ik zet voor de zekerheid mn helm op. Je weet nooit wat voor een flinke rukwind van zich laat horenquote:
Alleen tweets van Nico mogenquote:Op zondag 14 oktober 2012 20:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
Niet elke tweet is het vermelden waard.
BBC World News op televisiequote:Op zondag 14 oktober 2012 20:19 schreef Bienelientjee het volgende:
ARE YOU FUCKING KIDDING ME!
Echt halverwege zijn sprong, sloeg hier AL het internet eruit! ALLES!Nu heb ik hem niet eens zien landen!
![]()
niets , 10 miljoen alleen.quote:Op zondag 14 oktober 2012 20:20 schreef iBenny het volgende:
Maar hoeveel kost dit grapje nou eigenlijk?
nee, die valt op de maanquote:Op zondag 14 oktober 2012 20:20 schreef Parafernalia het volgende:
wat gaat er met die capsule gebeuren? valt die terug naar aarde?
Ja,z e moeten toch iets lullequote:Op zondag 14 oktober 2012 20:20 schreef Karina het volgende:
Nu worden nog even de rampscenario's doorgenomen op BBC World.
Helium eruit laten, en rustig laten zakken lijkt mequote:Op zondag 14 oktober 2012 20:20 schreef Parafernalia het volgende:
Die landt op jou harses. Gewoon omdatquote:
Snelheidsmeter wees 1179 aan en ging toen omlaag. Maar ik weet niet hoe betrouwbaar die stats zijn. Confirmatie moet nog komen lijkt me.quote:Op zondag 14 oktober 2012 20:20 schreef Sautor het volgende:
Hoe weet iedereen nu dat hij Mach 1 niet gehaald heeft?
Waar slaat dit op?quote:
Nee loskoppelen en terug met parachute, waren net beelden van.quote:Op zondag 14 oktober 2012 20:21 schreef Sautor het volgende:
[..]
Helium eruit laten, en rustig laten zakken lijkt me
En overmorgen is iedereen hem weer zo goed als vergetenquote:
Nee.quote:Op zondag 14 oktober 2012 20:21 schreef Arcee het volgende:
[..]
Waar slaat dit op?
Hoogste sprong was toch gewoon het doel?
De ballon is afgekoppeld en de capsule komt ook met een parachute naar beneden.quote:Op zondag 14 oktober 2012 20:20 schreef Parafernalia het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |