Inderdaadquote:
Nu de zwemmers nogquote:
Cielo was ook niet zuiver, wat daar nou gebeurt is heb ik geen flauw idee van. Bernard had gewoon verschrikkelijk veel voordeel van die zwempakken (ook doping?). Ye en Sun, geen idee, maar de Amerikanen roepen het hardst en kijk waar zij nu mee zitten.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:22 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Nu de zwemmers nogOf denk je dat pakweg Bernard en Cielo zuiver zijn
Om over een Ye en Sun nog maar te zwijgen
Ik noem maar gewoon random wat namenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:23 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Cielo was ook niet zuiver, wat daar nou gebeurt is heb ik geen flauw idee van. Bernard had gewoon verschrikkelijk veel voordeel van die zwempakken (ook doping?). Ye en Sun, geen idee, maar de Amerikanen roepen het hardst en kijk waar zij nu mee zitten.
Ja wou ik net over beginnen. Ik weet nog wel hoe boos ik was.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:25 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik noem maar gewoon random wat namen
Maar ik zou die Tunisier als eerste tippen
Boos waarop precies?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:25 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja wou ik net over beginnen. Ik weet nog wel hoe boos ik was.
Nou, zwemmen is toch wel een sport waarin weinig doping wordt gebruikt (of over gemeld wordt...quote:
Maar wel terugkomen en nog even 2 gouden Olympische medailles ophalenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:25 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja wou ik net over beginnen. Ik weet nog wel hoe boos ik was.
En brons.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:27 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar wel terugkomen en nog even een gouden medaille ophalen
Oh ja, 2 goud en brons totaal dusquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:28 schreef DeLuna het volgende:
[..]
En brons.![]()
Ach. Ik blijf er altijd vanuit gaan dat iemand clean is. Ik heb wel genoten van die race en zijn taktiek..
Ja, ik weet het ook niet. Stel dat zo iemand wel onschuldig is, of weer helemaal clean..quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:29 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Oh ja, 2 goud en brons totaal dus
Dat hele verhaal met Cielo vond ik ook maar vaag, ik was echt blij toen hij in Londen buiten het podium viel op de 50![]()
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:11 schreef marcodej het volgende:
Geen wonder dat Fränk gisteren zo optimistisch was over zijn verhoor bij het Luxemburgse Anti-doping comité. Hij zat tegenover zijn vader, oom en stiefvader.
De fuck.
Reuters-journalist meldt dat zijn vader, oom en stiefvader lid zijn van het LuxADA en dus de verhoren deden...quote:
Echt?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:11 schreef marcodej het volgende:
Geen wonder dat Fränk gisteren zo optimistisch was over zijn verhoor bij het Luxemburgse Anti-doping comité. Hij zat tegenover zijn vader, oom en stiefvader.
De fuck.
De fuck.
serieus?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:11 schreef marcodej het volgende:
De fuck.
De fuck.
Julien Pretot is normaal gezien wel een betrouwbare bron, dus ik zou zeggen van wel.quote:
De fuck.
Dat wordt dus een weekje huisarrestquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:11 schreef marcodej het volgende:
De fuck.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |