Dat zat er toch wel aan te komen vond je nietquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:44 schreef Geluidssysteem het volgende:
Ik schrok even toen die vrouw die vader aanviel.
Reemi heeft het gedaanquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:44 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Weet ik niet, maar ik neem alle veranwoordelijkheid op me
Dude wtf, dit is toch niet engquote:
Ja ik keek even naar mijn mobiel want het lampje brandde, dus toen reageerde ik even op het Whatsappje en toen keek ik weer naar mijn tv en 3 seconden later gebeurde het.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat zat er toch wel aan te komen vond je niet
STEVEN SEAGAL OMG WAARquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:45 schreef TJV het volgende:
Steven Seagal is op tv. Dan ga je toch geen PA2 kijken?
slender?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:47 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dude wtf, dit is toch niet eng?
Bij slender duik je ook onder je bureau ofwat?
ik vind dit soort films ook eng hoor, daarom kijk ik ze nietquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:47 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dude wtf, dit is toch niet eng?
Bij slender duik je ook onder je bureau ofwat?
Dit deel heeft geen Erika Eleniak tettehquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:45 schreef TJV het volgende:
Steven Seagal is op tv. Dan ga je toch geen PA2 kijken?
Ja da's een game waarin dat gebeurdquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:49 schreef detennismaster het volgende:
[..]
slender?
Dit vind ik gewoon eng. Kan toch?
Ken je Slender ook al niet?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:49 schreef detennismaster het volgende:
[..]
slender?
Dit vind ik gewoon eng. Kan toch?
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:49 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Dit deel heeft geen Erika Eleniak tetteh
Bij Slender schrik ik toch wel als ie me paktquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:49 schreef tochweerhenk het volgende:
Slender is toch helemaal niet eng?
IF's inslaan?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:49 schreef tochweerhenk het volgende:
Nieuwe methode gevonden waar de kans op verlies heel klein is en met een beetje geluk je alle spelers verkoopt. Ik ga dit spelletje onder de knie krijgen gr. gr. Henk.
Dit is na PA3 de tweede horrorfilm die ik zie. Met SAW heb ik dan weer geen problemen...quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:49 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja da's een game waarin dat gebeurd
En ja kan, maar dan heb je weinig ervaring met dit soort films i guess
Nope golden cards.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:50 schreef detennismaster het volgende:
[..]
IF's inslaan?
[..]
Dit is na PA3 de tweede horrorfilm die ik zie. Met SAW heb ik dan weer geen problemen...
Hier ook nietquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:52 schreef tochweerhenk het volgende:
ultimatedb doet het al de hele avond niet bij mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |