quote:Defiance also reunites much of the Battlestar Galactica production team.
De pilot van Arrowquote:Op zondag 14 oktober 2012 16:13 schreef tompsv18 het volgende:
Pilot van Arrow was erg goed. Dus maar even een topic gemaakt: [USA] Arrow #1
Failing Skies bleek toch ook top?quote:
Zeker doen! De vrouw van Coach uit FNL speelt de hoofdrol samen met een actrice die een Taylor Swift gone evil speeltquote:Op zondag 14 oktober 2012 10:43 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Nice, een van de enige nieuwe series die ik ga kijken.
Hoop dat ik er deze week aan toe kom!
Ben niet zo'n sci-fi liefhebber, maar toch even proberen.quote:
quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:46 schreef Tazmaniac het volgende:
Ik ben helemaal verkocht als ik Connie Britton zie
Niet gezien nog, ik volg Revolutionquote:
Failing Skies is ook slecht, maar je lacht je na een aantal afleveringen dood. Overigens vind ik Failing Skies alsnog kwalitatief een stuk beter dan Revolution.quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:55 schreef Adelante het volgende:
[..]
Niet gezien nog, ik volg Revolution
Falling Skies is opgezet als komedie of moet je er maar zo naar kijken???quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:58 schreef pberends het volgende:
[..]
Failing Skies is ook slecht, maar je lacht je na een aantal afleveringen dood. Overigens vind ik Failing Skies alsnog kwalitatief een stuk beter dan Revolution.
Ik vond de kwaliteit ook erg hoog voor een 'ordinaire' actieserie. Redelijk goed geacteerd ook. Dat verbaasde me dan ookquote:Op zondag 14 oktober 2012 19:00 schreef JDx het volgende:
Sow, dat Arrow is vet zeg. Heel iets anders dan ik dacht dat het was. De sfeer heeft wel wat weg van Revenge. Alleen... wtf, niemand kan zien wie het is, vanwege een hood?
Echt een serie met de kwaliteit van een film zeg.
Arrow kent geen superhero-bullshit powers of supernatural onzin. Het is eerder een soort Batman zonder superpowers dus. Dat helpt het realisme gehalte wel, want ik haat superpower bullshit dat helemaal niet bestaatquote:Op zondag 14 oktober 2012 19:02 schreef WammesWaggel het volgende:
Is Arrow net zo'n nobele droeftoeter als het personage in Smallville?
Robin Hood had bullshit-superpowersquote:
Waarschijnlijk januari-april 2013. Ook dan:quote:Op zondag 14 oktober 2012 18:46 schreef pberends het volgende:
[..]
Maar leuk en aardig allemaal, wanneer wordt de eerste aflevering uitgezonden
April 2013, zie www.defiance.comquote:Op zondag 14 oktober 2012 18:46 schreef pberends het volgende:
[..]
Ben niet zo'n sci-fi liefhebber, maar toch even proberen.
En als het slecht is hopelijk net zo humoristisch als Failing Skies.
Maar leuk en aardig allemaal, wanneer wordt de eerste aflevering uitgezonden
Genre was voor 2012 ook al mega populair. Er zijn de afgelopen 10 jaar honderden films in dat genre uitgebracht..nu zijn de series blijkbaar aan de beurtquote:Op zondag 14 oktober 2012 19:47 schreef remlof het volgende:
Defiance is wel weer de zoveelste apocalyptische serie, na Terra Nova, Falling Skies en Revolution
Waarom is dat genre toch zo populair tegenwoordig, heeft het iets met 2012 te maken?
Invasion was ook zo'n gave serie, helaas schrapten ze die ook vroegquote:Op zondag 14 oktober 2012 19:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Genre was voor 2012 ook al mega populair. Er zijn de afgelopen 10 jaar honderden films in dat genre uitgebracht..nu zijn de series blijkbaar aan de beurt
Ja geniaalquote:Op zondag 14 oktober 2012 21:01 schreef Devv het volgende:
Is The Inbetweeners (US) iets? Ik zie eigenlijk alleen lage ratings.
Flashforward vond ik ook wel vet. Ook wel een beetje in die richting, helaas ook na 1 seizoen gecancelled. En Jericho vond ik ook leuk, maar daar zijn de meningen hier over verdeeldquote:Op zondag 14 oktober 2012 20:48 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Invasion was ook zo'n gave serie, helaas schrapten ze die ook vroeg
Surface hetzelfde verhaal.
Ik maak de vergelijking met Batman alleen omdat hij ook geen superpowers heeft. Batman is technisch en lichamelijk gewoon superieur, in tegenstelling tot fake superpower bullshit pipootjes als The Hulk enzo.quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:27 schreef Pvoesss het volgende:
Uhhh nee maar hem vergelijken met batman is weird..
Het is gewoon meer een Robin hood verhaal he
En hquote:Op zondag 14 oktober 2012 19:47 schreef remlof het volgende:
Defiance is wel weer de zoveelste apocalyptische serie, na Terra Nova, Falling Skies en Revolution
Waarom is dat genre toch zo populair tegenwoordig, heeft het iets met 2012 te maken?
En hoe moeilijk kan het zijn om die series te verbeteren?quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:47 schreef remlof het volgende:
Ach die aflevering in de club was wel grappig, verder matig. Gewoon voor onder het eten zeg maar. Animal Practice mogen ze schrappen van mij.quote:Op maandag 15 oktober 2012 11:53 schreef charmed_angel het volgende:
Heb de eerste 3 afleveringen van The Mindy Project gekeken, valt een beetje tegen.
Niet echt mijn humor. Maar ik kijk wel verder, is toch maar 22 minuten per aflevering. Dus geef het nog even een kans
en net als Batman heeft die kerel in Arrow veel geld.quote:Op zondag 14 oktober 2012 23:18 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik maak de vergelijking met Batman alleen omdat hij ook geen superpowers heeft. Batman is technisch en lichamelijk gewoon superieur, in tegenstelling tot fake superpower bullshit pipootjes als The Hulk enzo.
Ook nog, hoewel ik de outfit in Arrow een stukje minder pipo vind dan die outfit en cape van Batmanquote:Op maandag 15 oktober 2012 12:08 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
en net als Batman heeft die kerel in Arrow veel geld.
Waarom slecht geschreven danquote:Op maandag 15 oktober 2012 17:14 schreef ChickenMan het volgende:
Nou nou dat Arrow zeg. Nogal cheesy, slecht geschreven en heel erg inspiratieloos. Die ga ik niet meer kijken.
Heb je die dialogen wel gehoord. En wat 'ie allemaal voor cliche dingen in die voiceover zegt. Zo slecht.quote:
Niet mee eens. Maar meningen verschillen natuurlijk.quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:18 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
Heb je die dialogen wel gehoord. En wat 'ie allemaal voor cliche dingen in die voiceover zegt. Zo slecht.
Vond het vreemder dat hij door werkelijk geen enkele kogel geraakt werd toen hij gekidnapt werd. Was ff vaag, maar vond het verder wel vermakelijkquote:Op maandag 15 oktober 2012 17:09 schreef JDx het volgende:
Alleen dat ie daardoor nou opeens totaal onherkenbaar is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:28 schreef Wielracer het volgende:
vind het wel een goede serie, maar ik kijk misschien minder kritisch. Zit wel lekkere spanning in.
Arrow vanmiddag ook gezien en vond het wel ok, misschien een beetje Amerikaans over de top, maar het Robin Hood verhaal in de tegenwoordige tijd is wel ok.Net als die andere serie, ben even de naam kwijt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kerel verkleed etc. Ook in een kelder, pc alles.Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
Is op zonne energie jonge!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:57 schreef Houniet het volgende:
[..]
Net als die andere serie, ben even de naam kwijt.
Kerel verkleed etc. Ook in een kelder, pc alles.
Is gecannceldldlc na 1 seizoen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:11 schreef JDx het volgende:
[..]
Is op zonne energie jonge!
Welke serie bedoel je trouwens, ben benieuwd
quote:
Het is toch vrij normaal tegenwoordig dat er maar 1 goede nieuwe serie per jaar uitkomt?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:20 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Over het algemeen een hele schrale oogst dit jaar moet ik zeggen. Weinig trailers die me doen bewegen tot het kijken van de pilot en nog minder pilots die dan leuk blijken te zijn
Meestal waren er nog wel een paar aardige series bij. Maar dit jaar is het een en al matig.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:29 schreef pberends het volgende:
[..]
Het is toch vrij normaal tegenwoordig dat er maar 1 goede nieuwe serie per jaar uitkomt?
Dan heb ik dit jaar nog geen goede serie gezien. Vorig jaar was dat POIquote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:29 schreef pberends het volgende:
[..]
Het is toch vrij normaal tegenwoordig dat er maar 1 goede nieuwe serie per jaar uitkomt?
quote:Oliver Queen was missing and presumed dead for five years before being discovered alive on a remote island in the Pacific. When he returns home to Starling City, his devoted mother Moira, much-beloved sister Thea, and best friend Tommy welcome him home, but they sense Oliver has been changed by his ordeal on the island. While Oliver hides the truth about the man he's become, he desperately wants to make amends for the actions he took as the boy he was. Most particularly, he seeks reconciliation with his former girlfriend, Laurel Lance. As Oliver reconnects with those closest to him, he secretly creates the persona of Arrow - a vigilante to right the wrongs of his family, fight the ills of society, and restore Starling City to its former glory.
Op basis van die tekst misschien wel, maar als je de pilot gezien hebt, dan nee... lijkt het meer op een moderne Robin Hood of Batman (zoals al eerder is aangegeven in dit topicquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:41 schreef Terreros85 het volgende:
Arrow lijkt wel een erg futuristische remake van Homeland. Ik lees dit op IMDB
[..]
Ik vond Homeland slecht en Arrow goed, dus slechte vergelijkingquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:41 schreef Terreros85 het volgende:
Arrow lijkt wel een erg futuristische remake van Homeland. Ik lees dit op IMDB
[..]
Animal Practice überhaupt een kans geven... die trailer alleen alquote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:36 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Meestal waren er nog wel een paar aardige series bij. Maar dit jaar is het een en al matig.
Arrow en Go On vind ik wel leuk, die ga ik volgen en ik geef Animal Practice en Last Resort een kans. Revolution geef ik bij gebrek aan iets boeiends ook nog wel een kans.
Maar geen enkele echt goede serie voorlopig
Ik heb dat met series van ex-Friends sterren:quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:20 schreef Stefan het volgende:
Animal Practice de naam alleen al.
Hoewel ik me wel verheug op de pilot van Animal Instinct volgende week
WTF is dit nou weerquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:20 schreef Stefan het volgende:
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:20 schreef Stefan het volgende:
Haha dit zal wel een parodie zijn á la NTSF:SD:SUV:: of Childrens Hospital ofzoquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:20 schreef Stefan het volgende:
Check datumquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:27 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ok, Kirsten Bell is natuurlijk helemaal leuk enzo maar die pilot van Animal Instincts ziet er echt zo bagger uit dat het bijna niet echt kan zijn.
Vergeet Eagleheart niet;quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:40 schreef fwokker het volgende:
[..]
Haha dit zal wel een parodie zijn á la NTSF:SD:SUV:: of Childrens Hospital ofzo
Hahaha wat is dit. Is dit serieus op de buis geweest?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:20 schreef Stefan het volgende:
quote:
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:27 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ok, Kirsten Bell is natuurlijk helemaal leuk enzo maar die pilot van Animal Instincts ziet er echt zo bagger uit dat het bijna niet echt kan zijn.
Het is een neptrailer uit de film Forgetting Sarah Marshall waarin Kristen Bell een actrice genaamd Sarah Marshall speelt waarvan Animal Instincts de nieuwe serie is.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:20 schreef Nickske1912 het volgende:
[..]
Hahaha wat is dit. Is dit serieus op de buis geweest?
En sterren springen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:49 schreef Nickske1912 het volgende:
Jammer, het was te mooi geweest om waar te zijn.
De Amerikaanse zender ABC heeft trouwens duidelijk de pijlen gericht op Nederlandse series. Begin 2013 wordt de Amerikaanse versie van Penoza uitgezonden en daarnaast wordt er ook gewerkt aan een versie van zowel Overspel als Vuurzee.
Vond ik best leuk.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:30 schreef Tim86 het volgende:
Net even de eerste ep van Underemployed gekeken van MTV..echt geen fuck aan
Haywirequote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:17 schreef Franktastic1984 het volgende:
[..]
Vergeet Eagleheart niet;
En de tweede aflevering was ook prima, goede serie inderdaad!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 09:53 schreef glannie het volgende:
De pilot van Hunted vond ik best goed te kijken. Nieuwe serie op de BBC over een spion, van de makers van Spooks.
Ik weet dat jij standaard niet geinteresseerd bent in alles niet USA maar ik vind dat nieuwe Engelstalige series best besproken mogen worden. Zo heel veel zijn dat er niet, maar als er zo af en toe een Britse of Canadese trailer voorbij komt vind ik dat alleen maar prettig. Die landen zenden te weinig nieuwe dingen uit om een heel nieuw topic voor te maken.quote:
Ja omdat het crap isquote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:04 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik weet dat jij standaard niet geinteresseerd bent in alles niet USA maar ik vind dat nieuwe Engelstalige series best besproken mogen worden. Zo heel veel zijn dat er niet, maar als er zo af en toe een Britse of Canadese trailer voorbij komt vind ik dat alleen maar prettig. Die landen zenden te weinig nieuwe dingen uit om een heel nieuw topic voor te maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |