quote:Op maandag 15 oktober 2012 11:44 schreef Silenus het volgende:
Ja die grap is nu wel weer gemaakt. Komop zeg, straks gaan mensen het nog twee jaar lang in hun onderschrift gebruiken.
OMGquote:Op maandag 15 oktober 2012 12:40 schreef Jojoke het volgende:
Gokje:
- Henrieke & Bert. Henrieke wil Bert, maar ze wordt onzeker omdat hij geen enkele poging doet richting haar, net als Rick-Jan. Beiden zijn doodsbang voor de camera's. Ze hakt de knoop door, stuurt allebei naar huis, om ze allebei met afspraakjes buiten de camera's beter te leren kennen ofzo. Uiteindelijk kiest ze dan Bert.
quote:Op maandag 15 oktober 2012 12:33 schreef Kinga het volgende:
Ik kon mezelf niet bedwingen en heb die ex van Henk zitten googlen, om eens te kijken wat zijn type is...
Ex van Henk? Bedoel je de vriendin die omkwam bij een ongeluk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The love you take is equal to the love you make.
Nou nee... zo had Aad het idd bedacht, dat het de eerste avond eten van de cateraar zou zijn, en dat de dames daarna voor hem zouden koken.quote:Op maandag 15 oktober 2012 13:35 schreef Quarant het volgende:
Daar begrijp ik niets van nee, iedere avond zou toch iemand koken en alleen de eerste avond dat afhaalspul ?
Dan heb ik het nog niet over Sharon (waar zowat heel mannelijk FOK! op kwijlde).quote:Op maandag 15 oktober 2012 13:36 schreef Quarant het volgende:
Links of rechts?
(Die Lisa ziet er knapper uit dan yoni en die twee op de foto bij elkaar...)
quote:Op maandag 15 oktober 2012 10:28 schreef Silenus het volgende:
-Zou je het kunnen op boer Aad? En als 'ie heel veel geld biedt?
quote:Op maandag 15 oktober 2012 14:06 schreef EenzameFietser het volgende:
Als ik nu moet gokken dan zeg ik
Henk & Fiona ; Yoni wordt nu leuk op de voorgrond gezet, maar volgens mij is dit een gevalletje "schijn bedriegt". Ondanks dat Yoni, wel heel heel heel heel graag wil, denk ik dat Henk toch voor Fiona gaat. Yoni lijkt trouwens meer verliefd op de boerderij dan op Henk.
Aad en Jeannet ; Aad werd gisteren met minuut gezelliger. Ik krijg soms wel het idee dat Jeannet niet in de psychiatrie werkt, maar gewoon is opgenomen als patiënt. Die opmerking over het "in de kastjes kijken" van Linda en dan die blik er ook bij. De rillingen lopen over je rug.
Zag jij het?quote:Op maandag 15 oktober 2012 13:24 schreef Viking84 het volgende:
De vergelijking Marijke Helwegen en Willem:.
Hij is te leuk en stads voor Willem.quote:Op maandag 15 oktober 2012 14:45 schreef Rens_Wilders het volgende:
Waarom stuurt Willem nou de leukste man weg. Onbegrijpelijk
Zou me niks verbazen. Of ze blijken elkaar bij de reünie toch gevonden te hebben.quote:Op maandag 15 oktober 2012 14:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hij is te leuk en stads voor Willem.![]()
Ik hoop dat hij veeeeeeeeeeeel post krijgt, kan haast niet anders.
misschien was hij gewoon iets te chubby?quote:Op maandag 15 oktober 2012 14:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hij is te leuk en stads voor Willem.![]()
Ik hoop dat hij veeeeeeeeeeeel post krijgt, kan haast niet anders.
quote:Boer Zoekt Vrouw: De tikkende klok, een teken aan de wand.
Henrieke. Henrieke en haar mannen. Er is in de geschiedenis van Boer zoekt Vrouw niet meer zoveel gezwegen sinds Zwijggate.
U weet nog wel, seizoen 2007/2008, toen bij Boer Jan in Allingawier zwijgend de koffie werd geroerd tot Jan implodeerde, zijn jas pakte en de wei inliep, op zoek naar een plek om a. zich van kant te kunnen maken of b. een flink potje te gaan zitten janken omdat Siepie hem niet wilde en hij haar wel.
(Uiteindelijk kwam alles goed met Jan, en ontmoette hij bij een reünie Paulien van Boer Gerard en nu zijn die twee godsnakende gelukkig en figureren ze in een Friese beddenreclame. Ik ben trouwens wel benieuwd hoe het met Anita gaat, de vrouw die ook bij Jan mocht logeren. Ik citeer haar nog wel eens wanneer mensen vragen wat mijn hobby’s zijn. ‘Orgelspelen en zelf dingen maken’, zeg ik dan. Precies zoals Anita.)
Maar ENFIN De Jong, blijf even on topic. Het zwijgen van Rick Jan, Bert en Henrieke. Er werd zoveel gezwegen dat ik bad dat er eens iets onverwachts zou gebeuren. Zakte Bert nou maar gewoon door zijn tuinstoel. Reed de belbus naar Almelo nou maar voor het huis van Henrieke de sloot in. Gooide Bert maar een hele koe op de barbecue. IETS! Doe IETS! Want als het zo door zou gaan zouden ze gedrieën al knikkebollend in een diepe, diepe slaap vallen en zouden wij nog tig weken lang naar dat snurkende testbeeld moeten kijken. Er was zelfs een scène waarbij men zwijgend onder een tikkende klok zat. Dat zijn de ergste scenes. Dan weet je dat de wanhoop nabij is.
De tikkende klok, een teken aan de wand.
Bij Henk gaat het helemaal fout. Yoni is taking over. Die, zoals ze zei, bij het opstaan al meteen helemaal van het opstaan was. Fiona komt er niet meer tussen. Yoni strooit met vaktermen, maakt inside boerderijgrapjes met Henk en pakt met haar zelfingenomen Carola van BZN-hoofd zelfs de moeder van Henk helemaal in.
Maar Fiona, jij hebt 1 ding wat Yoni niet heeft: ergens iets van seksappeal. Gooi die lange haren los. Knoop je overall een flink stuk open. Druk hem in een hoek. Duw hem in het hooi. Duw hem die groentenkas in en kom er pas uit wanneer er zo’n Titanic-handje op de gecondenseerde ramen staat. Het is je laatste redding, Fiona.
Ondertussen is het in Gay Capitol Paradise Of The World And The Milkyway nog altijd supergezellig, ook al moest Jacob dan weg. Vond ik jammer hoor. Ik dacht: waarom kan niks blijven zoals het is? Waarom kunnen ze niet met zijn vieren een commune beginnen? Gezellig met zijn allen de koeien de wei in duwen, en allemaal een eigen stapeltje met t-shirts in primaire kleuren.
(Sowieso werd er deze aflevering veel aan koeien gesjord zeg. Wat was dat allemaal about? Wilde iedereen eventjes de spierballen tonen? Doe dat toch gewoon in bed, zou ik zeggen.)
Nu kunnen jullie zeggen: djiez Nynke, zit niet steeds zo op die seksualiteit te hinten. Maar iedereen doet dat hoor. Zelfs Aad. Die liep tussen de distels (serieus, zijn we een keer klaar met die freakin’ distels?) heftig te flirten met Jeannet. Ze vond het een leuk werkje, zo tussen de distels. Ja, het was ook wel een echt meisjeswerkje, vond Aad. ‘Lekker punniken’. ‘Ja’, zei Jeannet, ‘ik hou wel van punniken’.
Jammer dat men er geen Barry White-muziekje onder gemonteerd heeft.
Het was duidelijk dat punniken hier een synoniem was voor zoveel, zoveel meer. We zagen al dat Aad volgende week met Jeannet achter de kas staat te tongen. Kortom: gelopen race. Lekker naar huis, andere vrouw van wie ik nog altijd de naam vergeet maar die al wel lekker uit haar schulp kruipt met haar marsepeinen roosjes op de verjaardagstaart en alles.
Bij Martin lijkt de race ook al gelopen. We zagen allemaal het handje op het handje toen Swaen vertelde over haar overleden schoonmoeder. Dat handje. Dat zegt alles. Het leek wel alsof die hand al jaren op die andere hand lag.
Maar goed, dat oppervlakkige gekwebbel en het aftasten hebben we allemaal gehad. Nu wordt het tijd voor stomende dingen, tongen en beslagen groentekassen. Ik hou ze in de gaten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |