ditquote:Op zondag 14 oktober 2012 20:18 schreef Paxcon het volgende:
Wat een kutstream.. Kapt hij ermee terwijl de landing plaatsvond
Gaat gewoon helemaal nergens over dit, deze red bullshitquote:Op zondag 14 oktober 2012 20:17 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Het is een project waar jaren aan gewerkt is. Als dat tot een eind komt mag je juichen imo.
bbc maakt er een docu over, zou over 4 weken worden uitgezondenquote:Op zondag 14 oktober 2012 20:19 schreef ddx het volgende:
bbc eerste engelse interview en servus duits interview
dat is een kleine stap voor een mens, een grote sprong voor de mensheidquote:Op zondag 14 oktober 2012 20:19 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Gaat gewoon helemaal nergens over dit, deze red bullshit
Haha... "kom me roepen als ze uit de ISS springenquote:Op zondag 14 oktober 2012 20:19 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Gaat gewoon helemaal nergens over dit, deze red bullshit
Dit is eerder andersom.quote:Op zondag 14 oktober 2012 20:19 schreef iFok. het volgende:
[..]
dat is een kleine stap voor een mens, een grote sprong voor de mensheid
Een grote sprong voor Felix, niet echt een stap voor de mensheid.quote:Op zondag 14 oktober 2012 20:19 schreef iFok. het volgende:
[..]
dat is een kleine stap voor een mens, een grote sprong voor de mensheid
quote:Op zondag 14 oktober 2012 20:20 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Haha... "kom me roepen als ze uit de ISS springen"
Ok bedankt voor deze mening waar niemand ook maar een fuck om geeft.quote:Op zondag 14 oktober 2012 20:21 schreef Arashimashou het volgende:
Redbull kan leuke reclames maken en leuke dingen sponsoren, maar energydrinks zijn nog steeds smerig.
Inderdaad, beter doet coca cola dit soort dingen, daar ben ik fan vanquote:Op zondag 14 oktober 2012 20:21 schreef Arashimashou het volgende:
Redbull kan leuke reclames maken en leuke dingen sponsoren, maar energydrinks zijn nog steeds smerig.
Hij heeft wel gelijkquote:Op zondag 14 oktober 2012 20:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Ok bedankt voor deze mening waar niemand ook maar een fuck om geeft.
Dat gaat niet die gaat veel te snelquote:Op zondag 14 oktober 2012 20:20 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Haha... "kom me roepen als ze uit de ISS springen"
nopequote:Op zondag 14 oktober 2012 20:19 schreef David_ het volgende:
Hij heeft dus wel de geluidsbarriere doorbroken.
28.000km /uquote:Op zondag 14 oktober 2012 20:22 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Dat gaat niet die gaat veel te snel
Want de sensoren die dat meten en doorsturen naar je pc zijn zo accuraat?quote:Op zondag 14 oktober 2012 20:23 schreef bonke het volgende:
[..]
nope
zoals je zag kwam die niet boven de 1200 km maar bleef hangen middenin de 1100
Op de grond ja, maar hij zat in de lucht.quote:Op zondag 14 oktober 2012 20:23 schreef bonke het volgende:
[..]
nope
1236 is geluidsbariere
onzin. Zwaar afhankelijk van de dichtheid van het medium, dus de luchtdruk.quote:Op zondag 14 oktober 2012 20:23 schreef bonke het volgende:
[..]
nope
1236 is geluidsbariere
no shit, sherlockquote:Op zondag 14 oktober 2012 20:22 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Dat gaat niet die gaat veel te snel
Helemaal alleen met 3 mensen die na 10 seconden uit een helikopter kwamen.quote:Op zondag 14 oktober 2012 20:26 schreef Curve_Fever het volgende:
[..]
Hellemaal alleen, terwijl toch 6 miljoen mensen hem zien
Laat die Kittinger ook eentje zelf houdenquote:Op zondag 14 oktober 2012 20:25 schreef Dawnbreaker het volgende:
wel jammer dat het vrije val record waarschijnlijk niet verbroken is
quote:Op zondag 14 oktober 2012 20:28 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
minder dan dat er verdient wordt met blikjes suikerdrank
Omdat ie door de straat gingquote:Op zondag 14 oktober 2012 20:29 schreef Curve_Fever het volgende:
en waarom zie ik nu in godsnaam een space shuttle op straat staan?
Hoe kan dat dat hij vanaf veel hoger springt en toch niet langer in de vrije val is geweest?quote:Record unbroken:
Time elapsed in free fall.
Hij ging te snel, de baas.quote:Op zondag 14 oktober 2012 20:29 schreef vosss het volgende:
[..]
Hoe kan dat dat hij vanaf veel hoger springt en toch niet langer in de vrije val is geweest?
Parachute een beetje te vroeg geopend? Hij zat volgens mij op iets van 4:16 toen de chute open ging en record staat op 4:36 dacht ik.
Die 20 seconden konden er niet meer bij?
Jup. Dat komt omdat er veel vocht in zijn helm kwam.quote:Op zondag 14 oktober 2012 20:29 schreef vosss het volgende:
[..]
Hoe kan dat dat hij vanaf veel hoger springt en toch niet langer in de vrije val is geweest?
Parachute een beetje te vroeg geopend? Hij zat volgens mij op iets van 4:16 toen de chute open ging en record staat op 4:36 dacht ik.
Schreeuwde hij toen niet dat z'n faceplate mistig werd? "It's hell!"quote:Op zondag 14 oktober 2012 20:29 schreef vosss het volgende:
[..]
Laatste "reis" van Endeavour OV-105quote:Op zondag 14 oktober 2012 20:29 schreef Curve_Fever het volgende:
en waarom zie ik nu in godsnaam een space shuttle op straat staan?
Blijkbaar niet.quote:Op zondag 14 oktober 2012 20:29 schreef vosss het volgende:
[..]
De Endeavor werdt naar een museum getransporteerd via de wegquote:
het moet nog officieel bevestigd worden, maar ik ben er redelijk zeker van de langste vrije val niet gehaald is, geluidsbarriere weet ik nietquote:Op zondag 14 oktober 2012 20:32 schreef Geo4kant het volgende:
Welke record heeft hij nu wel en niet
Wel:
Hoogste balloon vaart?
Snelste vrije val
Niet:
Langste vrije val
Door de geluidsbarriere
?
Hoogste ballonvaartquote:Op zondag 14 oktober 2012 20:32 schreef Geo4kant het volgende:
Wel:
Hoogste balloon vaart?
Snelste vrije val
Niet:
Langste vrije val
Door de geluidsbarriere
?
Op 4,16 ging zn chute open. Ik neem aan dat die timer er geen 20 seconden naast zit.quote:Op zondag 14 oktober 2012 20:33 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
het moet nog officieel bevestigd worden, maar ik ben er redelijk zeker van de langste vrije val niet gehaald is, geluidsbarriere weet ik niet
waar zie je die?quote:Op zondag 14 oktober 2012 20:34 schreef ddx het volgende:
En gewoon live beelden van heli die andere heli waar hij inzit filmt
Echt zo van tja wat moeten we anders uitzenden.
Geluidsbarriere wel.quote:Op zondag 14 oktober 2012 20:32 schreef Geo4kant het volgende:
Wel:
Hoogste balloon vaart?
Snelste vrije val
Niet:
Langste vrije val
Door de geluidsbarriere
?
die condensjurk die je om straaljagers heen ziet bedoel je? Daarvoor ontbreekt het materiaal op die hoogtequote:Op zondag 14 oktober 2012 20:34 schreef MilaNL het volgende:
Als hij door de geluidsbarriere was gegaan dan had je dat toch moeten kunnen zien?
volgens mij wel hoor, dan zou hij de eerste mens zijn die buiten een vliegtuig of ander voertuig door de barriere is gegaanquote:Op zondag 14 oktober 2012 20:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoogste ballonvaart
Hoogste sprong
misschien ook wel snelste vrije val
Niet: langste vrije val qua tijdsduur
of je al of niet door de GB heen gegaan bent is geen record.
Ah, dankquote:Op zondag 14 oktober 2012 20:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
die condensjurk die je om straaljagers heen ziet bedoel je? Daarvoor ontbreekt het materiaal op die hoogte
Als hij het nu niet is dan kan hij het alsnog worden, een ander keertje. Het is in elk geval niet een record wat je kan BREKENquote:Op zondag 14 oktober 2012 20:35 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
volgens mij wel hoor, dan zou hij de eerste mens zijn die buiten een vliegtuig of ander voertuig door de barriere is gegaan
haha wat een faal zeg, klopt geen zak van wat een facepalm moment weerquote:Op zondag 14 oktober 2012 20:35 schreef GuitarJJ het volgende:
NU.nl heeft volgens mij gewoon een van te voren geschreven artikel geplaatst
...maakte hij de hoogste parachutesprong en de langste vrije val ooit.
De reis omhoog, met een 230 meter hoge heliumballon met daaronder een ruimtecapsule naar ruim 36 kilometer hoogte, duurde ruim 2,5 uur.
Wel:quote:Op zondag 14 oktober 2012 20:32 schreef Geo4kant het volgende:
Wel:
Hoogste balloon vaart?
Snelste vrije val
Niet:
Langste vrije val
Door de geluidsbarriere
?
maar er werd gezegd dat het geen record zou zijn, maar dat zou het wel zijn, of het nu het eerste record is of dat een oud record verbroken wordt maakt dan niet uitquote:Op zondag 14 oktober 2012 20:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als hij het nu niet is dan kan hij het alsnog worden, een ander keertje. Het is in elk geval niet een record wat je kan BREKEN
Onscherp... Maar dat mag de vreugde niet drukkenquote:
een proefsprong van 7 maanden geleden idd. En nu?quote:Op zondag 14 oktober 2012 20:36 schreef -CRASH- het volgende:
Red Bull Stratos: Felix Baumgartner Jumps from 71,580 feet
Blijft toch verdacht dat we de hele tijd gedurende de video geen een keer zijn gezicht hebben gezien, door die zonne klep. Zeker voor reclame/ documentaire was het veel handiger/ winstgevender geweest om zijn gezicht te laten zien. Had zeker in de dichte capsule gewoon gekund. Dit zaakje stinkt.quote:
quote:Op zondag 14 oktober 2012 20:40 schreef borbit het volgende:
[..]
Blijft toch verdacht dat we de hele tijd gedurende de video geen een keer zijn gezicht hebben gezien, door die zonne klep. Zeker voor reclame/ documentaire was het veel handiger/ winstgevender geweest om zijn gezicht te laten zien. Had zeker in de dichte capsule gewoon gekund. Dit zaakje stinkt.
Tuurlijk zat er een pop in, dat weten we allemaalquote:Op zondag 14 oktober 2012 20:40 schreef borbit het volgende:
[..]
Blijft toch verdacht dat we de hele tijd gedurende de video geen een keer zijn gezicht hebben gezien, door die zonne klep. Zeker voor reclame/ documentaire was het veel handiger/ winstgevender geweest om zijn gezicht te laten zien. Had zeker in de dichte capsule gewoon gekund. Dit zaakje stinkt.
Ga je voor de koelkast....quote:Op zondag 14 oktober 2012 20:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
een proefsprong van 7 maanden geleden idd. En nu?
quote:Op zondag 14 oktober 2012 20:40 schreef borbit het volgende:
[..]
Heb het gezicht vaak genoeg gezien tijdens de live beeldenquote:Op zondag 14 oktober 2012 20:40 schreef borbit het volgende:
[..]
Het blijft verdacht, je ziet zijn gezichte helemaal niet. En dan doen ze het op een verlaten oord als de woestijn van new mexico. Gewoon die pop (robot) laten vallen in de woestijn, en die felix uit een vliegtuigje laten springen. Niemand die iets kan controleren hier. Als hij het echt gedaan had hadden ze hem wel op Time's Square laten landen. Zou ook veel betere reclame voor de sponsor zijn.quote:Op zondag 14 oktober 2012 20:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tuurlijk zat er een pop in, dat weten we allemaal![]()
En wie zegt dat jij echt bentquote:Op zondag 14 oktober 2012 20:44 schreef borbit het volgende:
[..]
Het blijft verdacht, je ziet zijn gezichte helemaal niet. En dan doen ze het op een verlaten oord als de woestijn van new mexico. Gewoon die pop (robot) laten vallen in de woestijn, en die felix uit een vliegtuigje laten springen. Niemand die iets kan controleren hier. Als hij het echt gedaan had hadden ze hem wel op Time's Square laten landen. Zou ook veel betere reclame voor de sponsor zijn.
Je bent niet grappig. Ga dan weg.quote:Op zondag 14 oktober 2012 20:44 schreef borbit het volgende:
[..]
Het blijft verdacht, je ziet zijn gezichte helemaal niet. En dan doen ze het op een verlaten oord als de woestijn van new mexico. Gewoon die pop (robot) laten vallen in de woestijn, en die felix uit een vliegtuigje laten springen. Niemand die iets kan controleren hier. Als hij het echt gedaan had hadden ze hem wel op Time's Square laten landen. Zou ook veel betere reclame voor de sponsor zijn.
En dan met je aars op de punt van het ESB vallen.quote:Op zondag 14 oktober 2012 20:44 schreef borbit het volgende:
[..]
Idd, en het is ook veel goedkoper zoquote:Op zondag 14 oktober 2012 20:44 schreef borbit het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |