Natuurlijk ken ik joppiesaus.quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:52 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ken je de joppiesaus niet? Die hebben ze hier bij onze friettent
quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Natuurlijk ken ik joppiesaus.Maar niet op een frikandel.
Kan prima hoorquote:Op zondag 14 oktober 2012 18:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Natuurlijk ken ik joppiesaus.Maar niet op een frikandel.
Heb wel erger gehad. Vroeger had ik dagen dan leefde ik op droog tarwebrood en magere stortbetonkwart gemengd met vitamine bruistabletquote:Op zondag 14 oktober 2012 18:51 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik leefde vandaag op bastognekoeken, taaitaai, en frituur
Nee.quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:53 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Kan prima hoor
Mayo met uitjes kan ook
quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Heb wel erger gehad. Vroeger had ik dagen dan leefde ik op droog tarwebrood en magere stortbetonkwart gemengd met vitamine bruistablet
(no joke)
quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee.
Curry, mayo, uitjes. Einde discussie.
stortbeton?quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Heb wel erger gehad. Vroeger had ik dagen dan leefde ik op droog tarwebrood en magere stortbetonkwart gemengd met vitamine bruistablet
(no joke)
Ik leef wel eens op rozijnen, mayonaise en smeerleverworst.quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
(no joke)
[..]
Nee.
Van die magere kwarkzoals de basismarkt ze had. die kwart was echt supergoedkoop, daarom kocht ik het ookquote:
had je geen geld noes?quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Van die magere kwarkzoals de basismarkt ze had. die kwart was echt supergoedkoop, daarom kocht ik het ook
ahh ok.quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Van die magere kwarkzoals de basismarkt ze had. die kwart was echt supergoedkoop, daarom kocht ik het ook
[..]
Nee.
Wat hebben wij fokkers toch een hoop met elkaar gemeen he!quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik leef wel eens op rozijnen, mayonaise en smeerleverworst.
Een bak met keukenpapier, daar in gooien, wat zout, husselen, en dat scheelt al een hoop.quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:55 schreef Vinniiee het volgende:
Misschien dat ik een zooi frikandellen ga eten, eens kijken of we die nog hebben.
Friet moet ik niet want daar blijft altijd een hele zooi vet aan hangen, wat dan lekker je bord vol laat lopen
Dan eet jij slechte friet.quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:55 schreef Vinniiee het volgende:
Misschien dat ik een zooi frikandellen ga eten, eens kijken of we die nog hebben.
Friet moet ik niet want daar blijft altijd een hele zooi vet aan hangen, wat dan lekker je bord vol laat lopen
quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:55 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ligt aan mijn stemming.
Op brood is kroket duidelijk wel beter though.
quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wat hebben wij fokkers toch een hoop met elkaar gemeen he!
quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, ik vrat voor 3 gulden per dag.
Hmm, das wel een goed idee.quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:55 schreef Murdera het volgende:
[..]
Een bak met keukenpapier, daar in gooien, wat zout, husselen, en dat scheelt al een hoop.
Nee, want dat eet ik niet. Het vet is dan niet goed denk ik.quote:
Bazenwinkel was datquote:Op zondag 14 oktober 2012 18:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Die zijn leuk.quote:
Die zitten niet op Fok!quote:
Tummy rub?quote:
Dan heb je het vet waarschijnlijk ook te koud staan.quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm, das wel een goed idee.
[..]
Nee, want dat eet ik niet. Het vet is dan niet goed denk ik.
* Fera wrijft over Aldo's buikjequote:
Staat op 190 graden.quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dan heb je het vet waarschijnlijk ook te koud staan.
quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
Eigenlijk is fok gewoon een Text Based RPG
van je mama?quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:00 schreef kingtoppie het volgende:
Over buikbehandelingen gesproken..
Ik kreeg er laatst ook een
quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:56 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
corrisjeer mei corrigeer mij maar met argressie Liefde![]()
quote:
Diarree?quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:00 schreef kingtoppie het volgende:
Over buikbehandelingen gesproken..
Ik kreeg er laatst ook een
vast wel, maar waarom zou je dat doen?quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Fallout is wel tof? Is het te modden??
jaquote:Op zondag 14 oktober 2012 19:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Fallout is wel tof? Is het te modden??
Soms wel.quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
Eigenlijk is fok gewoon een Text Based RPG
Ow ik had mijn hoed en mantel niet aanquote:Op zondag 14 oktober 2012 19:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik absorbeer ze met mijn level 8o expanding goedendag of fire and steam
Bewijs maar?quote:
Omdat modden ontzettend tof is?quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:03 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
vast wel, maar waarom zou je dat doen?
3quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Alright dan! Ga ik kijken of het nog te kopen is. Was het nieuwste deel niet fallout 2 btw?
Arme jij.quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:00 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik heb stiekum ook last van mijn lies van hockey
quote:
quote:
quote:
Mazzelpik ben jijquote:Op zondag 14 oktober 2012 19:02 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee iets met kusjes oid ik vond het wel erg fijn.
Jong? jij?quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:11 schreef Evie het volgende:
[..]
Een boel mensen zouden hier kunnen beamen dat ik er gewoon uitzie als een jonge dame hoor![]()
Dat maakt je nog geen dame. Tenzij een van die mensen je ook naakt heeft gezienquote:Op zondag 14 oktober 2012 19:11 schreef Evie het volgende:
[..]
Een boel mensen zouden hier kunnen beamen dat ik er gewoon uitzie als een jonge dame hoor![]()
Jep..quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:11 schreef Evie het volgende:
[..]
Mazzelpik ben jijwhehe de enige buikbehandeling die ik vorige maand heb gehad was ultieme diarree
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |