Natuurlijk ken ik joppiesaus.quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:52 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ken je de joppiesaus niet? Die hebben ze hier bij onze friettent
quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Natuurlijk ken ik joppiesaus.Maar niet op een frikandel.
Kan prima hoorquote:Op zondag 14 oktober 2012 18:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Natuurlijk ken ik joppiesaus.Maar niet op een frikandel.
Heb wel erger gehad. Vroeger had ik dagen dan leefde ik op droog tarwebrood en magere stortbetonkwart gemengd met vitamine bruistabletquote:Op zondag 14 oktober 2012 18:51 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik leefde vandaag op bastognekoeken, taaitaai, en frituur
Nee.quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:53 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Kan prima hoor
Mayo met uitjes kan ook
quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Heb wel erger gehad. Vroeger had ik dagen dan leefde ik op droog tarwebrood en magere stortbetonkwart gemengd met vitamine bruistablet
(no joke)
quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee.
Curry, mayo, uitjes. Einde discussie.
stortbeton?quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Heb wel erger gehad. Vroeger had ik dagen dan leefde ik op droog tarwebrood en magere stortbetonkwart gemengd met vitamine bruistablet
(no joke)
Ik leef wel eens op rozijnen, mayonaise en smeerleverworst.quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
(no joke)
[..]
Nee.
Van die magere kwarkzoals de basismarkt ze had. die kwart was echt supergoedkoop, daarom kocht ik het ookquote:
had je geen geld noes?quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Van die magere kwarkzoals de basismarkt ze had. die kwart was echt supergoedkoop, daarom kocht ik het ook
ahh ok.quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Van die magere kwarkzoals de basismarkt ze had. die kwart was echt supergoedkoop, daarom kocht ik het ook
[..]
Nee.
Wat hebben wij fokkers toch een hoop met elkaar gemeen he!quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik leef wel eens op rozijnen, mayonaise en smeerleverworst.
Een bak met keukenpapier, daar in gooien, wat zout, husselen, en dat scheelt al een hoop.quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:55 schreef Vinniiee het volgende:
Misschien dat ik een zooi frikandellen ga eten, eens kijken of we die nog hebben.
Friet moet ik niet want daar blijft altijd een hele zooi vet aan hangen, wat dan lekker je bord vol laat lopen
Dan eet jij slechte friet.quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:55 schreef Vinniiee het volgende:
Misschien dat ik een zooi frikandellen ga eten, eens kijken of we die nog hebben.
Friet moet ik niet want daar blijft altijd een hele zooi vet aan hangen, wat dan lekker je bord vol laat lopen
quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:55 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ligt aan mijn stemming.
Op brood is kroket duidelijk wel beter though.
quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wat hebben wij fokkers toch een hoop met elkaar gemeen he!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |