Het lijkt me best erg om zo'n begrafenis te moeten missen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 14:20 schreef leukerdje het volgende:
Is het al duidelijk dan of Swaen blijft of niet? Gisteren gaf ze aan te twijfelen.
Omdat haar schoonmoeder is overleden, heeft ze misschien geen ruimte voor Martin.
ja, daar lijkt ze op!quote:Yoni strooit met vaktermen, maakt inside boerderijgrapjes met Henk en pakt met haar zelfingenomen Carola van BZN-hoofd zelfs de moeder van Henk helemaal in.
Daar ging het toch niet om. Swaen haar hoofd staat nu toch niet meer naar de liefde vinden?quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:08 schreef Quarant het volgende:
Met weggaan zet ze Martin en Wilma te kijk... Tussen overlijden en en begraven zit 5 dagen, dan is ze voor die tijd toch wel thuis?
Misschien is dat allemaal buiten de zendtijd gevraagdquote:Op maandag 15 oktober 2012 10:28 schreef Silenus het volgende:
Sommige mensen zijn ook gewoon niet zo goed in smalltalk. Die komen dan heel geforceerd met wat dom gelul over het weer, of praktische dingetjes. (zozo, deze stoel kraakt, hahaha!!)
Waar een ‘normaal’ sociaal vaardig iemand dan zelfs over het weer nog 10-15 minuten kan ouwehoeren, loopt het bij die drie na de eerste drie zinnen al dood.
“Heerlijk buiten zitten he?”
-Ja, het zonnetje is heerlijk.
“Ja.”
....
Op dit moment kun je letterlijk duuzend dingen roepen. Je kunt doorgaan over het weer, vragen wat er nog op het programma staat…maar vooral ‘He Henrieke, wat ik me nou eigenlijk áfvraag he…’
-Ben je eigenlijk wel eens verliefd geweest?
-Heb je wel eens een one night stand gehad?
-Wat vond je vorig jaar van boer Marcel in zijn onderbroek?
-Steengrillen of gourmetten?
-Hoe was jij als kind?
-Zou jij je schamen als je een vriendje zou krijgen die Henrie heet?
-Zou je, als je de loterij zou winnen, deze hele shitzooi direct verkopen? (Misschien niet zo’n handige vraag..)
-Ga je wel eens naar de schouwburg?
-Wat heb je gestemd?
-Hou je van zingen?
-Zou je het kunnen op boer Aad? En als ‘ie heel veel geld biedt?
En ga zo maar door. Maar er wordt echt NIETS gevraagd. NIETS gezegd. Verliefdheid ontstaat door interactie, door geflirt, door grapjes, door aanrakingen. Maar in plaats daarvan zitten we naar zaaddodende scenes te kijken tussen drie elkaar aangapende ijskonijntjes. En de fout ligt bij Henrieke zelf hoor. Zij heeft alle praatgrage harries weggestuurd omdat die niet zo goed bij haar zouden passen, maar dat was achteraf natuurlijk een flinke inschattingsfout. Twee stille saaie figuren bij elkaar is vanaf minuut 1 al een ingekakte seksloze bende. Henrieke had die ene gozer nodig uit het begin, met dat oorbelletje. Gewoon een vrolijke kerel, die af en toe wat grappigs zegt. Geen don juan of soepele eindbaas, maar wel iemand die een beetje leven in de brouwerij brengt. Iemand moet de aanjager zijn, met alleen maar mensen die loskomen ‘als de ander loskomt’ gebeurt er dus niks, want niemand komt los.
Inmiddels is Henrieke al een tijdje pijnlijker en interessanter geworden dan Aad.
Niet alleen de begrafenis hè, ze heeft ook nog een kind wiens oma het is....quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:05 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Het lijkt me best erg om zo'n begrafenis te moeten missen.
Al helemaal als het straks niks wordt tussen haar en Martin.
Dan heb je wellicht zoiets van: Heb ik hier nou die begrafenis voor moeten missen?
Haha dat zou verdomme wat zijn he. Dat die cameraman en productieleider zo tegen die drie gaan zeggen: Eh ja jongens, wij gaan ook weer es op huis aan..Zien jullie morgen weer om 7u sochtends he, bakkie koffie staat weer klaar denk ik?quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:21 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Misschien is dat allemaal buiten de zendtijd gevraagd
Hahaha geweldigquote:Op maandag 15 oktober 2012 15:27 schreef Silenus het volgende:
[..]
Haha dat zou verdomme wat zijn he. Dat die cameraman en productieleider zo tegen die drie gaan zeggen: Eh ja jongens, wij gaan ook weer es op huis aan..Zien jullie morgen weer om 7u sochtends he, bakkie koffie staat weer klaar denk ik?Haha, ok nou doei!
En dan rijden ze weg in hun KRO-busje, verzuchtend van: gvd, wat een idioten! Wel mooie tv dit hoor, daar niet van, maar ik krijg gewoon kromme tenen als ik er zo naast sta met die camera.
Intussen op het erf...Henrieke die even vanachter de coniferen naar de openbare weg loert...En dan: JA! BERT!!! RICK JAN! ZE ZIJN WEG!!!![]()
Bierrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr hahaha!! Ineens overal muziek, alcohol, gelach, gezang, seksuele uitspattingen, alles. Helemaal loesoe gaan.
En sochtends om 7u weer als die twee nerds van de KRO langskomen: 'Zo, Bert. Lekker geslapen? -Ja. Hmm.' ...
....
Nou, dat niet zozeer, maar ik vind wel dat 'ie raar beweegt met z'n hoofd.quote:Op maandag 15 oktober 2012 14:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zag jij het?Ik zie het elke keer weer, maar volgens mij ben ik de enige
Ja maar in een 'normale' situatie als je net iemand hebt leren kennen en weer een afspraakje zou hebben staan, zeg je dan ook 'ik zeg ons etentje van woensdag af en je ziet me nooit meer, want mijn schoonmoeke is overleden'?quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:18 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Daar ging het toch niet om. Swaen haar hoofd staat nu toch niet meer naar de liefde vinden?
Ja, hij schudt behoorlijkquote:Op maandag 15 oktober 2012 15:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nou, dat niet zozeer, maar ik vind wel dat 'ie raar beweegt met z'n hoofd.
Net als zo'n poppetje op het dashboard van de auto.
Ja, net als Henk die zegt dat Fiona zo lief is. Exit idem dito.quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:36 schreef flyguy het volgende:
Mensen die denken dat Martin voor Wilma gaat: hij noemde haar lief, warm en aardig of iets dergelijks. Nou als dat geen exit is.
quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:27 schreef Silenus het volgende:
[..]
Haha dat zou verdomme wat zijn he. Dat die cameraman en productieleider zo tegen die drie gaan zeggen: Eh ja jongens, wij gaan ook weer es op huis aan..Zien jullie morgen weer om 7u sochtends he, bakkie koffie staat weer klaar denk ik?Haha, ok nou doei!
En dan rijden ze weg in hun KRO-busje, verzuchtend van: gvd, wat een idioten! Wel mooie tv dit hoor, daar niet van, maar ik krijg gewoon kromme tenen als ik er zo naast sta met die camera.
Intussen op het erf...Henrieke die even vanachter de coniferen naar de openbare weg loert...En dan: JA! BERT!!! RICK JAN! ZE ZIJN WEG!!!![]()
Bierrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr hahaha!! Ineens overal muziek, alcohol, gelach, gezang, seksuele uitspattingen, alles. Helemaal loesoe gaan.
En sochtends om 7u weer als die twee nerds van de KRO langskomen: 'Zo, Bert. Lekker geslapen? -Ja. Hmm.' ...
....
Nee, maar daar heb je de mogelijkheid het te verzetten, tot een paar weken.. Swaen kan niet nu ineens het logeerpartijtje afblazen en het drie weken later weer oppakken want (en dat is het grote verschil tussen bzv en 'normale' situaties); er is nog een derde in het spelquote:Op maandag 15 oktober 2012 15:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja maar in een 'normale' situatie als je net iemand hebt leren kennen en weer een afspraakje zou hebben staan, zeg je dan ook 'ik zeg ons etentje van woensdag af en je ziet me nooit meer, want mijn schoonmoeke is overleden'?
Exactly, zo van : maar ik vind je wel lief hoor....quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, net als Henk die zegt dat Fiona zo lief is. Exit idem dito.
quote:Op zondag 14 oktober 2012 20:43 schreef Cee het volgende:
Ik ben gewoon hardop aan het gniffelen omdat ik de stilte wil breken.
quote:Op zondag 14 oktober 2012 20:46 schreef Silenus het volgende:
wel in weze in principe toch doelbewust een stukkie neutraal te houwuh
bitch please
Als je zoiets werkelijk een paar weken gaat verzetten, dan is het imo niet eens serieus relatiemateriaal. Ze logeert al bij hem, het is geen eerste date... Maar dat is misschien mijn visie. Als zoiets gebeurt kun je dat met iemand delen. Maar misschien wil zij een maand alleen zijn. (Die logeerpartij duurt maar zo kort).quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:45 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Nee, maar daar heb je de mogelijkheid het te verzetten, tot een paar weken.. Swaen kan niet nu ineens het logeerpartijtje afblazen en het drie weken later weer oppakken want (en dat is het grote verschil tussen bzv en 'normale' situaties); er is nog een derde in het spel
Met 2 dames heb je een groepje, nu heb je maar één persoon naast je, ik snap wel dat het veel uitmaakt.quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:20 schreef alors het volgende:
Nou ik heb Wilma nog nooit zoveel horen praten als nu, misschien werkt het wel in haar voordeel dat Jose weg is
Valt wel mee denk ik, volgens de BZV-website is Henk op zoek naar "Gezelligheid. En dat ze lief, warm, ondernemend is, en humor heeft." en Martin naar "Warmte, zorgzaamheid, iemand waarmee je kunt praten en je het gevoel geeft er weer samen voor te staan.".quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, net als Henk die zegt dat Fiona zo lief is. Exit idem dito.
Oeh ik ben echt heel benieuwd of dat zo isquote:Op maandag 15 oktober 2012 16:20 schreef alors het volgende:
Ik ben nu helemaal bevestigd in het feit dat Willem voor Klaas gaat. Dat denk ik vanaf het begin al, ik denk niet dat die lange relatie in zijn nadeel werkt, eerder andersom, hij heeft immers bewezen dat hij stabiel relatiemateriaal is.Ze laten nu wel heel vele beelden van Willem Jurjen zien, maar dat doen ze wel vaker om het wat minder obvious te maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |