollicitaties etc
Geef mij 1 minuutquote:Op zondag 14 oktober 2012 23:45 schreef CindieY het volgende:
[..]
Tsja, afgezien van de 3 of 4 van hier die ik op Facebook heb, heb jij mijn echte identiteit al weten te achterhalen?Ik ben ook niet gek.
Ik vind het grappig hoe wij nou al een aantal keer elkaar nét zijn misgelopen op het stationquote:Op zondag 14 oktober 2012 23:45 schreef Pino112 het volgende:
Ik zou niet meer weten wat ik zonder Fok zou moeten doen
Datquote:Op zondag 14 oktober 2012 23:45 schreef Pino112 het volgende:
quote:
Sekur wetuh.quote:Op zondag 14 oktober 2012 23:45 schreef Pino112 het volgende:
1x toch nog maar toch?quote:Op zondag 14 oktober 2012 23:46 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik vind het grappig hoe wij nou al een aantal keer elkaar nét zijn misgelopen op het station
Nee, ook al een keer eerder, geloof dat jij op het busstation was en ik op het treinstationquote:Op zondag 14 oktober 2012 23:47 schreef Pino112 het volgende:
[..]
1x toch nog maar toch?
En idd, een twee meter lange blauwe vogel valt wel op ja
Ohja dat weet ik ook nog wel ja. Kwamen we ook via 4SQ achter dacht ik.quote:Op zondag 14 oktober 2012 23:48 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nee, ook al een keer eerder, geloof dat jij op het busstation was en ik op het treinstationIk ben goed in het onthouden van onnozele dingen.
Jup!quote:Op zondag 14 oktober 2012 23:49 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ohja dat weet ik ook nog wel ja. Kwamen we ook via 4SQ achter dacht ik.
Jij bent helemaal niet blauwquote:Op zondag 14 oktober 2012 23:47 schreef Pino112 het volgende:
[..]
1x toch nog maar toch?
En idd, een twee meter lange blauwe vogel valt wel op ja
Heb al je info alquote:Op zondag 14 oktober 2012 23:49 schreef CindieY het volgende:
Inmiddels zijn er al 3 minuten voorbij van Henkde_j z'n speurtocht
In Amerika niet nee.quote:
Nee, maar in het echt ook niet!1111!!!1quote:
Dat dan weer welquote:
En ik reed ook al elke dag bij je flat langsquote:
Serieus? En dat vertel je me nu pas?quote:Op zondag 14 oktober 2012 23:51 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, maar in het echt ook niet!1111!!!1
[..]
Dat dan weer wel
Ja want zij heeft me gezien en jij mij niet.quote:Op zondag 14 oktober 2012 23:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Serieus? En dat vertel je me nu pas?
Ik rij vaak bij die flat langs! En ik kan hem vanaf het werk zien staan. Het is dat Cindy geen lekkere kerel is, anders had ik in gedachten veel gezwaaidquote:Op zondag 14 oktober 2012 23:52 schreef Pino112 het volgende:
[..]
En ik reed ook al elke dag bij je flat langs.
Laatste tijd niet meer, haat aan de drukte in de stad dus snelwegbus.
Je zwaait wat af danquote:Op zondag 14 oktober 2012 23:53 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik rij vaak bij die flat langs! En ik kan hem vanaf het werk zien staan. Het is dat Cindy geen lekkere kerel is, anders had ik in gedachten veel gezwaaid
Edit: Ik zwaai in gedachten ook naar Cindy hoor, maar das toch net even anders...
quote:Op zondag 14 oktober 2012 23:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Serieus? En dat vertel je me nu pas?
Gewoon twee FOK!kers die weten waar ik woon, engquote:Op zondag 14 oktober 2012 23:53 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik rij vaak bij die flat langs! En ik kan hem vanaf het werk zien staan. Het is dat Cindy geen lekkere kerel is, anders had ik in gedachten veel gezwaaid
Edit: Ik zwaai in gedachten ook naar Cindy hoor, maar das toch net even anders...
Ik ga discreet met die informatie omquote:Op zondag 14 oktober 2012 23:54 schreef CindieY het volgende:
[..]
Gewoon twee FOK!kers die weten waar ik woon, eng
Dat FOK!kers elkaar zien is nóg enger. Dat dat kan!11quote:Op zondag 14 oktober 2012 23:54 schreef CindieY het volgende:
[..]
Weet ikquote:Op zondag 14 oktober 2012 23:55 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ga discreet met die informatie om
Weet ik ookquote:Op zondag 14 oktober 2012 23:54 schreef CindieY het volgende:
[..]
Oh, hou op schei uit... Doodeng!!quote:Op zondag 14 oktober 2012 23:55 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat FOK!kers elkaar zien is nóg enger. Dat dat kan!11
Je wil niet weten hoeveel geld me al geboden is. En hoe ik gemarteld benquote:
true thatquote:Op zondag 14 oktober 2012 23:57 schreef minthy het volgende:
[..]
Je wil niet weten hoeveel geld me al geboden is. En hoe ik gemarteld ben
Er zijn zelfs meetings, dat is wel het engste.quote:Op zondag 14 oktober 2012 23:55 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat FOK!kers elkaar zien is nóg enger. Dat dat kan!11
Trustenquote:Op zondag 14 oktober 2012 23:58 schreef Pino112 het volgende:
Joo ik ga slapen. Fijne nacht overblijvers![]()
Heul wel want dat heb je ooit verteldquote:
Slaap lekker, vogeltje!quote:Op zondag 14 oktober 2012 23:58 schreef Pino112 het volgende:
Joo ik ga slapen. Fijne nacht overblijvers![]()
en je vond het maar wat lekker! zo lekker dat je de info niet wilde geven om nog meer geslagen te wordenquote:
Huuuuuu!!!quote:Op zondag 14 oktober 2012 23:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er zijn zelfs meetings, dat is wel het engste.
Heb ik exact m'n adres verteld? Want dat weten Pino en minthy ook nietquote:Op zondag 14 oktober 2012 23:58 schreef DaMook het volgende:
[..]
Heul wel want dat heb je ooit verteld.
ik ken 3 fokkers ofzo.quote:Op zondag 14 oktober 2012 23:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Huuuuuu!!!![]()
Ik heb er een paar getroffen (1 op 1, das iets minder eng), en daar ga ik het hoogstwaarschijnlijk ook bij laten
Uhu, al weet ik niet zeker of ik het bewaard hebquote:Op zondag 14 oktober 2012 23:59 schreef CindieY het volgende:
[..]
Heb ik exact m'n adres verteld? Want dat weten Pino en minthy ook niet
Last van geheugenverlies na die meppartij, ik weet het niet meerquote:Op zondag 14 oktober 2012 23:59 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en je vond het maar wat lekker! zo lekker dat je de info niet wilde geven om nog meer geslagen te worden
Ik 5, m'n broer, schoonzus en een aantal bewoners niet meegerekendquote:
ik bied een tientje!quote:Op maandag 15 oktober 2012 00:00 schreef DaMook het volgende:
[..]
Uhu, al weet ik niet zeker of ik het bewaard heb, zal eens kijken..
Edit: Jup.
Brrr.quote:Op maandag 15 oktober 2012 00:00 schreef DaMook het volgende:
[..]
Uhu, al weet ik niet zeker of ik het bewaard heb, zal eens kijken..
Edit: Jup.
bewoners, is dat het niveau van fok dan?quote:Op maandag 15 oktober 2012 00:01 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik 5, m'n broer, schoonzus en een aantal bewoners niet meegerekend
True that.quote:Op zondag 14 oktober 2012 23:59 schreef CindieY het volgende:
[..]
Heb ik exact m'n adres verteld? Want dat weten Pino en minthy ook niet
Ik ook eentje. Wat toevallig.quote:Op zondag 14 oktober 2012 23:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb er een paar getroffen (1 op 1, das iets minder eng), en daar ga ik het hoogstwaarschijnlijk ook bij laten
Niet te koopquote:
Niet bang zijnquote:
Zijn van normaal tot hoogbegaafd niveau, kan je best een goede discussie mee voerenquote:Op maandag 15 oktober 2012 00:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
bewoners, is dat het niveau van fok dan?
Eentje maar? Dus even smerig gezegd; ik was je Fok-ontmoeting-ontmaagding?quote:Op maandag 15 oktober 2012 00:02 schreef Pino112 het volgende:
[..]
True that.
[..]
Ik ook eentje. Wat toevallig.![]()
.
Weg nu
* 3rdRock doet puppy-eyesaaaaaaaaaaaaaaaaaah, pleeeeeeeeeeeaaaaaaaaaaaaaaaseeeeeeeeeeee? 2 tientjes en 4(!) blikjes Shandy?quote:
Ja dat bedoel ik ook niet zozeerquote:Op maandag 15 oktober 2012 00:04 schreef minthy het volgende:
[..]
Zijn van normaal tot hoogbegaafd niveau, kan je best een goede discussie mee voeren
quote:Op maandag 15 oktober 2012 00:05 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
* 3rdRock doet puppy-eyesaaaaaaaaaaaaaaaaaah, pleeeeeeeeeeeaaaaaaaaaaaaaaaseeeeeeeeeeee? 2 tientjes en 4(!) blikjes Shandy?
Wat bedoel je dan?quote:Op maandag 15 oktober 2012 00:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik ook niet zozeer
jaja, ik krijg je wel om....weet je wat....ik doe er ook nog een zak conimex javaanse kroepoek bij!quote:
Naar wat?quote:
Dat alle fokkers het moeilijk hebben.quote:
Wie jij bentquote:
En dat ze begeleid wonen? Ah nee joh, valt reuze mee!quote:Op maandag 15 oktober 2012 00:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat alle fokkers het moeilijk hebben.
Ik heb wel eens een foutje gemaakt hier waarmee ik te achterhalen wasquote:Op maandag 15 oktober 2012 00:08 schreef CindieY het volgende:
[..]
Wie jij bentIk ben altijd nieuwsgierig naar mensen, zeker als ze zichzelf zo anoniem weten te houden
Via Twitter word je ook niet veel wijzer van hem. En hij volgt niet eens terugquote:Op maandag 15 oktober 2012 00:08 schreef CindieY het volgende:
[..]
Wie jij bentIk ben altijd nieuwsgierig naar mensen, zeker als ze zichzelf zo anoniem weten te houden
Kut, niet opgeletquote:Op maandag 15 oktober 2012 00:09 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een foutje gemaakt hier waarmee ik te achterhalen was
succes met teruglezenquote:
Het is het cliché.quote:Op maandag 15 oktober 2012 00:09 schreef minthy het volgende:
[..]
En dat ze begeleid wonen? Ah nee joh, valt reuze mee!
Volgens mij doelt hij op een tweet die hij hier heeft neergekwakt een paar topics terugquote:
Als een spammer een account aanmaakt wel denk ik, melden bij een fa dusquote:Op maandag 15 oktober 2012 00:12 schreef CindieY het volgende:
Kan er spam verstuurd worden door middel van DM's van FOK?
Dit is geen spammerquote:Op maandag 15 oktober 2012 00:13 schreef DaMook het volgende:
[..]
Als een spammer een account aanmaakt wel denk ik, melden bij een fa dus.
Misschien heeft Danny weer een nieuwe manier van adverteren ontdektquote:
Zoiets ja.quote:Op maandag 15 oktober 2012 00:13 schreef minthy het volgende:
[..]
Als in "op Fok is iedereen autist"?
Ja maar dacht dat er een max wasquote:Op maandag 15 oktober 2012 00:12 schreef CindieY het volgende:
Kan er spam verstuurd worden door middel van DM's van FOK?
Hmm. Dat zou niet best zijn. Ik vogel 't nog wel uit voordat ik er iets mee doen en klik uiteraard niet op de linkquote:Op maandag 15 oktober 2012 00:15 schreef DaMook het volgende:
[..]
Misschien heeft Danny weer een nieuwe manier van adverteren ontdekt.
Doel je nu op mij?quote:
sorry....quote:
Nee, dat klopt. Alleen kerels van in de 50 met een baard en een snorquote:Op maandag 15 oktober 2012 00:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zoiets ja.
Op FOK! zijn trouwens ook geen vrouwen toch?
vuige leugen! jij hebt bent geen 50!quote:Op maandag 15 oktober 2012 00:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, dat klopt. Alleen kerels van in de 50 met een baard en een snor
Sorry, wat zei je? Was even aan m'n zak aan het krabbenquote:Op maandag 15 oktober 2012 00:17 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
vuige leugen! jij hebt bent geen 50!
Owwww duiveltjequote:
Misschien is alles wel spam.quote:
Ah. Ik kreeg het berichtje drie keer en ik zat te twijfelen over de inhoud. Opgelost, slotje!quote:
quote:Op maandag 15 oktober 2012 00:18 schreef minthy het volgende:
[..]
Sorry, wat zei je? Was even aan m'n zak aan het krabben
Met macaroni en kaasquote:Op maandag 15 oktober 2012 00:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Misschien is alles wel spam.
Doe dan maar gewoon ham ipv spam uit blik.quote:
Ja, hoe tof is datquote:Op maandag 15 oktober 2012 00:05 schreef minthy het volgende:
[..]
Eentje maar? Dus even smerig gezegd; ik was je Fok-ontmoeting-ontmaagding?![]()
Edit: even ter verduidelijking; ontmoeting, daar ligt de nadruk op. Je kan niet duidelijk genoeg zijn hier![]()
Vind ik af en toe best goed te etenquote:Op maandag 15 oktober 2012 00:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Doe dan maar gewoon ham ipv spam uit blik.
Brrr, spam. Dat heb ik al zeker jaren niet meer gegetenquote:Op maandag 15 oktober 2012 00:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Doe dan maar gewoon ham ipv spam uit blik.
Slaap lekkerquote:Op maandag 15 oktober 2012 00:22 schreef 3rdRock het volgende:
kinders, terwijl je een grote orgie gaan houden ga ik slapen.
trusten
Niet per ongeluk op een blikje Shandy vallen hea!quote:Op maandag 15 oktober 2012 00:22 schreef 3rdRock het volgende:
kinders, terwijl je een grote orgie gaan houden ga ik slapen.
trusten
Trustenquote:Op maandag 15 oktober 2012 00:25 schreef minthy het volgende:
Pil begint erin te kicken, kon niet meer recht naar de radio lopen om hem uit te zetten. Ik zoek een plekje om de rest van de nacht in coma door te gaan brengen, aan toe!
Tot over een paar uurtjes
Ik gelukkig ook maar 1xquote:Op maandag 15 oktober 2012 00:24 schreef CindieY het volgende:
[..]
Brrr, spam. Dat heb ik al zeker jaren niet meer gegeten
Op het werk of lekker thuis?quote:Op maandag 15 oktober 2012 00:25 schreef minthy het volgende:
Pil begint erin te kicken, kon niet meer recht naar de radio lopen om hem uit te zetten. Ik zoek een plekje om de rest van de nacht in coma door te gaan brengen, aan toe!
quote:Op maandag 15 oktober 2012 00:25 schreef minthy het volgende:
ik drink Shandy uit 075L-flessen, maar bedankt voor de tipquote:Op maandag 15 oktober 2012 00:25 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Niet per ongeluk op een blikje Shandy vallen hea!
Volgens mij kun je daar beter ook niet op vallenquote:Op maandag 15 oktober 2012 00:26 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik drink Shandy uit 075L-flessen, maar bedankt voor de tip
trusten
Trustenquote:Op maandag 15 oktober 2012 00:26 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik drink Shandy uit 075L-flessen, maar bedankt voor de tip
trusten
och, t zijn plastic flessenquote:Op maandag 15 oktober 2012 00:28 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Volgens mij kun je daar beter ook niet op vallen
Trusten!
Kan je dat niet?quote:Op maandag 15 oktober 2012 08:54 schreef SilentChaos het volgende:
Verantwoord omgaan met alcohol? Wat een onderwerp... komen ze nu mee... Had ik vrijdag eigenlijk nodig
Noem je me oudquote:Op maandag 15 oktober 2012 08:59 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Kan je dat niet?
Dat meisjes en jongetjes van een jaar of 15 dat niet kunnen begrijp ik nog wel, maar mensen van jouw leeftijd..
Heel erg fijn ditquote:
Mevrouwquote:
Zo'n weekend ga ik er volgend weekend ook maar van makenquote:Op maandag 15 oktober 2012 10:17 schreef SilentChaos het volgende:
Domien heeft niks gedaan in het weekendWat zijn dat voor fratsen
Erg lekker jaquote:Op maandag 15 oktober 2012 10:18 schreef CindieY het volgende:
[..]
Zo'n weekend ga ik er volgend weekend ook maar van maken
Ik ookquote:Op maandag 15 oktober 2012 10:19 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Erg lekker ja
Ook weer eens aan toe
Tof!quote:Op maandag 15 oktober 2012 10:20 schreef Pino112 het volgende:
Ik heb de redactie van Toppop3 gemailed, en tot en met vrijdag 14 december is er elke vrijdag een opname.
Dus we hebben nog even voor de meet.
Een heel weekend dit doen, met de regen die zachtjes tegen je raam tiktquote:Op maandag 15 oktober 2012 10:20 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik ookEn ik bedenk me net dat de week erop herfstvakantie is, dus dan nog eens 2 extra dagen vrij
Als in teveel alcohol ofzo?quote:Op maandag 15 oktober 2012 10:34 schreef alors het volgende:
If I Ever Feel Better
Geen weekendverhalen van Domien?Hij mag mij wel even bellen, Radiohead concert, wat een weekend! Helemaal lijp, katje lam alles
Geen Sander H gezien
Nee joh, geen druppel, maar ik dacht ik doe het ook even in Domien stijlquote:
Oh, ik dacht al, tijdens een concert helemaal lam zijn is helemaal niet tofquote:Op maandag 15 oktober 2012 10:41 schreef alors het volgende:
[..]
Nee joh, geen druppel, maar ik dacht ik doe het ook even in Domien stijl
quote:
Dat heb ik gisteren compleet gemist...quote:Op maandag 15 oktober 2012 12:22 schreef borisz het volgende:
Putin kwam nog even gedag zeggen.
[ afbeelding ]
NOSquote:Op maandag 15 oktober 2012 11:28 schreef borisz het volgende:
Iemand die lollig probeert te doen bij de NOS ? Luistert allen naar het begin
http://nos.nl/video/42934(...)ingt-uit-ballon.html
Vanaf 5:45 op
Is de gil er niet.
nuchter als in zonder alcohol of zonder alcohol/drugs? want met dat laatste ben ik het niet eensquote:Op maandag 15 oktober 2012 10:46 schreef SilentChaos het volgende:
Concerten moet je idd altijd nuchter meemaken
Drugs (alcohol buiten beschouwing gelaten) gebruik ik toch nietquote:Op maandag 15 oktober 2012 12:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
nuchter als in zonder alcohol of zonder alcohol/drugs? want met dat laatste ben ik het niet eens
Mwoa, biertje on the side om net even wat meer los te komenquote:Op maandag 15 oktober 2012 10:46 schreef SilentChaos het volgende:
Concerten moet je idd altijd nuchter meemaken
Eensquote:Op maandag 15 oktober 2012 13:14 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Mwoa, biertje on the side om net even wat meer los te komen
ach, een of twee biertjes is toch geen probleem.quote:Op maandag 15 oktober 2012 13:14 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Mwoa, biertje on the side om net even wat meer los te komen
Ruim, volgens 3FM fanquote:Op maandag 15 oktober 2012 14:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
Gelukkig hebben ze die Ben Howard pas 400 keer gedraaid.
Dat is een understatement, Roelquote:
quote:
Gutgut, wel 1,1 keer per dag. Nooit 538 geluisterd zeker?quote:Op maandag 15 oktober 2012 14:41 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ruim, volgens 3FM fanIn 1 jaar tijd dus meerdere keren per dag
Artiest: Ben Howard
Titel: Keep Your Head Up
Aantal keer gedraaid: 416
Eerste keer: Monday 10-10-2011 22:21
Laatste keer: Monday 15-10-2012 14:37
Gemiddeld per dag (tot datum laatste keer): 1.12227 keer per dag
Gemiddeld per dag (tot nu): 1.12251 keer per dag
Jawel, dat is nog dramatischer...quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:47 schreef CindieY het volgende:
[..]
Gutgut, wel 1,1 keer per dag. Nooit 538 geluisterd zeker?
Neuh, dat valt wel mee. Me storen aan elk liedje op de radio dat ik kut vind kost me veel meer energie dan het simpelweg te negerenquote:Op maandag 15 oktober 2012 15:54 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Jawel, dat is nog dramatischer...
Ik vind 1,1 ook wel meevallen, er zijn niet nader te noemen artiesten die aan 3 a 4 keer per dag zitten... Niet specifiek 1 nummer, maar desalniettemin natuurlijk een beetje irritant(als je het een kut artiest vindt)
Is me ook wel vaker opgevallenquote:Op maandag 15 oktober 2012 15:55 schreef Da_Sandman het volgende:
Dit snap ik dus niet. Vanmorgen Unwritten gehoord, nu These Words. Waarom dan twee keer Natasha Beddingfield ineens per dag? En dat terwijl ik dit een geweldig nummer vind
.
Op wie doel je?quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:54 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Jawel, dat is nog dramatischer...
Ik vind 1,1 ook wel meevallen, er zijn niet nader te noemen artiesten die aan 3 a 4 keer per dag zitten... Niet specifiek 1 nummer, maar desalniettemin natuurlijk een beetje irritant(als je het een kut artiest vindt)
quote:
Ranzige vent. Maar wat heb ik kunnen lachen om Omroep Maximquote:
Ja idd, hij heeft iets ranzigs een treurigs, maar het is wel grappig.quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:48 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ranzige vent. Maar wat heb ik kunnen lachen om Omroep Maxim
Vooral die ongemakkelijke interviews zijn altijd genietenquote:Op maandag 15 oktober 2012 16:49 schreef alors het volgende:
[..]
Ja idd, hij heeft iets ranzigs een treurigs, maar het is wel grappig.
Dat programma over vrouwen was ook briljantquote:Op maandag 15 oktober 2012 16:50 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Vooral die ongemakkelijke interviews zijn altijd genieten![]()
Heerlijk pijnlijke tv
Die moet ik nog eens terugkijken. Was toch een reactie op een vrouwenpraatprogramma? Wel de moeite waard dus?quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:50 schreef alors het volgende:
[..]
Dat programma over vrouwen was ook briljant
Ik weet niet meer hoe het zat, maar het was wel lollig iig, die vrouwenanalyse van mannenquote:Op maandag 15 oktober 2012 16:51 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Die moet ik nog eens terugkijken. Was toch een reactie op een vrouwenpraatprogramma? Wel de moeite waard dus?
lijkt mij ook leuk. kan voorlopig iedere vrijdag wel volgens mij.quote:Op maandag 15 oktober 2012 10:20 schreef Pino112 het volgende:
Ik heb de redactie van Toppop3 gemailed, en tot en met vrijdag 14 december is er elke vrijdag een opname.
Dus we hebben nog even voor de meet.
Top, gezellig.quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:24 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
lijkt mij ook leuk. kan voorlopig iedere vrijdag wel volgens mij.
Sorry, woon in het oosten, het is de korte versie van jongenquote:
Ga je ook mee naar Amsterdam Mint?quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:18 schreef minthy het volgende:
[..]
Sorry, woon in het oosten, het is de korte versie van jongen![]()
En ik ben ws ouder dan jij, dan mag het ook!
eeejjj
Nee. Wel lief dat je het probeertquote:Op maandag 15 oktober 2012 18:21 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ga je ook mee naar Amsterdam Mint?
Joh, maar dat wist je toch al?quote:
Ik was al bezig met typen ja, dus een soort GMTAquote:Op maandag 15 oktober 2012 18:25 schreef minthy het volgende:
[..]
Joh, maar dat wist je toch al?
Gooi anders ook ff een oproepje in de FB-groep, zijn er vast wel meer die mee willen
Tof, ik heb nog nooit met jou ge-GMTA't!!quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:28 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik was al bezig met typen ja, dus een soort GMTA
Ja klopt, maar je weet maar nooit
Veel plezierquote:Op maandag 15 oktober 2012 18:29 schreef Pino112 het volgende:
Ik ga richting de muziek, tot vanavond!
Altijd.quote:
Maneater, dat was toch het eerste nummer, na al die zoetsappige liedjes ?quote:
Dacht Promiscuous en daarna Maneater. Maar kan ook andersom.quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:47 schreef DaMook het volgende:
[..]
Maneater, dat was toch het eerste nummer, na al die zoetsappige liedjes ?
Denk idd andersomquote:Op maandag 15 oktober 2012 19:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dacht Promiscuous en daarna Maneater. Maar kan ook andersom.
Klopt ja. Dat is voor mij ook een zwarte Nelly-vlek, moest daar heel erg in komen.quote:
Dat zou kunnen, als je gelogen hebt in je profielquote:Op maandag 15 oktober 2012 18:18 schreef minthy het volgende:
[..]
Sorry, woon in het oosten, het is de korte versie van jongen![]()
En ik ben ws ouder dan jij, dan mag het ook!
eejjjjjjjjquote:eeejjj
Win jij het qua leeftijd?quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:59 schreef D. het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, als je gelogen hebt in je profiel
[..]
eejjjjjjjj
Nee, niet echt... Al gaan ze hier best respectvol met ouderen omquote:
Dikke schade vergoeding eisen !!! Ow wacht, een griekquote:Op maandag 15 oktober 2012 20:15 schreef Dagoduck het volgende:
Net gewoon aangereden op mijn fiets door een Griek in een autofiets stuk heuppijn, lag ik daar midden op een rotonde...
Jeetje! Hoe gaat ie nu?quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:15 schreef Dagoduck het volgende:
Net gewoon aangereden op mijn fiets door een Griek in een autofiets stuk heuppijn, lag ik daar midden op een rotonde...
Met mij gaat het goed, zal wel fikse spierpijn hebben morgen.quote:
Ik zou een grap kunnen maken over dat het kennelijk niet hard genoeg ging, maar zo ben ik nietquote:Op maandag 15 oktober 2012 20:15 schreef Dagoduck het volgende:
Net gewoon aangereden op mijn fiets door een Griek in een auto
Het feit dat jij vrouw bent weegt vast ook meequote:Op maandag 15 oktober 2012 20:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, niet echt... Al gaan ze hier best respectvol met ouderen om
Mooi klote... Rustig aan doen dan maar!quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:20 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Met mij gaat het goed, zal wel fikse spierpijn hebben morgen.
Nou nee hoor! Op dat vlak wordt er juist niet respectvol met me omgegaan. Gelukkig.quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:21 schreef D. het volgende:
[..]
Het feit dat jij vrouw bent weegt vast ook mee
Tja, daarmee verraadt mijn leeftijd zich. Ik heb wel respect voor vrouwenquote:Op maandag 15 oktober 2012 20:44 schreef minthy het volgende:
[..]
Nou nee hoor! Op dat vlak wordt er juist niet respectvol met me omgegaan. Gelukkig.
Och, ik mag graag ouwehoeren en weet dat het grootste deel niet gemeend isquote:Op maandag 15 oktober 2012 20:45 schreef D. het volgende:
[..]
Tja, daarmee verraadt mijn leeftijd zich. Ik heb wel respect voor vrouwen
Mijn respect is wel gemeend hoorquote:Op maandag 15 oktober 2012 20:53 schreef minthy het volgende:
[..]
Och, ik mag graag ouwehoeren en weet dat het grootste deel niet gemeend is
Dat laatste is het belangrijkstequote:Op maandag 15 oktober 2012 20:56 schreef minthy het volgende:
[..]![]()
Weet ik! Of nou ja, zo komt het over
Nu haal je een beetje van je geloofwaardigheid onderuit, he??quote:
Neuh, het is toch gewoon waar?quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Nu haal je een beetje van je geloofwaardigheid onderuit, he??
Daar heb je ook wel weer gelijk in...quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:02 schreef D. het volgende:
[..]
Neuh, het is toch gewoon waar?
Als ik het wel meen en het komt niet over dan is het ook niet goed
Dat heb ikquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:08 schreef minthy het volgende:
[..]
Daar heb je ook wel weer gelijk in...
Ik luister niks anders...quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:20 schreef Sirolf het volgende:
En toch ben ik benieuwd of er al andere radiozenders zijn in NL die Lila Wolken draaien... Iemand enig idee?
Denk het niet.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:20 schreef Sirolf het volgende:
En toch ben ik benieuwd of er al andere radiozenders zijn in NL die Lila Wolken draaien... Iemand enig idee?
Simone FM.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:20 schreef Sirolf het volgende:
Na 3 weekenden achter elkaar 8fm met 80's weekend geluisterd te hebben heb ik afgelopen weekend 538 opgezet voor wat stevige huidige muziek, maar normaal luister ik alleen 3fm.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:21 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik luister niks anders...![]()
Incidenteel naar Q op het werk, maar daar heb ik hem nog nooit gehoord. En wanneer ik bij m'n broer in de auto zit, zet hij zijn radio voor mij op 3FM ipv Radio Continu. Attent wel
De hele week naar 80's luisteren, daar zou ik gek van worden. Een week 538 ook overigens...quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:32 schreef DaMook het volgende:
[..]
Na 3 weekenden achter elkaar 8fm met 80's weekend geluisterd te hebben heb ik afgelopen weekend 538 opgezet voor wat stevige huidige muziek, maar normaal luister ik alleen 3fm.
Dat liedje zegt me zelfs niets van 3fm.
Vroeger had je nog 80's request.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:33 schreef minthy het volgende:
[..]
De hele week naar 80's luisteren, daar zou ik gek van worden. Een week 538 ook overigens...
Af en toe een paar nummers vind ik tof, maar niet de hele dag doorquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vroeger had je nog 80's request.
80's > 90's wmbquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:36 schreef minthy het volgende:
[..]
Af en toe een paar nummers vind ik tof, maar niet de hele dag door
Bij mij is dat exact andersom. Fijn, zijn we het weer niet eens!!1111!!!quote:
Nou, na 3 weekenden 80's (tussendoor doordeweeks wel 3fm of iets anders), had ik er echt helemaal genoeg van en 538 was echt een opluchtingquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:33 schreef minthy het volgende:
[..]
De hele week naar 80's luisteren, daar zou ik gek van worden. Een week 538 ook overigens...
Maar is het voor jou niet ook een stukje sentiment?quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:37 schreef minthy het volgende:
[..]
Bij mij is dat exact andersom. Fijn, zijn we het weer niet eens!!1111!!!
Ik weet totaal niet uit welke periode ik de muziek het beste vond, maar vooral in de 90's denk ik, bewust iigquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar is het voor jou niet ook een stukje sentiment?
En mijn periode is eigenlijk 88-92.maar <88 is iets leuker dan >92
Waarom zet je die zender op dan als je er toch niet zoveel aan vindt?quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:38 schreef DaMook het volgende:
[..]
Nou, na 3 weekenden 80's (tussendoor doordeweeks wel 3fm of iets anders), had ik er echt helemaal genoeg van en 538 was echt een opluchting. Heerlijke moderne hedendaagse muziek
. Op dat moment zelfs beter dan 3fm
.
Hoiquote:
Neu, niet echt... Met de 80's heb ik nooit veel gehad, begin ik pas de laatste jaren wat meer te waarderen. Doe mij de 90's maar! HAKKKUUUUHHHHHquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar is het voor jou niet ook een stukje sentiment?
En mijn periode is eigenlijk 88-92.maar <88 is iets leuker dan >92
Stond die weekenden al op en collega's vonden dat wel okquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:43 schreef minthy het volgende:
[..]
Waarom zet je die zender op dan als je er toch niet zoveel aan vindt?
Oh, op je werk! Dacht dat je er thuis met tegenzin naar zat te luisteren. Vond het al zo onnozel klinkenquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:44 schreef DaMook het volgende:
[..]
Stond die weekenden al op en collega's vonden dat wel ok. Na 3 weekenden wilde ze ook EINDELIJK wat anders
.
Tja, ik luister ook teveel muziek die niet op de radio komt.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:43 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik weet totaal niet uit welke periode ik de muziek het beste vond, maar vooral in de 90's denk ik, bewust iig. En dan vooral rond 96 ofzo. Gangsta paradise en dat soort dingen.. Eigenlijk vooral herinneringen aan liedjes waar een vakantie liefde aan vast hangt
.
Met hakmuziek heb ik niet zoveel, al zijn party animals wel leukquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:43 schreef minthy het volgende:
[..]
Neu, niet echt... Met de 80's heb ik nooit veel gehad, begin ik pas de laatste jaren wat meer te waarderen. Doe mij de 90's maar! HAKKKUUUUHHHHH![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |