Stout meisje ben je ook.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Een horloge is het enige echte sieraad wat een man kan dragenquote:Op zondag 14 oktober 2012 00:37 schreef kingtoppie het volgende:
Ik heb horloges nooit echt gesnapt...
Voor de tijd pak ik wel mijn mobiel
quote:Op zondag 14 oktober 2012 00:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Een horloge is het enige echte sieraad wat een man kan dragen.
Ring.. Ketinkje... Armbandje...quote:Op zondag 14 oktober 2012 00:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Een horloge is het enige echte sieraad wat een man kan dragen.
Ik had zo een armbandje gezien, 700 euro wilde ze ervoor hebbenquote:Op zondag 14 oktober 2012 00:38 schreef Murdera het volgende:
[..]
Getrouwd, gay, meh
Al hou ik wel van die armbanden waar een uurwerkje op zit.
Welkequote:Op zondag 14 oktober 2012 00:39 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik had zo een armbandje gezien, 700 euro wilde ze ervoor hebben
Wel een geil ding
Ik kreeg laatst een ketting.quote:
Tieten?quote:Op zondag 14 oktober 2012 00:40 schreef Lokasenna het volgende:
Simpele hangers zijn best geschikt voor mannen toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mehquote:Op zondag 14 oktober 2012 00:43 schreef Lokasenna het volgende:
Dit soort dingen vind ik best kunnen
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 14 oktober 2012 00:43 schreef Murdera het volgende:
[ afbeelding ]
Wil ik.Zou er bijna de 200 euro voor neerleggen.
Dat is gaafSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
I rest my case.quote:Op zondag 14 oktober 2012 00:44 schreef Lokasenna het volgende:
Ze zijn een beetje geslachtsloos op zich.
Ik hou van skelleton watchesquote:Op zondag 14 oktober 2012 00:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik durf het niet meer te zeggen, je kon het radarwerk door het glasplaatje heen zien draaien![]()
Volgens mij was het een Invictus, toen ik later terugkwam was ie al wegquote:Op zondag 14 oktober 2012 00:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
I rest my case.
[..]
Ik hou van skelleton watches
Waser maar 1?quote:Op zondag 14 oktober 2012 00:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Volgens mij was het een Invictus, toen ik later terugkwam was ie al weg
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 14 oktober 2012 00:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ga ook tukken.
Rustig aan.
Wat doet u nog wakker ?quote:
quote:
Ik was een uitbreiding van een spelletje aan het spelen en dat was nogal leuk, en toen ging ik naar bed, en toen kwam vriend de kamer weer in gelopen want er was iets met de hond,quote:
Hihi don't mess with a catquote:Op zondag 14 oktober 2012 02:01 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ik was een uitbreiding van een spelletje aan het spelen en dat was nogal leuk, en toen ging ik naar bed, en toen kwam vriend de kamer weer in gelopen want er was iets met de hond,
Die plurk heeft ws de kat weer achterna gezeten, tik op zn oog gehad en nu heeft ie een bal boven zn oog zitten, Hij ziet er echt niet uit Dus maar even water gekookt en gespoeld, maar dan ben je wel wakker
quote:Op zondag 14 oktober 2012 02:01 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ik was een uitbreiding van een spelletje aan het spelen en dat was nogal leuk, en toen ging ik naar bed, en toen kwam vriend de kamer weer in gelopen want er was iets met de hond,
Die plurk heeft ws de kat weer achterna gezeten, tik op zn oog gehad en nu heeft ie een bal boven zn oog zitten, Hij ziet er echt niet uit Dus maar even water gekookt en gespoeld, maar dan ben je wel wakker
wat doe jij trouwens nog wakkerquote:
Ach dit is een vrij normaal tijdstip om nog wakker te zijn voor mijquote:Op zondag 14 oktober 2012 02:04 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wat doe jij trouwens nog wakker
Nou ik heb gekeken maar zag nu niet echt iets IN het oog,Dus ga er nu vanuit dat het allemaal wel mee valt, maar zo niet dan belanden we wel weer bij de dierenarts!quote:Op zondag 14 oktober 2012 02:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]![]()
heeft ie mazzel dat ie niet in zijn oog is geraakt.
of zijn neus
Hoop dat mijn 2 katten wel met mijn ooit toekomstige hond overweg kunnenquote:Op zondag 14 oktober 2012 02:06 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Nou ik heb gekeken maar zag nu niet echt iets IN het oog,Dus ga er nu vanuit dat het allemaal wel mee valt, maar zo niet dan belanden we wel weer bij de dierenarts!
Echt mn honden zijn kneuzen, De 1 knalt nog steeds tegen de bank als hij erop wil springen en de ander leert niet van de tikken die de kat hem geeft
voor mij is dit eigenlijk een raar tijdstip om te fokkenquote:Op zondag 14 oktober 2012 02:06 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ach dit is een vrij normaal tijdstip om nog wakker te zijn voor mij, op 2 dagen per 10 na..
Ik heb gewerkt tot 11, daarna internet en series kijken, vrij standaard en routine. Twijfel nu of ik nog een serie ga kijken of ga slapen
.
Wij hadden de kat, en ze kwam uit het asiel, we wisten alleen maar dat ze niet met andere katten kan, En toen kreeg ik 1 hondje, werden er uiteindelijk 2 (lang verhaal) en ze hebben echt aan elkaar moeten wennen, maar inmiddels is het een ninjakat tegenover 2 stumpers, maar kunnen ze ook samen op de bank liggen.quote:Op zondag 14 oktober 2012 02:07 schreef DaMook het volgende:
[..]
Hoop dat mijn 2 katten wel met mijn ooit toekomstige hond overweg kunnen, hond gaat nu niet, maar wil ik wel ooit, heb nu 2 kittens omdat dat wel ging
.
en dat zullen ze ook nooit gaan leren ook nietquote:Op zondag 14 oktober 2012 02:06 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Nou ik heb gekeken maar zag nu niet echt iets IN het oog,Dus ga er nu vanuit dat het allemaal wel mee valt, maar zo niet dan belanden we wel weer bij de dierenarts!
Echt mn honden zijn kneuzen, De 1 knalt nog steeds tegen de bank als hij erop wil springen en de ander leert niet van de tikken die de kat hem geeft
Holy fuck!quote:Op zondag 14 oktober 2012 02:13 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en dat zullen ze ook nooit gaan leren ook niet
onze harry komt nog steeds bij de ratten hun kooi en dan grijpen ze hem door de tralies heen
9 maanden pasquote:Op zondag 14 oktober 2012 02:15 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Holy fuck!![]()
Dex wordt heel nerveus van de kat, hij wil zo graag vriendjes zijn maar dat hij dan voorzichtiger moet doen dat snapt ie niet. Wel lief om te zien dat hijo zn best doet, maar ik heb de hoop wel opgegeven dat hij het doorkrijgt, Ze leven nu sinds eind maart met elkaar, maar hij heeft al aardig wat littekens op zn neus! (hij is bijna 9 maanden oud)
trustenquote:Op zondag 14 oktober 2012 02:18 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
En nu ga ik weer lekker in mn bedje liggen!
Slaap lekker
Horeca ?quote:Op zondag 14 oktober 2012 02:10 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
voor mij is dit eigenlijk een raar tijdstip om te fokken
maar vandaag zijn de klanten dus echt vroeg naar huis![]()
is niet erg want nou verdien ik er meer aan dan dat ze tot 4 uur blijven zuipen
Ik ga binnenkort mijn moeders hondje hier binnen laten, heb ik telkens afgehouden, maar ga ik toch echt eens doen, kijken hoe ze op elkaar reagerenquote:Op zondag 14 oktober 2012 02:13 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Wij hadden de kat, en ze kwam uit het asiel, we wisten alleen maar dat ze niet met andere katten kan, En toen kreeg ik 1 hondje, werden er uiteindelijk 2 (lang verhaal) en ze hebben echt aan elkaar moeten wennen, maar inmiddels is het een ninjakat tegenover 2 stumpers, maar kunnen ze ook samen op de bank liggen.
Awww, zielig, hij wil zo graag.. De katten zijn dus de bitchesquote:Op zondag 14 oktober 2012 02:15 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Holy fuck!![]()
Dex wordt heel nerveus van de kat, hij wil zo graag vriendjes zijn maar dat hij dan voorzichtiger moet doen dat snapt ie niet. Wel lief om te zien dat hijo zn best doet, maar ik heb de hoop wel opgegeven dat hij het doorkrijgt, Ze leven nu sinds eind maart met elkaar, maar hij heeft al aardig wat littekens op zn neus! (hij is bijna 9 maanden oud)
Trustequote:Op zondag 14 oktober 2012 02:18 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
En nu ga ik weer lekker in mn bedje liggen!
Slaap lekker
quote:
Trustequote:Op zondag 14 oktober 2012 02:21 schreef goldfinger1963 het volgende:
![]()
maar ik ga ook pitten![]()
straks weer redelijk op tijd eruit om te gaan klussen![]()
Hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op zondag 14 oktober 2012 09:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
Daar sta ik dan met mn goeie gedrag, 4 Uur te vroeg bij m'n klant
8 uur klaar in Hellevoetsluis, en mn volgende opdracht is in het dorpje ernaast..quote:
Fijne planner heb je danquote:Op zondag 14 oktober 2012 09:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
8 uur klaar in Hellevoetsluis, en mn volgende opdracht is in het dorpje ernaast..Maar dat is pas om 1 uur, en we moeten wel helemaal naar Hellevoetsluis terug
quote:Top 100 voor reeks "SEX SC" van 13-10-2012
nr / aantal posts / gebruiker
01 273 Fera
02 218 Vinniiee
03 174 kingtoppie
04 133 magnetronkoffie
05 109 heloef
06 100 AldoTheApache
07 096 JijHebtGeenRokje
08 067 Kaneelstokje
08 067 Evie
10 060 -_Guitarist_-
11 055 MissExpert
11 055 JJH
13 042 Joysa
13 042 Murdera
15 040 muhahaha
16 038 tijnbrein
17 035 goldfinger1963
18 030 TheGirlNextDoor
19 025 Jofunu-kun
20 019 fietsie
21 018 Lokasenna
22 017 Faxie
23 012 Giertje
24 011 Samzz
25 010 JaleesaJoia
26 009 Royco1
26 009 Grijsbaard
28 007 Koen66
28 007 Perzephone
30 006 gewoonmezelf87
31 005 DaMook
31 005 Tamashii
31 005 twi
34 004 samthegreat5
35 003 Tally
35 003 Rick.
37 002 Nixx-
38 001 MeneerLogica
gegenereerd door het FOK!stats script, klik hier voor meer stats
Niks voor mijquote:Op zondag 14 oktober 2012 09:42 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Dungeons and Dragons
http://en.wikipedia.org/wiki/Dungeons_%26_Dragons
Het is dat Hellevoetsluis niet dichtbij is, anders mocht je hier rustig een kopje koffie komen drinkenquote:Op zondag 14 oktober 2012 09:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
tjah ach, t houd me van de straat
quote:
Nieuwe bar??quote:Op zondag 14 oktober 2012 09:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
straks verder met het bouwen van de nieuwe bar
quote:
Haha, ik had gewoon naar huis moeten gaan en later terugkomen, nu heb ik spijt dat ik hier al sta ..quote:Op zondag 14 oktober 2012 09:57 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Het is dat Hellevoetsluis niet dichtbij is, anders mocht je hier rustig een kopje koffie komen drinken
Tofquote:Op zondag 14 oktober 2012 10:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
staat een hele grote verbouwing voor de deur![]()
en ik ben dus nu al een gedeelte aan het voor bereiden![]()
ik ben dus de baar al in delen klaar aan het maken in de garage
Kopje koffie voor jouquote:Op zondag 14 oktober 2012 10:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Haha, ik had gewoon naar huis moeten gaan en later terugkomen, nu heb ik spijt dat ik hier al sta ..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |