Doet me meteen denken aan Butters. Heeft 'ie ook wel wat van weg, met zijn kuif.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:43 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Dat wordt dus een weekje huisarrest
Waar heeft hij dat gemeld eigenlijk? Kan het nergens vinden namelijkquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:19 schreef marcodej het volgende:
[..]
Reuters-journalist meldt dat zijn vader, oom en stiefvader lid zijn van het LuxADA en dus de verhoren deden...
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Waar heeft hij dat gemeld eigenlijk? Kan het nergens vinden namelijk
Ondertussen zou ook Leipheimer zijn ontslagen bij OPQStwitter:julienpretotRTR twitterde op dinsdag 16-10-2012 om 17:49:30No wonder Schleck is optimistic, he appeared before his father, uncle, step father #bringonusada reageer retweet
Gelukkig hebben we Patrick Lefevere nog om de schone sport te verdedigenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:19 schreef kikoooooo het volgende:
[ afbeelding ]
En de volgende kop rolt.
Quickstep ontslaat Leipheimer
Heb je helemaal gelijk in, en ik vind ook sowieso dat de dopingstrijd veel harder gevoerd moet worden in de sportwereld.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 11:19 schreef Ereinion het volgende:
[..]
We moeten dus een illusie in stand houden om te voorkomen dat het publiek afhaakt wanneer ze een realistisch beeld krijgen van het dopinggebruik in de topsport? Misschien is die topsport dan wel helemaal de moeite van het beschermen niet waard...
Overigens denk ik dat de wielersport wel bewijst dat onophoudelijke dopingschandalen nog niet hoeft te betekenen dat het publiek zich terugtrekt. Maar zelfs als het ontmaskeren van sommige sporters lange termijn schade zou toebrengen aan de aandacht en geld in de topsport, dan nog zou ik het de moeite waard vinden om het aan te doen. Je hebt nou eenmaal bepaalde regels die je moet naleven, en je hebt ook een verplichting aan de atleten die het wel clean proberen.
Sanchez met zijn groeihormonen gezichtquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:40 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]![]()
![]()
Die reactie van Rabo m.b.t. LL Sanchez is ook wel triest.
twitter:inrng twitterde op dinsdag 16-10-2012 om 19:46:03The full press statement by Omerta Pharma-Quick Sack http://t.co/xlz5yMlX reageer retweet
Die zijn gewoon blij dat ze op deze manier vrij eenvoudig van een zwaar contract van iemand op leeftijd kunnen afgeraken natuurlijk ...quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:51 schreef baggerbaas het volgende:
twitter:inrng twitterde op dinsdag 16-10-2012 om 19:46:03The full press statement by Omerta Pharma-Quick Sack http://t.co/xlz5yMlX reageer retweet
Als de UCI en WADA dat pikken dan gaat de corruptie ver.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:11 schreef marcodej het volgende:
Geen wonder dat Fränk gisteren zo optimistisch was over zijn verhoor bij het Luxemburgse Anti-doping comité. Hij zat tegenover zijn vader, oom en stiefvader.
De fuck.
Als Leipheimer naar de rechter stapt, denk ik dat dat wel meevalt met dat 'vrij eenvoudig'.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:57 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
vrij eenvoudig van een zwaar contract van iemand op leeftijd kunnen afgeraken natuurlijk ...
Als het echt waar is moet dit toch opgepakt worden door journalisten?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:12 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Als de UCI en WADA dat pikken dan gaat de corruptie ver.
Diezelfde journalisten die al jaren alle zaken aanpakken?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:21 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Als het echt waar is moet dit toch opgepakt worden door journalisten?
In het huidige tijdsbestek wil men daar wel op duiken. Ook niet sportjournalisten die minder last hebben van de normen en waarden van de wielervolgersquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:28 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Diezelfde journalisten die al jaren alle zaken aanpakken?
Denk je? Een dopingschorsing uitzitten lijkt me in alle gevallen wel een redelijk basis voor een ontslag.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:59 schreef Zelva het volgende:
[..]
Als Leipheimer naar de rechter stapt, denk ik dat dat wel meevalt met dat 'vrij eenvoudig'.
Als de ploeg hem daar toe aanzette kan en hij wil een schadevergoeding, dan kan je een rasmussen-zaak krijgen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:13 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Denk je? Een dopingschorsing uitzitten lijkt me in alle gevallen wel een redelijk basis voor een ontslag.
Alleen al voor het feit dat het voor een ontslag op staande voet inmiddels rijkelijk te laat is, dat moet dan ook echt op staande voet zijn, niet eens een keertje een week later, heeft Leipheimer al een zaak. Tenminste, in Nederland dan, weet niet hoe het precies in Belgiė zit, maar kan me niet voorstellen dat het veel anders is.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:13 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Denk je? Een dopingschorsing uitzitten lijkt me in alle gevallen wel een redelijk basis voor een ontslag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |