Eigenlijk niet.quote:
Ik kreeg meteen weer zin om te gaan.quote:Op maandag 15 oktober 2012 11:51 schreef Kreator het volgende:
[..]
Mja, ik ben er al lang niet geweest....
Nee, hoor. Nog lang nietquote:
Jij hebt er verstand vanquote:Op maandag 15 oktober 2012 12:10 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik begon me al bijna zorgen te maken.Nog een jaar of 15 verwacht ik, dan ga je pieken.
![]()
Ho ho.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 00:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Selma![]()
Er gebeurt hier geen flikker, alleen gedoe over kogelvisjes, huizen bekijken en 100% die oude mannen leeglebbert... het gewoonlijke dus
Dat snap ik welquote:Op maandag 15 oktober 2012 12:14 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik lees wel eens dameslectuur bij de kapper en tandarts.![]()
Ja, standaard hè.quote:Op maandag 15 oktober 2012 12:01 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik kreeg meteen weer zin om te gaan.
Vrijdag nog een pilsje gedronken bij De Pimpelaar.Gezellig. Liep er langs met Wausert... ineens een hoop geschreeuw: "DRAGAN, DRAGAN!", was het de 'vaste crew' die (waarschijnlijk) de hele middag al zat te tanken.
Volgens mij lebbert Nath half fok leeg atm.quote:Op maandag 15 oktober 2012 12:13 schreef 100% Tukker het volgende:
Ik ben die oude man en Nath lebbert me leeg.
Is Nath diegene die met die Vinnie had gedate?quote:Op maandag 15 oktober 2012 12:22 schreef Kreator het volgende:
Volgens mij lebbert Nath half fok leeg atm..
Jup.quote:Op maandag 15 oktober 2012 12:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Is Nath diegene die met die Vinnie had gedate?
Jullie vrouwen kunnen dat hè...quote:Op maandag 15 oktober 2012 12:16 schreef Samzz het volgende:
Je hoeft je geen zorgen te maken, Tukker. De seks was fantastisch. 450 keer he.
Sex was hetquote:Op maandag 15 oktober 2012 12:25 schreef Cue_ het volgende:
Heerlijk die mensen hier die ook in R&P komen
Nee. I.F. en N.F. en trawanten. Ik ga binnenkort ook maar weer een keer mee...quote:Op maandag 15 oktober 2012 12:21 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, standaard hè.. Zat P.D. er ook weer bij?
Een beetje hulp van een man is wel fijn.quote:Op maandag 15 oktober 2012 12:27 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Jullie vrouwen kunnen dat hè...
Oh zo. In Sex konden we alle hints lezen over hoe het wasquote:Op maandag 15 oktober 2012 12:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Daar ontstond het
Ik zag het een keer vermeld staan in het datingtopic
Het is fok he.. daar vertelt men graag in geuren en kleuren hoe het was. en het liefst zo cryptisch mogelijkquote:Op maandag 15 oktober 2012 12:30 schreef Samzz het volgende:
Oh zo. In Sex konden we alle hints lezen over hoe het was.
quote:Op maandag 15 oktober 2012 12:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het is fok he.. daar vertelt men graag in geuren en kleuren hoe het was. en het liefst zo cryptisch mogelijk![]()
Enige wat ik weet is dat ze seks hebben gehad.
Al keek ik onlangs eens in kpd en zag fotos.. nu vraag ik me af of die toen ook zijn gemaakt(en of zij het samen zijn
)
Ah, ja. Is altijd wel gezellig. Al is de gezelligheid wel over als N.F. mij ziet. Je moet vragen of hun nicht(je) een keer meegaat. Dat is wel een leuk nichtje.quote:Op maandag 15 oktober 2012 12:29 schreef 100% Tukker het volgende:
Nee. I.F. en N.F. en trawanten. Ik ga binnenkort ook maar weer een keer mee...![]()
Die met die samengeknepen kudt?quote:Op maandag 15 oktober 2012 12:31 schreef Cue_ het volgende:
Al keek ik onlangs eens in kpd en zag fotos.. nu vraag ik me af of die toen ook zijn gemaakt(en of zij het samen zijn
)
Geen ideequote:Op maandag 15 oktober 2012 12:35 schreef Kreator het volgende:
Die met die samengeknepen kudt?. whehe.
Ik zou zeggen: Succesquote:Op maandag 15 oktober 2012 12:38 schreef Samzz het volgende:
Tijd voor een vergelijkend piemelonderzoek, Cue.
Link?quote:Op maandag 15 oktober 2012 12:35 schreef Kreator het volgende:
[..]
Die met die samengeknepen kudt?. whehe.
Oh, ik doelde op jou. Mij interesseert het geen kut.quote:
Dat kan ik wel eens doen. Heeft ze Facebook?quote:Op maandag 15 oktober 2012 12:35 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ah, ja. Is altijd wel gezellig. Al is de gezelligheid wel over als N.F. mij ziet. Je moet vragen of hun nicht(je) een keer meegaat. Dat is wel een leuk nichtje..
Als ik het zo interessant vond had ik het destijds wel gedaanquote:Op maandag 15 oktober 2012 12:40 schreef Samzz het volgende:
Oh, ik doelde op jou. Mij interesseert het geen kut.
Vrijdag in de kroeg was er zo'n kerel die mij blijkbaar wel interessant vond, dus uiteindelijk na lang gestaar van zijn kant, durfde hij toch mijn kant op te komen en een gesprek aan te gaan.quote:Op maandag 15 oktober 2012 12:40 schreef 100% Tukker het volgende:
Dat kan ik wel eens doen. Heeft ze Facebook?![]()
Jahquote:Op maandag 15 oktober 2012 12:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Het ging hier ergens over mij?
quote:
Waarom zou hij je niet toe mogen voegen, dan?quote:Op maandag 15 oktober 2012 12:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Vrijdag in de kroeg was er zo'n kerel die mij blijkbaar wel interessant vond, dus uiteindelijk na lang gestaar van zijn kant, durfde hij toch mijn kant op te komen en een gesprek aan te gaan.
Ik was alleen niet zo geintresseerddus beetje kortaf enzo.
Zegt ie op het einde "ik voeg je wel toe op facebook" ik echt van "nee doe maar niet, nee echt niet"
alsnog verzoek gekregen diezelfde nacht
Eigenlijk al de hele pagina.quote:Op maandag 15 oktober 2012 12:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Het ging hier ergens over mij?
Omdat ik hem toch niet toevoeg. Dus beetje hopeloosquote:Op maandag 15 oktober 2012 12:47 schreef Samzz het volgende:
Waarom zou hij je niet toe mogen voegen, dan?
Herkenbaar met te veel drank op.quote:Op maandag 15 oktober 2012 12:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Vrijdag in de kroeg was er zo'n kerel die mij blijkbaar wel interessant vond, dus uiteindelijk na lang gestaar van zijn kant, durfde hij toch mijn kant op te komen en een gesprek aan te gaan.
Ik was alleen niet zo geintresseerddus beetje kortaf enzo.
Zegt ie op het einde "ik voeg je wel toe op facebook" ik echt van "nee doe maar niet, nee echt niet"
alsnog verzoek gekregen diezelfde nacht
Hij was nuchterder dan ikquote:Op maandag 15 oktober 2012 12:48 schreef 100% Tukker het volgende:
Herkenbaar met te veel drank op.Wel kudo's voor z'n doorzettingsvermogen, toch?
![]()
Ach zo.quote:Op maandag 15 oktober 2012 12:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Omdat ik hem toch niet toevoeg. Dus beetje hopeloos
Niet superlelijk ofzo, maar niet mijn typequote:Op maandag 15 oktober 2012 13:39 schreef 100% Tukker het volgende:
Dan moest het een beste draak zijn.
En hoe zie jij eruit? Wil weleens weten of je mijn type bentquote:Op maandag 15 oktober 2012 13:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Niet superlelijk ofzo, maar niet mijn type
Net te laatquote:Op maandag 15 oktober 2012 13:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En hoe zie jij eruit? Wil weleens weten of je mijn type bent
quote:
quote:Op maandag 15 oktober 2012 13:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
En hoe zie jij eruit? Wil weleens weten of je mijn type bent
PM/DM?quote:
Ha lekkertjequote:
Oh boequote:Op maandag 15 oktober 2012 13:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat lukt niet echt met het datetempo van mij en date
Ik ben te vroeg gepiekt.quote:Op maandag 15 oktober 2012 13:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, leer je plek maar kennen
En hij weegt 360 kilo?quote:Op maandag 15 oktober 2012 13:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
- afsluitend nog even een stevige kebab/shoarmaschotel wegwerken (hij nam een tweepersoons en vroeg daarna nog om een half turks brood döner omdat hij nog trek had)... god wat kon die kerel vreten
Met harken als handen zekerquote:Op maandag 15 oktober 2012 14:00 schreef Kreator het volgende:
[..]
Voor 5 euro krijg je een gedetailleerde tekening van me.
He, nooit de moeilijkheid van harkpoppetjes tekenen onderschattenquote:
quote:Op maandag 15 oktober 2012 13:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Godsamme, zit op msn met iemand te ouwehoeren. Hij gaat nu naar de bios en ik herinner me ineens wat ik 2 jaar lang met een kameraad deed:
- elk weekend naar de bios
- tijdens de film allebei een grote portie frituur bestellen (21 minikroketjes, frikandelletjes, kipdinges, etc.)
- na de film intens bier tanken en poolen in de kroeg.
- afsluitend nog even een stevige kebab/shoarmaschotel wegwerken (hij nam een tweepersoons en vroeg daarna nog om een half turks brood döner omdat hij nog trek had)... god wat kon die kerel vreten
- bij mij thuis nog een film kijken en afpilsen tot 5u 's ochtends
Ik mis dat wel
Die komt nooit uit huisquote:
moet ie nu 3 of 4 lijntjes hebbenquote:Op maandag 15 oktober 2012 14:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
He, nooit de moeilijkheid van harkpoppetjes tekenen onderschatten.
quote:
quote:
Jef tikte de 125 wel aan, maar weegt intussen weer iets van een keurige 90 denk ik. Heb hem al jaren niet meer gesprokenquote:
Ik word vast een plaatjequote:Op maandag 15 oktober 2012 14:04 schreef Kreator het volgende:
[..]
Een combi van:
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
Misschien kwam de bios en de kroeg wel naar hem toe.quote:Op maandag 15 oktober 2012 14:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Die komt nooit uit huis
Die maat elke week. Of hij dribbelde naar z'n thuisbioscoop ,maar gok niet dat dat werd bedoelt
Heb de 125 nooit aangetikt johquote:Op maandag 15 oktober 2012 14:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
[..]
[..]
Jef tikte de 125 wel aan, maar weegt intussen weer iets van een keurige 90 denk ik. Heb hem al jaren niet meer gesproken
Wel tof dat ie tweepersoons maaltijden vreet.quote:Op maandag 15 oktober 2012 14:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
[..]
[..]
Jef tikte de 125 wel aan, maar weegt intussen weer iets van een keurige 90 denk ik. Heb hem al jaren niet meer gesproken
edit: en ondanks al dat gevreet bleef ik ergens tussen de 60 en 65 kilo hangen met m'n 1 meter 92
ineens?quote:Op maandag 15 oktober 2012 14:08 schreef 100% Tukker het volgende:
Iemand trouwens enig idee waaromNath
mij ineens haat?
Oeiiiiiiiiiiiiiiiiiquote:
Ineensquote:Op maandag 15 oktober 2012 14:08 schreef 100% Tukker het volgende:
mij ineens haat?
Ik heb wel een idee. Maar volgens mij wordt deze vraag niet aan mij gericht.quote:Op maandag 15 oktober 2012 14:08 schreef 100% Tukker het volgende:
mij ineens haat?
Omdat je niet ingaat op haar verzoek om haar te voorzien van een dosis proteïne, gok ik.quote:Op maandag 15 oktober 2012 14:08 schreef 100% Tukker het volgende:
mij ineens haat?
Ruilen? Mag jij 69 (hehehehe) wegen, ik wil weer richting de 90, en dit keer niet alles in m'n pens!quote:Op maandag 15 oktober 2012 14:06 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Heb de 125 nooit aangetikt joh![]()
Keurige 89 nu wel. En het gaat nog omlaag![]()
Helaas heb ik die mooie tijden nooit met jou gehad dus het is een andere Jef.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |