Ik ben te vroeg gepiekt.quote:Op maandag 15 oktober 2012 13:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, leer je plek maar kennen
En hij weegt 360 kilo?quote:Op maandag 15 oktober 2012 13:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
- afsluitend nog even een stevige kebab/shoarmaschotel wegwerken (hij nam een tweepersoons en vroeg daarna nog om een half turks brood döner omdat hij nog trek had)... god wat kon die kerel vreten
Met harken als handen zekerquote:Op maandag 15 oktober 2012 14:00 schreef Kreator het volgende:
[..]
Voor 5 euro krijg je een gedetailleerde tekening van me.
He, nooit de moeilijkheid van harkpoppetjes tekenen onderschattenquote:
quote:Op maandag 15 oktober 2012 13:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Godsamme, zit op msn met iemand te ouwehoeren. Hij gaat nu naar de bios en ik herinner me ineens wat ik 2 jaar lang met een kameraad deed:
- elk weekend naar de bios
- tijdens de film allebei een grote portie frituur bestellen (21 minikroketjes, frikandelletjes, kipdinges, etc.)
- na de film intens bier tanken en poolen in de kroeg.
- afsluitend nog even een stevige kebab/shoarmaschotel wegwerken (hij nam een tweepersoons en vroeg daarna nog om een half turks brood döner omdat hij nog trek had)... god wat kon die kerel vreten
- bij mij thuis nog een film kijken en afpilsen tot 5u 's ochtends
Ik mis dat wel
Die komt nooit uit huisquote:
moet ie nu 3 of 4 lijntjes hebbenquote:Op maandag 15 oktober 2012 14:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
He, nooit de moeilijkheid van harkpoppetjes tekenen onderschatten.
quote:
quote:
Jef tikte de 125 wel aan, maar weegt intussen weer iets van een keurige 90 denk ik. Heb hem al jaren niet meer gesprokenquote:
Ik word vast een plaatjequote:Op maandag 15 oktober 2012 14:04 schreef Kreator het volgende:
[..]
Een combi van:
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
Misschien kwam de bios en de kroeg wel naar hem toe.quote:Op maandag 15 oktober 2012 14:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Die komt nooit uit huis
Die maat elke week. Of hij dribbelde naar z'n thuisbioscoop ,maar gok niet dat dat werd bedoelt
Heb de 125 nooit aangetikt johquote:Op maandag 15 oktober 2012 14:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
[..]
[..]
Jef tikte de 125 wel aan, maar weegt intussen weer iets van een keurige 90 denk ik. Heb hem al jaren niet meer gesproken
Wel tof dat ie tweepersoons maaltijden vreet.quote:Op maandag 15 oktober 2012 14:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
[..]
[..]
Jef tikte de 125 wel aan, maar weegt intussen weer iets van een keurige 90 denk ik. Heb hem al jaren niet meer gesproken
edit: en ondanks al dat gevreet bleef ik ergens tussen de 60 en 65 kilo hangen met m'n 1 meter 92
ineens?quote:Op maandag 15 oktober 2012 14:08 schreef 100% Tukker het volgende:
Iemand trouwens enig idee waaromNath
mij ineens haat?
Oeiiiiiiiiiiiiiiiiiquote:
Ineensquote:Op maandag 15 oktober 2012 14:08 schreef 100% Tukker het volgende:
mij ineens haat?
Ik heb wel een idee. Maar volgens mij wordt deze vraag niet aan mij gericht.quote:Op maandag 15 oktober 2012 14:08 schreef 100% Tukker het volgende:
mij ineens haat?
Omdat je niet ingaat op haar verzoek om haar te voorzien van een dosis proteīne, gok ik.quote:Op maandag 15 oktober 2012 14:08 schreef 100% Tukker het volgende:
mij ineens haat?
Ruilen? Mag jij 69 (hehehehe) wegen, ik wil weer richting de 90, en dit keer niet alles in m'n pens!quote:Op maandag 15 oktober 2012 14:06 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Heb de 125 nooit aangetikt joh![]()
Keurige 89 nu wel. En het gaat nog omlaag![]()
Helaas heb ik die mooie tijden nooit met jou gehad dus het is een andere Jef.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |