Volgende wat? 4 mijl?quote:Op zondag 14 oktober 2012 23:27 schreef CindieY het volgende:
[..]
Jep, net uitgevogeld via Twitter. Ik heb het alvast in de agenda staan![]()
5 mijl van Zwolle-Zuid. En de 4 mijl in Zwolle is 8 juniquote:
Ah oke, tof.quote:Op zondag 14 oktober 2012 23:33 schreef CindieY het volgende:
[..]
5 mijl van Zwolle-Zuid. En de 4 mijl in Zwolle is 8 juni
Je kan vast achter de bezemwagen aan fietsenquote:Op zondag 14 oktober 2012 23:35 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ah oke, tof.
Kan ik ook meedoen? (Wel met de fiets dan)
5 Mijl? Rare afstand.quote:Op zondag 14 oktober 2012 23:33 schreef CindieY het volgende:
[..]
5 mijl van Zwolle-Zuid. En de 4 mijl in Zwolle is 8 juni
De 10 mijl wordt ook gelopen, als je die minder raar vindt...quote:Op zondag 14 oktober 2012 23:36 schreef henkde_j het volgende:
[..]
5 Mijl? Rare afstand.
Maar wellicht het proberen waard. Al heb ik dan geen OV meer
8 km en een beetje. En je hebt je nu met je TT vastgelegd, dus kies maar een datum van de twee die ik net heb genoemdquote:Op zondag 14 oktober 2012 23:36 schreef henkde_j het volgende:
[..]
5 Mijl? Rare afstand.
Maar wellicht het proberen waard. Al heb ik dan geen OV meer
Moet ik dan echt onder de FOK 3FM vlag rennen?quote:Op zondag 14 oktober 2012 23:37 schreef CindieY het volgende:
[..]
8 km en een beetje. En je hebt je nu met je TT vastgelegd, dus kies maar een datum van de twee die ik net heb genoemd
Had het niet door en was de hond uitlaten.quote:
Ach, neequote:Op zondag 14 oktober 2012 23:39 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Moet ik dan echt onder de FOK 3FM vlag rennen?![]()
Nu ben ik nog heerlijk anoniem en daarom ook buiten de FB groep
Dat inderdaad!quote:Op zondag 14 oktober 2012 23:40 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ach, neeMaar het zou leuk zijn als meerderen van ons aan het zelfde evenement mee doen (al dan niet fietsend achter de bezemwagen
) En fuck anonimiteit
quote:Op zondag 14 oktober 2012 23:41 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat inderdaad!
En no way dat ik met iets van Fok rond ga lopen, daar heeft verder niemand iets mee te maken
quote:Op zondag 14 oktober 2012 23:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Had het niet door en was de hond uitlaten.
Ja, ach, ieder voor zich natuurlijk. Maar ik heb een goede vriend overgehouden aan 't online levenquote:Op zondag 14 oktober 2012 23:41 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat inderdaad!
En no way dat ik met iets van Fok rond ga lopen, daar heeft verder niemand iets mee te maken
Dat wel. Maar niet iedereen hoeft m'n Fok identiteit te weten. Sollicitaties etcquote:Op zondag 14 oktober 2012 23:43 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ja, ach, ieder voor zich natuurlijk. Maar ik heb een goede vriend overgehouden aan 't online levenMij boeit het niet zo hoe ik iemand leer kennen, als het maar leuk is!
Oh, familie weet het wel, maar m'n collega's en zeker m'n clienten hoeven het niet te weten. Een groot deel heeft hier een account, ik wil dat gescheiden houden om gelazer te voorkomenquote:Op zondag 14 oktober 2012 23:43 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ja, ach, ieder voor zich natuurlijk. Maar ik heb een goede vriend overgehouden aan 't online levenMij boeit het niet zo hoe ik iemand leer kennen, als het maar leuk is!
Tsja, afgezien van de 3 of 4 van hier die ik op Facebook heb, heb jij mijn echte identiteit al weten te achterhalen?quote:Op zondag 14 oktober 2012 23:44 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Dat wel. Maar niet iedereen hoeft m'n Fok identiteit te weten. Sollicitaties etc
Geef mij 1 minuutquote:Op zondag 14 oktober 2012 23:45 schreef CindieY het volgende:
[..]
Tsja, afgezien van de 3 of 4 van hier die ik op Facebook heb, heb jij mijn echte identiteit al weten te achterhalen?Ik ben ook niet gek.
Ik vind het grappig hoe wij nou al een aantal keer elkaar nét zijn misgelopen op het stationquote:Op zondag 14 oktober 2012 23:45 schreef Pino112 het volgende:
Ik zou niet meer weten wat ik zonder Fok zou moeten doen
Datquote:Op zondag 14 oktober 2012 23:45 schreef Pino112 het volgende:
quote:
Sekur wetuh.quote:Op zondag 14 oktober 2012 23:45 schreef Pino112 het volgende:
1x toch nog maar toch?quote:Op zondag 14 oktober 2012 23:46 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik vind het grappig hoe wij nou al een aantal keer elkaar nét zijn misgelopen op het station
Nee, ook al een keer eerder, geloof dat jij op het busstation was en ik op het treinstationquote:Op zondag 14 oktober 2012 23:47 schreef Pino112 het volgende:
[..]
1x toch nog maar toch?
En idd, een twee meter lange blauwe vogel valt wel op ja
Ohja dat weet ik ook nog wel ja. Kwamen we ook via 4SQ achter dacht ik.quote:Op zondag 14 oktober 2012 23:48 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nee, ook al een keer eerder, geloof dat jij op het busstation was en ik op het treinstationIk ben goed in het onthouden van onnozele dingen.
Jup!quote:Op zondag 14 oktober 2012 23:49 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ohja dat weet ik ook nog wel ja. Kwamen we ook via 4SQ achter dacht ik.
Jij bent helemaal niet blauwquote:Op zondag 14 oktober 2012 23:47 schreef Pino112 het volgende:
[..]
1x toch nog maar toch?
En idd, een twee meter lange blauwe vogel valt wel op ja
Heb al je info alquote:Op zondag 14 oktober 2012 23:49 schreef CindieY het volgende:
Inmiddels zijn er al 3 minuten voorbij van Henkde_j z'n speurtocht
In Amerika niet nee.quote:
Nee, maar in het echt ook niet!1111!!!1quote:
Dat dan weer welquote:
En ik reed ook al elke dag bij je flat langsquote:
Serieus? En dat vertel je me nu pas?quote:Op zondag 14 oktober 2012 23:51 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, maar in het echt ook niet!1111!!!1
[..]
Dat dan weer wel
Ja want zij heeft me gezien en jij mij niet.quote:Op zondag 14 oktober 2012 23:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Serieus? En dat vertel je me nu pas?
Ik rij vaak bij die flat langs! En ik kan hem vanaf het werk zien staan. Het is dat Cindy geen lekkere kerel is, anders had ik in gedachten veel gezwaaidquote:Op zondag 14 oktober 2012 23:52 schreef Pino112 het volgende:
[..]
En ik reed ook al elke dag bij je flat langs.
Laatste tijd niet meer, haat aan de drukte in de stad dus snelwegbus.
Je zwaait wat af danquote:Op zondag 14 oktober 2012 23:53 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik rij vaak bij die flat langs! En ik kan hem vanaf het werk zien staan. Het is dat Cindy geen lekkere kerel is, anders had ik in gedachten veel gezwaaid
Edit: Ik zwaai in gedachten ook naar Cindy hoor, maar das toch net even anders...
quote:Op zondag 14 oktober 2012 23:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Serieus? En dat vertel je me nu pas?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |