Bij Slender schrik ik toch wel als ie me paktquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:49 schreef tochweerhenk het volgende:
Slender is toch helemaal niet eng?
IF's inslaan?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:49 schreef tochweerhenk het volgende:
Nieuwe methode gevonden waar de kans op verlies heel klein is en met een beetje geluk je alle spelers verkoopt. Ik ga dit spelletje onder de knie krijgen gr. gr. Henk.
Dit is na PA3 de tweede horrorfilm die ik zie. Met SAW heb ik dan weer geen problemen...quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:49 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja da's een game waarin dat gebeurd
En ja kan, maar dan heb je weinig ervaring met dit soort films i guess
Nope golden cards.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:50 schreef detennismaster het volgende:
[..]
IF's inslaan?
[..]
Dit is na PA3 de tweede horrorfilm die ik zie. Met SAW heb ik dan weer geen problemen...
Hier ook nietquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:52 schreef tochweerhenk het volgende:
ultimatedb doet het al de hele avond niet bij mij
Hier ook niet...quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:52 schreef tochweerhenk het volgende:
ultimatedb doet het al de hele avond niet bij mij
IF's kunnen goldcards zijn.quote:
Forlan? Dagoberto? Damiao? Datolo? Juan?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:50 schreef Dudeweiser het volgende:
omg Internacional de Porto Alegre staat 0-1 voor
geen idee ik keek even nietquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:52 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Forlan? Dagoberto? Damiao? Datolo? Juan?
het was Fredquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:52 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Forlan? Dagoberto? Damiao? Datolo? Juan?
Ik heb het begin niet gezien, maar dat sloeg echt nergens opquote:
Wees blij, het eerste uur gebeurde er echt gewoon helemaal niets, op twee pannen na die vielenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:54 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik heb het begin niet gezien, maar dat sloeg echt nergens op
Maar die zijn iets te duur.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:52 schreef detennismaster het volgende:
[..]
IF's kunnen goldcards zijn.
Maar waar sloeg het einde dan op, dat zij ineens die 2 vermoord en wegloopt?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:54 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Wees blij, het eerste uur gebeurde er echt gewoon helemaal niets, op twee pannen na die vielen
Ditquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:49 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik vind dit soort films ook eng hoor, daarom kijk ik ze niet
Shiny's voor 600c max en non-shiny's voor max 300c oppikken en dan verkopen en evt discarden als ze niet weggaan?quote:
Ze was bezeten door die demoon geloof ik, wat het niet veel beter maakt...quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:55 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Maar waar sloeg het einde dan op, dat zij ineens die 2 vermoord en wegloopt?
Poker was twee jaar terug leuk.quote:
Poker is nog steeds leukquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:56 schreef vandermar het volgende:
[..]
Poker was twee jaar terug leuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |