Ik heb het zo slecht.quote:
Red Bull ding?quote:Op zondag 14 oktober 2012 17:36 schreef heloef het volgende:
Ik zit naar die vent die vanuit de ruimte naar beneden gaat springen te kijken.
Best spannend.
Dat gaat gewoon live?quote:Op zondag 14 oktober 2012 17:36 schreef heloef het volgende:
Ik zit naar die vent die vanuit de ruimte naar beneden gaat springen te kijken.
Best spannend.
Was het een fijne kriebel?quote:
quote:
Aan jou gedacht. Constant.quote:Op zondag 14 oktober 2012 17:37 schreef AldoTheApache het volgende:
Wat hebben jullie vandaag gedaan?
Ik ben zo de deur uit boodschappen halen. Ben een aantal dingen vergeten die ik morgen nodig hebquote:Op zondag 14 oktober 2012 17:37 schreef AldoTheApache het volgende:
Wat hebben jullie vandaag gedaan?
Dat moet je ook niet willen dan.quote:Op zondag 14 oktober 2012 17:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
1tje die ik niet langer kon uitstellen
Ik geef je een virtuele knuffel.quote:
http://www.youtube.com/user/redbullquote:Op zondag 14 oktober 2012 17:36 schreef Murdera het volgende:
[..]
Red Bull ding?
Heb je een linkje voor me?
Ja, ben benieuwd hoe ze de sprong zelf in beeld gaan brengen.quote:
Thnx.quote:Op zondag 14 oktober 2012 17:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik geef je een virtuele knuffel.
[..]
http://www.youtube.com/user/redbull
Een hele hoge gipquote:Op zondag 14 oktober 2012 17:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja, ben benieuwd hoe ze de sprong zelf in beeld gaan brengen.
Virtuele knuffel terug.quote:Op zondag 14 oktober 2012 17:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik geef je een virtuele knuffel.
[..]
http://www.youtube.com/user/redbull
Geen hete chick dan zekerquote:Op zondag 14 oktober 2012 17:41 schreef AldoTheApache het volgende:
iemand vraagt mij om een telefoonnummer, ik geef een random nummer op. Wordt meteen geloofd
ben benieuwd
Kuiten billen aanspannen en vuisten makenquote:Op zondag 14 oktober 2012 17:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Met spieren aanspannen kan je voorkomen dat je flauw valt. Dat werkt voor mij. Je hoeft me niet te geloven, je mag wat mij betreft ook gewoon horizontaal gaan als je dat zo graag wilt.
Dat moet je helemaal zelf weten.
kt zei net dat straaljagerpiloten dat blijkbaar ook doen, dus snap niet wat daar zo moeilijk aan te begrijpen is.
Ik zat op FB chat.quote:Op zondag 14 oktober 2012 17:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Lapohunter in hart en nieren
Ik gaf je meer dan een halve minuut man
En taart en een kip en een berenklauwquote:Op zondag 14 oktober 2012 17:41 schreef Evie het volgende:
[..]
Kuiten billen aanspannen en vuisten maken
En daarna ga ik dan heel veel dropjes eten
Met Gitaar.quote:
Dropquote:Op zondag 14 oktober 2012 17:41 schreef Evie het volgende:
[..]
Kuiten billen aanspannen en vuisten maken
En daarna ga ik dan heel veel dropjes eten
* Fera knuffelt Joofquote:Op zondag 14 oktober 2012 17:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik voel met je mee hoor, ik heb 't ook zoooo zwaar
Aardbeientaartjesquote:Op zondag 14 oktober 2012 17:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
En taart en een kip en een berenklauw
quote:
Maar het is wel lekkerquote:Op zondag 14 oktober 2012 17:44 schreef Evie het volgende:
[..]
Aardbeientaartjes![]()
Maar dat doet niks voor mn bloeddruk he?!![]()
Komt wel goed schatje.quote:
Bloeddruk is overrated als het over taart gaat.quote:Op zondag 14 oktober 2012 17:44 schreef Evie het volgende:
[..]
Aardbeientaartjes![]()
Maar dat doet niks voor mn bloeddruk he?!![]()
Ik ook, voor bij mijn hamburger.quote:Op zondag 14 oktober 2012 17:46 schreef Evie het volgende:
[..]
Wou dat ik een aardbeientaartje had voor bij suffe presentatie maken
Daar kan ik je helaas niet aan helpenquote:Op zondag 14 oktober 2012 17:46 schreef Evie het volgende:
[..]
Wou dat ik een aardbeientaartje had voor bij suffe presentatie maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |