Dat kan toch gewoon niet anders na vijf jaar continu daten?quote:
Blijkbaar was het niet voldoende om je ervan te weerhouden.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:41 schreef L-E het volgende:
Sorry Air, ik besef dat ik je daarmee teleurstel
Gelukkig maar. Als je dan toch aan zo'n mormel gaat beginnen, dan kun je er maar beter blij mee zijn.quote:
Oeh!quote:
Jij bent geen haar beter. Alleen bij jou is het datetalk in plaats van babytalk.quote:Op zondag 14 oktober 2012 09:45 schreef Tegan het volgende:
Huuuu babies. Binnekort komt mijn collega terug van zwangerschapsverlof. Dus we hebben nu al alle babytalk verbannen!
Wie zijn het dan precies volgens jou?quote:Op zondag 14 oktober 2012 10:13 schreef L-E het volgende:
[..]
Maak je niet druk, de kinderhaters zijn nog steeds de grootste groep.
Air, neem me niet zo serieus!quote:Op zondag 14 oktober 2012 10:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wie zijn het dan precies volgens jou?
Dat blijft anders toch één van mijn grote wensen.quote:
I know. Ik zal erop gaan lettenquote:Op zondag 14 oktober 2012 10:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij bent geen haar beter. Alleen bij jou is het datetalk in plaats van babytalk.
Dat zeggen als die kersverse ouders ook.quote:
Welnee, als je het goed aanpakt kun je er nog geld aan verdienen ook.quote:Op zondag 14 oktober 2012 10:44 schreef Tegan het volgende:
Zo'n baby dumpen is alleen een heel stuk lastiger.
Je hebt nu al een emotionele band met dat niet-bestaande kind.quote:Op zondag 14 oktober 2012 11:04 schreef Tegan het volgende:
Maar dan is het nog steeds je kind. Beter kan je er nooit een maken
.
Linksom of rechtsom, het is allebei een vorm van egoïsme. De tweede variant kenmerkt zich bovendien door een vorm van arrogantie waarin een individu denkt voor een ander te kunnen bepalen wat wel/niet goed is.quote:Op zondag 14 oktober 2012 11:17 schreef Tegan het volgende:
Mijn fictieve kinderen zijn beter af als ze nooit geboren worden. Alles doe ik voor mijn babies.
Meeste mensen nemen kinderen omdat zij ze zo graag willen. Ik bekijk het meer vanuit mijn baby.
En gefeliciteerd natuurlijkquote:Op zondag 14 oktober 2012 10:13 schreef L-E het volgende:
[..]
Maak je niet druk, de kinderhaters zijn nog steeds de grootste groep.
Jij übermilf!quote:Op zondag 14 oktober 2012 11:19 schreef L-E het volgende:
Ik bekijk het ook vanuit mijn baby. Lijkt me supergaaf om mij als moeder te hebben!
quote:Op zondag 14 oktober 2012 11:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Linksom of rechtsom, het is allebei een vorm van egoïsme. De tweede variant kenmerkt zich bovendien door een vorm van arrogantie waarin een individu denkt voor een ander te kunnen bepalen wat wel/niet goed is.
Zeg dan gewoon: ik wil/kan het niet.quote:Op zondag 14 oktober 2012 11:24 schreef Tegan het volgende:
Ja no offence ook verder hoor.
Mij als moeder wil je gewoon niet hebben. Heb al die moeite er niet voorover. En ik weet ook niet hoe een liefdevol gezin is dus dat kan ik niet geven. En ik wil het hem ook niet aandoen om alleen met mij op te groeien, een vent die het permanent met mij uithoudt haha! Plus nog dat ik mijn genen niet wil doorgeven, mijn babies gaan echt fucked up zijn. En ik heb ook nog wel egoistische redenen. Namelijk mijn vrijheid, geld enzo besteed ik liever aan andere dingen.
quote:Op zondag 14 oktober 2012 11:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon: ik wil/kan het niet.
Dat ik het niet wil is idd de samenvatting. Alleen niemand gelooft me danquote:Op zondag 14 oktober 2012 11:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon: ik wil/kan het niet.
Het klinkt al stukken geloofwaardiger dan dat je uit een geveinsd altruïsme gaat nadenken voor je ongeboren vrucht.quote:Op zondag 14 oktober 2012 11:29 schreef Tegan het volgende:
Dat ik het niet wil is idd de samenvatting. Alleen niemand gelooft me dan.
Ik kan me zooo goed voorstellen waarom mensen zoiets niet willen, ik ben heus niet de uitzondering.quote:Op zondag 14 oktober 2012 11:29 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat ik het niet wil is idd de samenvatting. Alleen niemand gelooft me dan.
Ik kon mij er na de geboorte pas iets bij voorstellen.quote:Op zondag 14 oktober 2012 11:33 schreef L-E het volgende:
Ik kan me zooo goed voorstellen waarom mensen zoiets niet willen, ik ben heus niet de uitzondering.
Ik heb ook geen liefdevolle jeugd gehad, maar mijn kinderen echt wel hoor.quote:Op zondag 14 oktober 2012 11:24 schreef Tegan het volgende:
Ja no offence ook verder hoor.
Mij als moeder wil je gewoon niet hebben. Heb al die moeite er niet voorover. En ik weet ook niet hoe een liefdevol gezin is dus dat kan ik niet geven. En ik wil het hem ook niet aandoen om alleen met mij op te groeien, een vent die het permanent met mij uithoudt haha! Plus nog dat ik mijn genen niet wil doorgeven, mijn babies gaan echt fucked up zijn. En ik heb ook nog wel egoistische redenen. Namelijk mijn vrijheid, geld enzo besteed ik liever aan andere dingen.
Welke geboorte?quote:Op zondag 14 oktober 2012 11:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik kon mij er na de geboorte pas iets bij voorstellen.
De mijne.quote:
Je gelooft mij niet?quote:
Thanks!quote:
Heb jij Pheno toevallig op Facebook? Kun je, net zoals bij mij, controleren of hij ook gewoon foto's van z'n nakomelingen post.quote:
Je kan te ver gaan he.quote:
O dat gaat ver.quote:
Heeft Pheno facebook?quote:Op zondag 14 oktober 2012 11:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heb jij Pheno toevallig op Facebook? Kun je, net zoals bij mij, controleren of hij ook gewoon foto's van z'n nakomelingen post.
Geen idee. Hij heeft ons wel vaker verrast.quote:
Wat zegt je instinct?quote:
Dat je teveel achter de vrouwtjes aanzit om papa te zijn. Papa's hebben het daar te druk voor.quote:
Ik stimuleer zelfstandigheid, dus mijn hypothetische kind kan zichzelf prima vermaken zonder mijn hulp.quote:Op zondag 14 oktober 2012 12:37 schreef Bengeltje het volgende:
Dat je teveel achter de vrouwtjes aanzit om papa te zijn. Papa's hebben het daar te druk voor.
O, dan krijg je zo'n losgeslagen kind die overal denkt alles te mogen.quote:Op zondag 14 oktober 2012 12:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik stimuleer zelfstandigheid, dus mijn hypothetische kind kan zichzelf prima vermaken zonder mijn hulp.
Iets meer vertrouwen in mijn hypothetische opvoedkundige vaardigheden mag best hoor.quote:Op zondag 14 oktober 2012 12:58 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
O, dan krijg je zo'n losgeslagen kind die overal denkt alles te mogen.
Dat zou ik bewaren voor de momenten dat je er uit moet in de nacht. Daar win je veel meer mee.quote:
Het was blijkbaar een mooie zomer, of juist niet dat er zoveel zwanger zijn geraakt.quote:Op zondag 14 oktober 2012 20:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Moeten we jou ook al feliciteren
Ik ben er wel even klaar mee nu hoor.
Hihi, je zei 'geraakt'.quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:03 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Het was blijkbaar een mooie zomer, of juist niet dat er zoveel zwanger zijn geraakt.
quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:18 schreef MissMSX het volgende:
Nou, lieve mensen, als het een geruststelling is: ik ga niet werpen hoor
Nee, want dan bestaat het risico dat er geworpen moet gaan wordenquote:
Alleen fellatio is ook goed.quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:26 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nee, want dan bestaat het risico dat er geworpen moet gaan worden
Neuken of niksquote:
Gij vuige romanticusquote:
Romantiek is overrated. We zijn hier maar voor 1 doel en da's voortplantenquote:
Of niet natuurlijk.quote:Op zondag 14 oktober 2012 22:19 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Romantiek is overrated. We zijn hier maar voor 1 doel en da's voortplanten
Daar zou ik dan maar eens mee gaan opschieten dan.quote:Op zondag 14 oktober 2012 22:19 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Romantiek is overrated. We zijn hier maar voor 1 doel en da's voortplanten
Zie de toevoegingquote:Op zondag 14 oktober 2012 22:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Daar zou ik dan maar eens mee gaan opschieten dan.
Altijd weer die smoesjesquote:
Niks dus zei ik alquote:
quote:
Als jullie zo graag willen neuken kan dat prima met elkaarquote:
Daar komen geen kinderen vanquote:Op zondag 14 oktober 2012 22:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
[..]
Als jullie zo graag willen neuken kan dat prima met elkaar
Dat is ook de bedoelingquote:
Sorry! Ik val op iets pittigere types. Zo een halfzacht ei kan ik persoonlijk niks mee.quote:Op zondag 14 oktober 2012 22:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
[..]
Als jullie zo graag willen neuken kan dat prima met elkaar
Nog gefeliciteerd, L-Equote:
Ik zal er zo eentje op jullie drinkenquote:
Ah, ok. Begrijpelijk wel natuurlijkquote:Op zondag 14 oktober 2012 23:58 schreef L-E het volgende:
Kleuter weet nog niets, daar wachten we mee tot we uit de gevarenzone zijn.
En lekker, doen!
Oeh inderdaad.quote:Op maandag 15 oktober 2012 00:01 schreef L-E het volgende:
Ik ga zo in bed kruipen bij een lekkere vent, ook niet verkeerd!
Hilarisch! Bijna net zo leuk als die babyverhalen van je collega.quote:Op maandag 15 oktober 2012 08:09 schreef Tegan het volgende:
Date zo. Ja iemand vroeg hoelang ik al iets met jou had. Ik heb geen flauw idee zei hij toen. Haha. Diegene die het vroeg vond dat raaaaar. Ja dat is niet zo boeiend toch zei date toen
.
quote:Op maandag 15 oktober 2012 08:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hilarisch! Bijna net zo leuk als die babyverhalen van je collega.
Zeker! Ik moest ook Haha!quote:Op maandag 15 oktober 2012 08:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hilarisch! Bijna net zo leuk als die babyverhalen van je collega.
Face it, je bent gewoon net zo erg.quote:
Laat mij even van de nieuwigheid genieten. Ik praat ook nooit meer over mijn nijnen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 08:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Face it, je bent gewoon net zo erg.
Met ruzie en bier? Of een gemoedelijke toestand bij jullie?quote:Op maandag 15 oktober 2012 08:27 schreef Q. het volgende:
[..]
Morgen VVE vergadering. Ik heb er nu al zin in!
Met koffie en een koekje. En met mensen die denken dat ze hele belangrijke dingen te melden hebben over zaken die de andere 69 eigenaren geen fuck interesseert dus het zal wel weer tot middernacht duren zoals de vorige keer.quote:Op maandag 15 oktober 2012 08:28 schreef Godtje het volgende:
[..]
Met ruzie en bier? Of een gemoedelijke toestand bij jullie?
Je mag van mij onbeperkt genieten. Maar gun je collega dat dan ook.quote:Op maandag 15 oktober 2012 08:27 schreef Tegan het volgende:
[..]
Laat mij even van de nieuwigheid genieten. Ik praat ook nooit meer over mijn nijnen.
Tip: regel een goede voorzitter die zulke verhalen gewoon afkapt.quote:Op maandag 15 oktober 2012 08:31 schreef Q. het volgende:
[..]
Met koffie en een koekje. En met mensen die denken dat ze hele belangrijke dingen te melden hebben over zaken die de andere 69 eigenaren geen fuck interesseert dus het zal wel weer tot middernacht duren zoals de vorige keer.
Soms zijn er in zo een vve toch ook flinke ruzies? Of er complete renovaties moeten komen omdat er 3 niet tevreden zijn met een kleurtje en of iedereen even 10.000 wil storten?quote:Op maandag 15 oktober 2012 08:31 schreef Q. het volgende:
[..]
Met koffie en een koekje. En met mensen die denken dat ze hele belangrijke dingen te melden hebben over zaken die de andere 69 eigenaren geen fuck interesseert dus het zal wel weer tot middernacht duren zoals de vorige keer.
En Q zijn avondje lol afpakken?quote:Op maandag 15 oktober 2012 08:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tip: regel een goede voorzitter die zulke verhalen gewoon afkapt.
We krijgen meestal zo'n incompetent figuur van de VVE-beheerder als voorzitter. De bestuursfuncties binnen onze VVE zijn ook nooit erg in trek. Mij krijgen ze ook niet zo gek. Ik kan het ook gewoon niet.quote:Op maandag 15 oktober 2012 08:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tip: regel een goede voorzitter die zulke verhalen gewoon afkapt.
Vorig jaar moest er een nieuw dak op en moest er tussen de 1500 en 2000 per appartement worden bijgestort maar dat ging eigenlijk opvallend soepel. Dat was binnen een uur afgehandeld. Juist de kleine dingen die 1 bewoner treffen kosten zoveel tijd altijd.quote:Op maandag 15 oktober 2012 08:33 schreef Godtje het volgende:
[..]
Soms zijn er in zo een vve toch ook flinke ruzies? Of er complete renovaties moeten komen omdat er 3 niet tevreden zijn met een kleurtje en of iedereen even 10.000 wil storten?
Of dat soort ellende nog niet gehad?
Verliefd zijn als je 13 bentquote:Op maandag 15 oktober 2012 08:09 schreef Tegan het volgende:
Date zo. Ja iemand vroeg hoelang ik al iets met jou had. Ik heb geen flauw idee zei hij toen. Haha. Diegene die het vroeg vond dat raaaaar. Ja dat is niet zo boeiend toch zei date toen
.
Schat, dat is een geintje. Collega mag alles. Maar we mogen ook zeuren dat de ander teveel over haar baby/date praat.quote:Op maandag 15 oktober 2012 08:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je mag van mij onbeperkt genieten. Maar gun je collega dat dan ook.
Nee, dat mag niet!quote:Op maandag 15 oktober 2012 08:48 schreef Tegan het volgende:
[..]
Schat, dat is een geintje. Collega mag alles. Maar we mogen ook zeuren dat de ander teveel over haar baby/date praat.
Wie zegt dat ik er niet al 2 heb?quote:Op maandag 15 oktober 2012 08:50 schreef Godtje het volgende:
[..]
Q! Jij bent toch ook al 14 maanden zwanger? Wanneer komt de grote spruit er eens uit?
quote:Op maandag 15 oktober 2012 08:55 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik meen het hoor, ik vind het schattig.
Hihihi.quote:Op maandag 15 oktober 2012 08:56 schreef L-E het volgende:
[..]
Je buik lijkt te zeggen dat ze er nog in zitten.
Je mist nog een G.quote:
Ga jij es ergens anders bijdehand doen.quote:
Sorry Air.quote:Op maandag 15 oktober 2012 09:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ga jij es ergens anders bijdehand doen.
Het zullen de hormonen wel zijn.quote:
Ik heb geen last van hormonen, maar dank je. Je bent te goed.quote:Op maandag 15 oktober 2012 09:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het zullen de hormonen wel zijn.Dan is het juist goed als een man als ik je weer even op je plek wijst. Alleen met goede bedoelingen natuurlijk.
Niet zo pessimistisch jij.quote:Op maandag 15 oktober 2012 09:35 schreef Godtje het volgende:
[..]
Een hele nacht rukken? Dat lijkt me behoorlijk au.
Dat lijkt me helemaal niet fijn eigenlijk.quote:Op maandag 15 oktober 2012 09:44 schreef Godtje het volgende:
[..]
Jij denkt dat hij al vaseline klaar had staan?
Een ruwe piem ook nietquote:Op maandag 15 oktober 2012 09:45 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat lijkt me helemaal niet fijn eigenlijk.
I wish, gewoon beroerd geslapen. Dus nu duf konijn @ work.quote:
brandblarenquote:
Wrijf het nog maar ff in bij die arme jongen. Wel met vaseline doen he?quote:Op maandag 15 oktober 2012 10:09 schreef L-E het volgende:
Hoewel dat waar is, heeft dat er natuurlijk niets mee te maken, beste Q.
Ik leen wel wat van Joe. Als die nog wat over heeft.quote:Op maandag 15 oktober 2012 10:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wrijf het nog maar ff in bij die arme jongen. Wel met vaseline doen he?
Misschien moesten jullie es samen afspreken.quote:Op maandag 15 oktober 2012 10:23 schreef Q. het volgende:
Ik leen wel wat van Joe. Als die nog wat over heeft.
je koopt je eigen bulkverpakking maarquote:Op maandag 15 oktober 2012 10:23 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik leen wel wat van Joe. Als die nog wat over heeft.
Hoe krijg je het ook weer voor elkaarquote:Op maandag 15 oktober 2012 10:27 schreef CherryLips het volgende:
Gister lekker verdwaald in het bos
En toen we eindelijk de doorgaande weg hadden gevonden konden we het hele takke-eind terug naar de auto
Apple Maps waarschijnlijk.quote:
Steve Jobs laat ons dingen zien die we nog nooit gezien hebben mbv Apple Maps.quote:
STEVE HAD DIT NOOIT LATEN GEBEUREN!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 15 oktober 2012 10:35 schreef Q. het volgende:
Steve Jobs laat ons dingen zien die we nog nooit gezien hebben mbv Apple Maps.!
What goes up ....quote:Op maandag 15 oktober 2012 10:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
STEVE HAD DIT NOOIT LATEN GEBEUREN!!!!!!!!!!!!!!
... stays there.quote:
Ik dacht dat het nog over Steve ging, maar jij hebt het over een andere lul.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
We? Heb ik iets gemist of neem jij je hamsters mee op boswandeling?quote:Op maandag 15 oktober 2012 10:27 schreef CherryLips het volgende:
Gister lekker verdwaald in het bos
En toen we eindelijk de doorgaande weg hadden gevonden konden we het hele takke-eind terug naar de auto
quote:Op maandag 15 oktober 2012 10:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik dacht dat het nog over Steve ging, maar jij hebt het over een andere lul.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kan ook heel gezellig zijn!quote:Op maandag 15 oktober 2012 10:54 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
We? Heb ik iets gemist of neem jij je hamsters mee op boswandeling?
Hamsters horen in een bos. Of op je bordquote:Op maandag 15 oktober 2012 10:54 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Of in de AHquote:Op maandag 15 oktober 2012 11:01 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hamsters horen in een bos. Of op je bord
Dan geef je ze toch een tikje!quote:
Ontbijt!quote:Op maandag 15 oktober 2012 11:01 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hamsters horen in een bos. Of op je bord
CL, ik en onze kids.quote:Op maandag 15 oktober 2012 10:54 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Komt door de hormonen, dan lijkt alles lekker. Tot je het proeft.quote:Op maandag 15 oktober 2012 11:18 schreef L-E het volgende:
Ligt het aan mij, of ziet die foto er serieus smakelijk uit?![]()
Het is een gave.quote:Op maandag 15 oktober 2012 10:31 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hoe krijg je het ook weer voor elkaar
Ik weiger t Ruzzle te noemenquote:Op maandag 15 oktober 2012 11:30 schreef CherryLips het volgende:
ieder zo zijn talent. Mijn talenten zijn verdwalen en Ruzzle.
Nee hoorquote:
Als ze dat in de cel hebben komt het goed uit!quote:Op maandag 15 oktober 2012 11:41 schreef L-E het volgende:
Ik doe een moord voor risotto met groene asperges nu.
Ontbijt?quote:Op maandag 15 oktober 2012 12:11 schreef Tegan het volgende:
Owja, tijd voor een M&M Crispy ontbijt.
quote:Op maandag 15 oktober 2012 12:11 schreef Tegan het volgende:
Owja, tijd voor een M&M Crispy ontbijt.
Waarschijnlijk nietquote:Op maandag 15 oktober 2012 12:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gatverdamme.
Of krijg ik er nu een heel verkeerd beeld bij.
No thanksquote:Op maandag 15 oktober 2012 12:28 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Je kan ze ook even bakken in olie dan lijkt het meer op een lunch dan op ontbijt
Een red beaver klinkt in de richting van blue wafflequote:Op maandag 15 oktober 2012 12:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gatverdamme.
Of krijg ik er nu een heel verkeerd beeld bij.
quote:Op maandag 15 oktober 2012 14:10 schreef Ang3l het volgende:
Aangezien de CFO naar Hong Kong is verhuisd heb ik me net maar ff zijn bureau en plaats toegeeigend. Eens kijken hoe lang t duurt voordat iemand het door heeft
M&M Crispy's?quote:Op maandag 15 oktober 2012 14:17 schreef L-E het volgende:
Asperges gehaald!
En heel veel andere lekkere dingen
Krijg je zijn salaris er ook bij?quote:Op maandag 15 oktober 2012 14:10 schreef Ang3l het volgende:
Aangezien de CFO naar Hong Kong is verhuisd heb ik me net maar ff zijn bureau en plaats toegeeigend. Eens kijken hoe lang t duurt voordat iemand het door heeft
Ja. Nu alleen het salaris er nog bijquote:
quote:Op maandag 15 oktober 2012 14:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja. Nu alleen het salaris er nog bij
Nee dusquote:
quote:
Songtekst: "Ajax is okay"quote:
Ik was net aan het lezen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 14:59 schreef Glijdt_licht het volgende:
Omdat men hier toch niet serieus kan zijn![]()
Gele M&M'squote:Op maandag 15 oktober 2012 14:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]Ik kreeg pas de wind van voren van zoonlief omdat ik gele m&m's had gehaald ipv crispy
Mijn serieus opvatten van dingen was even afgeleid door de aars in je avatar. Sorry.quote:Op maandag 15 oktober 2012 14:59 schreef Glijdt_licht het volgende:
Omdat men hier toch niet serieus kan zijn![]()
Ik was het nietquote:Op maandag 15 oktober 2012 14:41 schreef Tegan het volgende:
Ja, dat gevoel heeft CL me van de week gegeven. Of was het iemand anders?
Ja sorry, ze waren in de aanbiedingquote:
maar ik vraag me af, wat er dan aantrekkelijker is geworden.quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mijn serieus opvatten van dingen was even afgeleid door de aars in je avatar. Sorry.
Iets met ineens aantrekkelijk zijn of zo?
Denk dat vetgedrukte een hele belangrijke is hoor.quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:22 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
maar ik vraag me af, wat er dan aantrekkelijker is geworden.![]()
Van de drank de afgelopen tijd ben ik niet echt dunner geworden, en zoals ik zei: Opzich is mijn kleedstijl niet anders, mijn haar heb ik de afgelopen 3 maanden niets meer mee gedaan (maar t zit nog wel netjes in model ofzo) Het kan wel zijn dat ik weer wat vrolijker uit mijn ogen kijk, maar ik ben nog steeds gewoon een stil persoon. Nouja, en verder laat ik wat vaker een baard staan, maar het lijkt niet uit te maken of ik die heb laten staan of niet de laatste weken.![]()
Wat ik wel terug heb gevonden is veel lol met vrienden hebben, en veel nieuwe mensen leren kennen door de verhuizing.
Maar tis niet alleen bij het uitgaan, ook sjans in de trein is ineens mogelijk, of zelfs gewone verjaardagen met onbekenden. Zoveel nieuwe indrukken die ik nooit heb gehad
.. Best lastig
Dat denk ik ook ja, je zalwel een betere vibe uitstralen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Denk dat vetgedrukte een hele belangrijke is hoor.
Nope, al bijna 5 maanden niet. daarvoor 7 jaar wel.quote:
Ik ook niet hoor.quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:38 schreef Tegan het volgende:
Dat verklaart zeker waarom ik zolang alleen was. Maar het verklaart niet waarom date me wilde daten
.
En er zijn geen bosjes mannen die me nu willen, behalve KT
.
KT wil iedereenquote:Op maandag 15 oktober 2012 15:38 schreef Tegan het volgende:
Dat verklaart zeker waarom ik zolang alleen was. Maar het verklaart niet waarom date me wilde daten
.
En er zijn geen bosjes mannen die me nu willen, behalve KT
.
Ga ergens anders de pessimist uithangenquote:Op maandag 15 oktober 2012 15:40 schreef JoeBravo het volgende:
ga ergens anders de blije single/niet-single uithangen
Kijk, dit een een voorbeeld van niet zo'n goede vibe...quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:40 schreef JoeBravo het volgende:
Was ik ook ooit zo?quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:40 schreef JoeBravo het volgende:
Jawel, date!quote:
doe doe graag even voor hoe het niet moetquote:Op maandag 15 oktober 2012 15:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Kijk, dit een een voorbeeld van niet zo'n goede vibe...
Zou je echt minder moeten doen jong...
Als je zo door blijft mutsen, lukt dat ms welquote:Op maandag 15 oktober 2012 15:46 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik wil ook weer terug naar the dark side. Die Tegan was tof
.
Gelukkig zijn, huuuuuu.
Wie is wie?quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:48 schreef JoeBravo het volgende:
CL, ben je liever Waldorf of Statler? mij maakt het niet uit namelijk.
Nee, iedere keer dat ik hem wegduw mislukt datquote:Op maandag 15 oktober 2012 15:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Als je zo door blijft mutsen, lukt dat ms wel
quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:50 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nee, iedere keer dat ik hem wegduw mislukt dat.
Hij zei laatst (nav dat we nog steeds geen relatie hebben, we hebben het er eindelijk over gehad door hem) dat ik hem maar verkering moest vragen dan vroeg hij me wel ten huwelijk over zoveel jaar. Huuuuuuuuuuquote:Op maandag 15 oktober 2012 15:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]![]()
Dat had ik met lief ook, maar die was op een gegeven moment wel duidelijk dat de lol er een keer van af zou zijn op die manier.. Uiteindelijk is je overgeven best fijn, echt
Ja nu nog wel, maar denkje niet dat het hem tegen gaat staan als dat wegduwen nog een half jaar duurt?quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:55 schreef Tegan het volgende:
[..]
Hij zei laatst (nav dat we nog steeds geen relatie hebben, we hebben het er eindelijk over gehad door hem) dat ik hem maar verkering moest vragen dan vroeg hij me wel ten huwelijk over zoveel jaar. Huuuuuuuuuu. Ik zei uiteraard dat ik dat nooit zou gebeuren
maar als hij het vroeg (verkering dus) dan zou ik wel ja zeggen
.
Ik ga echt niet snel veranderen. Maar hij ergert zich er compleet niet aan geloof ik. Blind door liefde ofzo
. Dus het werkt prima hier, verbazingwekkend genoeg
.
waldorf is die kleine met een snor.quote:
jaquote:Op maandag 15 oktober 2012 15:59 schreef HeatWave het volgende:
Jaren opzoek, iemand gevonden, wegduwen.. vrouwen.
Relaties zijn eng!quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:59 schreef HeatWave het volgende:
Jaren opzoek alleen, iemand gevonden, wegduwen.. vrouwen.
met jou wel ja als ik het zo leesquote:
quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:58 schreef Memento-Mori het volgende:
hoe moeilijk kun je n situatie voor jezelf maken? jezus Tegan, grow a pair.
Jeetje zeg. Als date een probleem heeft dan moet hij zijn mond gewoon opendoen. En tot die tijd mag ik gewoon mezelf zijnquote:Op maandag 15 oktober 2012 15:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja nu nog wel, maar denkje niet dat het hem tegen gaat staan als dat wegduwen nog een half jaar duurt?
Blije single!quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:40 schreef JoeBravo het volgende:
Mja, en waar staat dat dat niet mag?quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:05 schreef Memento-Mori het volgende:
kijk dan gewoon hoe t loopt maar alleen al uit je gemuts hier blijkt dat je er vooral zelf een big issue van maakt
je doet je best maarquote:Op maandag 15 oktober 2012 16:05 schreef Tegan het volgende:
[..]
Mja, en waar staat dat dat niet mag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |