Dat kan toch gewoon niet anders na vijf jaar continu daten?quote:
Blijkbaar was het niet voldoende om je ervan te weerhouden.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:41 schreef L-E het volgende:
Sorry Air, ik besef dat ik je daarmee teleurstel
Gelukkig maar. Als je dan toch aan zo'n mormel gaat beginnen, dan kun je er maar beter blij mee zijn.quote:
Oeh!quote:
Jij bent geen haar beter. Alleen bij jou is het datetalk in plaats van babytalk.quote:Op zondag 14 oktober 2012 09:45 schreef Tegan het volgende:
Huuuu babies. Binnekort komt mijn collega terug van zwangerschapsverlof. Dus we hebben nu al alle babytalk verbannen!
Wie zijn het dan precies volgens jou?quote:Op zondag 14 oktober 2012 10:13 schreef L-E het volgende:
[..]
Maak je niet druk, de kinderhaters zijn nog steeds de grootste groep.
Air, neem me niet zo serieus!quote:Op zondag 14 oktober 2012 10:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wie zijn het dan precies volgens jou?
Dat blijft anders toch n van mijn grote wensen.quote:
I know. Ik zal erop gaan lettenquote:Op zondag 14 oktober 2012 10:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij bent geen haar beter. Alleen bij jou is het datetalk in plaats van babytalk.
Dat zeggen als die kersverse ouders ook.quote:
Welnee, als je het goed aanpakt kun je er nog geld aan verdienen ook.quote:Op zondag 14 oktober 2012 10:44 schreef Tegan het volgende:
Zo'n baby dumpen is alleen een heel stuk lastiger.
Je hebt nu al een emotionele band met dat niet-bestaande kind.quote:Op zondag 14 oktober 2012 11:04 schreef Tegan het volgende:
Maar dan is het nog steeds je kind. Beter kan je er nooit een maken
.
Linksom of rechtsom, het is allebei een vorm van egosme. De tweede variant kenmerkt zich bovendien door een vorm van arrogantie waarin een individu denkt voor een ander te kunnen bepalen wat wel/niet goed is.quote:Op zondag 14 oktober 2012 11:17 schreef Tegan het volgende:
Mijn fictieve kinderen zijn beter af als ze nooit geboren worden. Alles doe ik voor mijn babies.
Meeste mensen nemen kinderen omdat zij ze zo graag willen. Ik bekijk het meer vanuit mijn baby.
En gefeliciteerd natuurlijkquote:Op zondag 14 oktober 2012 10:13 schreef L-E het volgende:
[..]
Maak je niet druk, de kinderhaters zijn nog steeds de grootste groep.
Jij bermilf!quote:Op zondag 14 oktober 2012 11:19 schreef L-E het volgende:
Ik bekijk het ook vanuit mijn baby. Lijkt me supergaaf om mij als moeder te hebben!
quote:Op zondag 14 oktober 2012 11:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Linksom of rechtsom, het is allebei een vorm van egosme. De tweede variant kenmerkt zich bovendien door een vorm van arrogantie waarin een individu denkt voor een ander te kunnen bepalen wat wel/niet goed is.
Zeg dan gewoon: ik wil/kan het niet.quote:Op zondag 14 oktober 2012 11:24 schreef Tegan het volgende:
Ja no offence ook verder hoor.
Mij als moeder wil je gewoon niet hebben. Heb al die moeite er niet voorover. En ik weet ook niet hoe een liefdevol gezin is dus dat kan ik niet geven. En ik wil het hem ook niet aandoen om alleen met mij op te groeien, een vent die het permanent met mij uithoudt haha! Plus nog dat ik mijn genen niet wil doorgeven, mijn babies gaan echt fucked up zijn. En ik heb ook nog wel egoistische redenen. Namelijk mijn vrijheid, geld enzo besteed ik liever aan andere dingen.
quote:Op zondag 14 oktober 2012 11:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon: ik wil/kan het niet.
Dat ik het niet wil is idd de samenvatting. Alleen niemand gelooft me danquote:Op zondag 14 oktober 2012 11:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon: ik wil/kan het niet.
Het klinkt al stukken geloofwaardiger dan dat je uit een geveinsd altrusme gaat nadenken voor je ongeboren vrucht.quote:Op zondag 14 oktober 2012 11:29 schreef Tegan het volgende:
Dat ik het niet wil is idd de samenvatting. Alleen niemand gelooft me dan.
Ik kan me zooo goed voorstellen waarom mensen zoiets niet willen, ik ben heus niet de uitzondering.quote:Op zondag 14 oktober 2012 11:29 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat ik het niet wil is idd de samenvatting. Alleen niemand gelooft me dan.
Ik kon mij er na de geboorte pas iets bij voorstellen.quote:Op zondag 14 oktober 2012 11:33 schreef L-E het volgende:
Ik kan me zooo goed voorstellen waarom mensen zoiets niet willen, ik ben heus niet de uitzondering.
Ik heb ook geen liefdevolle jeugd gehad, maar mijn kinderen echt wel hoor.quote:Op zondag 14 oktober 2012 11:24 schreef Tegan het volgende:
Ja no offence ook verder hoor.
Mij als moeder wil je gewoon niet hebben. Heb al die moeite er niet voorover. En ik weet ook niet hoe een liefdevol gezin is dus dat kan ik niet geven. En ik wil het hem ook niet aandoen om alleen met mij op te groeien, een vent die het permanent met mij uithoudt haha! Plus nog dat ik mijn genen niet wil doorgeven, mijn babies gaan echt fucked up zijn. En ik heb ook nog wel egoistische redenen. Namelijk mijn vrijheid, geld enzo besteed ik liever aan andere dingen.
Welke geboorte?quote:Op zondag 14 oktober 2012 11:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik kon mij er na de geboorte pas iets bij voorstellen.
De mijne.quote:
Je gelooft mij niet?quote:
Thanks!quote:
Heb jij Pheno toevallig op Facebook? Kun je, net zoals bij mij, controleren of hij ook gewoon foto's van z'n nakomelingen post.quote:
Je kan te ver gaan he.quote:
O dat gaat ver.quote:
Heeft Pheno facebook?quote:Op zondag 14 oktober 2012 11:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heb jij Pheno toevallig op Facebook? Kun je, net zoals bij mij, controleren of hij ook gewoon foto's van z'n nakomelingen post.
Geen idee. Hij heeft ons wel vaker verrast.quote:
Wat zegt je instinct?quote:
Dat je teveel achter de vrouwtjes aanzit om papa te zijn. Papa's hebben het daar te druk voor.quote:
Ik stimuleer zelfstandigheid, dus mijn hypothetische kind kan zichzelf prima vermaken zonder mijn hulp.quote:Op zondag 14 oktober 2012 12:37 schreef Bengeltje het volgende:
Dat je teveel achter de vrouwtjes aanzit om papa te zijn. Papa's hebben het daar te druk voor.
O, dan krijg je zo'n losgeslagen kind die overal denkt alles te mogen.quote:Op zondag 14 oktober 2012 12:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik stimuleer zelfstandigheid, dus mijn hypothetische kind kan zichzelf prima vermaken zonder mijn hulp.
Iets meer vertrouwen in mijn hypothetische opvoedkundige vaardigheden mag best hoor.quote:Op zondag 14 oktober 2012 12:58 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
O, dan krijg je zo'n losgeslagen kind die overal denkt alles te mogen.
Dat zou ik bewaren voor de momenten dat je er uit moet in de nacht. Daar win je veel meer mee.quote:
Het was blijkbaar een mooie zomer, of juist niet dat er zoveel zwanger zijn geraakt.quote:Op zondag 14 oktober 2012 20:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Moeten we jou ook al feliciteren
Ik ben er wel even klaar mee nu hoor.
Hihi, je zei 'geraakt'.quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:03 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Het was blijkbaar een mooie zomer, of juist niet dat er zoveel zwanger zijn geraakt.
quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:18 schreef MissMSX het volgende:
Nou, lieve mensen, als het een geruststelling is: ik ga niet werpen hoor
Nee, want dan bestaat het risico dat er geworpen moet gaan wordenquote:
Alleen fellatio is ook goed.quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:26 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nee, want dan bestaat het risico dat er geworpen moet gaan worden
Neuken of niksquote:
Gij vuige romanticusquote:
Romantiek is overrated. We zijn hier maar voor 1 doel en da's voortplantenquote:
Of niet natuurlijk.quote:Op zondag 14 oktober 2012 22:19 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Romantiek is overrated. We zijn hier maar voor 1 doel en da's voortplanten
Daar zou ik dan maar eens mee gaan opschieten dan.quote:Op zondag 14 oktober 2012 22:19 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Romantiek is overrated. We zijn hier maar voor 1 doel en da's voortplanten
Zie de toevoegingquote:Op zondag 14 oktober 2012 22:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Daar zou ik dan maar eens mee gaan opschieten dan.
Altijd weer die smoesjesquote:
Niks dus zei ik alquote:
quote:
Als jullie zo graag willen neuken kan dat prima met elkaarquote:
Daar komen geen kinderen vanquote:Op zondag 14 oktober 2012 22:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
[..]
Als jullie zo graag willen neuken kan dat prima met elkaar
Dat is ook de bedoelingquote:
Sorry! Ik val op iets pittigere types. Zo een halfzacht ei kan ik persoonlijk niks mee.quote:Op zondag 14 oktober 2012 22:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
[..]
Als jullie zo graag willen neuken kan dat prima met elkaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |