Altijd lachen tochquote:
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Inb4 KT met: Hij heeft wel een paardenlul.
Die was -nog- beter geweestquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:44 schreef Vinniiee het volgende:
Ik dacht aan "Falende taalnazi's" voor de TT
Ik wou eerst Grammar Nazi's doen maar dat was te voorspelbaar.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:44 schreef Vinniiee het volgende:
Ik dacht aan "Falende taalnazi's" voor de TT
Heloef was me net voor met de lapoquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Die was -nog- beter geweest
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:44 schreef heloef het volgende:
[ afbeelding ]
Altijd gezellig met die twee.
Vlot en pittig kapsel, lekker gek allesquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:44 schreef heloef het volgende:
[ afbeelding ]
Altijd gezellig met die twee.
Eerst zien dan geloven.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:44 schreef MissExpert het volgende:
Ok ok, ik doe wel weer normaal gege
Beetje wel jaquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik wou eerst Grammar Nazi's doen maar dat was te voorspelbaar.
Ja inderdaad wat teh fuck is er met het haar van Anita Witzier aan de hand.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Vlot en pittig kapsel, lekker gek alles
Moet je ME vragen, zij kwam ermeequote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Big question is, wat is normaal?
Bij dezequote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Moet je ME vragen, zij kwam ermee
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:44 schreef MissExpert het volgende:
Ok ok, ik doe wel weer normaal gege
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Big question is, wat is normaal?
Welke serie?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik ga even kijken of de serie gelukt is. Blijf dit wel met een half oog volgen
Sterkte.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:03 schreef MissExpert het volgende:
Ik ga ook slapen, morgen 6u eruit om te werken.
Slaap lekker en werkse morgen.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:03 schreef MissExpert het volgende:
Ik ga ook slapen, morgen 6u eruit om te werken.
Schouwburg, oude vest. Jeweet.quote:
He Vin. Mooie dag gehad?quote:
Als ik daar was en dat had geweten..quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Schouwburg, oude vest. Jeweet.
Was in mijn eentje, maar heb hele tijd zitten praten met de kerel naast me die ook alleen was.
En een mooi meisje gezien. Rood geverfd haar,, bleek, leren bandjes met spikes.
Jammer alleen dat ze me niet zag staan en snel wegrende na afloop.
[..]
He Vin. Mooie dag gehad?
Ik dacht nog dat ik je zag! Maar het was een ander lekker ventje met dreads en een baardje.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
Als ik daar was en dat had geweten..
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was in mijn eentje, maar heb hele tijd zitten praten met de kerel naast me die ook alleen was.
[..]
He Vin. Mooie dag gehad?
Het is anime, daar moet je net wel van houdenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm, dat moet ik ook maar eens opzoeken.
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik dacht nog dat ik je zag! Maar het was een ander lekker ventje met dreads en een baardje.
Oja, dat vind ik niet zo leuk neequote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het is anime, daar moet je net wel van houden
Baas.quote:
Al een vervolgafspraak gemaakt?quote:
Ik heb hem even in zijn billetjes geknepen ter vergelijking. Maar jij wint dat wel.quote:
Nopequote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Al een vervolgafspraak gemaakt?
[..]
Ik heb hem even in zijn billetjes geknepen ter vergelijking. Maar jij wint dat wel.
Fck yeahquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Al een vervolgafspraak gemaakt?
[..]
Ik heb hem even in zijn billetjes geknepen ter vergelijking. Maar jij wint dat wel.
Hoe lang hebben ze gespeeld?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
He Vin. Mooie dag gehad?
2 uur.quote:
Naja nu zeur je wel een beetje hoor kaneeltjequote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
2 uur.
Beetje alle bekende liedjons.
Was trouwens nog een vrouw die heel vervelend was. Eerst ging ze voordringen in de rij bij drinken en deed of ze dit niet in de gaten had ondanks dat ik haar 4 keer riep.
Daarna moest ze 4 keer langs me heen lopen terwijl ik al op mijn plaats zat. Hierbij stond ze uiteraard op mijn tenen. En later bleek dat ze ook nog op de verkeerde plek zat. Hoe moeilijk is het nou om de juiste stoel te zoeken.
Beetje jammer inderdaad. Sommige mensen ...quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
2 uur.
Beetje alle bekende liedjons.
Was trouwens nog een vrouw die heel vervelend was. Eerst ging ze voordringen in de rij bij drinken en deed of ze dit niet in de gaten had ondanks dat ik haar 4 keer riep.
Daarna moest ze 4 keer langs me heen lopen terwijl ik al op mijn plaats zat. Hierbij stond ze uiteraard op mijn tenen. En later bleek dat ze ook nog op de verkeerde plek zat. Hoe moeilijk is het nou om de juiste stoel te zoeken.
Je hebt een half uur om op je plek te gaan zitten en daar faalde ze dus in met haar vriendinnen. Daardoor liepen ze in de weg toen de show begon en kon ik Jenny niet zien.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:24 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Naja nu zeur je wel een beetje hoor kaneeltje
Ja hoor, alles is operationeel. Ondanks haar 200 kilo.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Beetje jammer inderdaad. Sommige mensen ...Maar dat hou je overal, zitten altijd van dat soort lui tussen. Heb je al je tenen nog?
Jij rebel!quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je hebt een half uur om op je plek te gaan zitten en daar faalde ze dus in met haar vriendinnen. Daardoor liepen ze in de weg toen de show begon en kon ik Jenny niet zien.
[..]
Ja hoor, alles is operationeel. Ondanks haar 200 kilo.
Ik voelde me wel een beetje een buitenstaander omdat ik als een van de weinigen geen Omnia kleding aan had.
Zelfde als White Sensation oid en dan in het zwart gaanquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:27 schreef kingtoppie het volgende:
Ach, kaneel.
Je moet eens naar lvc gaan met een gothic avond... In een wit t'shirt, leuk contrast.
HET LEF.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zelfde als White Sensation oid en dan in het zwart gaan
Nee.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Jij rebel!Heb je geen mooie merchandise dan?
Zijn die avonden er nog dan?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:27 schreef kingtoppie het volgende:
Ach, kaneel.
Je moet eens naar lvc gaan met een gothic avond... In een wit t'shirt, leuk contrast.
Kon toch, ik vind dat altijd wel leuk. Alleen van Rammstein moet ik nog een eigen bandshirt hebben, ik leende altijd van m'n ex.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee.
Ik had wel een paar cd's van ze, maar die heeft mijn ex meegenomen toen ze weg ging. Kennelijk waren ze van haar ofzo.
Had vroeger wel Finntroll shirts.
[..]
Zijn die avonden er nog dan?
Gothic meisjes
Rammstein bandshirtquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Kon toch, ik vind dat altijd wel leuk. Alleen van Rammstein moet ik nog een eigen bandshirt hebben, ik leende altijd van m'n ex.
Haters gonna hate.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:30 schreef kingtoppie het volgende:
Bandshirts...
Vind dat ergens triest eigenlijk![]()
Tuurlijk had gekund. Maar ik vind mezelf volwassen ofzo. Denk ik.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Kon toch, ik vind dat altijd wel leuk. Alleen van Rammstein moet ik nog een eigen bandshirt hebben, ik leende altijd van m'n ex.
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tuurlijk had gekund. Maar ik vind mezelf volwassen ofzo. Denk ik.
Ongetwijfeld.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:31 schreef Fera het volgende:
[..]Kan nog steeds als je 40 bent hoor.
Dat kan altijd.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ongetwijfeld.
Maar ik heb geen behoefte meer aan eigenlijk. Vreemd wel.
Is de meet al zeker?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat kan altijd.Ik draag ze ook alleen naar concerten, of tijdens het sporten of zo. Of op een luie dag.
Zie OP. Maandag, zoals ik zei.quote:
Ik draag thuis niks.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:35 schreef kingtoppie het volgende:
Ik draag gewoon de hele dag mijn werkshirt
Sorry, dementie.quote:
Geeft niet opa.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik draag thuis niks.
[..]
Sorry, dementie.
Maar goed, bed tijd voor mij.
Slaap lekker.
En hij heeft dik gewonnen.quote:
Zo mocht ik hem niet noemen.quote:
Ik waarschuw je.quote:
Kaneel niet.quote:
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja hij werd een soort rambo bambam al die gasten kapot of rennend naar hun moeder
Ik lach hardop hierquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja hij werd een soort rambo bambam al die gasten kapot of rennend naar hun moeder
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee, we lachen hem toe. Altijd.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:44 schreef muhahaha het volgende:
Lachen jullie kaneel nu uit bij het denken aan hem als zijnde een rambo?
Finntroll komt volgende week zondag bij Heidenfest in de 013quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee.
Ik had wel een paar cd's van ze, maar die heeft mijn ex meegenomen toen ze weg ging. Kennelijk waren ze van haar ofzo.
Had vroeger wel Finntroll shirts.
[..]
Zijn die avonden er nog dan?
Gothic meisjes
Ben je jarig?!quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:46 schreef muhahaha het volgende:
Waar blijven mijn zoentjes, ik ben nog 15 minuten jarig
OMG JIJ BENT JARIG. SORRY.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:46 schreef muhahaha het volgende:
Neem een lekker liedje voor je verjaardag:quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:46 schreef muhahaha het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
* Fera knuffelt muhahahaquote:
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:49 schreef Fera het volgende:
[..]
* Fera knuffelt muhahaha
Birthdaaaaay huuuuuug
Waar ben je nu? En bevalt het?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:49 schreef Vinniiee het volgende:
Nog 1 aflevering van Californication kijken en dan duik ik m'n bed in.
Ik heb al eens een paar afleveringen gezien op tv, maar keek het nooit standaard.quote:
Hier andersom, heb het gevoel dat ik al naar bed moetquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:50 schreef Fera het volgende:
Ik heb serieus het gevoel alsof het al veel later is dan tien voor 12.
Ik had om half 10 al het gevoel dat het laat wasquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:50 schreef Fera het volgende:
Ik denk juist dat het veel vroeger isquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:50 schreef Fera het volgende:
Oké.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb al eens een paar afleveringen gezien op tv, maar keek het nooit standaard.
S01E05 staat nu op. Ik vond het altijd al leuk
Volgens mij heb ik ook alleen afleveringen gezien van S01. Maar is al een hele poos geleden dat ik het gezien hebquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Oké.S1 is wel één van de beste, zo niet de allerbeste.
What i thought.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Nou, ik viel in slaap bij Paranormal Activity 2. Wat een saaie kutfilm
Lekkâhquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:56 schreef kingtoppie het volgende:
Nomnomnommnomnomnomnom...
1.5 pizza op + 2 frikandel broodjes + bord pasta.... + Pak mergpijpjes. + 4 bier.
Hebben ze die daar dan?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:56 schreef Lokasenna het volgende:
Het enige wat ik vanavond heb gezien was een Duitse documentaire over Stonehenge
Ik weet wel wat.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 23:58 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Jullie liefde.. Het bekoort mij:$
En nu ga ik weer wat anders doen, wat weet ik nog niet :$
Ik heb er hier twee, maar niet koud. Dat is minder.quote:
Met mij of Rokje?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Dan zet je ze in de koelkast?quote:Op zondag 14 oktober 2012 00:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb er hier twee, maar niet koud. Dat is minder.
quote:Op zondag 14 oktober 2012 00:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Met mij of Rokje?Met jouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 14 oktober 2012 00:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Met jou
Whoah.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aandacht, ditdat.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
quote:
Beetje jammer dit.quote:
Ik zie je dinsdag liever eerst komenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
quote:Op zondag 14 oktober 2012 00:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik zie je dinsdag liever eerst komenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moest wel even blozen.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Lekker nummer is dat jaquote:Op zondag 14 oktober 2012 00:03 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik moest aan het nummer fuck her gently denken.
Heeft Omnia ook een cover van gemaaktquote:Op zondag 14 oktober 2012 00:03 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik moest aan het nummer fuck her gently denken.
Muziek van rokjequote:Op zondag 14 oktober 2012 00:06 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Ok ok deze moet nog ff
Vunzige mensjes jullie, one luv
Rokjequote:Op zondag 14 oktober 2012 00:06 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Ok ok deze moet nog ff
Vunzige mensjes jullie, one luv
Welcome to my world.quote:Op zondag 14 oktober 2012 00:09 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Ik ben fok verslaafd.. Kan toch niet
Ik ergens ook maar tis meer een vluchtweg tegen vervelingquote:Op zondag 14 oktober 2012 00:09 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Duh, tuurlijk niet.quote:
Join the fucking clubquote:Op zondag 14 oktober 2012 00:09 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Dokter, ik wil een pilletje tegen m'n fok verslavingquote:Op zondag 14 oktober 2012 00:09 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Are there men? Can I ride 'em like ponies?quote:
Het gaat met pieken en dalen.. Maar vanavond kan ik jullie niet verlatenquote:Op zondag 14 oktober 2012 00:10 schreef Lokasenna het volgende:
Mijn FOK!verslaving is wel verminderd moet ik zeggen.
Ofcourse, we are Amazones.quote:Op zondag 14 oktober 2012 00:10 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Are there men? Can I ride 'em like ponies?
bij mij gaat ie op en afquote:Op zondag 14 oktober 2012 00:10 schreef Lokasenna het volgende:
Mijn FOK!verslaving is wel verminderd moet ik zeggen.
"Strong like an amazone?"quote:
* Fera geeft ME een laptopquote:Op zondag 14 oktober 2012 00:11 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Die youtubelink op telefoon doet het geen eens. Kut telefoon. Wil ook flunk luisteren
Ik lust wel n jointje nu.quote:Op zondag 14 oktober 2012 00:12 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Flunk is zo heerlijk trippy, ik droom weg
Tis mij net iets te.... Denk ik.quote:Op zondag 14 oktober 2012 00:12 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Flunk is zo heerlijk trippy, ik droom weg
mwah, op vakantie kan ik ook weken zonder (als ik geen verbinding heb althans, anders internet ik toch welquote:Op zondag 14 oktober 2012 00:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Een jaar geleden had ik het gevoel dat ik veel zou missen als ik een dag niet op FOK! keek
Dat kanquote:Op zondag 14 oktober 2012 00:12 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Tis mij net iets te.... Denk ik.
quote:
Lucky you.quote:
* Fera knuffelt meequote:Op zondag 14 oktober 2012 00:13 schreef MissExpert het volgende:
[..]
* missexpert geeft fera een knuffel
Dinsdag wat te doen?quote:Op zondag 14 oktober 2012 00:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Lucky you.
Ik heb er nog nooit één op, maar ik wil het wel.
Fok-wiet-meetquote:Op zondag 14 oktober 2012 00:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Lucky you.
Ik denk er ook soms niet eens aan. En andere dagen doe ik het weer veel teveelquote:Op zondag 14 oktober 2012 00:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mwah, op vakantie kan ik ook weken zonder (als ik geen verbinding heb althans, anders internet ik toch wel)
Ja, ik ga een leuke jongen opzoeken.quote:
Was echt ontspannendquote:Op zondag 14 oktober 2012 00:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Lucky you.
als ik maar iets kan bedenken dat ik niet hoef te rijden kom ik ookquote:Op zondag 14 oktober 2012 00:15 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Dan ben ik de eerste die meegaat
Waarom niet?quote:Op zondag 14 oktober 2012 00:15 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik kan het je leren
Maar je wilt het niet
Ov bied uitkomstquote:Op zondag 14 oktober 2012 00:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als ik maar iets kan bedenken dat ik niet hoef te rijden kom ik ook
Nope. Roken is vies ... Maar blowen wil ik wel proberen.quote:
quote:Op zondag 14 oktober 2012 00:16 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Kijk hoe snel ze je verslaafd willen krijgen
GMTA.quote:Op zondag 14 oktober 2012 00:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Nope. Roken is vies ... Maar blowen wil ik wel proberen.
Ik denk als we Fera een joint geven, ze zo plat liggenquote:Op zondag 14 oktober 2012 00:16 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Kijk hoe snel ze je verslaafd willen krijgen
Ook als het alleen blowen is? Ik hoef echt geen roker te worden.quote:Op zondag 14 oktober 2012 00:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Slecht voor je, duur, verslavend..
Wie zegt dat ik een hele meteen opsmoke.quote:Op zondag 14 oktober 2012 00:17 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Ik denk als we Fera een joint geven, ze zo plat liggen
Sorry fera, maar dat is meestal als je voor het eerst een hele joint opsmoked
Nou, één keer lijkt me niet. Maar er zit ook shag in he, anders brandt die joint niet.quote:Op zondag 14 oktober 2012 00:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Ook als het alleen blowen is? Ik hoef echt geen roker te worden.
Je kunt best blowen zonder een roker te worden echter zul je waarschijnlijk flink hoesten bij de eerste heisquote:Op zondag 14 oktober 2012 00:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Ook als het alleen blowen is? Ik hoef echt geen roker te worden.
viel bij mij best wel mee, jaren terug op Jamaicaquote:Op zondag 14 oktober 2012 00:17 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Ik denk als we Fera een joint geven, ze zo plat liggen
Sorry fera, maar dat is meestal als je voor het eerst een hele joint opsmoked
Klopt. En van roken word ik meer verslaafd dan met blowenquote:Op zondag 14 oktober 2012 00:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Nope. Roken is vies ... Maar blowen wil ik wel proberen.
True storyquote:Op zondag 14 oktober 2012 00:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je kunt best blowen zonder een roker te worden echter zul je waarschijnlijk flink hoesten bij de eerste heis
Dat riedeltje geldt vast ook voor heroine.quote:Op zondag 14 oktober 2012 00:18 schreef Vinniiee het volgende:
Ik heb wel eens gehoord dat 1x in de zoveel tijd blowen goed voor je is .
Snap ik, maar als je af en toe een joint neemt, is dat toch geen verslaving? En dan hoef ik toch ook niet te blijven roken?quote:Op zondag 14 oktober 2012 00:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nou, één keer lijkt me niet. Maar er zit ook shag in he, anders brandt die joint niet.
medicinale cannabis jaquote:Op zondag 14 oktober 2012 00:18 schreef Vinniiee het volgende:
Bij iedereen natuurlijk verschillendquote:Op zondag 14 oktober 2012 00:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
viel bij mij best wel mee, jaren terug op Jamaica
Nee oké, dat lijkt mij ook, wat je nu zegtquote:Op zondag 14 oktober 2012 00:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Snap ik, maar als je af en toe een joint neemt, is dat toch geen verslaving? En dan hoef ik toch ook niet te blijven roken?
Ah, dat wist ik halfquote:Op zondag 14 oktober 2012 00:18 schreef Joysa het volgende:
[..]
medicinale cannabis ja
die van de shop zit zooi op om de plantjes goed te houden
Zolang het bij af en toe blijftquote:Op zondag 14 oktober 2012 00:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Snap ik, maar als je af en toe een joint neemt, is dat toch geen verslaving? En dan hoef ik toch ook niet te blijven roken?
TGND heeft het toch medicinaal?quote:
Neequote:Op zondag 14 oktober 2012 00:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Goed hoor, beetje aan het leren.
Heb je al iets anders gevonden qua werk?
Ik ben niet gevoelig voor verslaving over het algemeen. En geloof me, ik weet wat blowen met m'n broer heeft gedaan.quote:
als je iets maar af en toe doet dan is niks echt verslavendquote:
quote:Op zondag 14 oktober 2012 00:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ze gebruikt het grotendeels zo, maar ze haalt het gewoon in de shop
Oké.quote:
Dood gaan is niet verslavendquote:Op zondag 14 oktober 2012 00:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als je iets maar af en toe doet dan is niks echt verslavend
behalve af en toe dood gaan natuurlijk
Maar als je het rookt met tabak is het alsnog slecht omdat verbrandingsproducten.quote:
Het lijkt me sterk dat er schadelijke shit zit op die plantjes die je in de shop kunt kopen, maargoed.quote:Op zondag 14 oktober 2012 00:18 schreef Joysa het volgende:
[..]
medicinale cannabis ja
Geen verstand vanquote:Op zondag 14 oktober 2012 00:21 schreef Joysa het volgende:
[..]
Maar als je het rookt met tabak is het alsnog slecht omdat verbrandingsproducten.
Met een verstuiver kan het gewoon puur en dan is het palliatief
schadelijk.. schadelijk..quote:Op zondag 14 oktober 2012 00:21 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Het lijkt me sterk dat er schadelijke shit zit op die plantjes die je in de shop kunt kopen, maargoed.
Zou kunnen want het blijft het illegale circuit.
slapen na een paar forse joints gaat soms goed en soms helemaal nietquote:Op zondag 14 oktober 2012 00:20 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Klopt.
En anders blijf je maar bij mij slapen
noem eens een soort voedsel/drank whatever die 100% goed voor je isquote:Op zondag 14 oktober 2012 00:22 schreef Joysa het volgende:
[..]
schadelijk.. schadelijk..
het zit ook op je groenten.
dat is in elk geval het verschil tussen de cannabis van de apotheek en die van de shop.
Dus verschil tussen de door de overheid geproduceerde wiet en de illegaal gekweekte wiet is haast nihil te noemen.quote:Op zondag 14 oktober 2012 00:22 schreef Joysa het volgende:
[..]
schadelijk.. schadelijk..
het zit ook op je groenten.
dat is in elk geval het verschil tussen de cannabis van de apotheek en die van de shop.
True, maar als je het palliatief gebruikt is dat verschil wel belangrijkquote:Op zondag 14 oktober 2012 00:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
noem eens een soort voedsel/drank whatever die 100% goed voor je is
ik luister daar dan ook absoluut niet naar
Lees nou eens wat ik zeg.quote:Op zondag 14 oktober 2012 00:24 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dus verschil tussen de door de overheid geproduceerde wiet en de illegaal gekweekte wiet is haast nihil te noemen.
Overigens mag wiet tegenwoordig in de shop maar 15% bevatten waar de overheid nog gewoon rustig boven de 15% thc gebruikt.
qua drugsbeleid is de NL overheid soberso zo hypocriet als de netenquote:Op zondag 14 oktober 2012 00:24 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dus verschil tussen de door de overheid geproduceerde wiet en de illegaal gekweekte wiet is haast nihil te noemen.
Overigens mag wiet tegenwoordig in de shop maar 15% bevatten waar de overheid nog gewoon rustig boven de 15% thc gebruikt.
Sorry dat ik dat dacht.quote:
Waar haal je die info vandaan?quote:Op zondag 14 oktober 2012 00:24 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
quote:Op zondag 14 oktober 2012 00:25 schreef Joysa het volgende:
Lees nou eens wat ik zeg.![]()
Ik leg alleen maar het verschil uit tussen medicinale en gewone.
quote:Op zondag 14 oktober 2012 00:18 schreef Vinniiee het volgende:
quote:Op zondag 14 oktober 2012 00:18 schreef Joysa het volgende:
[..]
medicinale cannabis ja
Alsof ik daarom zou gaan huilenquote:Op zondag 14 oktober 2012 00:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
iets harder huilen, dan zeg ik de volgende keer niets.
Doe eens lief.quote:Op zondag 14 oktober 2012 00:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
iets harder huilen, dan zeg ik de volgende keer niets.
quote:
Die 15% regel is 1-2 jaar geleden ingevoerd / zou ingevoerd worden in ieder geval, voor shops.quote:
Nee hoor, Clyde is er al heel lang niet meerquote:
Wat klinkt dat vies.quote:
Nu nog hoop hebben, Wat schattig.quote:Op zondag 14 oktober 2012 00:29 schreef Fera het volgende:
[..]![]()
Ik weet het, onmogelijk verzoek. Maar een mens mag hopen.
quote:
Klopt ja, naturlijk is er geen controle op, maar ik dacht eigenlijk dat medicinaal minder sterk was? Dacht ik ooit ergens te hebben opgevangen.quote:Op zondag 14 oktober 2012 00:29 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Die 15% regel is 1-2 jaar geleden ingevoerd / zou ingevoerd worden in ieder geval, voor shops.
De wiet van de overheid bevatte ook meer dan 15% thc.
Doe maar de goede kant opquote:Op zondag 14 oktober 2012 00:30 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Voor de sfeer (kan beide kanten op)
Ja omdat je doordenkt.quote:
Je hebt zelf een slap aftreksel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben gedoemd om schattig te zijn.quote:Op zondag 14 oktober 2012 00:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nu nog hoop hebben, Wat schattig.
[..]![]()
Heloef.
[..]
Klopt ja, naturlijk is er geen controle op, maar ik dacht eigenlijk dat medicinaal minder sterk was? Dacht ik ooit ergens te hebben opgevangen.
Ik ga iig zo de goede kant opquote:
Het is Bonniequote:Op zondag 14 oktober 2012 00:30 schreef kingtoppie het volgende:
Zolang heloef er maar is, boeit het me geen hol wat bonny en clyde doen.
quote:
quote:Op zondag 14 oktober 2012 00:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je hebt zelf een slap aftreksel.Ja hij is nu slap ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Put away your flashing stickquote:Op zondag 14 oktober 2012 00:31 schreef Fera het volgende:
No light, no light,
Tell me what you want me to saaaay
Blijkbaar niet, maar ik heb het ook maar gehoord via iemand anders. Maarja die houdt zich wel bezig met dat soort dingen.quote:Op zondag 14 oktober 2012 00:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nu nog hoop hebben, Wat schattig.
[..]![]()
Heloef.
[..]
Klopt ja, naturlijk is er geen controle op, maar ik dacht eigenlijk dat medicinaal minder sterk was? Dacht ik ooit ergens te hebben opgevangen.
Ok, dan heb ik dat fout begrepen denk ik.quote:Op zondag 14 oktober 2012 00:33 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Blijkbaar niet, maar ik heb het ook maar gehoord via iemand anders. Maarja die houdt zich wel bezig met dat soort dingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |