Staat "Finale" op de bal, terwijl de strafschop in de halve finale was.quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:04 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Wat is er feitelijk onjuist volgens jou?
Dit is de finale bal daar waar Ramos zijn strafschop in de halve finale namquote:Op zondag 14 oktober 2012 21:04 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Wat is er feitelijk onjuist volgens jou?
Finale staat op alle CL-ballen.quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:05 schreef Maraten het volgende:
[..]
Staat "Finale" op de bal, terwijl de strafschop in de halve finale was.
Oke, ten eerste is dit een bal uit een heel ander seizoen en vorig jaar werden de halve en 'hele' finale met dezelfde bal gespeeld.quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit is de finale bal daar waar Ramos zijn strafschop in de halve finale nam
Oooh shit.quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:07 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Finale staat op alle CL-ballen.
[..]
Oke, ten eerste is dit een bal uit een heel ander seizoen en vorig jaar werden de halve en 'hele' finale met dezelfde bal gespeeld.
Ah dus wat je eigenlijk zegt is dat ik onrustig werd doordat de bal uit een verkeerd seizoen komt en niet perse omdat er Finale op de bal staat?quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:07 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Finale staat op alle CL-ballen.
[..]
Oke, ten eerste is dit een bal uit een heel ander seizoen en vorig jaar werden de halve en 'hele' finale met dezelfde bal gespeeld.
Wat ik wil duidelijk maken is dat jij dacht dat het een finale-bal was omdat er Finale op staat, wat onterecht is. (en dat vorig seizoen de halve finale met de finalebal werd gespeeld.quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ah dus wat je eigenlijk zegt is dat ik onrustig werd doordat de bal uit een verkeerd seizoen komt en niet perse omdat er Finale op de bal staat?
SPOILER: plaatje trainingsmissieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 19% gewijzigd door knep op 14-10-2012 21:25:50 ]♫
wat een baasquote:Op zondag 14 oktober 2012 21:09 schreef Doodloper het volgende:
https://twitter.com/FeIixBaumgartnr
zal wel al tig keer zijn gepost, maar die tweets
Ik dacht al, dit lijkt niet zo hoogquote:Op zondag 14 oktober 2012 21:13 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Dat was al van een eerdere sprong hè, zo'n half jaar geleden.
Volgens twitter niet maar goed, is sowieso een mooie fotoquote:Op zondag 14 oktober 2012 21:13 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Dat was al van een eerdere sprong hè, zo'n half jaar geleden.
Zijn sowieso totaal andere camera'squote:Op zondag 14 oktober 2012 21:15 schreef knep het volgende:
[..]
Volgens twitter niet maar goed, is sowieso een mooie foto.
Zo goed had ik die capsule nog niet bekekenquote:Op zondag 14 oktober 2012 21:16 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Zijn sowieso totaal andere camera's
quote:CAPSULE
Nine high-definition cameras
Three 4K (4,000 x 2,000-pixel) digital cinematography cameras
Three high-resolution digital still cameras
Pressurized electronics "keg" containing more than 125 electronic components and approximately two miles of wiring
PRESSURE SUIT
Three small high-definition video cameras: one on each thigh and one on Felix's chest pack
Binnenkort dus nog wel wat bijzondere beelden te zien... hopelijk dat ze openbaar worden.quote:
Natuurlijk worden die openbaar. Red Bull en meneer Baumgartner gaan hier een flink slaatje uit slaan natuurlijk.quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:25 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Binnenkort dus nog wel wat bijzondere beelden te zien... hopelijk dat ze openbaar worden.
twitter:anthonypermal twitterde op zondag 14-10-2012 om 20:28:04Not to be outdone, Pepsi is about to announce a stratosphere jump featuring Justin Bieber. Without a parachute. #livejump reageer retweet
Wil ik zien Wil ik zien Wil ik zien Wil ik zienquote:Op zondag 14 oktober 2012 21:28 schreef knep het volgende:
twitter:anthonypermal twitterde op zondag 14-10-2012 om 20:28:04Not to be outdone, Pepsi is about to announce a stratosphere jump featuring Justin Bieber. Without a parachute. #livejump reageer retweet
Er komen 2 docu's, daarin zullen die beelden wel te zien zijnquote:Op zondag 14 oktober 2012 21:25 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Binnenkort dus nog wel wat bijzondere beelden te zien... hopelijk dat ze openbaar worden.
Een droom die werkelijkheid wordtquote:Op zondag 14 oktober 2012 21:28 schreef knep het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |