Ik heb het zo slecht.quote:
Red Bull ding?quote:Op zondag 14 oktober 2012 17:36 schreef heloef het volgende:
Ik zit naar die vent die vanuit de ruimte naar beneden gaat springen te kijken.
Best spannend.
Dat gaat gewoon live?quote:Op zondag 14 oktober 2012 17:36 schreef heloef het volgende:
Ik zit naar die vent die vanuit de ruimte naar beneden gaat springen te kijken.
Best spannend.
Was het een fijne kriebel?quote:
quote:
Aan jou gedacht. Constant.quote:Op zondag 14 oktober 2012 17:37 schreef AldoTheApache het volgende:
Wat hebben jullie vandaag gedaan?
Ik ben zo de deur uit boodschappen halen. Ben een aantal dingen vergeten die ik morgen nodig hebquote:Op zondag 14 oktober 2012 17:37 schreef AldoTheApache het volgende:
Wat hebben jullie vandaag gedaan?
Dat moet je ook niet willen dan.quote:Op zondag 14 oktober 2012 17:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
1tje die ik niet langer kon uitstellen
Ik geef je een virtuele knuffel.quote:
http://www.youtube.com/user/redbullquote:Op zondag 14 oktober 2012 17:36 schreef Murdera het volgende:
[..]
Red Bull ding?
Heb je een linkje voor me?
Ja, ben benieuwd hoe ze de sprong zelf in beeld gaan brengen.quote:
Thnx.quote:Op zondag 14 oktober 2012 17:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik geef je een virtuele knuffel.
[..]
http://www.youtube.com/user/redbull
Een hele hoge gipquote:Op zondag 14 oktober 2012 17:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja, ben benieuwd hoe ze de sprong zelf in beeld gaan brengen.
Virtuele knuffel terug.quote:Op zondag 14 oktober 2012 17:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik geef je een virtuele knuffel.
[..]
http://www.youtube.com/user/redbull
Geen hete chick dan zekerquote:Op zondag 14 oktober 2012 17:41 schreef AldoTheApache het volgende:
iemand vraagt mij om een telefoonnummer, ik geef een random nummer op. Wordt meteen geloofd
ben benieuwd
Kuiten billen aanspannen en vuisten makenquote:Op zondag 14 oktober 2012 17:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Met spieren aanspannen kan je voorkomen dat je flauw valt. Dat werkt voor mij. Je hoeft me niet te geloven, je mag wat mij betreft ook gewoon horizontaal gaan als je dat zo graag wilt.
Dat moet je helemaal zelf weten.
kt zei net dat straaljagerpiloten dat blijkbaar ook doen, dus snap niet wat daar zo moeilijk aan te begrijpen is.
Ik zat op FB chat.quote:Op zondag 14 oktober 2012 17:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Lapohunter in hart en nieren
Ik gaf je meer dan een halve minuut man
En taart en een kip en een berenklauwquote:Op zondag 14 oktober 2012 17:41 schreef Evie het volgende:
[..]
Kuiten billen aanspannen en vuisten maken
En daarna ga ik dan heel veel dropjes eten
Met Gitaar.quote:
Dropquote:Op zondag 14 oktober 2012 17:41 schreef Evie het volgende:
[..]
Kuiten billen aanspannen en vuisten maken
En daarna ga ik dan heel veel dropjes eten
* Fera knuffelt Joofquote:Op zondag 14 oktober 2012 17:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik voel met je mee hoor, ik heb 't ook zoooo zwaar
Aardbeientaartjesquote:Op zondag 14 oktober 2012 17:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
En taart en een kip en een berenklauw
quote:
Maar het is wel lekkerquote:Op zondag 14 oktober 2012 17:44 schreef Evie het volgende:
[..]
Aardbeientaartjes![]()
Maar dat doet niks voor mn bloeddruk he?!![]()
Komt wel goed schatje.quote:
Bloeddruk is overrated als het over taart gaat.quote:Op zondag 14 oktober 2012 17:44 schreef Evie het volgende:
[..]
Aardbeientaartjes![]()
Maar dat doet niks voor mn bloeddruk he?!![]()
Ik ook, voor bij mijn hamburger.quote:Op zondag 14 oktober 2012 17:46 schreef Evie het volgende:
[..]
Wou dat ik een aardbeientaartje had voor bij suffe presentatie maken
Daar kan ik je helaas niet aan helpenquote:Op zondag 14 oktober 2012 17:46 schreef Evie het volgende:
[..]
Wou dat ik een aardbeientaartje had voor bij suffe presentatie maken
* Fera vangt kuikentjequote:
* Fera breekt je snavelquote:
* Fera doet er onzedelijke dingen meequote:
Heul niet. Eerst mee spelen.quote:
LEAVE ME ALONE.quote:Op zondag 14 oktober 2012 17:52 schreef heloef het volgende:
[..]
* Fera doet er onzedelijke dingen mee![]()
quote:
quote:Op zondag 14 oktober 2012 17:52 schreef heloef het volgende:
[..]
* Fera doet er onzedelijke dingen mee![]()
quote:
quote:
quote:
quote:Op zondag 14 oktober 2012 17:54 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik ben sinds vanochtend niet meer in de mooiste stad van nederland
Wat is de mooiste stad van NL dan?quote:Op zondag 14 oktober 2012 17:54 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik ben sinds vanochtend niet meer in de mooiste stad van nederland
Nijmegen Nimma noemen.quote:
quote:
Sinds altijdquote:Op zondag 14 oktober 2012 17:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
Sinds wanneer is nijmegen de mooiste stad van NL?
Sinds ik er woon.quote:Op zondag 14 oktober 2012 17:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
Sinds wanneer is nijmegen de mooiste stad van NL?
Fansquote:
Ooit, laten we beginnen met oefenen.quote:
I vote for that.quote:Op zondag 14 oktober 2012 17:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Ooit, laten we beginnen met oefenen.
lOefenenquote:Op zondag 14 oktober 2012 17:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Ooit, laten we beginnen met oefenen.
quote:
Is het zo erg?quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:03 schreef Fera het volgende:
Stom libido.Ik ben in staat alles te bespringen wat beweegt.
Ik vraag heul niet, ik geef aan dat ik ook zou willen oefenenquote:Op zondag 14 oktober 2012 18:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kindjes die vragen worden over geslagen
Ja ... Sinds ik gestopt ben met de pil is het niet te houden. Dat ik jarenlang onderdrukt ben door zo'n stom, geelkleurig pilletje.quote:
* heloef beweegtquote:Op zondag 14 oktober 2012 18:03 schreef Fera het volgende:
Maar je zei het met van die vragende ogenquote:Op zondag 14 oktober 2012 18:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik vraag heul niet, ik geef aan dat ik ook zou willen oefenen
Prey spotted.quote:
Hoeveel PMS heb je al gehad?quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja ... Sinds ik gestopt ben met de pil is het niet te houden. Dat ik jarenlang onderdrukt ben door zo'n stom, geelkleurig pilletje.
Raptors toch niet?quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:06 schreef Murdera het volgende:
Iedereen blijf doodstil. Ze reageert enkel op beweging.
[ afbeelding ]
Idd. Ik zit ook te wachten.quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:05 schreef heloef het volgende:
Over springen gesproken, volgens mij duurt nog zeker een uur voordat hij gaat springen.
quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:06 schreef Murdera het volgende:
Iedereen blijf doodstil. Ze reageert enkel op beweging.
[ afbeelding ]
Mij mag je ieder moment van de dag bespringen hoor.quote:
Ik heb geen last van PMS. Thank god.quote:
En waren slimquote:Op zondag 14 oktober 2012 18:07 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hehe nee.
Die gevederde vraatzuchten waren bliksemsnel en zagen alles
Hopelijk springt hij nu welquote:Op zondag 14 oktober 2012 18:05 schreef heloef het volgende:
Over springen gesproken, volgens mij duurt nog zeker een uur voordat hij gaat springen.
quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Mij mag je ieder moment van de dag bespringen hoor.
Heb je de vriendin van Fera al gehosseld?quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Mij mag je ieder moment van de dag bespringen hoor.
Gelukkigquote:
quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:03 schreef Fera het volgende:
Gaat tot nu toe gelukkig goed.quote:
Oehquote:
Neequote:Op zondag 14 oktober 2012 18:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heb je de vriendin van Fera al gehosseld?
Ben jij de dans even ontsprongen door uit Nijmegen weg te gaan.quote:
Idd. Ik wil er een, mensen schrik aanjagen.quote:
Mooiquote:
Oh no you didn'tquote:
Slecht nieuws schatje, ze zouden niet kloonbaar zijn.quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Idd. Ik wil er een, mensen schrik aanjagen.
En is ze lekker?quote:
quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
Slecht nieuws schatje, ze zouden niet kloonbaar zijn.
Dan maar andersom proberen. Genetisch manipulatie enzoquote:
Ik had moeten blijven he?quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Ben jij de dans even ontsprongen door uit Nijmegen weg te gaan.
Daar heb ik geen verstand van.quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan maar andersom proberen. Genetisch manipulatie enzo
Je hebt genoeg kansen gehad.quote:
Ik ook niet. Kaneel welquote:
DMquote:Op zondag 14 oktober 2012 18:14 schreef Murdera het volgende:
Pics van sletterig vriendinnetje van Fera
PICS!quote:
Zo lang ga ik niet wachten.quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:14 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]![]()
over 2 weken ben ik weer in Nijmegen![]()
Respect voor mijn vriendin aub.quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:14 schreef Murdera het volgende:
Pics van sletterig vriendinnetje van Fera
quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Zo lang ga ik niet wachten.Dan zit in Arnhem als het goed is.
En Dordrechtquote:Op zondag 14 oktober 2012 18:15 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]![]()
je mag ook naar Rotterdam komen hoor
Daar wil ik in een doodskist nog niet komen.quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:15 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]![]()
je mag ook naar Rotterdam komen hoor
Nee. Mag niet van haar.quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
Pics van Lief Mooi sletterig vriendinnetje van Fera.
Jij nu niet dan?quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee. Mag niet van haar.En zij heeft de broek aan hier.
Vrouwen met broek aan.quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Maybe I am, maybe I'm not.quote:
quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Daar wil ik in een doodskist nog niet komen.
Toch wel een strakke broek?quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Nou zeg!quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:16 schreef Fera het volgende:
[..]
In een doodskist komenquote:Op zondag 14 oktober 2012 18:16 schreef Fera het volgende:
[..]
quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Jep. Skinny. Ik ben zelf meer van de baggy pants.quote:
Lief meisjequote:
quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Jep. Skinny. Ik ben zelf meer van de baggy pants.
Kutkind ... Die zou ik echt gruwelijk ombrengen.quote:
Picsquote:Op zondag 14 oktober 2012 18:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Jep. Skinny. Ik ben zelf meer van de baggy pants.
Ik kreeg een stijfje.quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Kutkind ... Die zou ik echt gruwelijk ombrengen.
Niet gruwelijk.quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:20 schreef Fera het volgende:
[..]
I like it when you talk dirty.quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, keihard laten lijden.quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niet gruwelijk.
Gewoon in 1 mooie vloeiende beweging dat nekje breken
quote:
quote:
Als je zo met een dier omgaat zal ik je even alle pijn van de wereld laten voelen.quote:
ook met een spin?quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Als je zo met een dier omgaat zal ik je even alle pijn van de wereld laten voelen.
Tweede. Kroketten zijn baas.quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:23 schreef AldoTheApache het volgende:
zal ik 2 frikandellen 1 kroket eten
of
2 kroketten 1 frikandel?
Beidequote:Op zondag 14 oktober 2012 18:23 schreef AldoTheApache het volgende:
of
2 kroketten 1 frikandel?
Ik ben als de dood voor spinnen, maar als het kan zet ik ze levend buiten ...quote:
Note to self: Fera niet boos makenquote:Op zondag 14 oktober 2012 18:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Als je zo met een dier omgaat zal ik je even alle pijn van de wereld laten voelen.
quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben als de dood voor spinnen, maar als het kan zet ik ze levend buiten ...
Heb je er broodjes bij?quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:23 schreef AldoTheApache het volgende:
of
2 kroketten 1 frikandel?
quote:
Ik sla alleen vliegen dood, als wat zo'n beetje te vangen valt zet ik gewoon buiten uit.quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben als de dood voor spinnen, maar als het kan zet ik ze levend buiten ...
Mag wel iets originelerquote:Op zondag 14 oktober 2012 18:25 schreef Fera het volgende:
[..]Alleen mensen die puur verkankert zijn vanbinnen mishandelen een hulpeloos wezen. Dan sluit ik je op en laat ik je twee weken je eigen stront eten voordat ik je langzaam en pijnlijk van al je ledematen ontdoe.
quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:25 schreef Fera het volgende:
[..]Alleen mensen die puur verkankert zijn vanbinnen mishandelen een hulpeloos wezen. Dan sluit ik je op en laat ik je twee weken je eigen stront eten voordat ik je langzaam en pijnlijk van al je ledematen ontdoe.
Ik heb een momentje voor mezelf nodig, brb.quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:25 schreef Fera het volgende:
Creativiteit heeft geen prioriteit op dat moment.quote:
Vind ik niet kunnen Fera, niet in mijn huis.quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:25 schreef Fera het volgende:
quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Creativiteit heeft geen prioriteit op dat moment.
Maar goed dat ik dieren nooit kwaad zal doenquote:Op zondag 14 oktober 2012 18:25 schreef Fera het volgende:
Suck it.quote:
Jij hebt geen huis.quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:27 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Vind ik niet kunnen Fera, niet in mijn huis.
Ik vond alsnog dat je snel klaar was.quote:
Je zusje?quote:
quote:
quote:
Dude, jij sick fuck.quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oh.. Ik dacht aan iets heeeel anders..
Ik weet wat jij dachtquote:Op zondag 14 oktober 2012 18:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
High five.quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nadat jij zei dat je wat anders bedoelde jaquote:Op zondag 14 oktober 2012 18:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dus je dacht er zelf ook aan!
Heloef ook, zo te zien..
Oké. Even AFK mensen.quote:
quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:35 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Even zegt ze nog, tot morgen bedoel je
Is niet lief om haar vast te binden en tot morgen te laten liggenquote:Op zondag 14 oktober 2012 18:35 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Even zegt ze nog, tot morgen bedoel je
Zolang ik mijn beloning maar krijg.quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Is niet lief om haar vast te binden en tot morgen te laten liggen
quote:
Dat zou niet in me opkomen hoorquote:Op zondag 14 oktober 2012 18:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Is niet lief om haar vast te binden en tot morgen te laten liggen
quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:38 schreef kingtoppie het volgende:
Waarom heb ik reclame van ''maatje meer''
Chatten en daten met volslanke mensen!
Heb ik ook altijd.quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:38 schreef kingtoppie het volgende:
Waarom heb ik reclame van ''maatje meer''
Chatten en daten met volslanke mensen!
We zouden haar vastbinden, dan even 1 biertje drinken, en haar dan totaal vergeten. @quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:39 schreef muhahaha het volgende:
[..]
[..]
Dat zou niet in me opkomen hoor
Ik zou haar een avond laten genieten
Oh, dan ben ik de enige die dat soort dingen bedenktquote:Op zondag 14 oktober 2012 18:39 schreef muhahaha het volgende:
[..]
[..]
Dat zouden we bij Joysa doenquote:Op zondag 14 oktober 2012 18:40 schreef Murdera het volgende:
[..]
We zouden haar vastbinden, dan even 1 biertje drinken, en haar dan totaal vergeten. @
quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:39 schreef muhahaha het volgende:
[..]
[..]
Hier ook al een gangbang meet?quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:43 schreef kingtoppie het volgende:
Dus, wie organiseerd de gangbang meet?
Jouw Nederlands is echt om te huilen af en toe.quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:43 schreef kingtoppie het volgende:
Dus, wie organiseerd de gangbang meet?
quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:44 schreef Royco1 het volgende:
Een ad voor tie wraps, Fok heeft me door
Ik weet de regeltjes wel hoorquote:Op zondag 14 oktober 2012 18:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Jouw Nederlands is echt om te huilen af en toe.
Hongerrrrrquote:
quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:45 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik weet de regeltjes wel hoor
Pas ze alleen niet altijd toe.
quote:
Soms doet het gewoon pijn aan m'n ogen.quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:46 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik denk dat je overdrijft
Zo niet, vaker corrigeren.
Mogen wij je corrigeren met opvoedkundige tikken?quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:46 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik denk dat je overdrijft
Zo niet, vaker corrigeren.
My thoughts exactly.quote:
Waarom altijd zo agressief?quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:47 schreef Evie het volgende:
[..]
Mogen wij je corrigeren met opvoedkundige tikken?
Raar emotionele rollercoaster en concentreren op presentatie maken gaat niet goed samenquote:
quote:
quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:48 schreef Evie het volgende:
[..]
Raar emotionele rollercoaster en concentreren op presentatie maken gaat niet goed samen
Maar ach heb er zelf van geleerd.. voor een ander wens ik het in dit geval niet te maken lol
Zeikert, zeg er dan wat vanquote:Op zondag 14 oktober 2012 18:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Soms doet het gewoon pijn aan m'n ogen.
Ik zal jou tikken.quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:47 schreef Evie het volgende:
[..]
Mogen wij je corrigeren met opvoedkundige tikken?
Met joppiesaus ja?quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:49 schreef AldoTheApache het volgende:
Ey Fera, Ik heb nog wel een frikandel speciaal voor je
Deed ik toch.quote:
Dat vind ik echt megalekker.quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:49 schreef AldoTheApache het volgende:
Ey Fera, Ik heb nog wel een frikandel speciaal voor je
koffiequote:
Barbaar.quote:
Min of meerquote:
Jawel, ik scheur 'm aan stukken.quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:51 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Als je je tanden er maar niet in zet
Truequote:Op zondag 14 oktober 2012 18:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Min of meer![]()
Maar wat wil je, na zo'n wild weekend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |