Natuurlijk ken ik joppiesaus.quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:52 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ken je de joppiesaus niet? Die hebben ze hier bij onze friettent
quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Natuurlijk ken ik joppiesaus.Maar niet op een frikandel.
Kan prima hoorquote:Op zondag 14 oktober 2012 18:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Natuurlijk ken ik joppiesaus.Maar niet op een frikandel.
Heb wel erger gehad. Vroeger had ik dagen dan leefde ik op droog tarwebrood en magere stortbetonkwart gemengd met vitamine bruistabletquote:Op zondag 14 oktober 2012 18:51 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik leefde vandaag op bastognekoeken, taaitaai, en frituur
Nee.quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:53 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Kan prima hoor
Mayo met uitjes kan ook
quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Heb wel erger gehad. Vroeger had ik dagen dan leefde ik op droog tarwebrood en magere stortbetonkwart gemengd met vitamine bruistablet
(no joke)
quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee.
Curry, mayo, uitjes. Einde discussie.
stortbeton?quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Heb wel erger gehad. Vroeger had ik dagen dan leefde ik op droog tarwebrood en magere stortbetonkwart gemengd met vitamine bruistablet
(no joke)
Ik leef wel eens op rozijnen, mayonaise en smeerleverworst.quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
(no joke)
[..]
Nee.
Van die magere kwarkzoals de basismarkt ze had. die kwart was echt supergoedkoop, daarom kocht ik het ookquote:
had je geen geld noes?quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Van die magere kwarkzoals de basismarkt ze had. die kwart was echt supergoedkoop, daarom kocht ik het ook
ahh ok.quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Van die magere kwarkzoals de basismarkt ze had. die kwart was echt supergoedkoop, daarom kocht ik het ook
[..]
Nee.
Wat hebben wij fokkers toch een hoop met elkaar gemeen he!quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik leef wel eens op rozijnen, mayonaise en smeerleverworst.
Een bak met keukenpapier, daar in gooien, wat zout, husselen, en dat scheelt al een hoop.quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:55 schreef Vinniiee het volgende:
Misschien dat ik een zooi frikandellen ga eten, eens kijken of we die nog hebben.
Friet moet ik niet want daar blijft altijd een hele zooi vet aan hangen, wat dan lekker je bord vol laat lopen
Dan eet jij slechte friet.quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:55 schreef Vinniiee het volgende:
Misschien dat ik een zooi frikandellen ga eten, eens kijken of we die nog hebben.
Friet moet ik niet want daar blijft altijd een hele zooi vet aan hangen, wat dan lekker je bord vol laat lopen
quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:55 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ligt aan mijn stemming.
Op brood is kroket duidelijk wel beter though.
quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wat hebben wij fokkers toch een hoop met elkaar gemeen he!
quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, ik vrat voor 3 gulden per dag.
Hmm, das wel een goed idee.quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:55 schreef Murdera het volgende:
[..]
Een bak met keukenpapier, daar in gooien, wat zout, husselen, en dat scheelt al een hoop.
Nee, want dat eet ik niet. Het vet is dan niet goed denk ik.quote:
Bazenwinkel was datquote:Op zondag 14 oktober 2012 18:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Die zijn leuk.quote:
Die zitten niet op Fok!quote:
Tummy rub?quote:
Dan heb je het vet waarschijnlijk ook te koud staan.quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm, das wel een goed idee.
[..]
Nee, want dat eet ik niet. Het vet is dan niet goed denk ik.
* Fera wrijft over Aldo's buikjequote:
Staat op 190 graden.quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dan heb je het vet waarschijnlijk ook te koud staan.
quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
Eigenlijk is fok gewoon een Text Based RPG
van je mama?quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:00 schreef kingtoppie het volgende:
Over buikbehandelingen gesproken..
Ik kreeg er laatst ook een
quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:56 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
corrisjeer mei corrigeer mij maar met argressie Liefde![]()
quote:
Diarree?quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:00 schreef kingtoppie het volgende:
Over buikbehandelingen gesproken..
Ik kreeg er laatst ook een
vast wel, maar waarom zou je dat doen?quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Fallout is wel tof? Is het te modden??
jaquote:Op zondag 14 oktober 2012 19:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Fallout is wel tof? Is het te modden??
Soms wel.quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
Eigenlijk is fok gewoon een Text Based RPG
Ow ik had mijn hoed en mantel niet aanquote:Op zondag 14 oktober 2012 19:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik absorbeer ze met mijn level 8o expanding goedendag of fire and steam
Bewijs maar?quote:
Omdat modden ontzettend tof is?quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:03 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
vast wel, maar waarom zou je dat doen?
3quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Alright dan! Ga ik kijken of het nog te kopen is. Was het nieuwste deel niet fallout 2 btw?
Arme jij.quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:00 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik heb stiekum ook last van mijn lies van hockey
quote:
quote:
quote:
Mazzelpik ben jijquote:Op zondag 14 oktober 2012 19:02 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee iets met kusjes oid ik vond het wel erg fijn.
Jong? jij?quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:11 schreef Evie het volgende:
[..]
Een boel mensen zouden hier kunnen beamen dat ik er gewoon uitzie als een jonge dame hoor![]()
Dat maakt je nog geen dame. Tenzij een van die mensen je ook naakt heeft gezienquote:Op zondag 14 oktober 2012 19:11 schreef Evie het volgende:
[..]
Een boel mensen zouden hier kunnen beamen dat ik er gewoon uitzie als een jonge dame hoor![]()
Jep..quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:11 schreef Evie het volgende:
[..]
Mazzelpik ben jijwhehe de enige buikbehandeling die ik vorige maand heb gehad was ultieme diarree
Evie is knap.quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:11 schreef Evie het volgende:
[..]
quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat maakt je nog geen dame. Tenzij een van die mensen je ook naakt heeft gezien
Nee, ik kan niet ontkennen dat je er uitziet als een jonge bloemquote:Op zondag 14 oktober 2012 19:12 schreef Evie het volgende:
[..]
Op het oog![]()
![]()
Of vind je me er uit zien als een oude tang?
Dan moet ik je maar op je woord gelovenquote:Op zondag 14 oktober 2012 19:13 schreef Evie het volgende:
[..]is er een die dat heeft idd.. maar die is er nu niet
Dank je.quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:13 schreef Evie het volgende:
[..]thnx jij bent ook een enorm mooi meisje om te zien
![]()
![]()
Wie, ik en Evie?quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:14 schreef kingtoppie het volgende:
Jullie houden beide van vrouwen ook?
quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:14 schreef kingtoppie het volgende:
quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:14 schreef kingtoppie het volgende:
Ik vraag me nog wel steeds af wat die rare bobbel in haar broek wasquote:Op zondag 14 oktober 2012 19:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan moet ik je maar op je woord geloven
Dat was haar knuffeltruiquote:Op zondag 14 oktober 2012 19:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik vraag me nog wel steeds af wat die rare bobbel in haar broek was
quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die moet ze dicht bij d'r dragen, anders jatten mensen 'm.quote:
Bij de meet waar ik bij was wel, ik heb getracht de trui nog te bemachtigen maar ze beet mequote:Op zondag 14 oktober 2012 19:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die had ze toen niet bij volgens mij
Ooooooowwquote:
Je hebt gelijk. Ik vond mezelf even belangrijker.quote:
Nu ik er over na denk, inderdaadquote:Op zondag 14 oktober 2012 19:16 schreef Evie het volgende:
[..]je hebt me nog nooit met een broek aan gezien man
Vind je het erg dat ik daar geen uitspraken over doe?quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik was die meet zo mak als een lammetje bij Evie.quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:16 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Bij de meet waar ik bij was wel, ik heb getracht de trui nog te bemachtigen maar ze beet me
[..]
Oooooooww![]()
![]()
![]()
Ze heeft me nog een uur wakker gehouden om vervolgens zelf als een blok in slaap te vallenquote:Op zondag 14 oktober 2012 19:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik was die meet zo mak als een lammetje bij Evie.
quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik was die meet zo mak als een lammetje bij Evie.
Death Note.quote:
Kom je het brengen?quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:29 schreef Evie het volgende:
[..]
thnx:*
Zal ik gaan voor:
Japans; Indiaas of spare ribs????
Ik vind het wel een uitzondering betreft anime. Mijn ex vond het steengoed en die hield er helemaal niet van.quote:
Ik heb geen tijd om het op te halenquote:Op zondag 14 oktober 2012 19:30 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee je moet het ophalen, dan maar indiaas doen?
Ieder zijn smaakquote:Op zondag 14 oktober 2012 19:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind het wel een uitzondering betreft anime. Mijn ex vond het steengoed en die hield er helemaal niet van.
Klopt. Maar wat ik bedoel is dat je het een kans kan geven, ook al hou je niet van anime.quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:32 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ieder zijn smaak.
Ik heb wel wat afleveringen gezien van andere series maar die trokken me gewoon niet zo.
True, ik ben altijd wel voorstander om nieuwe dingen te proberenquote:Op zondag 14 oktober 2012 19:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Klopt. Maar wat ik bedoel is dat je het een kans kan geven, ook al hou je niet van anime.Daarna kun je altijd nog zeggen dat het niks is.
Goeie eigenschap.quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
True, ik ben altijd wel voorstander om nieuwe dingen te proberen
Bier omdat het kanquote:Op zondag 14 oktober 2012 19:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
Fuck.. Thee of Bier.. Ik weet het niet..
Dank jequote:
Welke smaak?quote:
Dat wil ik ook nog eens doen. Gewoon spontaan ergens heen gaan.quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:42 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dank je![]()
Ik ga volgend jaar toch de stoute schoenen aan doen en een last minute vlucht boeken, rest zie ik wel
Lekker, misschien heeft Vinnie nog een beetje ijs over zoquote:
Spontaan kan helaas niet ivm werkquote:Op zondag 14 oktober 2012 19:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat wil ik ook nog eens doen. Gewoon spontaan ergens heen gaan.
Smakkelijk!quote:
Ik zou ook gewoon liever de auto pakken en lekker een eind weg scheuren.. Maarja, verplichtingen en werk enzo.. Dat wil ik toch niet op het spel zetten..quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Spontaan kan helaas niet ivm werk
Wel een willekeurige plek opzoeken en daar alles maar zien te regelen
[..]
Smakkelijk!![]()
Ik wil naar Aziequote:Op zondag 14 oktober 2012 19:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik zou ook gewoon liever de auto pakken en lekker een eind weg scheuren.. Maarja, verplichtingen en werk enzo.. Dat wil ik toch niet op het spel zetten..
Roadtripquote:Op zondag 14 oktober 2012 19:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik zou ook gewoon liever de auto pakken en lekker een eind weg scheuren.. Maarja, verplichtingen en werk enzo.. Dat wil ik toch niet op het spel zetten..
Mjah, zoiets wil ik volgend jaar gaan doen in m'n vakantie denk ik.. Dit jaar word 't m nietquote:Op zondag 14 oktober 2012 19:52 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik wil naar Azie. 2 jaar geleden door Frankrijk gereden op de bonnefooi met mijn ex
(toen we nog iets hadden).
Alleen of met vrienden?quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mjah, zoiets wil ik volgend jaar gaan doen in m'n vakantie denk ik.. Dit jaar word 't m niet
Dit jaar voor mij ook niet meerquote:Op zondag 14 oktober 2012 19:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mjah, zoiets wil ik volgend jaar gaan doen in m'n vakantie denk ik.. Dit jaar word 't m niet
Dit jaar is ook nog maar 2,5 maand langquote:Op zondag 14 oktober 2012 19:56 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dit jaar voor mij ook niet meer. Te weinig dagen over
Hmm.. Met vrienden wordt lastig, maar dunno, misschien alleen, met meerdere of relatie..quote:
Okequote:Op zondag 14 oktober 2012 19:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hmm.. Met vrienden wordt lastig, maar dunno, misschien alleen, met meerdere of relatie..
Wijntje erbijquote:
Gewoon, een graadje of 35 denk ik, zoals ieder normaal mens?quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Okevriend(en) is leuk om op vakantie te gaan. Relatie? Vertel hoe heet is ze?
quote:Op zondag 14 oktober 2012 20:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Gewoon, een graadje of 35 denk ik, zoals ieder normaal mens?
Haha LOL, maar is er al spraken van iemand of is dat een wens?quote:Op zondag 14 oktober 2012 20:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Gewoon, een graadje of 35 denk ik, zoals ieder normaal mens?
Iemand.quote:Op zondag 14 oktober 2012 20:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Haha LOL, maar is er al spraken van iemand of is dat een wens?
quote:
Ik ben heel nieuwsgierigquote:
Niet goed genoeg dus, anders had je het al kunnen wetenquote:
quote:
Dat dus, geen woord gelogenquote:Op zondag 14 oktober 2012 20:08 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Tijnbrein om je uit de verlossing te helpen. Ik bén zijn 'iemand'
Leuk voor julliequote:
Weer een vrijgezelle Fokster minder voor de vrijgezelle Fokkersquote:Op zondag 14 oktober 2012 20:13 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Dankjeen een heel leuk setje hoor
Hahha.. sorry schatquote:Op zondag 14 oktober 2012 20:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Weer een vrijgezelle Fokster minder voor de vrijgezelle Fokkers
Eigenlijk is Fok! gewoon een datingsite, gratis en vast met meer succes verhalen dan de echte datingsitesquote:
Nou, heb er weinig van gemerktquote:Op zondag 14 oktober 2012 20:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Eigenlijk is Fok! gewoon een datingsite, gratis en vast met meer succes verhalen dan de echte datingsites
Niet voor mij hoor, ben al jaaaren niet meer vrijgezelquote:
Dit klopt dus helemaal.quote:Op zondag 14 oktober 2012 20:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Eigenlijk is Fok! gewoon een datingsite, gratis en vast met meer succes verhalen dan de echte datingsites
Ok. Dan.quote:Op zondag 14 oktober 2012 20:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Niet voor mij hoor, ben al jaaaren niet meer vrijgezel
Er zijn zelfs Fok!baby'squote:Op zondag 14 oktober 2012 20:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Lijkt het soms wel opquote:Op zondag 14 oktober 2012 20:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan komt dat nog welquote:Op zondag 14 oktober 2012 20:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nou, heb er weinig van gemerkt
Nounou, nu moet je niet overdrijven héquote:Op zondag 14 oktober 2012 20:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
Dit was overigens gewoon een gelukstreffer.. Een blind schot en precies in de roos
Leersequote:Op zondag 14 oktober 2012 20:17 schreef MissExpert het volgende:
Nu ga ik weer voor een toets leren. Tot vanavond later
Knuffelkusjekroelkroel
quote:Op zondag 14 oktober 2012 20:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
Dit was overigens gewoon een gelukstreffer.. Een blind schot en precies in de roos
Leerzequote:Op zondag 14 oktober 2012 20:17 schreef MissExpert het volgende:
Nu ga ik weer voor een toets leren. Tot vanavond later
Knuffelkusjekroelkroel
Vind het leuk voor je hoorquote:Op zondag 14 oktober 2012 20:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Standaard Fok! vraag, ik had beter verwacht van je
Positief denkenquote:Op zondag 14 oktober 2012 20:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Geloof ik niks van
Waarom zou het voor mij in 2 jaar anders zijn dan 2 jaar geleden?
Ik Fok al een jaar of 10, dus ik zou je adem er niet op inhoudenquote:Op zondag 14 oktober 2012 20:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Geloof ik niks van
Waarom zou het voor mij in 2 jaar anders zijn dan 2 jaar geleden?
Ik zoek gewoon eldersquote:
Ben jij nog wel vrijgezellig?quote:Op zondag 14 oktober 2012 20:18 schreef Evie het volgende:
[..]
Vind het leuk voor je hoor![]()
Voor jullie dan
Goed, blijf ik positief denkenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb overigens wel bewijs hoor, maar geen idee of ME d'r hoofd op Fok wil hebben..quote:Op zondag 14 oktober 2012 20:18 schreef Evie het volgende:
[..]
Vind het leuk voor je hoor![]()
Voor jullie dan
Daar ga ik natuurlijk niet op zitten wachtenquote:Op zondag 14 oktober 2012 20:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik Fok al een jaar of 10, dus ik zou je adem er niet op inhouden
Heb jij een fok!ker dan geschaakt?quote:
Ben er nu mee bezig. Vraagje kan iemand Pools?quote:Op zondag 14 oktober 2012 20:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ga ik ook doen, maar nu nog eventjes niet.
Ik vond het nog meevallen.. Die eerdere storing had ik geen last van.. Deze wel..quote:Op zondag 14 oktober 2012 20:18 schreef MissExpert het volgende:
Whatsapp heeft de laatste tijd echt achterlijk veel problemen. Echt kut gewoon.
Ikke niet. Kunnen zij geen Duits/Engels dan?quote:Op zondag 14 oktober 2012 20:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Heb jij een fok!ker dan geschaakt?
[..]
Ben er nu mee bezig. Vraagje kan iemand Pools?
quote:Op zondag 14 oktober 2012 20:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Heb jij een fok!ker dan geschaakt?
Ook nog alive and kicking!quote:Op zondag 14 oktober 2012 20:21 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
still alive and kickingen jij?
met een rietje gaat het wel makkelijkerquote:Op zondag 14 oktober 2012 20:21 schreef Vinniiee het volgende:
Hello. Ijs gesmolten, eet wel makkelijk
Zij wel haar ouders nietquote:Op zondag 14 oktober 2012 20:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ikke niet. Kunnen zij geen Duits/Engels dan?
Zo erg is het nietquote:Op zondag 14 oktober 2012 20:21 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
met een rietje gaat het wel makkelijker
moet scriptie herschrijven en dan klaarquote:Op zondag 14 oktober 2012 20:21 schreef Evie het volgende:
[..]
Ook nog alive and kicking!![]()
Alleen wel de meeste rotweek ooit achter de rug
Hoe is het nu verder met studie etc??
Ja welke fok!sters heb je geschaakt?quote:
Geschaakt? Waar is dat een term voor?quote:Op zondag 14 oktober 2012 20:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja welke fok!sters heb je geschaakt?
Heb ik al gehad. En dat deed geen pijn.quote:
quote:Op zondag 14 oktober 2012 16:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wel om klaar te laten komen, ik kan dat niet dan protesteert mijn pols
Zeker leuk om te ontvangen.quote:Op zondag 14 oktober 2012 16:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat is toch ook veel leuker om te doen, trekken kunnen jongens zelf toch beter.
Ik zat eigenlijk altijd onder de sneeën, bulten en bloeduitstortingen.quote:Op zondag 14 oktober 2012 16:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Niemand is verbaasd van al mijn verwondingen omdat ik dagelijks wel iets doe waar ik het bij oploop, in elk geval overal op mijn ledematen zitten sneeen en littekens en blauwe plekken
Maar eigenlijk nooit door seks.
Het is een zware taak.quote:
Nette term voor seksuele handelingenquote:Op zondag 14 oktober 2012 20:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geschaakt? Waar is dat een term voor?
Ik heb een relatie aan een FOK date over gehouden ja.
Haha ik zal het vragenquote:Op zondag 14 oktober 2012 20:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nou, dan ken je dus iemand die Pools kan
Nu al?quote:Op zondag 14 oktober 2012 20:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geschaakt? Waar is dat een term voor?
Ik heb een relatie aan een FOK date over gehouden ja.
Das toch niet de betekenis van iemand schaken?quote:Op zondag 14 oktober 2012 20:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nette term voor seksuele handelingen
Oh op die fietsquote:Op zondag 14 oktober 2012 20:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
[..]
Haha ik zal het vragen
Nee manquote:
Nee man, tijntje doet t weer eens foutquote:Op zondag 14 oktober 2012 20:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Das toch niet de betekenis van iemand schaken?
Wanneer is het een seksuele handeling?quote:Op zondag 14 oktober 2012 20:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
[..]
Haha ik zal het vragen
Iemand schaken is iemand successvol versierenquote:Op zondag 14 oktober 2012 20:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Whateverquote:Op zondag 14 oktober 2012 20:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wist ik welquote:Op zondag 14 oktober 2012 20:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh op die fiets
[..]
Nee manVan 2 jaar geleden.
Als je een schaakstuk gebruikt .... de rest mag jezelf invullenquote:Op zondag 14 oktober 2012 20:27 schreef Evie het volgende:
[..]
Wanneer is het een seksuele handeling?
Sick fuckquote:Op zondag 14 oktober 2012 20:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als je een schaakstuk gebruikt .... de rest mag jezelf invullen
Dat heb ik nog nooit gedaanquote:Op zondag 14 oktober 2012 20:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als je een schaakstuk gebruikt .... de rest mag jezelf invullen
Evie. Ik heb de pijnlijke SOA test al eens gehad.quote:Op zondag 14 oktober 2012 20:27 schreef Evie het volgende:
[..]
Wanneer is het een seksuele handeling?
Lijkt me sowieso niet zo prettigquote:Op zondag 14 oktober 2012 20:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Evie. Ik heb de pijnlijke SOA test al eens gehad.
Was wel raar, zo'n kerel die aan je leuter zit. Dan liever een leuk meisje.
Leuk met een stijve een soa test krijgenquote:Op zondag 14 oktober 2012 20:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Awkwardquote:Op zondag 14 oktober 2012 20:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Leuk met een stijve een soa test krijgen
quote:Op zondag 14 oktober 2012 20:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Die hebben liever dat een kerel het doet.. geloof dat maarquote:Op zondag 14 oktober 2012 20:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nog maagd?quote:Op zondag 14 oktober 2012 20:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Heloef, mijn broeder, vertel me alles over die handjob die je had gekregen!quote:
Mwah, voelde er niet zoveel van. Ik had me op het ergste voorbereid.quote:
Alsof ik een stijve krijg van iedere vrouw.quote:Op zondag 14 oktober 2012 20:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Die willen niet aan iedereen hun penis zitten?quote:Op zondag 14 oktober 2012 20:30 schreef Evie het volgende:
[..]
Die hebben liever dat een kerel het doet.. geloof dat maar
Shameboner?quote:Op zondag 14 oktober 2012 20:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heloef, mijn broeder, vertel me alles over die handjob die je had gekregen!
[..]
Mwah, voelde er niet zoveel van. Ik had me op het ergste voorbereid.
[..]
Alsof ik een stijve krijg van iedere vrouw.
Stom hequote:Op zondag 14 oktober 2012 20:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die willen niet aan iedereen hun penis zitten?
Nee boogschutter maar wat heeft dat hier mee te maken?quote:
Dat is ook weer waar.quote:Op zondag 14 oktober 2012 20:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Mwah, voelde er niet zoveel van. Ik had me op het ergste voorbereid.
[..]
Alsof ik een stijve krijg van iedere vrouw.
quote:
Vroeger kreeg ik veel sneller een harde pener dan nu hoorquote:
Nee laten we het daar weer over hebben.quote:Op zondag 14 oktober 2012 20:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een boner uit schaamte? Of een boner krijgen en je daarvoor schamen?quote:
Ja, jammer. Ik maar denken dat Evie aan mijn piemel wil zitten.quote:
Nou, vertel!quote:Op zondag 14 oktober 2012 20:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee laten we het daar weer over hebben.
quote:Op zondag 14 oktober 2012 20:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een boner uit schaamte? Of een boner krijgen en je daarvoor schamen?
[..]
Ja, jammer. Ik maar denken dat Evie aan mijn piemel wil zitten.
Ik heb het al verteld, dat vond ik wel genoeg.quote:
Ik voel je pijn broederquote:Op zondag 14 oktober 2012 20:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een boner uit schaamte? Of een boner krijgen en je daarvoor schamen?
[..]
Ja, jammer. Ik maar denken dat Evie aan mijn piemel wil zitten.
Je brengt me op ideeën. Californication kijkenquote:
quote:Sorry, something went wrong.
A team of highly trained monkeys has been dispatched to deal with this situation.
Ja, ik ben benieuwd. Bood zij aan? Vroeg jij? Hoe kende je haar? Hoe lekker was ze? Had je blauwe ballen? Zo veel vragen!quote:Op zondag 14 oktober 2012 20:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee laten we het daar weer over hebben.
Ik krijg een error.quote:
quote:
Altijd een goed idee.quote:Op zondag 14 oktober 2012 20:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je brengt me op ideeën. Californication kijken
Hehequote:Op zondag 14 oktober 2012 20:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Altijd een goed idee.
Hank Moody *sopsop
Vond je hem ook leuk in X-files?quote:Op zondag 14 oktober 2012 20:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Altijd een goed idee.
Hank Moody *sopsop
Ja, nee, uit de groep waar ik mee optrok, een 7 op de schaal van lekkerheid, nee.quote:Op zondag 14 oktober 2012 20:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, ik ben benieuwd. Bood zij aan? Vroeg jij? Hoe kende je haar? Hoe lekker was ze? Had je blauwe ballen? Zo veel vragen!
Jammer dat mij zoiets nooit gebeurd.quote:Op zondag 14 oktober 2012 20:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja, nee, uit de groep waar ik mee optrok, een 7 op de schaal van lekkerheid, nee.
Kan nog komenquote:Op zondag 14 oktober 2012 20:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jammer dat mij zoiets nooit gebeurd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |