nou vooruit.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:42 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, dat is zo inderdaad. Blijven we vriendjes?
Weet ik niet, maar ik neem alle veranwoordelijkheid op mequote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:43 schreef n0ir het volgende:
[..]
Oké.
Wie zou het er dan uitgehaald hebben?
Dat zat er toch wel aan te komen vond je nietquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:44 schreef Geluidssysteem het volgende:
Ik schrok even toen die vrouw die vader aanviel.
Reemi heeft het gedaanquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:44 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Weet ik niet, maar ik neem alle veranwoordelijkheid op me
Dude wtf, dit is toch niet engquote:
Ja ik keek even naar mijn mobiel want het lampje brandde, dus toen reageerde ik even op het Whatsappje en toen keek ik weer naar mijn tv en 3 seconden later gebeurde het.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat zat er toch wel aan te komen vond je niet
STEVEN SEAGAL OMG WAARquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:45 schreef TJV het volgende:
Steven Seagal is op tv. Dan ga je toch geen PA2 kijken?
slender?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:47 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dude wtf, dit is toch niet eng?
Bij slender duik je ook onder je bureau ofwat?
ik vind dit soort films ook eng hoor, daarom kijk ik ze nietquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:47 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dude wtf, dit is toch niet eng?
Bij slender duik je ook onder je bureau ofwat?
Dit deel heeft geen Erika Eleniak tettehquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:45 schreef TJV het volgende:
Steven Seagal is op tv. Dan ga je toch geen PA2 kijken?
Ja da's een game waarin dat gebeurdquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:49 schreef detennismaster het volgende:
[..]
slender?
Dit vind ik gewoon eng. Kan toch?
Ken je Slender ook al niet?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:49 schreef detennismaster het volgende:
[..]
slender?
Dit vind ik gewoon eng. Kan toch?
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:49 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Dit deel heeft geen Erika Eleniak tetteh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |