Eigenlijk niet.quote:
Ik kreeg meteen weer zin om te gaan.quote:Op maandag 15 oktober 2012 11:51 schreef Kreator het volgende:
[..]
Mja, ik ben er al lang niet geweest....
Nee, hoor. Nog lang nietquote:
Jij hebt er verstand vanquote:Op maandag 15 oktober 2012 12:10 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik begon me al bijna zorgen te maken.Nog een jaar of 15 verwacht ik, dan ga je pieken.
![]()
Ho ho.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 00:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Selma![]()
Er gebeurt hier geen flikker, alleen gedoe over kogelvisjes, huizen bekijken en 100% die oude mannen leeglebbert... het gewoonlijke dus
Dat snap ik welquote:Op maandag 15 oktober 2012 12:14 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik lees wel eens dameslectuur bij de kapper en tandarts.![]()
Ja, standaard hè.quote:Op maandag 15 oktober 2012 12:01 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik kreeg meteen weer zin om te gaan.
Vrijdag nog een pilsje gedronken bij De Pimpelaar.Gezellig. Liep er langs met Wausert... ineens een hoop geschreeuw: "DRAGAN, DRAGAN!", was het de 'vaste crew' die (waarschijnlijk) de hele middag al zat te tanken.
Volgens mij lebbert Nath half fok leeg atm.quote:Op maandag 15 oktober 2012 12:13 schreef 100% Tukker het volgende:
Ik ben die oude man en Nath lebbert me leeg.
Is Nath diegene die met die Vinnie had gedate?quote:Op maandag 15 oktober 2012 12:22 schreef Kreator het volgende:
Volgens mij lebbert Nath half fok leeg atm..
Jup.quote:Op maandag 15 oktober 2012 12:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Is Nath diegene die met die Vinnie had gedate?
Jullie vrouwen kunnen dat hè...quote:Op maandag 15 oktober 2012 12:16 schreef Samzz het volgende:
Je hoeft je geen zorgen te maken, Tukker. De seks was fantastisch. 450 keer he.
Sex was hetquote:Op maandag 15 oktober 2012 12:25 schreef Cue_ het volgende:
Heerlijk die mensen hier die ook in R&P komen
Nee. I.F. en N.F. en trawanten. Ik ga binnenkort ook maar weer een keer mee...quote:Op maandag 15 oktober 2012 12:21 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, standaard hè.. Zat P.D. er ook weer bij?
Een beetje hulp van een man is wel fijn.quote:Op maandag 15 oktober 2012 12:27 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Jullie vrouwen kunnen dat hè...
Oh zo. In Sex konden we alle hints lezen over hoe het wasquote:Op maandag 15 oktober 2012 12:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Daar ontstond het
Ik zag het een keer vermeld staan in het datingtopic
Het is fok he.. daar vertelt men graag in geuren en kleuren hoe het was. en het liefst zo cryptisch mogelijkquote:Op maandag 15 oktober 2012 12:30 schreef Samzz het volgende:
Oh zo. In Sex konden we alle hints lezen over hoe het was.
quote:Op maandag 15 oktober 2012 12:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het is fok he.. daar vertelt men graag in geuren en kleuren hoe het was. en het liefst zo cryptisch mogelijk![]()
Enige wat ik weet is dat ze seks hebben gehad.
Al keek ik onlangs eens in kpd en zag fotos.. nu vraag ik me af of die toen ook zijn gemaakt(en of zij het samen zijn
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |