Ah, ja. Is altijd wel gezellig. Al is de gezelligheid wel over als N.F. mij ziet. Je moet vragen of hun nicht(je) een keer meegaat. Dat is wel een leuk nichtje.quote:Op maandag 15 oktober 2012 12:29 schreef 100% Tukker het volgende:
Nee. I.F. en N.F. en trawanten. Ik ga binnenkort ook maar weer een keer mee...![]()
Die met die samengeknepen kudt?quote:Op maandag 15 oktober 2012 12:31 schreef Cue_ het volgende:
Al keek ik onlangs eens in kpd en zag fotos.. nu vraag ik me af of die toen ook zijn gemaakt(en of zij het samen zijn
)
Geen ideequote:Op maandag 15 oktober 2012 12:35 schreef Kreator het volgende:
Die met die samengeknepen kudt?. whehe.
Ik zou zeggen: Succesquote:Op maandag 15 oktober 2012 12:38 schreef Samzz het volgende:
Tijd voor een vergelijkend piemelonderzoek, Cue.
Link?quote:Op maandag 15 oktober 2012 12:35 schreef Kreator het volgende:
[..]
Die met die samengeknepen kudt?. whehe.
Oh, ik doelde op jou. Mij interesseert het geen kut.quote:
Dat kan ik wel eens doen. Heeft ze Facebook?quote:Op maandag 15 oktober 2012 12:35 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ah, ja. Is altijd wel gezellig. Al is de gezelligheid wel over als N.F. mij ziet. Je moet vragen of hun nicht(je) een keer meegaat. Dat is wel een leuk nichtje..
Als ik het zo interessant vond had ik het destijds wel gedaanquote:Op maandag 15 oktober 2012 12:40 schreef Samzz het volgende:
Oh, ik doelde op jou. Mij interesseert het geen kut.
Vrijdag in de kroeg was er zo'n kerel die mij blijkbaar wel interessant vond, dus uiteindelijk na lang gestaar van zijn kant, durfde hij toch mijn kant op te komen en een gesprek aan te gaan.quote:Op maandag 15 oktober 2012 12:40 schreef 100% Tukker het volgende:
Dat kan ik wel eens doen. Heeft ze Facebook?![]()
Jahquote:Op maandag 15 oktober 2012 12:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Het ging hier ergens over mij?
quote:
Waarom zou hij je niet toe mogen voegen, dan?quote:Op maandag 15 oktober 2012 12:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Vrijdag in de kroeg was er zo'n kerel die mij blijkbaar wel interessant vond, dus uiteindelijk na lang gestaar van zijn kant, durfde hij toch mijn kant op te komen en een gesprek aan te gaan.
Ik was alleen niet zo geintresseerddus beetje kortaf enzo.
Zegt ie op het einde "ik voeg je wel toe op facebook" ik echt van "nee doe maar niet, nee echt niet"
alsnog verzoek gekregen diezelfde nacht
Eigenlijk al de hele pagina.quote:Op maandag 15 oktober 2012 12:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Het ging hier ergens over mij?
Omdat ik hem toch niet toevoeg. Dus beetje hopeloosquote:Op maandag 15 oktober 2012 12:47 schreef Samzz het volgende:
Waarom zou hij je niet toe mogen voegen, dan?
Herkenbaar met te veel drank op.quote:Op maandag 15 oktober 2012 12:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Vrijdag in de kroeg was er zo'n kerel die mij blijkbaar wel interessant vond, dus uiteindelijk na lang gestaar van zijn kant, durfde hij toch mijn kant op te komen en een gesprek aan te gaan.
Ik was alleen niet zo geintresseerddus beetje kortaf enzo.
Zegt ie op het einde "ik voeg je wel toe op facebook" ik echt van "nee doe maar niet, nee echt niet"
alsnog verzoek gekregen diezelfde nacht
Hij was nuchterder dan ikquote:Op maandag 15 oktober 2012 12:48 schreef 100% Tukker het volgende:
Herkenbaar met te veel drank op.Wel kudo's voor z'n doorzettingsvermogen, toch?
![]()
Ach zo.quote:Op maandag 15 oktober 2012 12:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Omdat ik hem toch niet toevoeg. Dus beetje hopeloos
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |