Stout meisje ben je ook.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Een horloge is het enige echte sieraad wat een man kan dragenquote:Op zondag 14 oktober 2012 00:37 schreef kingtoppie het volgende:
Ik heb horloges nooit echt gesnapt...
Voor de tijd pak ik wel mijn mobiel
quote:Op zondag 14 oktober 2012 00:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Een horloge is het enige echte sieraad wat een man kan dragen.
Ring.. Ketinkje... Armbandje...quote:Op zondag 14 oktober 2012 00:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Een horloge is het enige echte sieraad wat een man kan dragen.
Ik had zo een armbandje gezien, 700 euro wilde ze ervoor hebbenquote:Op zondag 14 oktober 2012 00:38 schreef Murdera het volgende:
[..]
Getrouwd, gay, meh
Al hou ik wel van die armbanden waar een uurwerkje op zit.
Welkequote:Op zondag 14 oktober 2012 00:39 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik had zo een armbandje gezien, 700 euro wilde ze ervoor hebben
Wel een geil ding
Ik kreeg laatst een ketting.quote:
Tieten?quote:Op zondag 14 oktober 2012 00:40 schreef Lokasenna het volgende:
Simpele hangers zijn best geschikt voor mannen toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mehquote:Op zondag 14 oktober 2012 00:43 schreef Lokasenna het volgende:
Dit soort dingen vind ik best kunnen
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 14 oktober 2012 00:43 schreef Murdera het volgende:
[ afbeelding ]
Wil ik.Zou er bijna de 200 euro voor neerleggen.
Dat is gaafSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
I rest my case.quote:Op zondag 14 oktober 2012 00:44 schreef Lokasenna het volgende:
Ze zijn een beetje geslachtsloos op zich.
Ik hou van skelleton watchesquote:Op zondag 14 oktober 2012 00:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik durf het niet meer te zeggen, je kon het radarwerk door het glasplaatje heen zien draaien![]()
Volgens mij was het een Invictus, toen ik later terugkwam was ie al wegquote:Op zondag 14 oktober 2012 00:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
I rest my case.
[..]
Ik hou van skelleton watches
Waser maar 1?quote:Op zondag 14 oktober 2012 00:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Volgens mij was het een Invictus, toen ik later terugkwam was ie al weg
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 14 oktober 2012 00:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ga ook tukken.
Rustig aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |