SPOILER: Handige linkjes en sitesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vier laatste haaksels uit het vorige topic:
Hier weer verder!
[ Bericht 0% gewijzigd door Mvr.Poes op 13-10-2012 23:52:56 ]
Bedanktquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:49 schreef Mvr.Poes het volgende:
Ik dacht, ik open maar een nieuwe, misschien had MarinaJozina niet door dat ze hem sloot.![]()
En ik vond het een mooie manier mezelf maar weer eens te melden.
Soms haak ik maanden niet en dan krijg ik ineens weer de geest en begin weer.
Ik ben nog steeds bezig met Phillipe, (ja dat is heel erg) hij heeft er een been bijgekregen en zijn 2de been is in de maak.
ja, dat is George!quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:54 schreef trui het volgende:
Muks, hij lijkt me wat aan de korte kant, je poncho. maar verder valt ie mooi!
wat een snoezig uiltje marinajozina!
en haha dat schaap dottey, hij lijkt wel familie van die bijzondere giraffe met z'n knikkende knieën, herinner je je die?
en in de herhaling: érg leuke sloffen, donna!
dat heb ik ook nog op mijn' to-crochet - lijstje ' erg leuk uiltje.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:59 schreef MarinaJozina het volgende:
[..]
BedanktIk had inderdaad niet helemaal op zitten letten geloof ik
Wie is Phillipe?
Thnx voor de complimentenIk ben nu een achterkantje aan het haken, zodat ik 'm kan vullen en dan wil ik er nog een paar maken voor aan een soort mobile/hanger voor in het raam.
Als het goed is kan je het uitje ook in een keer maken ipv eerst de voor en dan de achterkant :-). Maar de kleurencombi wordt alleen wel anders. :-) hij wel erg lief geworden :-).quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:59 schreef MarinaJozina het volgende:
[..]
BedanktIk had inderdaad niet helemaal op zitten letten geloof ik
Wie is Phillipe?
Thnx voor de complimentenIk ben nu een achterkantje aan het haken, zodat ik 'm kan vullen en dan wil ik er nog een paar maken voor aan een soort mobile/hanger voor in het raam.
Topic 129 heeft Saaw een linkje gezet.quote:Op zondag 14 oktober 2012 10:03 schreef kwakz0r het volgende:
over sloffen gesproken.... waar was dat patroon van de krokodillensloffen ook alweer? heb het gedownload volgens mij maar kan het nergens vinden...
Da's zeker het proberen waard ja!quote:Op zondag 14 oktober 2012 10:02 schreef Jumpsje het volgende:
Even een geniale tip op de zondagmorgen:
http://crochetpatterncomp(...)gap-between.html?m=1
jaaaaa leukquote:Op zondag 14 oktober 2012 11:35 schreef mainedoll het volgende:
Jaaaaa, Nijntje is af
Boordevol fouten, maar dat zal me een zorg zijn
Ogen en oren zitten niet precies op de goede plek, oren zijn te klein naar mijn zin. En dan nog niet te spreken over mijn 'matige' haakwerk met *hier* *hier* en *hier* een fout(ja, dat mens zit me nog steeds dwars
, zelfs bij de Zeeman kreeg ik gisteren betere uitleg dan in dat winkeltje
)
[ afbeelding ]
dankjewel!!quote:Op zondag 14 oktober 2012 10:29 schreef YogaLove het volgende:
[..]
Topic 129 heeft Saaw een linkje gezet.
Het grote haaktopic #129 we haken gestaag door!
Oh daar had ik geen idee van. Hoe frutsel ik de ogen en het snaveltje er dan zo op dat je dat niet ziet op de achterkant?quote:Op zondag 14 oktober 2012 09:09 schreef CREADO het volgende:
[..]
Als het goed is kan je het uitje ook in een keer maken ipv eerst de voor en dan de achterkant :-). Maar de kleurencombi wordt alleen wel anders. :-) hij wel erg lief geworden :-).
Denk dat Creado bedoelt zoals dat patroon wat ik gestuurd had. Dat je in het rond werkt.quote:Op zondag 14 oktober 2012 12:40 schreef MarinaJozina het volgende:
[..]
Oh daar had ik geen idee van. Hoe frutsel ik de ogen en het snaveltje er dan zo op dat je dat niet ziet op de achterkant?
Inmiddels is de achterkant ook klaar en ik heb er een beetje vulspul in gedaan
@ Mainedoll: Nijntje is leuk geworden!
opgeslagenquote:Op zondag 14 oktober 2012 10:02 schreef Jumpsje het volgende:
Even een geniale tip op de zondagmorgen:
http://crochetpatterncomp(...)gap-between.html?m=1
3 mosterd/okergele? Dan ga ik kijken of ik ze morgen voor je kan halen anders wordt het woensdag. Ik denk alleen niet dat zo'n grote bol door de brievenbus past dus dan wordt het wel pakketpost, duur grapje?quote:Op zondag 14 oktober 2012 13:36 schreef B.ertha het volgende:
@SpaceInvaders ik wil die gele bollen erg graag!
Heel de bollen afrollen en om een stuk karton doen? Dan ben ik de halve middag bezigquote:Op zondag 14 oktober 2012 13:44 schreef MarinaJozina het volgende:
@ SpaceInvaders: Als je de bollen uit elkaar haalt en evt plat oprolt om een stuk karton, dan past het makkelijk in een brievenbusdoosjeZo heb ik ook eens een paar bollen wol verstuurd van de Wibra.
Ooh dan is het geen probleemquote:Op zondag 14 oktober 2012 13:50 schreef MarinaJozina het volgende:
Ik weet niet hoe stevig ze in elkaar zitten, maar je kunt ze vaak wel vrij makkelijk in een paar strengen uit elkaar schuiven.
even voor de zekerheid, is de kleur code c-2139? Lot nr bij mij is L-47281.quote:Op zondag 14 oktober 2012 13:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
3 mosterd/okergele? Dan ga ik kijken of ik ze morgen voor je kan halen anders wordt het woensdag. Ik denk alleen niet dat zo'n grote bol door de brievenbus past dus dan wordt het wel pakketpost, duur grapje?
Geen idee, ik zal het in mijn telefoon zetten en checken als ik ga. Lot nr moet hetzelfde zijn voor jou? Hoeveel bollen?quote:Op zondag 14 oktober 2012 14:01 schreef B.ertha het volgende:
[..]
even voor de zekerheid, is de kleur code c-2139? Lot nr bij mij is L-47281.
Dus dubbel dubbel dubbel check: alle drie de bollen meenemen als de kleurcode klopt maar het lot nr hoeft niet 100% overeen te komen?quote:Op zondag 14 oktober 2012 14:07 schreef B.ertha het volgende:
Nee, kleur nr is belangrijker. Doe maar alledrie dan, voor de zekerheid
edit: Okee, eerst lezen dan reageren, laat maar!quote:Op zondag 14 oktober 2012 13:36 schreef B.ertha het volgende:
@SpaceInvaders ik wil die gele bollen erg graag!
ja graag.. alleen dingen die af zijn zouden we in de op plaatsen. En de mijne is niet af. Ik moet nog mooie foto's makenquote:Op zondag 14 oktober 2012 14:14 schreef Mvr.Poes het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is Philippe, du chef!![]()
Dottey, weet je zeker dat je schaapje uit de OP wilt hebben? Hij staat er zo schattig
nu ben ik erg benieuwd wat er voor de edit stondquote:Op zondag 14 oktober 2012 14:23 schreef x__duck het volgende:
[..]
edit: Okee, eerst lezen dan reageren, laat maar!
Daar bestel je via amazon/andere engelse boekensites een echt boek voorquote:Op zondag 14 oktober 2012 14:34 schreef MarinaJozina het volgende:
Dat is duur!![]()
Het ziet er wel leuk uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |