PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
MartijnTor(allenatoreme)
Precies dit inderdaadquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:29 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Maar tot nu toe gebeurt er echt helemaal niets
NU IS DE HOND ZIEK JA KEI ENGquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:31 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Precies dit inderdaad.
Alleen wat deuren die dichtslaan en auto'tjes die uit zichzelf gaan rijden.
Als je hier al je broek van vol piest dan ben je wel écht een pussy.
Ik ken maar één persoon die de 150coinsBIN markt niet te groot wou hebben.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:32 schreef Dudeweiser het volgende:
oke welke kneus heeft mijn CE stukje uit de OP gehaald
DS2?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:33 schreef n0ir het volgende:
[..]
Ik ken maar één persoon die de 150coinsBIN markt niet te groot wou hebben.
Nee hem boeide het niet, het is een wat ouder persoon die ook graag bronzen pakjes opent.quote:
Klaasquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:34 schreef n0ir het volgende:
[..]
Nee hem boeide het niet, het is een wat ouder persoon die ook graag bronzen pakjes opent.
Beweerde net nog dat 30k per account per dag wel te doen is, was zeker bang dat dat 25k werd.
Ja, het is nu wel wat raar.quote:
Oh jeetje, ja, zekokil maakte een opmerking daarover, en toen gaf ik hem gelijk, was iets van de lurkers het niet te makkelijk maken. Maar wist niet dat het ook daadwerkelijk er uit gehaald zou worden. Sorry als ik iemand gekwetst heb!quote:
Iemand in de kast wilde melk zo te zien. Dat had ze in de kast gekrastquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:38 schreef Geluidssysteem het volgende:
Ik moest huilen van het lachen toen die vrouw van de trap getrokken werd_
Ze kopte al die traptredes één voor één.
je hebt mijn eer gekwetstquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Oh jeetje, ja, zekokil maakte een opmerking daarover, en toen gaf ik hem gelijk, was iets van de lurkers het niet te makkelijk maken. Maar wist niet dat het ook daadwerkelijk er uit gehaald zou worden. Sorry als ik iemand gekwetst heb!
Ja, dat is zo inderdaad. Blijven we vriendjes?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:41 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
je hebt mijn eer gekwetstvolgende keer maar in een spoiler zetten, want het is wel handig voor iedereen die moeilijke vragen gaat stellen
Oké.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Oh jeetje, ja, zekokil maakte een opmerking daarover, en toen gaf ik hem gelijk, was iets van de lurkers het niet te makkelijk maken. Maar wist niet dat het ook daadwerkelijk er uit gehaald zou worden. Sorry als ik iemand gekwetst heb!
nou vooruit.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:42 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, dat is zo inderdaad. Blijven we vriendjes?
Weet ik niet, maar ik neem alle veranwoordelijkheid op mequote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:43 schreef n0ir het volgende:
[..]
Oké.
Wie zou het er dan uitgehaald hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |