abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 15 oktober 2012 @ 12:49:29 #226
130755 Kinga
versier hier
pi_117993751
Iemand die dat linkje naar die open dir nog heeft? Kan het zo snel niet vinden in de oude topics...
pi_117993802
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 11:44 schreef Silenus het volgende:
Ja die grap is nu wel weer gemaakt. Komop zeg, straks gaan mensen het nog twee jaar lang in hun onderschrift gebruiken. :')
_O-
pi_117993911
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 12:40 schreef Jojoke het volgende:
Gokje:
- Henrieke & Bert. Henrieke wil Bert, maar ze wordt onzeker omdat hij geen enkele poging doet richting haar, net als Rick-Jan. Beiden zijn doodsbang voor de camera's. Ze hakt de knoop door, stuurt allebei naar huis, om ze allebei met afspraakjes buiten de camera's beter te leren kennen ofzo. Uiteindelijk kiest ze dan Bert.
OMG :')
  maandag 15 oktober 2012 @ 13:24:52 #229
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_117995008
Ik heb het gisteren gemist. Is het het terugkijken waard? (heb wel dit topic al doorgelezen, dat is volgens mij leuker dan BZV kijken :'))

De vergelijking Marijke Helwegen en Willem: ^O^.
Niet meer actief op Fok!
  maandag 15 oktober 2012 @ 13:29:03 #230
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_117995163
Ik had gisteren de gok gewaagd om eens een keer een aflevering over te slaan gezien het saaie seizoen tot nu toe. Ik heb wel even vandaag deze aflevering op uitzending gemist ingehaald. Ik kan wel concluderen dat ik niet zo veel heb gemist behalve het vertrek van Jacob bij Willem en het overlijden van de schoonmoeder van Swaens overleden echtgenoot.

Boer Henk kiest duidelijk met zijn verstand zoals ik vorige week ook al zei. Ik ben erg geneigd om te denken dat hij voor Yoni gaat gezien haar mentaliteit en kennis over het wereldje. Ik vertrouw niet helemaal de intenties van Yoni omdat ik erg de indruk heb dat zij de boerderij leuker vindt dan boer Henk. Helaas is Fiona het vijfde wiel aan de wagen.

Boer Aad zal denk ik voor Jeannet gaan. Ik hou ook veel van sate, maar te veel sate zou mij mijn neus uitkomen.

Boer Willem stuurde Jacob naar huis en ik denk dat hij voor Jurjen Fortuyn zal gaan omdat ze meer gemeen met elkaar hebben.

Henrieke en haar boeren praten niet veel en ik zeg hiermee geen woord te veel. Het is gewoon haar eigen schuld dat ze de wat stille types koos in plaats van types als Tom en Barrie. Ik hoop maar dat ze niet voor Rick-Jan gaat, maar voor Bert. Bert is gewoon een baas. _O_
pi_117995328
Ja. Met Tom en Barrie was het een stuk gezelliger geweest bij Henrieke.
Op vrijdag 19 november 2010 01:13 schreef Quarant het volgende:
88.888.888
  maandag 15 oktober 2012 @ 13:33:14 #232
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_117995330
Aad met de saté is idd behoorlijk vaag, als het na 2 dagen nog niet op is dan mieter je dat gewoon weg als je teveel gekocht hebt, maar niet bij Aad, die eet net zolang tot het op is, en dan heeft hij zo de buik vol van saté dat hij voorlopig geen saté meer hoeft.... zelfs niet zonder saus.

Ik hoop dat de dames er een les uit trekken; Bij Aad maak je op wat je gekocht hebt, ongeacht het feit dat het betekent dat je 3 dagen saté moet eten.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_117995399
Daar begrijp ik niets van nee, iedere avond zou toch iemand koken en alleen de eerste avond dat afhaalspul ?
88.888.888
  maandag 15 oktober 2012 @ 13:35:44 #234
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_117995429
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 12:33 schreef Kinga het volgende:
Ik kon mezelf niet bedwingen en heb die ex van Henk zitten googlen, om eens te kijken wat zijn type is... :@

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ex van Henk? Bedoel je de vriendin die omkwam bij een ongeluk?
The love you take is equal to the love you make.
pi_117995448
ze kunnen bv toch ook leuk gaan kaasfondueen of zo
pi_117995458
Links of rechts?

(Die Lisa ziet er knapper uit dan yoni en die twee op de foto bij elkaar...)
88.888.888
  maandag 15 oktober 2012 @ 13:41:43 #237
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_117995645
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 13:35 schreef Quarant het volgende:
Daar begrijp ik niets van nee, iedere avond zou toch iemand koken en alleen de eerste avond dat afhaalspul ?
Nou nee... zo had Aad het idd bedacht, dat het de eerste avond eten van de cateraar zou zijn, en dat de dames daarna voor hem zouden koken.

Maar ons aller Jeannetje is zo beschaafd dat ze niet in de kasten van een ander gaat kijken (half verwijtend richting Linda, dat die geheel op eigen initiatief alles bij elkaar gescharreld heeft voor een kwarktaart), dus dat sluit al uit dat Jeannet gaat koken, Linda weet niet dat ze moet koken omdat Aad haar dat niet vorteld heb, dus dan blijf je al snel hangen op de boterhammen en opgewarmde saté (met saus).

Nou snap ik ook ineens waarom ze zo'n drama maakte om die pleister... die moest ze zelf gaan zoeken en daarvoor moest ze natuurlijk al die kasten van een ander opentrekken.

Jeannet werkt toch in de psychiatrie? Daar zullen ze wel vaker een kast van een ander moeten opentrekken lijkt me... controle op verboden middelen enzo, of is ze koffiejuffrouw in de Mesdagkliniek?
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 15 oktober 2012 @ 13:44:57 #238
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_117995769
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 13:36 schreef Quarant het volgende:
Links of rechts?

(Die Lisa ziet er knapper uit dan yoni en die twee op de foto bij elkaar...)
Dan heb ik het nog niet over Sharon (waar zowat heel mannelijk FOK! op kwijlde). :P
pi_117996621
Als ik nu moet gokken dan zeg ik

Henk & Fiona ; Yoni wordt nu leuk op de voorgrond gezet, maar volgens mij is dit een gevalletje "schijn bedriegt". Ondanks dat Yoni, wel heel heel heel heel graag wil, denk ik dat Henk toch voor Fiona gaat. Yoni lijkt trouwens meer verliefd op de boerderij dan op Henk.

Henrieke & Bert ; maar niet teveel over zeggen.........Doen ze zelf ook niet.

Martin & Wilma ; Volgens mij is Martin meer op zoek naar een Wilma (lekker zorgzaam, gaat makkelijk(er) om met de kids), dan een knecht in de vorm van een Swaen.

Willem & Klaas ; Naar mijn idee trekt Willem toch echt wat meer naar Klaas.

Aad en Jeannet ; Aad werd gisteren met minuut gezelliger. Ik krijg soms wel het idee dat Jeannet niet in de psychiatrie werkt, maar gewoon is opgenomen als patiënt. Die opmerking over het "in de kastjes kijken" van Linda en dan die blik er ook bij. De rillingen lopen over je rug.
  maandag 15 oktober 2012 @ 14:15:03 #240
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_117997087
Willem had na het vertrek van Jacob zelf ook al snel door dat het qua gezelligheid een stuk minder was, kennelijk was dat toch iets wat Jacob bracht.

Ik snap z'n keuze voor Klaas ook niet, dan weet je dat de kans groot is dat je de rebound wordt.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_117997320
Is het al duidelijk dan of Swaen blijft of niet? Gisteren gaf ze aan te twijfelen.
Omdat haar schoonmoeder is overleden, heeft ze misschien geen ruimte voor Martin.
pi_117997618
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 10:28 schreef Silenus het volgende:

-Zou je het kunnen op boer Aad? En als 'ie heel veel geld biedt?

:')
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_117998245
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 14:06 schreef EenzameFietser het volgende:
Als ik nu moet gokken dan zeg ik

Henk & Fiona ; Yoni wordt nu leuk op de voorgrond gezet, maar volgens mij is dit een gevalletje "schijn bedriegt". Ondanks dat Yoni, wel heel heel heel heel graag wil, denk ik dat Henk toch voor Fiona gaat. Yoni lijkt trouwens meer verliefd op de boerderij dan op Henk.

Aad en Jeannet ; Aad werd gisteren met minuut gezelliger. Ik krijg soms wel het idee dat Jeannet niet in de psychiatrie werkt, maar gewoon is opgenomen als patiënt. Die opmerking over het "in de kastjes kijken" van Linda en dan die blik er ook bij. De rillingen lopen over je rug.
_O-

Over Yoni: ik moet toegeven dat ze iets te enthousiast en dwingend overkwam gisteren, dat kan haar weleens de das omdoen... :7
pi_117998292
Waarom stuurt Willem nou de leukste man weg. Onbegrijpelijk }:|
pi_117998341
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 13:24 schreef Viking84 het volgende:

De vergelijking Marijke Helwegen en Willem: ^O^.
Zag jij het? :D Ik zie het elke keer weer, maar volgens mij ben ik de enige _O-
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_117998366
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 14:45 schreef Rens_Wilders het volgende:
Waarom stuurt Willem nou de leukste man weg. Onbegrijpelijk }:|
Hij is te leuk en stads voor Willem. :Y

Ik hoop dat hij veeeeeeeeeeeel post krijgt, kan haast niet anders. :)
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_117998405
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 14:47 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Zou me niks verbazen. Of ze blijken elkaar bij de reünie toch gevonden te hebben.
pi_117998411
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 14:47 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

misschien was hij gewoon iets te chubby?
pi_117998438
quote:
Boer Zoekt Vrouw: De tikkende klok, een teken aan de wand.
Henrieke. Henrieke en haar mannen. Er is in de geschiedenis van Boer zoekt Vrouw niet meer zoveel gezwegen sinds Zwijggate.

U weet nog wel, seizoen 2007/2008, toen bij Boer Jan in Allingawier zwijgend de koffie werd geroerd tot Jan implodeerde, zijn jas pakte en de wei inliep, op zoek naar een plek om a. zich van kant te kunnen maken of b. een flink potje te gaan zitten janken omdat Siepie hem niet wilde en hij haar wel.
(Uiteindelijk kwam alles goed met Jan, en ontmoette hij bij een reünie Paulien van Boer Gerard en nu zijn die twee godsnakende gelukkig en figureren ze in een Friese beddenreclame. Ik ben trouwens wel benieuwd hoe het met Anita gaat, de vrouw die ook bij Jan mocht logeren. Ik citeer haar nog wel eens wanneer mensen vragen wat mijn hobby’s zijn. ‘Orgelspelen en zelf dingen maken’, zeg ik dan. Precies zoals Anita.)
Maar ENFIN De Jong, blijf even on topic. Het zwijgen van Rick Jan, Bert en Henrieke. Er werd zoveel gezwegen dat ik bad dat er eens iets onverwachts zou gebeuren. Zakte Bert nou maar gewoon door zijn tuinstoel. Reed de belbus naar Almelo nou maar voor het huis van Henrieke de sloot in. Gooide Bert maar een hele koe op de barbecue. IETS! Doe IETS! Want als het zo door zou gaan zouden ze gedrieën al knikkebollend in een diepe, diepe slaap vallen en zouden wij nog tig weken lang naar dat snurkende testbeeld moeten kijken. Er was zelfs een scène waarbij men zwijgend onder een tikkende klok zat. Dat zijn de ergste scenes. Dan weet je dat de wanhoop nabij is.
De tikkende klok, een teken aan de wand.
Bij Henk gaat het helemaal fout. Yoni is taking over. Die, zoals ze zei, bij het opstaan al meteen helemaal van het opstaan was. Fiona komt er niet meer tussen. Yoni strooit met vaktermen, maakt inside boerderijgrapjes met Henk en pakt met haar zelfingenomen Carola van BZN-hoofd zelfs de moeder van Henk helemaal in.
Maar Fiona, jij hebt 1 ding wat Yoni niet heeft: ergens iets van seksappeal. Gooi die lange haren los. Knoop je overall een flink stuk open. Druk hem in een hoek. Duw hem in het hooi. Duw hem die groentenkas in en kom er pas uit wanneer er zo’n Titanic-handje op de gecondenseerde ramen staat. Het is je laatste redding, Fiona.
Ondertussen is het in Gay Capitol Paradise Of The World And The Milkyway nog altijd supergezellig, ook al moest Jacob dan weg. Vond ik jammer hoor. Ik dacht: waarom kan niks blijven zoals het is? Waarom kunnen ze niet met zijn vieren een commune beginnen? Gezellig met zijn allen de koeien de wei in duwen, en allemaal een eigen stapeltje met t-shirts in primaire kleuren.
(Sowieso werd er deze aflevering veel aan koeien gesjord zeg. Wat was dat allemaal about? Wilde iedereen eventjes de spierballen tonen? Doe dat toch gewoon in bed, zou ik zeggen.)
Nu kunnen jullie zeggen: djiez Nynke, zit niet steeds zo op die seksualiteit te hinten. Maar iedereen doet dat hoor. Zelfs Aad. Die liep tussen de distels (serieus, zijn we een keer klaar met die freakin’ distels?) heftig te flirten met Jeannet. Ze vond het een leuk werkje, zo tussen de distels. Ja, het was ook wel een echt meisjeswerkje, vond Aad. ‘Lekker punniken’. ‘Ja’, zei Jeannet, ‘ik hou wel van punniken’.
Jammer dat men er geen Barry White-muziekje onder gemonteerd heeft.
Het was duidelijk dat punniken hier een synoniem was voor zoveel, zoveel meer. We zagen al dat Aad volgende week met Jeannet achter de kas staat te tongen. Kortom: gelopen race. Lekker naar huis, andere vrouw van wie ik nog altijd de naam vergeet maar die al wel lekker uit haar schulp kruipt met haar marsepeinen roosjes op de verjaardagstaart en alles.
Bij Martin lijkt de race ook al gelopen. We zagen allemaal het handje op het handje toen Swaen vertelde over haar overleden schoonmoeder. Dat handje. Dat zegt alles. Het leek wel alsof die hand al jaren op die andere hand lag.
Maar goed, dat oppervlakkige gekwebbel en het aftasten hebben we allemaal gehad. Nu wordt het tijd voor stomende dingen, tongen en beslagen groentekassen. Ik hou ze in de gaten.
  maandag 15 oktober 2012 @ 14:55:33 #250
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_117998719
quote:
Maar Fiona, jij hebt 1 ding wat Yoni niet heeft: ergens iets van seksappeal.
Gourmetten of steengrillen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')