abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 14 oktober 2012 @ 16:51:28 #1
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_117960366

"Keep your purpose in mind, simply go to the gym and do your workout. Do it well and don't worry what other people are doing. Confidence will grow as you achieve." - Arnold Schwarzenegger

SPOILER: Algemeen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trainingsmethoden
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Oefeningen
SPOILER: Voeding
SPOILER: Rust
SPOILER: Supplementatie
SPOILER: Vitamines en mineralen
SPOILER: Steroiden
SPOILER: Handige en informatieve linkjes
SPOILER: Blessures
SPOILER: FAQ
SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2011
* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd. :), na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd. In 2011 heeft Yuri_Boyka de OP onderverdeeld in spoilers.

De OP staat hier 8-)
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
pi_117960603
Dadelijk thuis nog even schouders en benen "afbreken"..! :P
You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..
  zondag 14 oktober 2012 @ 17:29:27 #3
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_117962017
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 11:58 schreef MrGuma het volgende:

[..]

Draag je overal handschoentjes bij? Ik draag die namelijk alleen dingen bij Bench Press en Dips om de belasting op de polsen wat te ondersteunen.
Eigenlijk wel. Ik heb kleine handen en heb het nogal snel dat de barbell aan m'n vingertoppen hangt. Met handschoentjes heb ik toch net iets meer grip. Ik wil het binnenkort eens met magnesiumpoeder proberen; misschien dat ik die ondingen dan niet meer nodig heb.

[ Bericht 4% gewijzigd door star_gazer op 14-10-2012 17:36:44 ]
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_117964133
quote:
14s.gif Op zondag 14 oktober 2012 17:29 schreef star_gazer het volgende:

[..]

Eigenlijk wel. Ik heb kleine handen en heb het nogal snel dat de barbell aan m'n vingertoppen hangt. Met handschoentjes heb ik toch net iets meer grip. Ik wil het binnenkort eens met magnesiumpoeder proberen; misschien dat ik die ondingen dan niet meer nodig heb.
Tijdens de dagen dat ik rug train ontwikkel ik in een uur tijd van die eeltbulten op me klauwen, maar vind die handschoenen altijd zo kekkie staan.. Vooral omdat ik niet in een hardcore gym train.
You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..
  zondag 14 oktober 2012 @ 19:15:27 #5
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_117966977
Nog even over die home gym, lijkt me inderdaad echt chill vanwege de tijd die je bespaart.
Ik heb altijd zin om te trainen, kijk nooit tegen het trainen op. Maar (vooral met dit weer) soms kijk ik er echt wel tegenop om weer naar buiten te moeten. Met een home gym zou ik in feite een stoofpot kunnen laten sudderen en intussen trainen. Erg efficiënt inderdaad.
Voordat men gaat schreeuwen, ik sla uiteraard nooit een training over omdat ik geen zin heb om naar buiten te gaan. Gewoon gaan.
This isn't even my final form.
pi_117970711
Ik vind het echt lastig om clean te gaan eten als ik stress heb door school. Normaal loop ik langs al dat lekkers in de supermarkt maar als ik tentamens heb, heb ik die wilskracht niet. Zit nu bijvoorbeeld koekjes te eten terwijl ik rijst hoor te eten ;(
  zondag 14 oktober 2012 @ 20:10:03 #7
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_117970730
Of verhuizen naar een woonplek 2 minuten fietsen van je gym, zoals ik heb gedaan. :P

Nooit meer excuus om niet te gaan ;(
Confidence through competence
  zondag 14 oktober 2012 @ 20:11:42 #8
55709 Stereotomy
pi_117970859
Serieus, kan iemand eindelijk eens een keer uitleggen wat de fuk 'clean' eten betekent?

Heb je je koekjes niet onder de kraan afgewassen? :Y)

Of is clean eten fructose mijden? Of eetwaar met veel micronutrienten erin eten? Of wat? :)
  zondag 14 oktober 2012 @ 20:17:43 #9
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_117971290
quote:
10s.gif Op zondag 14 oktober 2012 20:11 schreef Stereotomy het volgende:
Serieus, kan iemand eindelijk eens een keer uitleggen wat de fuk 'clean' eten betekent?

Of is clean eten fructose mijden? Of eetwaar met veel micronutrienten erin eten? Of wat? :)
Ik kwam het laatst ook weer tegen op een engelstalige site. Volgens mij komt het neer op gewoon gezond eten. :+
  zondag 14 oktober 2012 @ 20:25:48 #10
55709 Stereotomy
pi_117971855
Ja, en aangezien iedereen een andere definitie heeft van gezond komen we niet heel ver nee :P

Maargoed, whatever je resultaten geeft die je wenst :Y
pi_117971870
Gezond eten inderdaad. Dus waarschijnlijk geen voedsel zoals McDonalds.
  zondag 14 oktober 2012 @ 20:29:36 #12
58789 Snakey
-||||--------||||-
  zondag 14 oktober 2012 @ 20:30:50 #13
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_117972171
Ik was m'n chips altijd in de bleek.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
  zondag 14 oktober 2012 @ 20:43:53 #14
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_117972967
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 20:25 schreef Stereotomy het volgende:
Ja, en aangezien iedereen een andere definitie heeft van gezond komen we niet heel ver nee :P

Maargoed, whatever je resultaten geeft die je wenst :Y
Het gaat volgens mij vooral om geen McDonalds e.d., chips, patat en vette snacks, koekjes enz.

Gewoon, normaal eten dus eigenlijk.
  zondag 14 oktober 2012 @ 21:13:15 #15
369415 Bendoe
-|||----------|||-
pi_117974711
Sinds ik ben gaan trainen lus ik gewoon geen koekjes, taart etc. Meer _O_
Op vrijdag 24 augustus 2012 21:25 schreef LittleBrownie het volgende:
Boks van Bendoe _O_
pi_117974776
quote:
10s.gif Op zondag 14 oktober 2012 20:11 schreef Stereotomy het volgende:

Zo onverwerkt mogelijk, micronutrient-dense food wordt er doorgaans mee bedoeld. Maar dat wist jij ook wel en ik snap je punt. :)
Of toch du vader?
  zondag 14 oktober 2012 @ 22:36:29 #17
354147 SunTzu
The Art of War allesssssss
pi_117979446
Heb net dus deze documentaire gezien nadat iemand 'm hier postte.

Nu ben ik eigenlijk zeer geïnteresseerd geraakt in IF, alleen het is zo dat ik een eigenlijk best actieve baan heb. De eerste 3,5 uur van de dag niet want dan zit ik gewoon aan een bureautje maar daarna ben ik continu aan het rondrennen en van alles.

En hoe zit het met groeien en vasten, ik denk dat ik ipv van te groeien er straks uit zal zien als een Auswitz boy. Dat al mijn spieren worden verbrand door het vasten.

Stel dat ik dit wil gaan doen, dan denk ik dat ik ga vasten wanneer ik dus niet hoef te trainen op die dag. Is dat slim? Mijn gedachte hierachter is dat wanneer ik veel eet ik meer kan liften, alleen nu zit ik dus te denken over het repareren van spierscheurtjes wat eigenlijk weer energie kost wat je uit eten haalt.

Kan iemand mij even bijlichten over het hele IF gedoe?
pi_117980362
Morgen voor het eerst 70kg bankdrukken en dat zonder spotter.

Hoop niet dat ik de crawl of shame hoef te doen.

Zou je ook in zo'n squatrek kunnen BPen? dan kan je gewoon veilig failen

zondag 14 oktober 2012 @ 23:00:39 #19
362821 Oswald_Montecristo
Domo Arigato, Mr. Roboto
pi_117980543
Ik weet nog wel dat ik de crawl of shame deed met slechts 20 kilo _O_
  zondag 14 oktober 2012 @ 23:07:06 #20
354147 SunTzu
pi_117980858
Damn met minachting kijk ik naar Reportage op SBS6 waar de ongezonde levenstijl van dikke mensen de lucht in word geprezen. Als ik hierna kijk wil ik zelf alleen maar meer sporten.
pi_117980962
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 22:56 schreef Tito_Makani het volgende:
Morgen voor het eerst 70kg bankdrukken en dat zonder spotter.

Hoop niet dat ik de crawl of shame hoef te doen.

Zou je ook in zo'n squatrek kunnen BPen? dan kan je gewoon veilig failen

[ afbeelding ]
Waarom niet? :)
Of toch du vader?
  zondag 14 oktober 2012 @ 23:12:50 #22
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_117981075
Crawl of shame twee weken terug gedaan. Ik kreeg van twee mega skinny dudes de tip om om een spotter te vragen. Needless to say, ik deed een walk of shame richting de uitgang. ;(
BEASTMODE
pi_117981307
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 22:36 schreef SunTzu het volgende:
Heb net dus deze documentaire gezien nadat iemand 'm hier postte.

Nu ben ik eigenlijk zeer geïnteresseerd geraakt in IF, alleen het is zo dat ik een eigenlijk best actieve baan heb. De eerste 3,5 uur van de dag niet want dan zit ik gewoon aan een bureautje maar daarna ben ik continu aan het rondrennen en van alles.

En hoe zit het met groeien en vasten, ik denk dat ik ipv van te groeien er straks uit zal zien als een Auswitz boy. Dat al mijn spieren worden verbrand door het vasten.

Stel dat ik dit wil gaan doen, dan denk ik dat ik ga vasten wanneer ik dus niet hoef te trainen op die dag. Is dat slim? Mijn gedachte hierachter is dat wanneer ik veel eet ik meer kan liften, alleen nu zit ik dus te denken over het repareren van spierscheurtjes wat eigenlijk weer energie kost wat je uit eten haalt.

Kan iemand mij even bijlichten over het hele IF gedoe?
IF betekent niet dat je minder eet of niet kunt groeien, maar vooral dat je al die calorieën binnen een bepaalde tijd (bijv. 8 uur, en voornamelijk post-workout) eet. Je lichaam gaat natuurlijk geen spieren afbreken, als je een paar uur geen eten hebt gehad. Tijdens een cut is IF makkelijker, maar je kunt er ook wel mee bulken.

Kijk bijv. op www.leangains.com voor artikelen hierover.
  zondag 14 oktober 2012 @ 23:21:34 #24
354147 SunTzu
pi_117981395
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 23:18 schreef Nic1 het volgende:

[..]

IF betekent niet dat je minder eet of niet kunt groeien, maar vooral dat je al die calorieën binnen een bepaalde tijd (bijv. 8 uur, en voornamelijk post-workout) eet. Je lichaam gaat natuurlijk geen spieren afbreken, als je een paar uur geen eten hebt gehad. Tijdens een cut is IF makkelijker, maar je kunt er ook wel mee bulken.

Kijk bijv. op www.leangains.com voor artikelen hierover.
Geachte brah

Ik dank u zeer voor uw antwoord en ga mij er morgen verder in verdiepen :)

Yours truly,

SunTzu
pi_117981632
Kan het trouwens kwaad als je meer squat dan deadlift?

Ik squat elke training en mijn squat gaat nog steeds omhoog terwijl ik niet elke training deadlift en ik wil wel nog wel eens een training vastlopen op de deadlift
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')