paaltjesvoetbal?quote:Op zondag 14 oktober 2012 20:56 schreef marcodej het volgende:
Dit soort werk was mijn allereerste zomerbaantje.
Bollen pellen, koppen snellen en knoppen plukken.quote:
De moeder van haar overleden echtgenoot is overleden.quote:
Haar ex-schoonmoeder is gestopt met roken.quote:
okeequote:Op zondag 14 oktober 2012 20:58 schreef marcodej het volgende:
[..]
Bollen pellen, koppen snellen en knoppen plukken.
quote:
Het is toch geen Big Brother waar je opgesloten zit joh.quote:
Zo is het leven (cliche x 1000)quote:
50 shadesquote:
Het blijft de KRO he...quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:02 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Het is toch geen Big Brother waar je opgesloten zit joh.
Nou ze moest nu haar kans grijpen, niet op de achtergrond blijven als Swaen weg isquote:
quote:
Yoni had die overleden ex schoonmoeder nog liggen droogneukenquote:Op zondag 14 oktober 2012 21:02 schreef Cardozo het volgende:
Yoni had nu al lang met Martin liggen droogneuken, terwijl Swaen tussen de koeien huilt.
Ze doet het juist goed door het juist nu niet te doen, ze is geen Yoni.quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:03 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Nou ze moest nu haar kans grijpen, niet op de achtergrond blijven als Swaen weg is
Nou nou nou...quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:03 schreef matthijst het volgende:
[..]
Yoni had die overleden ex schoonmoeder nog liggen droogneuken
niet zo he, over Yoniquote:Op zondag 14 oktober 2012 21:03 schreef matthijst het volgende:
[..]
Yoni had die overleden ex schoonmoeder nog liggen droogneuken
quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:03 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Om je innerlijke godin te ontdekken.
Geloof best dat Ina erg de sfeer drukte..quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:03 schreef marcodej het volgende:
Aad is ontspannen. Bevrijdt van het juk van Ina.
We weten nog niet wat ze stiekem in die taart heeft gedaan.quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:04 schreef Silenus het volgende:
Nou hup, beetje actie....weer saai vooralsnog
Nou ik weet het nietquote:Op zondag 14 oktober 2012 21:03 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ze doet het juist goed door het juist nu niet te doen, ze is geen Yoni.
Hij loopt achter zijn zaakje aan. Net zoals alle mannen.quote:
Ik vind die Jeannet inmiddels meer pinnig wijfquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |