SPOILER: Officiele MC SC server AldiewillentekaaprenvarenCRAFTOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het boek over Bestemmingsplan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Topicmeisje
Topic Nummer
Topicventjes/vrouwtjes:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Veel plezier
[ Bericht 0% gewijzigd door SosuaCafe op 14-10-2012 09:26:21 ]http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
cracked? en wats het iP?quote:Op zondag 14 oktober 2012 10:09 schreef SosuaCafe het volgende:
Je kan ook gewoon bij aldie bouwen. Die draait al
Ben je echt te arm om 20 euro te dokken?quote:
SPOILER: Dit kwam ik tegen en vond ik wel even leuk na de Starbucks 'discussie' van eventjes terug :DOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧
het gaat mij om het principequote:Op zondag 14 oktober 2012 11:51 schreef TJV het volgende:
[..]
Ben je echt te arm om 20 euro te dokken?_!
quote:
quote:Op zondag 14 oktober 2012 11:52 schreef Lorrelies het volgende:
Goedemorgen op deze zondagmorgen(hij is wel redelijk zonnig ook nog
)
Omnomnom gekookt eitjeDit stond al eerder op reddit.SPOILER: Dit kwam ik tegen en vond ik wel even leuk na de Starbucks 'discussie' van eventjes terug :DOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stomme kut 9fag met zn reposts.
quote:Op zondag 14 oktober 2012 11:59 schreef SosuaCafe het volgende:
Dit was de vorige user die cracked mee wilde spelen.
[ afbeelding ]
Ja maar ik kijk niet op redditquote:Op zondag 14 oktober 2012 12:00 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Dit stond al eerder op reddit.Stomme kut 9fag met zn reposts.
Datzelfde heb ik een keer gehad met een oude bekende van mij, maar dat was nog eens 10x zo awkwardquote:Op zondag 14 oktober 2012 12:35 schreef Lorrelies het volgende:
Gisteren op mijn werk vroeg iemand hoe het uit eten gaan met mijn vader was, dus ik zei dat het leuk en gezellig was en zo. En toen vroeg ze ineens waarom mijn moeder er niet bij was, of ze niet kon of zo. En ik van binnen: ze zijn gescheiden ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |